protože to a) nebude v žádném případě levné, to od těchto tvůrců automobilů nečekejme
b) lidé budou mít jiné starosti, než kupovat drahé elektroauta na drahou elektřinu s dlouhým, předlouhým dobíjením. Nečekám totiž u městských aut nabíjení 250 kW.
… být jasné že VW pomalu ukončuje tažení značky Seat. Ten neohlásil zatím žádný budoucí elektromobil od konceptu ElBorn, který se nakonec vyrábí pod značkou Cupra. Tady máte další indicii že budoucí elektrické auto ze Španělska nebude Seat ale Cupra. Takže nezbývá než říct sbohem šáteček a poslední zhasne.
dost lidí tohle udivilo, že néé seat, ale cupra a myslím si, že nechcou aby seat byl drahou značkou a tím pádem nedostupnou, tak ho v tichosti pohřbí a modely zdraží a dají emblém cupra, mně se to jeví jako podpásovka.
A mezitím v Mladé Boleslavi přichází místní Antonio Salieri (a to Stefanimu ještě dost fandím) se svým novým Ahoj Trabant Kübelwagen designem, takže nezbývá než říct sbohem šáteček a poslední zhasne. :D
Ne ve škodovce nedělám a ani škodovkou nejezdím. To je pro ty co naráží na můj nick. 😁 Bohužel to tak ale vypadá že Seat končí. Za dobu co je pod VW toho moc nepředvedl. Pod Seatem se nechají dojet spalovací vozy a Cupra pojede čistě elektro. Až dojde na to, že EU spalováky zakáže, Seat končí a Cupra pojede dál. Celkem to dává i smysl. Za Cupru si můžou říct o dost více peněz než za Seat.