Ve Světě motorů dlouhodobě chválíme vozy Dacia za spolehlivost a nízké servisní náklady. Statistiky německých zkušeben TÜV je naopak považují za jedny z nejhorších. Zjišťovali jsme, kde je pravda.
Statistika není praxe, novináři měli zkušenosti z koncernových aut a tak jak sednou do druhých aut, tak je to strašně markantní rozdíl neplatit za předražený servis.
Popravde sa stk bat moze skor majitel dacie ako dacia samotna ak uz chceme byt v tomto ponimani ferovi..... nakoniec vzdy zalezi na majitelovi auta ako k autu pristupuje... u mna bola stk zatial vzdy len nutna formalita a bezproblemova vec ci uz islo o 4 rocne polo alebo 16 rocnu feldu.... vzdy to doteraz bolo v pohode.... aj spolu s emisnou....
všichni víme jak to chodí, stačí mít známosti... pokud to má 4 kola a alespoň to svítí a bliká, tak neni problém. Je to snažší, než na STK chodit vícekrát a nechat se bu_erovat kůli samolepce na zadním okýnku a podobným hloupostem. Dám jim klíčky a techničák a 5kilo navíc a odpoledne si auto vyzvednu.
Problém na silnicích není orezlá Dacie, ale řidič-smažka s perníkem v rypáku v zatmavené kraksně s rorou od kamen místo laufu, co čudí a smrdí jak zapálená pneumatika.
Chvala bohu ze to tak furt chodi. Legalne by s tema prisnyma limitama na emisich uz neprosla ani nova auta. Pristi tyden me zase ceka technicka, tak jsem zvedavy co se dovim o stavu sveho auta :D