Novinky
šofér
5
ale na dálnici se 120 km/ h ***t opravdu nechci. Navíc, za cenu dvou klasických aut nižší střední. Jaké to má tedy vlastně výhody?
Přejít do diskuze
Všechny ty ID modely mi tím nablblým friendly designem připomínají bílé spotřebiče. Ledničku, pračku, apod. Jenom na to naházet magnetky z dovolené....
rodina id sa sice rozrasta, napriklad reklamy v uk bezia denne uz 3 roky, ale vo volnej prirode ich nejak nevidno
obecně moc letošních aut na silnici nepotkáte. Obzvlášť u nás. V Německu, kde prodej elektro dosáhl na úroveň dieselů, jich potkáte o něco víc.
Ten horní ještě docela ujde. Ten dolní je hnus. Navíc, 2 zadky jsou hnus sám o sobě, měl by být jen jeden.
Ta spotřeba, kterou to ukazuje, není pravdivá. Pod 20 kWh/100km jezdí jen malá auta (Škoda CityGo apod.), ale tady se běžná spotřeba pohybuje nad 23 kWh/100km.
to sa mi nechce verit, ved vsetky cipy sa prioritne tlacia do elektra. vzhladom na to, ze sa nam na zahrade vala kodiak som mal uz asi 10 telefonatov zo skodovky na testovacku enyaka a ak by som mal zaujem, bolo mozne vyberat z hromady skladoviek, nakup okamzite. Bol som na garancke s golfom a id3 som si tiez mohol odviest domov hned. nemam pocit, ze by nemal vw dost ev na predaj
nehovoriac o tom, ze nemecky trh je pokriveny zasahom vlady a podporou predaja ev. 😄
nehovoriac o tom, ze nemecky trh je pokriveny zasahom vlady a podporou predaja ev. 😄