Moderní interpretaci designu slavné pětistovky Fiat v roce 2014 přenesl i na populární zvýšený crossover – pojmenoval jej 500X. Bratr Jeepu Renegade překvapivě není jen stylovka pro znuděné, ale jako ojetina i racionální volba.
Jasnnněěěě--žena jezdí 14 let v Grande Puntu, za celou dobu jedna svolávačka a jjinak NIC--parkuje venku a koroze NIC, žárovku měnila--no už si nepamatuju. Motoricky je to trochu chcíplotinka, ale na denní dojíždění do práce bez prostojů OK.
500X ma stale dokaze uputat a celkom seriozne si ho okukavam ( skladovky ) ako jediny fiat dnes uz popri dalsich kuskov od konkurencie ( skoda hyundai kia seat a pod ) .... masivne poctive auto... propomina mi to asxko na sposob fiatu... proste este stara skola... auto masivne jednoduche vyrabajuce sa dlhe roky a bez nejakch vystrelkov a somarin .... velkostne tiez v podstate dokonale .... s 1,3 ffly so 150 konmi dokonale :yes:
On sa nejak do faceliftu vyrabal v Mexiku, potom vyrobu v 2017 presunuli do Europy. Platforma predpokladam ostala. Jasne, ze mam jasno, co k tomu dodat? V Mexiku sa auto ma krutit? Toto je auto, co sa ma predavat ludom ako auto?
Auto máme rodině ( sestra). Po zhlédnutí videa jsem jel auto prověsit na dvě kola. Zkoušel jsem i jiné úhly a dveře šly vždy otevřít a nebylo slyšet ani žádné pazvuky. Nevím co je na v Mexiku vyráběném compasse jinak ale tenhle EU to určitě nedělá. Ona robustnost je v testech často právě u compasse nebo 500X v plusech.
Měl jsem ixkos 1.6 benzínem a bylo to výborné auto.
Karoserie se ani nehnula, a to jsem s tím jezdil i off road.
Jako fakt off road - na předváděcím dnů Land Rovera jsem pak vozil prodejce LR po zkušební trati.
Mimo Brodu zvládla všechno, či Land Rover.
Ta trať byla pro veřejnost, takže nic opravdu drsného, ale zase cílené předvádění právě náklonu a křížení náprav.
Dokázala i zvednout kolo, ale asi umožnilo, že se nezastavila.
Ale drncala. Já mám bolavý záda. Takže jsem ji vyměnil za Tipo.
Sedan, je nejpohodlnější. A Cross tehdy ještě nebyl v nabídce.
Neviem ako 500X ale Renegate zo začiatku výroby pri prudkom brzdení dvíhal zadné kolesá.Super video.Za mňa posledný dobrý Fiat bolo Bravo a samozrejme pred ním Croma a Tipo.
INo ja ako 2 ročný majiteľ auta bez akejkoľvek závady, môžem potvrdiť že ide o strašne nedocenené auto a v dnešnej dobe spolu s Reném za super cenu oproti konkurencii. Motor krásne živý a v zákrutách sedí ako prilepený. Taktiež s majiteľmi ostatných X iek som sa rozprával a všade absplutna spokojnosť.
Zvažoval jsem ho. Auto se mi líbí moc (na rozdíl od 500L), i cenově to nebylo špatný, ale pro mé potřeby má zcela nepoužitelný kufr. Takže nakonec vyhrálo Tipo SW.
Jezdím s naším Renegade 12/2015 2.0 Multijet 103kW +9ZF + s Jeep Active Drive II bežně do terénu, mám celoročně obuté Michellin Latitude Cross a v terénu je vše ok, nikdy jsem neměl problém a žádné kroucení karoserie se nekoná, jediné co mi odešlo tak držáky předního stabilizátoru, které u prvních modelů měli tendenci reznou, nové jsou již ok
Přední brzdy jsem vyměnil za děrované Bremba Max co jsou do Alfy romeo, lépe to chladí kotouče v terénu
Žádné problémy jako na videu jsem nezaznamenal, ani s brzděním, to bylo první kdy jsem si zkusil o víkendu brzo ráno na prázdné dlouhé silnici ze 180 brzdit do 0 a to mám nejtěžší motor z nabídky...