Premium
Mr.Murphy
4
... ze Fiat dela spolehliva auta je to snad jen pro ty, kteri o autech nevi nic.... :-!
Přejít do diskuze
Měl jsem ixkos 1.6 benzínem a bylo to výborné auto.
Karoserie se ani nehnula, a to jsem s tím jezdil i off road.
Jako fakt off road - na předváděcím dnů Land Rovera jsem pak vozil prodejce LR po zkušební trati.
Mimo Brodu zvládla všechno, či Land Rover.
Ta trať byla pro veřejnost, takže nic opravdu drsného, ale zase cílené předvádění právě náklonu a křížení náprav.
Dokázala i zvednout kolo, ale asi umožnilo, že se nezastavila.
Ale drncala. Já mám bolavý záda. Takže jsem ji vyměnil za Tipo.
Sedan, je nejpohodlnější. A Cross tehdy ještě nebyl v nabídce.
Karoserie se ani nehnula, a to jsem s tím jezdil i off road.
Jako fakt off road - na předváděcím dnů Land Rovera jsem pak vozil prodejce LR po zkušební trati.
Mimo Brodu zvládla všechno, či Land Rover.
Ta trať byla pro veřejnost, takže nic opravdu drsného, ale zase cílené předvádění právě náklonu a křížení náprav.
Dokázala i zvednout kolo, ale asi umožnilo, že se nezastavila.
Ale drncala. Já mám bolavý záda. Takže jsem ji vyměnil za Tipo.
Sedan, je nejpohodlnější. A Cross tehdy ještě nebyl v nabídce.
Jasnnněěěě--žena jezdí 14 let v Grande Puntu, za celou dobu jedna svolávačka a jjinak NIC--parkuje venku a koroze NIC, žárovku měnila--no už si nepamatuju. Motoricky je to trochu chcíplotinka, ale na denní dojíždění do práce bez prostojů OK.
Jsi blbej, nebo navedenej ?
Psal ti, že to osobně otestoval...
BTW - má zkušenost je stejná.
Psal ti, že to osobně otestoval...
BTW - má zkušenost je stejná.
Auto máme rodině ( sestra). Po zhlédnutí videa jsem jel auto prověsit na dvě kola. Zkoušel jsem i jiné úhly a dveře šly vždy otevřít a nebylo slyšet ani žádné pazvuky. Nevím co je na v Mexiku vyráběném compasse jinak ale tenhle EU to určitě nedělá. Ona robustnost je v testech často právě u compasse nebo 500X v plusech.
i panda je dobře stavěná, měl jsem ji půl roku, v dané třídě byla pěkně vybavená (sport), ekologií dali moravákům stopku.
Je skvělé auto. A velice poctivě udělané.( V dané cenové kategorii a třídy). Tu už se dnes nevidí.P.S verze sport jezdí parádně. . .
500X ma stale dokaze uputat a celkom seriozne si ho okukavam ( skladovky ) ako jediny fiat dnes uz popri dalsich kuskov od konkurencie ( skoda hyundai kia seat a pod ) .... masivne poctive auto... propomina mi to asxko na sposob fiatu... proste este stara skola... auto masivne jednoduche vyrabajuce sa dlhe roky a bez nejakch vystrelkov a somarin .... velkostne tiez v podstate dokonale .... s 1,3 ffly so 150 konmi dokonale :yes:
INo ja ako 2 ročný majiteľ auta bez akejkoľvek závady, môžem potvrdiť že ide o strašne nedocenené auto a v dnešnej dobe spolu s Reném za super cenu oproti konkurencii. Motor krásne živý a v zákrutách sedí ako prilepený. Taktiež s majiteľmi ostatných X iek som sa rozprával a všade absplutna spokojnosť.
Jezdím s naším Renegade 12/2015 2.0 Multijet 103kW +9ZF + s Jeep Active Drive II bežně do terénu, mám celoročně obuté Michellin Latitude Cross a v terénu je vše ok, nikdy jsem neměl problém a žádné kroucení karoserie se nekoná, jediné co mi odešlo tak držáky předního stabilizátoru, které u prvních modelů měli tendenci reznou, nové jsou již ok
Přední brzdy jsem vyměnil za děrované Bremba Max co jsou do Alfy romeo, lépe to chladí kotouče v terénu
Žádné problémy jako na videu jsem nezaznamenal, ani s brzděním, to bylo první kdy jsem si zkusil o víkendu brzo ráno na prázdné dlouhé silnici ze 180 brzdit do 0 a to mám nejtěžší motor z nabídky...
Přední brzdy jsem vyměnil za děrované Bremba Max co jsou do Alfy romeo, lépe to chladí kotouče v terénu
Žádné problémy jako na videu jsem nezaznamenal, ani s brzděním, to bylo první kdy jsem si zkusil o víkendu brzo ráno na prázdné dlouhé silnici ze 180 brzdit do 0 a to mám nejtěžší motor z nabídky...
Jo
Elko je nástupce Idei.
Takže vzhledem nezaujme, ale je mimořádně praktické a pohodlné.
Platí pro normální elko.
Prodloužený Living už byl vyloženě vošklivej. I když ještě praktičtější.
Elko je nástupce Idei.
Takže vzhledem nezaujme, ale je mimořádně praktické a pohodlné.
Platí pro normální elko.
Prodloužený Living už byl vyloženě vošklivej. I když ještě praktičtější.
Je to tak.
Mám Punto 2, Punto 3 a Tipo.
Všechny se chovají stejně.
A všechny jsou dobře udělaný.
Já snad vyfotím zadní nápravu Punta 3 a procesům ji sem.
To je fakt radost pohledět.
Mám Punto 2, Punto 3 a Tipo.
Všechny se chovají stejně.
A všechny jsou dobře udělaný.
Já snad vyfotím zadní nápravu Punta 3 a procesům ji sem.
To je fakt radost pohledět.
Zvažoval jsem ho. Auto se mi líbí moc (na rozdíl od 500L), i cenově to nebylo špatný, ale pro mé potřeby má zcela nepoužitelný kufr. Takže nakonec vyhrálo Tipo SW.
GP jsem měl asi sedm let. Co je na zadní trubce na GP nádherné? Jinak auto to bylo skvělé. Dodnes nejhezčí malé auto
On sa nejak do faceliftu vyrabal v Mexiku, potom vyrobu v 2017 presunuli do Europy. Platforma predpokladam ostala. Jasne, ze mam jasno, co k tomu dodat? V Mexiku sa auto ma krutit? Toto je auto, co sa ma predavat ludom ako auto?
Ved to, ze pisu ake robustne a nakoniec to tak nie je. Aspon v Mexiku. Ale zase pokial je auto v pohode, tak preco nie, napravy nekrizime bezne.
Neviem ako 500X ale Renegate zo začiatku výroby pri prudkom brzdení dvíhal zadné kolesá.Super video.Za mňa posledný dobrý Fiat bolo Bravo a samozrejme pred ním Croma a Tipo.