Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje spalovacích motorů ještě nedosáhly vrcholu, věří šéf Renaultu

Luca de Meo varoval před unáhleným přechodem na čistou elektromobilitu, který by mohl mít různé negativní dopady.
Zpět na článek
12. 5. 2022 15:43
Je to jen banda pokrytců...
....tihle současní šéfové autokoncernů! Pokud by totiž chtěli lidem nalít opravdu čistého vína, museli by vyzvat své zákazníky, aby tu zelenorudou bruselskou chásku co nejdříve vypráskali z jejich tučné placených funkci. Teprve pak totiž zase budou moci vyrábět pořádná auta, která normální lidi opravdu chtějí - vysoce funkční, technicky poměrně jednoduchá, nezamořená hromadou omezovačů a hlídačů, a tedy řidičský zábavná a hlavně cenově dostupná! Smrt násilně diktované elektrodebilitě, která ekologii nic nepřinese a jen nás uvrhne do čínského komunistického vazalství!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - del42sa
12. 5. 2022 18:19
Re: Je to jen banda pokrytců...
přesně tak, na jednu stranu na oko kritizují, ale zároveň aktivně tlačí celou svoji produkci násilně do elektřiny :D
13. 5. 2022 09:32
Re: Je to jen banda pokrytců...
Škoda, že nás již opustil placený trol Hamuňka. Jistě by nám vysvětlil jak se Luca de Meo plete :D

Jinak máš bohužel pravdu.
14. 5. 2022 07:12
Re: Je to jen banda pokrytců...
Jj dokud se koncerny nespojí, bude tlačená tahle elektromizérie. Spíš mi přijde, že jimto vyhovuje. Vidí v tom vysoké zisky do budoucna, protože si za tyhle “šmejdy”, co nikam nedojedou, mohou účtovat daleko víc než za normální funkční auto. Od politiků si slibují, že do toho lidi prostě natlačí… Jde jen o peníze, o nic jiného. Bylo by fajn, aby jim na to lidi neskočili a elektro prostě nekupovali, ale i to se lobby v EU parlamentu se zákazem prodeje ICE 2035 snaží protlačit… chceme vyměnit jednu závislost za jinou a to horši, na Číně :no:
12. 5. 2022 17:06
No pochopitelně,
vynořují se miliardy nových zákazníků, kteří budou vlastnit auto.

Jenom v Indii chtějí 1 500 000 000 (v budoucnu 2,5 mld) Indů vyměnit motorku za auto.
Na to jim nebude stačit ani ta odkloněná ruská ropa.

Další miliardy zákazníků budou v ostatních asijských zemích, miliardy v Africe, ... .
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
12. 5. 2022 21:19
Re: No pochopitelně,
Budoucností je auto s dieselem na CNG. Ovšem nikoli od rendlíků... :no:
Avatar - WinDiesel
13. 5. 2022 12:30
Re: No pochopitelně,
Plyn je passé, bude to diesel na dřevoplyn :-)
13. 5. 2022 09:35
Re: No pochopitelně,
V Indii mají výhodu, že jim nevládne Brusel a nevymýšlí nesmyslný klimatický plány typu GreenDeal a z něho pramenící hovadiny např. EURO7. Tam si prostě můžou vyrábět normální přiměřeně ekologicky šetrný spalováky a pokud trh bude chtít, tak ať si část zákazníků ty EV klidně koupí i bez dotování.
Avatar - WinDiesel
13. 5. 2022 12:32
Re: No pochopitelně,
To je omyl,
indické normy BHARAT jsou skoro stejně přísné jako Euro 6.
My o Indii moc nevíme ale zelené šílenství tam taky drtí.
Krásným příkladem je zrušení chemických postřiků na Cejlonu, které zcela rozvrátilo jejich zemědělství a tedy i ekonomiku.
13. 5. 2022 16:48
Re: No pochopitelně,
No v Indii, kde mas 44°C ve stinu se dalsiho narustu teploty dost obavaji.
Protoze uz ted je tam sotva k preziti...
https://www.bbc.com/…a-india-61242341

A taky uz maji migranty (vlastni) kvuli stoupajici hladine mori.
https://www.dw.com/…again/a-61162969
Ty tomu rikas zelene silenstvi.
Ty lidi, co byli nuceni se odstehovat ze svych zaplavenych domovu by ti to vysvelili!