Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premium

Zpět na článek

Ojetý Hyundai Ioniq: Hybridní i na elektřinu, ale vždy úsporný

7 komentářů

Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Dovolim si drobny nesouhlas s jednim tvrzenim - "Prius zustal ridicsky stejne nezabavny jako jeho predchudci". Prius ve 4. generaci ma vyrazne vylepseny podvozek a mezi nim a predchudci je propastny rozdil. Ostatne to kvituji i zahranicni recenzenti.

Vlastnil jsem 2. i 4. generaci soucasne, mam osobni srovnani.
rohor
Vždyť to jsou 1000x omílané kydy o nezábavném Priusu. Pak znám ještě ty o nekvalitních Teslách, které musí jezdit pomalu a nikam nedojedou. Dnes Priusy po dálnici jezdí v levém a předjíždějí šetřílky napravo.
Avatar - xxc
xxc
Pozor, hybridne toyoty na diaľnici v kopcoch spomaľujú, to som si všimol u viacerých. Nie celkom chápem dôvod, podľa mňa výkon na to majú, ale spomaľujú.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Moje ne.
Avatar - speedfred
speedfred
Len sa opýtam. V čom môže byť taký Prius zábavný? Živým riadením? Hádzadním zadku, či pretáčavým šmykom?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Asi stejne, jako kazde jine auto podobne velikosti a ucelu co neni HH a nema manual. Na blbnuti na okruhu to neni, ale tvrdit ze je stejne spatne jako predchozi generace je proste nefer, ptotoze ten posun tam je a vyrazny.

Jinak je to v malych rychlostech docela svizne auto co umi prekvapive dobre projizdet zatacky. Jen se to moc nevi, protoze pro vetsinu lidi je to "ten nudny Prius" 😉
Avatar - xxc
xxc
Každého baví niečo iné, aj grand scenic je na mokrej ceste zábavný, keď hádže zadkom 😄 Nové priusy majú novšiu platformu, na tie sa nejak nestažujú. Ale neviem, aká je to generácia a vidno ich dosť málo.