Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Loňský koncept Porsche Mission R se proměnil v testovací Cayman GT4 ePerformance

6 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
A předpokládaná hmotnost?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... pokud bude verze s prodlužovačkou tak plus 100kg, s baterkama se to vleze do 11tun. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Budoucnost klepe na dveře, no. Ono se to málo ví, ale to zadní křídlo bude v produkční verzi o něco výše, bude tak zároveň plnit roli tyčového sběrače proudu z troleje. První eko závodní okruh už se buduje v Německu, pod názvem Gretaheimring, otevření koncem příštího roku prvním závodem trolejových GT4e. 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
O tom okruhu jsem slyšel, bude to prvni okruh bez zatáček a první okruh, co bude jen přímka 😁
Slovo okruh je tak trochu zavádějící. Ostatně jako třeba přívlastek turbo u Taycanu.
Vyznačovat se bude usekovým závodem, který bude spočívat ve sprintu ze semaforů, kterých bude na "okruhu" několik. Sprint ze semaforu patří ke královské disciplíně elektro. Semaforů tam bude dostatečné množství, aby Elektra nedosáhla svých maximálních rychlostí a nepokračovala neříliš velkou rycostí rovně. Jako handicap bude povinné přejetí do vedlejšího pruhu, což znamená zatočit a při zkrocení hmotnosti baterek bude tento manévr znamenat značnou ztrátu.
Celkem se těším. Neuspořádáme zájezd na tento závod? Mohli bychom při fandění zlověstně mávat vytočeným tyčovým mixérem. Zvuková kulisa bzučení mixérů a bzukotu závodních aut bude nezapomenutelá, jak strčit hlavu do úlu.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😁 😁 semafor okruh. Co sto metrů, to jedny světla 😁 😁 😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 😁 😁 :yes: