Novinky
sandero je asi nejlepší kup auta na lpg a předělávka ojetýho? Tutovka je hybridní prius na lpg, když šetřit, tak pořádně.
aneb jak jezdit s V8 za menší náklady jak s R4 1,4 na benzín.
15x 18,90 = 284
7,5x 44,50 resp. 47 = 333,80 resp. 353
Nafta při spotřebách 6-9 litrů a cenou 44-47 to samé , spíš ještě horší u V6 CRD
Tak si užívejte přímovstřikové oturbené R4 a sazomety hoši 😄 😄 😄 😄 😄
15x 18,90 = 284
7,5x 44,50 resp. 47 = 333,80 resp. 353
Nafta při spotřebách 6-9 litrů a cenou 44-47 to samé , spíš ještě horší u V6 CRD
Tak si užívejte přímovstřikové oturbené R4 a sazomety hoši 😄 😄 😄 😄 😄
Barrichello-Petr_Cizek
Příspěvek podléhá schvalování.
Arteon 2.0 TDI 6 x 46 = 276
Jsi komik, wole 😒] 😒] 😒] 😒] a k tomu ruskej šváb 😲
Piratelu
Příspěvek podléhá schvalování.
Poslední nádrž 5x35=176 (přímovstřikové oturbené R4 a benzín z PL)
Jinak diference mezi cenou benzínu a LPG je největší, co kdy pamatuju, a nedoškolo na plán EU zvýšit spotřební daně z LPG (mělo k tomu dojít od roku 2022), takže kdo má LPG, může být spokojen.
Jinak diference mezi cenou benzínu a LPG je největší, co kdy pamatuju, a nedoškolo na plán EU zvýšit spotřební daně z LPG (mělo k tomu dojít od roku 2022), takže kdo má LPG, může být spokojen.
... nechce sa mi hľadať 😉
Mně taky ne, ale asi nějaký Dačky a podobný kraksny,
V podstatě jen Dacie. Renault lze zanedbat.
Takže jediná značka prodá více LPG aut, než všechny značky na trhu prodají protlačovaných elektroaut.
Takže jediná značka prodá více LPG aut, než všechny značky na trhu prodají protlačovaných elektroaut.
Chrysler 300, Dodge Charger, Challenger, Durango, Jeep GrandCherokee, Wrangler , Gladiator (ovšem jeepy only šedý dovoz) s motory 3,6 V6 a 5,7 a 6,4 HEMI.
A další ameriky od GM s 6,2 V8 a fordí pětilitry V8.
To vše jde snadno přestavět na LPG.
A k tomu třeba Lady 1,6 a 17,7 a 1,8 nebo Uazy atd atd.
A samozřejmě mraky starších aut.
Komu tahle nabídka nevyhovuje a potřebuje furt něco novýho má smůlu no, musí jezdit sazometem a R4 v benzínu za náklady V8 😄 😄 😄
A další ameriky od GM s 6,2 V8 a fordí pětilitry V8.
To vše jde snadno přestavět na LPG.
A k tomu třeba Lady 1,6 a 17,7 a 1,8 nebo Uazy atd atd.
A samozřejmě mraky starších aut.
Komu tahle nabídka nevyhovuje a potřebuje furt něco novýho má smůlu no, musí jezdit sazometem a R4 v benzínu za náklady V8 😄 😄 😄
V podstatě s tím, co řekl ve videu pan Vaculík lze souhlasit. Problém je to, že drtivá většina, ne-li už všechna asijská produkce má vymezování podložkama (hrníčky), tedy nemá hydroštěly. Navíc novější motory už holt nejsou dělány na tak vysoké teplotní zatížení, protože při spalování plynu dochází k větším teplotám, než při spalování standardního paliva a také původní origo svíčky nejsou často vyhovující, protože to má vliv i na zapalování a je potřeba mít v cajku i zapalovací moduly a kabely. Od roku 2005 provozuji vozy na LPG a ten výběr motorizací byl vždy problém, obzvláště pak dnes. Určitě není třeba problém zplynovat oturbenou nepřímovstřikovou motorizaci 0,9TCe, ale dát do ní vlastní zástavbu, ne origo problémovou sadu LandiRenzo, co tam dávala Dachna. Nicméně Landi Renzo je jinak špičkové, ale Dachna asi chtěla, co nejvíce na komponentech na LPG ušetřit a pak ti lidi s tím měli problémy. Navíc kvalita LPG v ČR je poměrně kolísavá a osobně jezdím vždy pouze na plničky Primagas a Kralupolu, který má největší zastoupení právě v Čechách se vyhýbám a je to poznat i při praviidelných výměnách filtrů plynné a kapalné fáze.
Jinak LPG aktuálně 18,90, benzín 44,50- 48 dle pumpy 😄
Kalkulačku tě používat naučili? 😄 😄 😄 😄