Ekonomika
2x korejský křáp v testu, jeden korejský křáp se představuje a daší korejský křáp v novinkách...už je to nuda :no:
Je vidět že si v tom ani neseděl :no: Já měl možnost projet se s I20 a můžu ti s klidným svědomím říct, že bezproblému snese srovnání s evropskou produkcí. :yes:
tak vis, jak kdyz ty auta vyvijeji "zhrzeni konstrukteri" od konkurence, tak urcite jim neco v hlawach zustalo;-/)))
ale celkove autu neco chybi...a navic: proc pri dnesnich cenach kupovat kopii, kdyz muzu mit original ? 😉)))
ale celkove autu neco chybi...a navic: proc pri dnesnich cenach kupovat kopii, kdyz muzu mit original ? 😉)))
Na čom frčíš?
Skoda/VW...a jsem spokojen (hlavne pri naslednem prodeji v bazaru, jednou to ceka kazdeho majitele a ztrata hodnoty u Skody je pro prodavajiciho na velmi prijemne hodnote😉
ale jinak nikomu nic nevnucuju
ale jinak nikomu nic nevnucuju
všichni víme, že VW potažmo Škodu si kupují šetřílci >😁 :no:
Když Octavii nebo Golf si kupují šetřílci, tak kdo potom kupuje i30 nebo Megane? 😄
Jojo,tak začneme porovnávat pořízovací s prodejní cenou.Pořizovací je u Škody vyšší než u Hyundae,stejně tak i při prodeji.Jenže při prodeji se ty ceny jaksi stářím sbližují.
Raději mám na vydělávání peněz jiné investice než auto. 😉
Raději mám na vydělávání peněz jiné investice než auto. 😉
sorry, jestli to vyznelo jednostranne...problematika je multiplikacni, ale tim tu nechci zatezovat, proto jsem to "utnul" takhle, protoze u Korejcu je prave tohle nejmarkatnejsi
u Skody/VW se mi hlavne libi vyrovnanost vlastnosti (penize hraji roli az na prvnim miste😉
u Skody/VW se mi hlavne libi vyrovnanost vlastnosti (penize hraji roli az na prvnim miste😉
Jo uzavřeme to.Přesně jde o to,že jedno auto koupím třeba o 50tisíc dráž než druhé a při následném prodeji ho prodám zase o 50tis. dráž (alespoň v to mohu doufat,nemusí se to ovšem stát).Toto není zrovna jistá investice.Efektivnější je těch 50tisíc investovat do něčeho,co peníze skutečně vydělá,nebo alespoň neztrácí na hodnotě jako auto.
no ja bych pri koupi noveho auta o tomto moc nepremyslel... to si mam jako kupovat auto pro druheho majitele a ne podle svych predstav?
Auto si kupuju pro sebe a toto bych resil az kdyz bych se rozhodoval mezi vice modely
Auto si kupuju pro sebe a toto bych resil az kdyz bych se rozhodoval mezi vice modely
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Každý to vnímáme jinak. Já jsem viděl nevzhledný plastový interiér, zastaralá technika, zoufalé odhlučnění podvozku - hluk od kol a rázy při přejezdu nerovností. Fabia ten korejský křáp i20 překonává o generaci. Nasazení motorů TSI a DSG převodovek ani nekomentuji, na to nemá korea odpověď.
Zastaralou techniku jsi asi viděl v Accentu ne? Motory D-CVVT, 1.6 CRDi nebo ten nový 1.6 GDI jsou naopak ta nejmodernější technika, kterou spousta evropských značek ani zatím nenabízí
myslis to co uz japonci nabizi vic jak 8 let (cca. nevim presne) a VW uz dotahlo k dokonalosti (neber ted tenhle koncern jako neco, co co zrovna musim srovnavat, ale oni jsou momentalne nejdal)...navic mi u Korejcu porad chybi preplnovani...
a co se tyce dieselu, tak co mam vedomost srovnali krok, ale zatim jsem od nich vubec neslysel, co provedou s EU6 ktera je za dvermi...
nic ve zlem, jen byt tebou vyberu ke srovnani neco jineho....jen me nenapada co;/)
a co se tyce dieselu, tak co mam vedomost srovnali krok, ale zatim jsem od nich vubec neslysel, co provedou s EU6 ktera je za dvermi...
nic ve zlem, jen byt tebou vyberu ke srovnani neco jineho....jen me nenapada co;/)
Euro 6 je masáž německého tisku a doufal jsem, že Češi těmto papírovým vábničkám nepodléhají. Podstatné je, že 1,6 CRDi je jedním z nejlepších, né-li nejlepším malým dieselem na trhu, zatímco 1,ž TDI je bohužel jen naprostý průměr až podprůměr.
Turbomotory zatím nemá v nabídce žádná asijská značka a faktem je, že zatím není jasné, jestli je jejich výsledný efekt jednoznačně pozitivní.
Turbomotory zatím nemá v nabídce žádná asijská značka a faktem je, že zatím není jasné, jestli je jejich výsledný efekt jednoznačně pozitivní.
uznavam, ze diesely maji nyni povedene, ale ze by vyrazne lepsi nez konkurence (francouzska, italska)...uvidime, jak to tez bude s zivotnosti, preci jen jsou tyhle korejske diesely prilis kratce na trhu...a v ramci objektivity to plati i pro TSI motory (ps. ten pohled do zpetneho zrcatka na diesely stoji za to😉
jinak 1,6 TDI CR jsem zkusil a ze bych z toho mel vyrazne spatny nebo dobry pocit => proste 77 kW
myslim, ze urcite nebude problem posunout vykon a nekam ke 100 kW, otazkou je kolik pak takovy motor vydrzi a to plati pro vsechny vyrobce bliz nebo dal od teto mety
jinak 1,6 TDI CR jsem zkusil a ze bych z toho mel vyrazne spatny nebo dobry pocit => proste 77 kW
myslim, ze urcite nebude problem posunout vykon a nekam ke 100 kW, otazkou je kolik pak takovy motor vydrzi a to plati pro vsechny vyrobce bliz nebo dal od teto mety
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co z této techniky používá i20 a i30, poute tu naftu, trošku málo, ne?
D-CVVT (tzn. plně variabilní časování sacích i výfukových ventilů) má i i30
A to má býti ten pokrok? Udejchaná benzínová motorizace s variabilním časováním ventilů. Jak se to dělá v moderním pojetí naznačuje Fiat se svým Multiairem...
jenže ta "udejchaná" benzinová motorizace není osazena třeba turbem, kterého životnost je hlavně u těchto malých motůrků zatím ve hvězdách, a je docela technicky vychytaná (na rozdíl od novinky Multiar)
když akceptuješ fakt, že jsou různé přístupy v konstukci motorů, a že v podstatě neexistuje jednoznačně špatný nebo správný, bude tvůj svět barevnější
když akceptuješ fakt, že jsou různé přístupy v konstukci motorů, a že v podstatě neexistuje jednoznačně špatný nebo správný, bude tvůj svět barevnější
presne...rozdily se smazavaj, ale neni to ono...a vubec netusim proc => holt za penize vsechno nekoupis;-/)
Ano v plné palbě je Škoda lepší to tu nikdo nezpochybńuje, ale tady se jedná o základ... Fabie HTP vs. I30 s velice kvalitní čtrnáctistovkou. Jestli u základní Fábie najdeš větší plochu měkčených plstů tak jsi u mě borec.
Veď VW len dnes dobieha Hyundai/Kia pri základnej motorizácii !!!
Celkovo sa dá súhlasiť, že kórea je trochu pozadu, ale rýchlo sa učí a čo nový model to menší rozdiel ...
A väčšina zákazníkov pozerá na pomer ceny a kvality ...
A tu sú Kórejci jednoznačne lepší ...
Vyššia záruka je jednoznačným plusom pre neskorší predaj a so stúpajúcou predajnosťou je isté, že ten rozdil zostatkovej ceny medzi koncernom a kórejcami sa bude znižovať.
A pri 10 ročnom aute je to už jedno - každé auto je už bez hodnoty ...
Celkovo sa dá súhlasiť, že kórea je trochu pozadu, ale rýchlo sa učí a čo nový model to menší rozdiel ...
A väčšina zákazníkov pozerá na pomer ceny a kvality ...
A tu sú Kórejci jednoznačne lepší ...
Vyššia záruka je jednoznačným plusom pre neskorší predaj a so stúpajúcou predajnosťou je isté, že ten rozdil zostatkovej ceny medzi koncernom a kórejcami sa bude znižovať.
A pri 10 ročnom aute je to už jedno - každé auto je už bez hodnoty ...
Jaký "křáp"??? Tak tohle je už opravdu moc. Je evidentní, že někdo tady zase vůbec nerozumí významu slov! Bylo by zde na místě uvést desítky testů i30 (FIFTHGEAR - 4 "hvězdičky" z 5 : [odkaz] --- AUTOCAR - 4 z 5!: [odkaz] ), ale bude to těmto "jednoduše smýšlejícím" lidem stačit, aby je to konečně přesvědčilo, že i30 je již dnes v mnohém konkurentem VW. Golfu, F. Focusu a dalších - podobných značek??? 😉
Autor článku evidentně nezná, rozměry i30 a Fabky, jak může auto nižší střední třídy být konkurentem malého auta? i30 může být konkurent pro Octavii, P308, Focus, Megane ... ale ne pro Fabku, u ní max. může být konkurentem ceny, ale ne jinak. A i20 je konkurent Fabky a to si myslím, se vším všudy, ale to se tu neřeší...
Bože, nalej niekomu rozum...
Rozmýšľajte, chlapci, článok je o cene auta, nie o triede.
Rozmýšľajte, chlapci, článok je o cene auta, nie o triede.
navic s pridechem PR...presne, myslete za redakci...dosadte si spravny promeny a nemusite to resit
jinak nestranost se na tomhle serveru meni podle castky pripsane na ucet redakce, to se uz snad vi, nebo?! 😉
ostatne jako vsude jinde....
jinak nestranost se na tomhle serveru meni podle castky pripsane na ucet redakce, to se uz snad vi, nebo?! 😉
ostatne jako vsude jinde....
Čo to pletieš? Proste sa spomenul fakt, že cena je na úrovni Fabie. S čím chceš porovnávať ak nie práve s vozom domácej značky?
S čím to mají korejští zoufalci srovnávat, že? Konkurence ve třídě srovnala krok, tak si vyšlápneme na konkurenci v nižších třídách. Korejcům se zjevně nedaří přestup na vyšší cenovou úroveň, přesně tak, jak bylo zde, v diskuzích, prorokováno.
Zúfalými by som skôr označil tvoje trápne argumenty voči kórejským značkám - veď čo iné vytiahnuť, ako údajnú nekvalitu či nedostatočnú úroveň pre Európu, keď sa reálne Kórejci dotiahli na priemernú európsku úroveň a stále za nižšie ceny?
Skôr sa treba zamyslieť nad tým, prečo napríklad spomenutá Škoda pýta viac za auto viac-menej v podobnej kvalite ale o triedu dolu.
Skôr sa treba zamyslieť nad tým, prečo napríklad spomenutá Škoda pýta viac za auto viac-menej v podobnej kvalite ale o triedu dolu.
Ehm, proč chce Škoda více peněz za auto, které je podobné korejskému vehiklu? Snadná odpověď, nedělej, že tu odpověď neznáš. Probíralo se to tady několikrát.
Kamarát práve kupuje Octaviu Tour Combi, lebo mu to nevyšlo na Kiu Ceed SW, ktorú chcel ...
A zaujímavé, že Škoda pustila cenu podstatne viac ako kórea ... Prečo asi ?
A zaujímavé, že Škoda pustila cenu podstatne viac ako kórea ... Prečo asi ?
možno preto že tourka je auto z 90. rokov s nedostatočným priestorom v interiéri? Ťažko povedať..
Stále je drahšia v priemere ako Ceed, ale tie "nožnice" sa zatvárajú ...
Pred 3 rokmi to bolo tak 30 - 40 %, dnes je to tak 10 - 20 %.
Samozrejme stále sú nejaké akcie ale zhruba tak nejak to vychádza ...
Napovedá tomu i výrazný pokles zisku Škody ...
Ako je Ceed ziskový by zaujímalo i mňa. Ale keďže Kia má rekordné zisky, predpokladám, že Ceed bude mať na tom tiež podiel i keď v globále asi nie nejaký výrazný. Ale Kia sa stále etabluje a Škoda je tu "doma" ...
Pred 3 rokmi to bolo tak 30 - 40 %, dnes je to tak 10 - 20 %.
Samozrejme stále sú nejaké akcie ale zhruba tak nejak to vychádza ...
Napovedá tomu i výrazný pokles zisku Škody ...
Ako je Ceed ziskový by zaujímalo i mňa. Ale keďže Kia má rekordné zisky, predpokladám, že Ceed bude mať na tom tiež podiel i keď v globále asi nie nejaký výrazný. Ale Kia sa stále etabluje a Škoda je tu "doma" ...
Ako píšeš, kia sa etabluje a škoda je "doma"
Tj kia stále musí ponúkať nejaké to vnadidlo pre šetrílkov, škodovka nie, a aj to tak vyzerá (aj keď musím uznať že v poslednej dobe kus zlacnela aby moc nevytŕčala)
Btw ceed spolu zo soulom a riom je európsky ťahúň takže odhadujem že má veľký podiel na ziskoch kie
Tj kia stále musí ponúkať nejaké to vnadidlo pre šetrílkov, škodovka nie, a aj to tak vyzerá (aj keď musím uznať že v poslednej dobe kus zlacnela aby moc nevytŕčala)
Btw ceed spolu zo soulom a riom je európsky ťahúň takže odhadujem že má veľký podiel na ziskoch kie
No vyprodej teprve přijde,facelift je už na cestě 😉 😉
Takže ty ceny ještě možná určitě poklesnou jak se bude vyprodávat před facelift ované provedení 😄
Takže ty ceny ještě možná určitě poklesnou jak se bude vyprodávat před facelift ované provedení 😄
Jak pise Klaudius , porovnavaju tu ceny , nie rozmery. Niekto si kupi Fabiu v plnej vybave a je spokojny. Druhy si za podobne prachy kupi i30 v porovnatelnej vybave (asi aj v lepsej) a je tiez spokojny. Co clovek , to iny vkus , resp. preferencie. Ja som mal fabiu combi a bola fajn. Este pre 6 rokmi by som o kupe korejca ani neuvazoval , no doba sa zmenila. Teraz mam ceed sw , a stal iba o nieco viac ako fabia ked som ju pred 6 rokmi kupoval.
Můžete mi někdo napsat, na kolika začíná ta slavná Fabii, nevím to, nezajímá mě to. Ale tipuju tak na 199 tis.? Tak co tady pan autor srovnává. Podle čeho budeme srovnávat příště, co třeba délka záruky? 😄 Jinak výrobní cena Fabie v základu bude tak 50 tisíc. Výrobní cena i30 v základu bude tak 70 tisíc, o nějakém dumpingu nemůže být ani řeč.
S těmi výrobními cenami jsi tedy.. vedle jak ta jedle 😄
Uvažuj v intencích (podle modelu a značky..) 35 - 55 procenty k ceníkové ceně... A zrovna koncernové značky mají výrobní ceny relativně vysoké.
Uvažuj v intencích (podle modelu a značky..) 35 - 55 procenty k ceníkové ceně... A zrovna koncernové značky mají výrobní ceny relativně vysoké.
píšu o výrobních nákladech a nebudu daleko od pravdy, těch 35% co jsi napsal je k pousmání 😉 Jinak nevím o jakém koncernu píšeš, ale obecně každý "koncern" výrobu ještě zlevňuje.
Pokud kalkuluješ výrobní náklady z hlediska automobilky jako součet nákupních cen všech komponent + rozpočítané náklady na provoz, mzdy, nájmy apod... pak nemáš šanci Fabii za 50.000 vyrobit. Lepší (z hlediska automobilky) je to u lépe vybavených aut, přidat do auta rádio za 1.000 a naúčtovat si 10.000 stále funguje.
Samozřejmě, jsou tu náklady na vývoj a náklady na odbyt, které se do výrobních nákladů nepočítají... určitě ale nejsou na úrovni 75% ceny vozu, určitě ne u základních modelů.
Samozřejmě, jsou tu náklady na vývoj a náklady na odbyt, které se do výrobních nákladů nepočítají... určitě ale nejsou na úrovni 75% ceny vozu, určitě ne u základních modelů.
V článku se píše, že Classic je za 289, v tabulce je ale 259. Zřejmě bude správně ta nižší částka...
Pokud jde někdo kupovat auto, vybírá podle třídy ? Cena vs užitná hodnota je důležitější. Ten kdo vybere Fabiu musí být asi dobrý patriot. Vzhled, základní motor, záruka, to všechno je na straně i30, teď mi vysvětlete, proč Fabii ?
P.S. Ohánět se tady FSI a DSG je k smíchu, kolik procent prodeje tvoří ?
P.S. Ohánět se tady FSI a DSG je k smíchu, kolik procent prodeje tvoří ?
Kecy, kecy, jak zdůvodnit nákup korejského křápu >😁 Kupuji to, co se mi líbí, vyhovuje mi to a na co mám peníze. Například města raději špičkově vybavenou Fabii s TSI a DSG než i30 v social edition s udejchaným 1.4 a manuálem. Jenom málo chytří chlapci nakupují dle vzorečku, co nejvíce auta za co nejméně peněz.
stále se nemůžu rozhodnout, jestli jsi účastníkem programu Internet do škol, nebo spíš terapeutické skupiny z Bohnic s přístupem k netu... 😐
protiargument není tak urážka co?
kolik že u I30 má ten základní motor výkon a jaká že tam je výbava? postav proti tomu odpovídající TSI motor ve fabii a výbavu podle ceníku a řekni mi, KDO je levnější😄
možná ale někdo nepotřebuje mít motor TSI a obsáhlou výbavu, ale naopak je pro něj důležitý prostor.
Tady se vůbec nejedná o rovinu TSI/DSG a pod. Tady se loví cenou - Hyundai prostě chce odlákat eventuální zájemce o Fabku, kterým nabídne větší kus auta za malý příplatek. Jasně že to jde na úkor výbavy. Prostě loví zákazníky, kteří chtějí za základní cenu dostat co nejvíc.
Tady se vůbec nejedná o rovinu TSI/DSG a pod. Tady se loví cenou - Hyundai prostě chce odlákat eventuální zájemce o Fabku, kterým nabídne větší kus auta za malý příplatek. Jasně že to jde na úkor výbavy. Prostě loví zákazníky, kteří chtějí za základní cenu dostat co nejvíc.
Taky se přidávám k názoru, proč Hyundai. >😁. Mít znovu těch 300klacků a kupovat zase nové, určitě opět Fabii a ne i30. Celkově mi je lépe zpracovaná a do budoucna radši, když to má na kapotě Škoda. Jaká bude za 5let prodejní cena ty i30 Start? Určitě menší než Fabie Ambiente. A servisní náklady ani nezmňuji. Sorry zastánci korejského klenotu :yes:
Cena pěkná, ale 90% kupujících chce klimu čili 25 navrch a jste tam kde Vás chce Hjunday mít. 😄
[odkaz]
Nečekal jsem ceny korejkých křápů, ale ta základní cena je úlet mimo. Alfa musí hlavně prodávat, prodávat a prodávat, s cenovkou základní verze nad 0.5mio to nemá nejmenší šanci na úspěch ;-\
Nečekal jsem ceny korejkých křápů, ale ta základní cena je úlet mimo. Alfa musí hlavně prodávat, prodávat a prodávat, s cenovkou základní verze nad 0.5mio to nemá nejmenší šanci na úspěch ;-\
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Normální člověk si přece nekoupí jetou Alfu >😁 . To už je teprve zhovadilost.
k těm servisům..
Věř, že jsou i jiné servisy, které jsou chvilkama ještě tragičtější a otřesnější. Jmenovat ale radši nebudu, aby se tu pár lidí neurazilo.
Problem je v tom, že italská auta potřebují kvalitní servis, není to jako koncernová auta, který opraví každej buran co si koupí diagnostiku a ukradne na netu soft. Jenže tyhle servisy tu sou a nikdo to neřeší a nikoho nezajímá.. všichni sou jak slepí..
Je tedy ale jinak opravdu škoda té ceny, ale myslim, že i tak si svoje zákazníky najdou. Pokud si chce člověk jízdu užívat, chce auta za kterým se každý otočí a nechce s tim jezdit jen na nákupy, tak si klidně něco připlatí.. tomu věřim 😉 Budu držet palce.. :yes:
Věř, že jsou i jiné servisy, které jsou chvilkama ještě tragičtější a otřesnější. Jmenovat ale radši nebudu, aby se tu pár lidí neurazilo.
Problem je v tom, že italská auta potřebují kvalitní servis, není to jako koncernová auta, který opraví každej buran co si koupí diagnostiku a ukradne na netu soft. Jenže tyhle servisy tu sou a nikdo to neřeší a nikoho nezajímá.. všichni sou jak slepí..
Je tedy ale jinak opravdu škoda té ceny, ale myslim, že i tak si svoje zákazníky najdou. Pokud si chce člověk jízdu užívat, chce auta za kterým se každý otočí a nechce s tim jezdit jen na nákupy, tak si klidně něco připlatí.. tomu věřim 😉 Budu držet palce.. :yes:
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kdyby takovych "blbu jak rikas" bylo malo tak vsude bychom jezdili jeste na kole a cely prumysl s autama by se promenil v prach!
Kdyby nebylo 1001 odvazlivcu co se rozhodnout koupit tu ci onu naprosto jinou znacku jakykoliv jiny vyrobek a dat mu sanci bez ohledu kolik stoji, tak dodneska jeste pouzivas Windows 98/telefon Nokii...atd jelikoz kazdy koupi jen a jen to stare osvedcene a zevedene "natom neni nic spatneho" ale tim padem se vyvoj v jakekolivych produktech kompletne zastavi diky lidem jako ty.
Diky bohu lidem co umi vydelat prachy a je jim jedno to vrazit do toho ci onoho a neboji se e😜erimentovat!
Kdyby nebylo 1001 odvazlivcu co se rozhodnout koupit tu ci onu naprosto jinou znacku jakykoliv jiny vyrobek a dat mu sanci bez ohledu kolik stoji, tak dodneska jeste pouzivas Windows 98/telefon Nokii...atd jelikoz kazdy koupi jen a jen to stare osvedcene a zevedene "natom neni nic spatneho" ale tim padem se vyvoj v jakekolivych produktech kompletne zastavi diky lidem jako ty.
Diky bohu lidem co umi vydelat prachy a je jim jedno to vrazit do toho ci onoho a neboji se e😜erimentovat!
Giulietta má na jednej strane už v základe to, čo konkurencia vo výbavách o min. 3000 eur drahších voči základu, ale ako píšeš, Alfa je v situácii, kedy potrebuje model, ktorý "prerazí" a bude sa predávať ako teplé rožky. Som veľkým fanúšikom AR, ale tie ceny sú neadekvátne nadhodnotené. Alfa sa nechala uniesť predajným úspechom MiTa, ktoré sa napriek vysokej cene predáva fantasticky, ale čo je moc, to je moc. Podľa cien mám dokonca pocit, akoby Giulietta mala vytlačiť model 159, ich cenový rozdiel je malý. Toto bude pre Giuliettu pravdepodobne tragické, bohužiaľ.
--- i30 jako nejlepší auto 2009 Austrálie!
i30 jako vítěz BEST mid-size, auto roku 2009 Austrálie: [odkaz]
--- Excellent warranty and is pretty good to drive: [odkaz]
--- Best Europeans In Driveability, Quality: [odkaz]
--- Není téměř nic, čím by byl pozadu oproti evropským konkurentům: [odkaz]
--- i30 se nebezpečně přiblížil evropským konkurentům, mnohé z nich válcuje: [odkaz]
--- i30 je povedeným vozem a nemá s původními "korejci" nic společného. Jde o plnohodnotný vůz nižší střední třídy, za atraktivní cenu nabízí dobrou kvalitu, úsporné a výkonné motory a dostatek prostoru: [odkaz]
i30 jako vítěz BEST mid-size, auto roku 2009 Austrálie: [odkaz]
--- Excellent warranty and is pretty good to drive: [odkaz]
--- Best Europeans In Driveability, Quality: [odkaz]
--- Není téměř nic, čím by byl pozadu oproti evropským konkurentům: [odkaz]
--- i30 se nebezpečně přiblížil evropským konkurentům, mnohé z nich válcuje: [odkaz]
--- i30 je povedeným vozem a nemá s původními "korejci" nic společného. Jde o plnohodnotný vůz nižší střední třídy, za atraktivní cenu nabízí dobrou kvalitu, úsporné a výkonné motory a dostatek prostoru: [odkaz]
To, že kórejci urobil veľký pokrok je fakt. Ponúkajú výbornú výbavu, záruku, spoľahlivosť za priaznivú cenu. Niektorí to nechcú akceptovať alebo majú stále predsudky. Možno sa riadia heslom, že môj dedo mal škodovku, otec mal škodovku, tak aj ja musím mať škodovku, lebo lepšieho auta niet...
Po přečtení všech příspěvků jsem se donutil zaregistrovat a přidat také vlastní názor. To, že i30 je slušné auto, ví už snad každé dítě a pokud to někdo bude rozporovat, ať se jde svézt do nejbližšího salonu Hyundai. Slušné provedení, dobrý podvozek, kultivované motory (možná hlučnější, ale jestli to zde někdo srovnává s Fabií 1,2, pak je i30 naprosto tichej sporťák). No a glosovat Fabii jako čeké auto? Ani náhodou. Popátrejte na netu a zjistíte, že nejčeštější auto je právě i30, jelikož se nyní montuje z dílů, které jsou v 62% vyrobené v Čechách. Toto číslo by mohlo být ještě vyšší, kdyby zde existoval výrobce schopný dodat plech na karoserie. Jelikož není, plech se vozí z Francie! Nejsem ani prodejce ani majitel tohoto auta, ale nezatracuji nic jen kvůli věhlasu značky. Za ty peníze je i30 naprosto super auto a Fabia se za ním může jen ohlédnout..... Howgh
Kdo se jen torchu zabývá auty tak ví, že by se měly auta min. srovnávat takto..
Hyundai i3O vs. Škoda Octavia
Hyundai i20 vs. Škoda Fabia
Jinak co se týče ceny tak palec nahoru!
Co se týče výbavy start tak mě tam osobně chybí palubní počítač, dálkový centrál, klimatizace..
Dle mého názoru je také schopný konkurent FIAT BRAVO II.
to uz je holt ta asijska drava natura...otazka je k cemu to povede, ale myslim, si ze nejake to misto na trhu si za tech x-set milionu eur Hnujdaj nakonec koupi
pro zakaznika dobre, pro ferovy bysnys na zvazenou...