Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30: Opět proti Fabii, nyní s první cenou 239.900,- Kč

Hyundai zlevnil model i30 plošně o dalších 30 tisíc Kč. Výsledkem je ceník začínající na částce 239.900,- Kč, což z i30 činí nejlevnější auto nižší střední třídy na českém trhu.
Zpět na článek
23. 3. 2010 10:03
23. 3. 2010 10:31
23. 3. 2010 10:31
23. 3. 2010 10:32
23. 3. 2010 11:15
23. 3. 2010 11:26
23. 3. 2010 18:48
23. 3. 2010 10:32
23. 3. 2010 10:36
23. 3. 2010 10:55
23. 3. 2010 11:35
23. 3. 2010 10:58
23. 3. 2010 11:42
23. 3. 2010 12:06
23. 3. 2010 13:32
neregistrovaný "Petz"
23. 3. 2010 19:22
neregistrovaný "Petz"
23. 3. 2010 10:50
23. 3. 2010 11:00
23. 3. 2010 12:59
23. 3. 2010 14:35
23. 3. 2010 16:15
23. 3. 2010 16:54
23. 3. 2010 17:01
23. 3. 2010 14:42
neregistrovaný "sterys"
23. 3. 2010 23:28
neregistrovaný "fly2high"
25. 3. 2010 23:30
neregistrovaný "Blake"
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 10:03
nadpis
Hyundai opět proti Octavii, ne proti Fabii. Je to jako napsat Octavia opět proti Hyundai i20. :no: Když si chcete hrát na třídy, tak si hrajte pořád a nezahazujte kyblíky, když se vám nelepí písek. Jinak i30 moc pěkné auto, především ve verzi SW a navíc ta cena + výbava. :yes: Tak si tam, vy kluci ušatý, ten nadpis opravte, nečteme si snad bulvár o autech. Na Idnesu bych to pochopil.. Pro Fábii je hodně velký konkurent i20, v Čechách se sice prodává méně než Fabia, ale zcela objektivně je to lepší auto a to v mnoha ohledech.
Rozbalit vlákno
13
23. 3. 2010 10:31
Re: nadpis
Jak se dívám tak autor článku stále nadpis neopravil..
Kdo se jen torchu zabývá auty tak ví, že by se měly auta min. srovnávat takto..

Hyundai i3O vs. Škoda Octavia
Hyundai i20 vs. Škoda Fabia

Jinak co se týče ceny tak palec nahoru!
Co se týče výbavy start tak mě tam osobně chybí palubní počítač, dálkový centrál, klimatizace..

Dle mého názoru je také schopný konkurent FIAT BRAVO II.
23. 3. 2010 10:31
Re: nadpis
myslis to dobre a vubec se nechci hadat, ale tenhle korejsky cenovy dumping s rizenou/kalkulovanou ztratou je opravdu zamireny proti Fabii, resp. segmentu mylych vozu

to uz je holt ta asijska drava natura...otazka je k cemu to povede, ale myslim, si ze nejake to misto na trhu si za tech x-set milionu eur Hnujdaj nakonec koupi

pro zakaznika dobre, pro ferovy bysnys na zvazenou...
23. 3. 2010 10:32
Re: nadpis
"malych vozu" ...samo;)
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 11:15
Re: nadpis
taky se nechci hádat, ale... :-) , dumping to rozhodně není, je to cenová politika 4 největšího automobilového koncernu na světě, který se snaží dostat na cizí trh. Slovo jako "férový byznys" v tvém podání neexistuje. Byznys je o zisku, o vítězství, o úspěchu... ne o „férovosti“ v tvém smyslu chápání.
23. 3. 2010 11:26
Re: nadpis
O dumpingových cenách se zde u korejských značek píše už několik let a snad u všech modelů.Přitom Hyundai i Kia mají na rozdíl od ostatních rostoucí zisky,takže o dumpingu nemůže být řeč.
23. 3. 2010 18:48
Re: nadpis
Kolik naivnich lidi si jeste mysli ze kdyz to auto prodavaji za 239k tak to musi zarucene dotovat...? Ver tomu ze vyrobce tratny neni...
23. 3. 2010 10:32
Re: nadpis
Ukáž mi Octaviu za 240 tisíc. Proti Fabii je to myslené v kontexte ceny, nie triedy. Inak je to sila, za rovnaké peniaze dostať o triedu väčšie auto...
23. 3. 2010 10:36
Re: nadpis
To srovnání s Fabií je zcela na místě, v této cenové relaci se snaží méně majetní utrhnout co nejvíc (jako v kauflandu) a pokud za cenu zakladni Fabie můžu mít, auto nižší střední třídy utíka do Hyundaie ;-) ve vyšších výbavach samozřejmě srovnávat s Octavií.
23. 3. 2010 10:55
Re: nadpis
Samozrejme, len sa divím, že s tak jednoduchou logikou tu má toľko ľudí problém... Čo ich, dopekla, v tej škole učili?
23. 3. 2010 11:35
Re: nadpis
Asi to že Logan MCV patří do stejné třídy jako Superb :-)
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 10:58
Re: nadpis
Je mi jasné, že ten článek se snaží o srovnání na základě ceny, ale autor by to tam tedy mohl alespoň, v rámci objektivity, napsat. Takhle ten článek, to jistě uznáš, vychází dost "bulvárně". Je mi jasné, že to přinese plamennou diskusi, asi to je účel. Nemyslím si, že by Hyundai, dělal dumpingovou politiku, jak tady někteří ušáci píší. Bojuje cenou, kvalitou, zárukou... v době krize, na cizím trhu, čím jiným má bojovat? Značku evidentně v Čechách zatím nemá dost silnou.
Avatar - T613
23. 3. 2010 11:42
Re: nadpis
autor nepočítal s tím, že jej čtou hlupáci
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 10:26
Korejský web?
2x korejský křáp v testu, jeden korejský křáp se představuje a daší korejský křáp v novinkách...už je to nuda :no:
Rozbalit vlákno
33
23. 3. 2010 10:29
Re: Korejský web?
Je vidět že si v tom ani neseděl :no: Já měl možnost projet se s I20 a můžu ti s klidným svědomím říct, že bezproblému snese srovnání s evropskou produkcí. :yes:
23. 3. 2010 10:34
Re: Korejský web?
tak vis, jak kdyz ty auta vyvijeji "zhrzeni konstrukteri" od konkurence, tak urcite jim neco v hlawach zustalo;-/)))

ale celkove autu neco chybi...a navic: proc pri dnesnich cenach kupovat kopii, kdyz muzu mit original ? ;))))
23. 3. 2010 10:54
Re: Korejský web?
Na čom frčíš?
23. 3. 2010 11:07
Re: Korejský web?
Skoda/VW...a jsem spokojen (hlavne pri naslednem prodeji v bazaru, jednou to ceka kazdeho majitele a ztrata hodnoty u Skody je pro prodavajiciho na velmi prijemne hodnote;)

ale jinak nikomu nic nevnucuju
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 11:22
Re: Korejský web?
všichni víme, že VW potažmo Škodu si kupují šetřílci >:D :no:
23. 3. 2010 11:36
Re: Korejský web?
Když Octavii nebo Golf si kupují šetřílci, tak kdo potom kupuje i30 nebo Megane? :-)
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 12:51
Re: Korejský web?
taky šetřílci ;-) jedni šetří u nákupu, druzí kalkulují s úsporou při prodeji. :-!
neregistrovaný "Petz"
23. 3. 2010 13:32
Re: Korejský web?
Korejský web,nebo český web?
Původní přispěvovatel strýček BOB bude asi pěkný osel!!!
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 15:41
Re: Korejský web?
Vítáme prodejce značky Huindayi
neregistrovaný "Petz"
23. 3. 2010 19:22
Re: Korejský web?
Nejsem prodejce Hyundai,jsem jenom čech.
A nevidím důvod proč urážet české auta Škoda,Hyundai(část. taky Citroen,Toyota,Peugeot).
Nejsem přece sám proti sobě.
23. 3. 2010 11:30
Re: Korejský web?
Jojo,tak začneme porovnávat pořízovací s prodejní cenou.Pořizovací je u Škody vyšší než u Hyundae,stejně tak i při prodeji.Jenže při prodeji se ty ceny jaksi stářím sbližují.
Raději mám na vydělávání peněz jiné investice než auto. ;-)
23. 3. 2010 11:54
Re: Korejský web?
sorry, jestli to vyznelo jednostranne...problematika je multiplikacni, ale tim tu nechci zatezovat, proto jsem to "utnul" takhle, protoze u Korejcu je prave tohle nejmarkatnejsi

u Skody/VW se mi hlavne libi vyrovnanost vlastnosti (penize hraji roli az na prvnim miste;)
23. 3. 2010 12:06
Re: Korejský web?
Jo uzavřeme to.Přesně jde o to,že jedno auto koupím třeba o 50tisíc dráž než druhé a při následném prodeji ho prodám zase o 50tis. dráž (alespoň v to mohu doufat,nemusí se to ovšem stát).Toto není zrovna jistá investice.Efektivnější je těch 50tisíc investovat do něčeho,co peníze skutečně vydělá,nebo alespoň neztrácí na hodnotě jako auto.
23. 3. 2010 14:32
Re: Korejský web?
no ja bych pri koupi noveho auta o tomto moc nepremyslel... to si mam jako kupovat auto pro druheho majitele a ne podle svych predstav?
Auto si kupuju pro sebe a toto bych resil az kdyz bych se rozhodoval mezi vice modely
23. 3. 2010 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2010 10:35
Re: Korejský web?
No hej, vysvetľuj indiánovi niečo česky... ;-)
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 10:39
Re: Korejský web?
Každý to vnímáme jinak. Já jsem viděl nevzhledný plastový interiér, zastaralá technika, zoufalé odhlučnění podvozku - hluk od kol a rázy při přejezdu nerovností. Fabia ten korejský křáp i20 překonává o generaci. Nasazení motorů TSI a DSG převodovek ani nekomentuji, na to nemá korea odpověď.
Avatar - Ricardo
23. 3. 2010 10:45
Re: Korejský web?
Zastaralou techniku jsi asi viděl v Accentu ne? Motory D-CVVT, 1.6 CRDi nebo ten nový 1.6 GDI jsou naopak ta nejmodernější technika, kterou spousta evropských značek ani zatím nenabízí
23. 3. 2010 10:51
Re: Korejský web?
myslis to co uz japonci nabizi vic jak 8 let (cca. nevim presne) a VW uz dotahlo k dokonalosti (neber ted tenhle koncern jako neco, co co zrovna musim srovnavat, ale oni jsou momentalne nejdal)...navic mi u Korejcu porad chybi preplnovani...

a co se tyce dieselu, tak co mam vedomost srovnali krok, ale zatim jsem od nich vubec neslysel, co provedou s EU6 ktera je za dvermi...

nic ve zlem, jen byt tebou vyberu ke srovnani neco jineho....jen me nenapada co;/)
Avatar - Ricardo
23. 3. 2010 11:48
Re: Korejský web?
Euro 6 je masáž německého tisku a doufal jsem, že Češi těmto papírovým vábničkám nepodléhají. Podstatné je, že 1,6 CRDi je jedním z nejlepších, né-li nejlepším malým dieselem na trhu, zatímco 1,ž TDI je bohužel jen naprostý průměr až podprůměr.
Turbomotory zatím nemá v nabídce žádná asijská značka a faktem je, že zatím není jasné, jestli je jejich výsledný efekt jednoznačně pozitivní.
23. 3. 2010 12:09
Re: Korejský web?
uznavam, ze diesely maji nyni povedene, ale ze by vyrazne lepsi nez konkurence (francouzska, italska)...uvidime, jak to tez bude s zivotnosti, preci jen jsou tyhle korejske diesely prilis kratce na trhu...a v ramci objektivity to plati i pro TSI motory (ps. ten pohled do zpetneho zrcatka na diesely stoji za to;)

jinak 1,6 TDI CR jsem zkusil a ze bych z toho mel vyrazne spatny nebo dobry pocit => proste 77 kW
myslim, ze urcite nebude problem posunout vykon a nekam ke 100 kW, otazkou je kolik pak takovy motor vydrzi a to plati pro vsechny vyrobce bliz nebo dal od teto mety
23. 3. 2010 18:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 10:53
Re: Korejský web?
Co z této techniky používá i20 a i30, poute tu naftu, trošku málo, ne?
Avatar - Ricardo
23. 3. 2010 14:42
Re: Korejský web?
D-CVVT (tzn. plně variabilní časování sacích i výfukových ventilů) má i i30
23. 3. 2010 15:37
Re: Korejský web?
nebo třeba Stop-Go systém
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 15:50
Re: Korejský web?
A to má býti ten pokrok? Udejchaná benzínová motorizace s variabilním časováním ventilů. Jak se to dělá v moderním pojetí naznačuje Fiat se svým Multiairem...
23. 3. 2010 16:22
Re: Korejský web?
jenže ta "udejchaná" benzinová motorizace není osazena třeba turbem, kterého životnost je hlavně u těchto malých motůrků zatím ve hvězdách, a je docela technicky vychytaná (na rozdíl od novinky Multiar)

když akceptuješ fakt, že jsou různé přístupy v konstukci motorů, a že v podstatě neexistuje jednoznačně špatný nebo správný, bude tvůj svět barevnější
23. 3. 2010 10:46
Re: Korejský web?
presne...rozdily se smazavaj, ale neni to ono...a vubec netusim proc => holt za penize vsechno nekoupis;-/)
23. 3. 2010 10:48
Re: Korejský web?
Ano v plné palbě je Škoda lepší to tu nikdo nezpochybńuje, ale tady se jedná o základ... Fabie HTP vs. I30 s velice kvalitní čtrnáctistovkou. Jestli u základní Fábie najdeš větší plochu měkčených plstů tak jsi u mě borec.
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 10:58
Re: Korejský web?
Aha, tedy srovnání HTP social edion a i30... Srovnáváš nesrovnatelné.
23. 3. 2010 11:36
Re: Korejský web?
Cenově nesrovnatelné? hmm. Jsou za stejné peníze? Jsou ;-)
23. 3. 2010 12:08
Re: Zastaralá technika ?
Veď VW len dnes dobieha Hyundai/Kia pri základnej motorizácii !!!

Celkovo sa dá súhlasiť, že kórea je trochu pozadu, ale rýchlo sa učí a čo nový model to menší rozdiel ...

A väčšina zákazníkov pozerá na pomer ceny a kvality ...

A tu sú Kórejci jednoznačne lepší ...

Vyššia záruka je jednoznačným plusom pre neskorší predaj a so stúpajúcou predajnosťou je isté, že ten rozdil zostatkovej ceny medzi koncernom a kórejcami sa bude znižovať.

A pri 10 ročnom aute je to už jedno - každé auto je už bez hodnoty ...
23. 3. 2010 17:32
Re: Zastaralá technika ?
Jaký "křáp"??? Tak tohle je už opravdu moc. Je evidentní, že někdo tady zase vůbec nerozumí významu slov! Bylo by zde na místě uvést desítky testů i30 (FIFTHGEAR - 4 "hvězdičky" z 5 : [odkaz] --- AUTOCAR - 4 z 5!: [odkaz] ), ale bude to těmto "jednoduše smýšlejícím" lidem stačit, aby je to konečně přesvědčilo, že i30 je již dnes v mnohém konkurentem VW. Golfu, F. Focusu a dalších - podobných značek??? ;-)
23. 3. 2010 10:33
i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
Autor článku evidentně nezná, rozměry i30 a Fabky, jak může auto nižší střední třídy být konkurentem malého auta? i30 může být konkurent pro Octavii, P308, Focus, Megane ... ale ne pro Fabku, u ní max. může být konkurentem ceny, ale ne jinak. A i20 je konkurent Fabky a to si myslím, se vším všudy, ale to se tu neřeší...
Rozbalit vlákno
13
23. 3. 2010 10:34
Re: i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
Bože, nalej niekomu rozum...
Rozmýšľajte, chlapci, článok je o cene auta, nie o triede.
23. 3. 2010 10:38
Re: i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
navic s pridechem PR...presne, myslete za redakci...dosadte si spravny promeny a nemusite to resit

jinak nestranost se na tomhle serveru meni podle castky pripsane na ucet redakce, to se uz snad vi, nebo?! ;)

ostatne jako vsude jinde....
23. 3. 2010 10:53
Re: i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
Čo to pletieš? Proste sa spomenul fakt, že cena je na úrovni Fabie. S čím chceš porovnávať ak nie práve s vozom domácej značky?
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 11:02
Re: i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
S čím to mají korejští zoufalci srovnávat, že? Konkurence ve třídě srovnala krok, tak si vyšlápneme na konkurenci v nižších třídách. Korejcům se zjevně nedaří přestup na vyšší cenovou úroveň, přesně tak, jak bylo zde, v diskuzích, prorokováno.
23. 3. 2010 12:11
Re: i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
Zúfalými by som skôr označil tvoje trápne argumenty voči kórejským značkám - veď čo iné vytiahnuť, ako údajnú nekvalitu či nedostatočnú úroveň pre Európu, keď sa reálne Kórejci dotiahli na priemernú európsku úroveň a stále za nižšie ceny?
Skôr sa treba zamyslieť nad tým, prečo napríklad spomenutá Škoda pýta viac za auto viac-menej v podobnej kvalite ale o triedu dolu.
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 15:33
Re: i30 a konkurent Fabka? Odkdy?
Ehm, proč chce Škoda více peněz za auto, které je podobné korejskému vehiklu? Snadná odpověď, nedělej, že tu odpověď neznáš. Probíralo se to tady několikrát.
23. 3. 2010 18:51
Re: Chceš ma rozosmiať ?
Kamarát práve kupuje Octaviu Tour Combi, lebo mu to nevyšlo na Kiu Ceed SW, ktorú chcel ...

A zaujímavé, že Škoda pustila cenu podstatne viac ako kórea ... Prečo asi ?
Avatar - gld
23. 3. 2010 20:34
Re: Chceš ma rozosmiať ?
možno preto že tourka je auto z 90. rokov s nedostatočným priestorom v interiéri? Ťažko povedať..
23. 3. 2010 21:50
Re: Spustila i O2 ...
Stále je drahšia v priemere ako Ceed, ale tie "nožnice" sa zatvárajú ...

Pred 3 rokmi to bolo tak 30 - 40 %, dnes je to tak 10 - 20 %.

Samozrejme stále sú nejaké akcie ale zhruba tak nejak to vychádza ...

Napovedá tomu i výrazný pokles zisku Škody ...

Ako je Ceed ziskový by zaujímalo i mňa. Ale keďže Kia má rekordné zisky, predpokladám, že Ceed bude mať na tom tiež podiel i keď v globále asi nie nejaký výrazný. Ale Kia sa stále etabluje a Škoda je tu "doma" ...
Avatar - gld
23. 3. 2010 22:09
Re: Spustila i O2 ...
Ako píšeš, kia sa etabluje a škoda je "doma"

Tj kia stále musí ponúkať nejaké to vnadidlo pre šetrílkov, škodovka nie, a aj to tak vyzerá (aj keď musím uznať že v poslednej dobe kus zlacnela aby moc nevytŕčala)

Btw ceed spolu zo soulom a riom je európsky ťahúň takže odhadujem že má veľký podiel na ziskoch kie
23. 3. 2010 18:56
Re: Spustila i O2 ...
Asi že má vysoké výrobné náklady...? >:-[]
23. 3. 2010 11:09
Re: Spustila i O2 ...
cti mezi radky;)))
23. 3. 2010 12:08
Re: Spustila i O2 ...
je jasné ako si to myslel, nekľučkuj teraz >:-[]
Avatar - Flai
23. 3. 2010 10:50
Facelift...
No vyprodej teprve přijde,facelift je už na cestě ;-) ;-)
Takže ty ceny ještě možná určitě poklesnou jak se bude vyprodávat před facelift ované provedení :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2010 11:00
porovnanie
Jak pise Klaudius , porovnavaju tu ceny , nie rozmery. Niekto si kupi Fabiu v plnej vybave a je spokojny. Druhy si za podobne prachy kupi i30 v porovnatelnej vybave (asi aj v lepsej) a je tiez spokojny. Co clovek , to iny vkus , resp. preferencie. Ja som mal fabiu combi a bola fajn. Este pre 6 rokmi by som o kupe korejca ani neuvazoval , no doba sa zmenila. Teraz mam ceed sw , a stal iba o nieco viac ako fabia ked som ju pred 6 rokmi kupoval.
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2010 19:05
Re: porovnanie
Za to teraz stojí na Slovensku +/- toľko čo Octavia... Hyundai je o kus lacnejší.
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 11:10
na kolika začná fábie?
Můžete mi někdo napsat, na kolika začíná ta slavná Fabii, nevím to, nezajímá mě to. Ale tipuju tak na 199 tis.? Tak co tady pan autor srovnává. Podle čeho budeme srovnávat příště, co třeba délka záruky? :-) Jinak výrobní cena Fabie v základu bude tak 50 tisíc. Výrobní cena i30 v základu bude tak 70 tisíc, o nějakém dumpingu nemůže být ani řeč.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Perun
23. 3. 2010 11:26
Re: na kolika začná fábie?
S těmi výrobními cenami jsi tedy.. vedle jak ta jedle :-)
Uvažuj v intencích (podle modelu a značky..) 35 - 55 procenty k ceníkové ceně... A zrovna koncernové značky mají výrobní ceny relativně vysoké.
23. 3. 2010 12:15
Re: na kolika začná fábie?
;-) :yes:
Avatar - pocitac
23. 3. 2010 13:01
Re: na kolika začná fábie?
píšu o výrobních nákladech a nebudu daleko od pravdy, těch 35% co jsi napsal je k pousmání ;-) Jinak nevím o jakém koncernu píšeš, ale obecně každý "koncern" výrobu ještě zlevňuje.
Avatar - Emel
23. 3. 2010 13:17
Re: na kolika začná fábie?
Pokud kalkuluješ výrobní náklady z hlediska automobilky jako součet nákupních cen všech komponent + rozpočítané náklady na provoz, mzdy, nájmy apod... pak nemáš šanci Fabii za 50.000 vyrobit. Lepší (z hlediska automobilky) je to u lépe vybavených aut, přidat do auta rádio za 1.000 a naúčtovat si 10.000 stále funguje.

Samozřejmě, jsou tu náklady na vývoj a náklady na odbyt, které se do výrobních nákladů nepočítají... určitě ale nejsou na úrovni 75% ceny vozu, určitě ne u základních modelů.
Avatar - Perun
23. 3. 2010 16:44
Re: na kolika začná fábie?
Já ale nemusím hádat z kávové sedliny :-!
Avatar - Emel
23. 3. 2010 12:59
Chyba v ceně
V článku se píše, že Classic je za 289, v tabulce je ale 259. Zřejmě bude správně ta nižší částka...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
23. 3. 2010 14:35
fabia vs i30
Pokud jde někdo kupovat auto, vybírá podle třídy ? Cena vs užitná hodnota je důležitější. Ten kdo vybere Fabiu musí být asi dobrý patriot. Vzhled, základní motor, záruka, to všechno je na straně i30, teď mi vysvětlete, proč Fabii ?
P.S. Ohánět se tady FSI a DSG je k smíchu, kolik procent prodeje tvoří ?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 15:39
Re: fabia vs i30
Kecy, kecy, jak zdůvodnit nákup korejského křápu >:D Kupuji to, co se mi líbí, vyhovuje mi to a na co mám peníze. Například města raději špičkově vybavenou Fabii s TSI a DSG než i30 v social edition s udejchaným 1.4 a manuálem. Jenom málo chytří chlapci nakupují dle vzorečku, co nejvíce auta za co nejméně peněz.
23. 3. 2010 16:15
Re: fabia vs i30
stále se nemůžu rozhodnout, jestli jsi účastníkem programu Internet do škol, nebo spíš terapeutické skupiny z Bohnic s přístupem k netu... :-|
Avatar - chlapecx
23. 3. 2010 16:39
Re: fabia vs i30
protiargument není tak urážka co?
23. 3. 2010 16:54
Re: fabia vs i30
protiargument předpokládá, že nejdřív byl vznesen argument ;-)

kecy tipu korejský křáp, zoufalci a pod. deklasují jejich autora v rámci seriozní diskuze hned na počátku :-!
Avatar - chlapecx
23. 3. 2010 16:40
Re: fabia vs i30
kolik že u I30 má ten základní motor výkon a jaká že tam je výbava? postav proti tomu odpovídající TSI motor ve fabii a výbavu podle ceníku a řekni mi, KDO je levnější:-)
23. 3. 2010 17:01
Re: fabia vs i30
možná ale někdo nepotřebuje mít motor TSI a obsáhlou výbavu, ale naopak je pro něj důležitý prostor.

Tady se vůbec nejedná o rovinu TSI/DSG a pod. Tady se loví cenou - Hyundai prostě chce odlákat eventuální zájemce o Fabku, kterým nabídne větší kus auta za malý příplatek. Jasně že to jde na úkor výbavy. Prostě loví zákazníky, kteří chtějí za základní cenu dostat co nejvíc.
23. 3. 2010 18:59
Re: fabia vs i30
Presne. Nejak ale nechápem, o čo vlastne sa tu podaktorí bijú...
Avatar - Ricardo
23. 3. 2010 19:29
Re: fabia vs i30
V čem spočívá "udýchanost" 1,4 o výkonu 80 kW?
23. 3. 2010 22:09
Re: fabia vs i30
Taky se přidávám k názoru, proč Hyundai. >:D. Mít znovu těch 300klacků a kupovat zase nové, určitě opět Fabii a ne i30. Celkově mi je lépe zpracovaná a do budoucna radši, když to má na kapotě Škoda. Jaká bude za 5let prodejní cena ty i30 Start? Určitě menší než Fabie Ambiente. A servisní náklady ani nezmňuji. Sorry zastánci korejského klenotu :yes:
23. 3. 2010 22:18
Re: fabia vs i30
Záleží na to, či chceš o 5 rokov meniť, alebo derieš auto až do konca...
Aj keď, úprimne, vieš na akej pozícii budú jazdené Hyundaie? Nevieš, to neodhadne nikto.
Hlavne je tu rozdiel triedy za rovnakú cenu - pre niekoho to zmysel má, pre niekoho nie.
neregistrovaný "sterys"
23. 3. 2010 14:42
Škoda KLIMY
Cena pěkná, ale 90% kupujících chce klimu čili 25 navrch a jste tam kde Vás chce Hjunday mít. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - strýček BOB
23. 3. 2010 17:05
OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
[odkaz]

Nečekal jsem ceny korejkých křápů, ale ta základní cena je úlet mimo. Alfa musí hlavně prodávat, prodávat a prodávat, s cenovkou základní verze nad 0.5mio to nemá nejmenší šanci na úspěch ;-\
Rozbalit vlákno
8
23. 3. 2010 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2010 19:32
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
Normální člověk si přece nekoupí jetou Alfu >:D . To už je teprve zhovadilost.
23. 3. 2010 19:58
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
Fakt? A ja som si celý čas myslel, že normálny človek si nekúpi VW a to dokonca ani nový, hm.:-)
23. 3. 2010 21:02
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
k těm servisům..
Věř, že jsou i jiné servisy, které jsou chvilkama ještě tragičtější a otřesnější. Jmenovat ale radši nebudu, aby se tu pár lidí neurazilo.
Problem je v tom, že italská auta potřebují kvalitní servis, není to jako koncernová auta, který opraví každej buran co si koupí diagnostiku a ukradne na netu soft. Jenže tyhle servisy tu sou a nikdo to neřeší a nikoho nezajímá.. všichni sou jak slepí..

Je tedy ale jinak opravdu škoda té ceny, ale myslim, že i tak si svoje zákazníky najdou. Pokud si chce člověk jízdu užívat, chce auta za kterým se každý otočí a nechce s tim jezdit jen na nákupy, tak si klidně něco připlatí.. tomu věřim ;-) Budu držet palce.. :yes:
24. 3. 2010 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2010 22:49
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
Kdyby takovych "blbu jak rikas" bylo malo tak vsude bychom jezdili jeste na kole a cely prumysl s autama by se promenil v prach!

Kdyby nebylo 1001 odvazlivcu co se rozhodnout koupit tu ci onu naprosto jinou znacku jakykoliv jiny vyrobek a dat mu sanci bez ohledu kolik stoji, tak dodneska jeste pouzivas Windows 98/telefon Nokii...atd jelikoz kazdy koupi jen a jen to stare osvedcene a zevedene "natom neni nic spatneho" ale tim padem se vyvoj v jakekolivych produktech kompletne zastavi diky lidem jako ty.

Diky bohu lidem co umi vydelat prachy a je jim jedno to vrazit do toho ci onoho a neboji se experimentovat!
23. 3. 2010 20:03
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
Giulietta má na jednej strane už v základe to, čo konkurencia vo výbavách o min. 3000 eur drahších voči základu, ale ako píšeš, Alfa je v situácii, kedy potrebuje model, ktorý "prerazí" a bude sa predávať ako teplé rožky. Som veľkým fanúšikom AR, ale tie ceny sú neadekvátne nadhodnotené. Alfa sa nechala uniesť predajným úspechom MiTa, ktoré sa napriek vysokej cene predáva fantasticky, ale čo je moc, to je moc. Podľa cien mám dokonca pocit, akoby Giulietta mala vytlačiť model 159, ich cenový rozdiel je malý. Toto bude pre Giuliettu pravdepodobne tragické, bohužiaľ.
neregistrovaný "fly2high"
23. 3. 2010 23:28
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
ty si pekny kok... :-!
23. 3. 2010 17:52
i30 - vynikající!
--- i30 jako nejlepší auto 2009 Austrálie!
i30 jako vítěz BEST mid-size, auto roku 2009 Austrálie: [odkaz]
--- Excellent warranty and is pretty good to drive: [odkaz]
--- Best Europeans In Driveability, Quality: [odkaz]
--- Není téměř nic, čím by byl pozadu oproti evropským konkurentům: [odkaz]
--- i30 se nebezpečně přiblížil evropským konkurentům, mnohé z nich válcuje: [odkaz]
--- i30 je povedeným vozem a nemá s původními "korejci" nic společného. Jde o plnohodnotný vůz nižší střední třídy, za atraktivní cenu nabízí dobrou kvalitu, úsporné a výkonné motory a dostatek prostoru: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - escorpion
24. 3. 2010 09:01
Re: i30 - vynikající!
To, že kórejci urobil veľký pokrok je fakt. Ponúkajú výbornú výbavu, záruku, spoľahlivosť za priaznivú cenu. Niektorí to nechcú akceptovať alebo majú stále predsudky. Možno sa riadia heslom, že môj dedo mal škodovku, otec mal škodovku, tak aj ja musím mať škodovku, lebo lepšieho auta niet...
neregistrovaný "Blake"
25. 3. 2010 23:30
i30-české auto
Po přečtení všech příspěvků jsem se donutil zaregistrovat a přidat také vlastní názor. To, že i30 je slušné auto, ví už snad každé dítě a pokud to někdo bude rozporovat, ať se jde svézt do nejbližšího salonu Hyundai. Slušné provedení, dobrý podvozek, kultivované motory (možná hlučnější, ale jestli to zde někdo srovnává s Fabií 1,2, pak je i30 naprosto tichej sporťák). No a glosovat Fabii jako čeké auto? Ani náhodou. Popátrejte na netu a zjistíte, že nejčeštější auto je právě i30, jelikož se nyní montuje z dílů, které jsou v 62% vyrobené v Čechách. Toto číslo by mohlo být ještě vyšší, kdyby zde existoval výrobce schopný dodat plech na karoserie. Jelikož není, plech se vozí z Francie! Nejsem ani prodejce ani majitel tohoto auta, ale nezatracuji nic jen kvůli věhlasu značky. Za ty peníze je i30 naprosto super auto a Fabia se za ním může jen ohlédnout..... Howgh
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud