Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30: Opět proti Fabii, nyní s první cenou 239.900,- Kč

Diskuze (99)
Hyundai zlevnil model i30 plošně o dalších 30 tisíc Kč. Výsledkem je ceník začínající na částce 239.900,- Kč, což z i30 činí nejlevnější auto nižší střední třídy na českém trhu.

Na počtu nabízených verzí ani složení výbav se nic nemění. V autě nižší střední třídy za 240 tisíc Kč tak i nadále naleznete 6 airbagů, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu), asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, centrální zamykání i elektrické stahování předních oken.

Nad i30 Start je výbava Classic za 259.900,-Kč. Ta obsahuje aktivní opěrky hlavy vpředu, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání bez dálkového ovládání (dálkový ovladač +3.400,-Kč), ale také rádio s CD a MP3 přehrávačem ovládáním na volantu, včetně možnosti připojení externích zařízení přes AUX-in port nebo USB port. Manuálně ovládaná klimatizace je zde, podobně jako u výbavy Start, za příplatek 25.000,-Kč.

Hyundai i30 - ceny benzinových motorů (březen 2010)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT2,0 CVVT
Převodovka5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]139615911975
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]80/620093/6200105/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200186/4600
Max. rychlost [km/h]187192205
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,711,010,6
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,27,1
Cena Start [Kč]239.900,---
Cena Classic [Kč]259.900,---
Cena Classic Plus [Kč]299.900,---
Cena Comfort [Kč]314.900,-344.900,--
Cena Style [Kč]-399.900,-439.900,-
Cena Premium [Kč]--464.900,-

Classic Plus navíc proti úrovni Classic nabízí zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, alarm, manuální klimatizaci, dálkové ovládání centrálního zamykání, bederní opěrku v sedadle řidiče, kapsy středovou opěrku pro přední sedadla s úložným prostorem, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka i elektrické stahování zadních oken.

Comfort, tedy první provedení nabízené se systémem vypínání motoru Idle Stop&Go (+7.000,-Kč), přidává mj. automatickou klimatizaci, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky a kovový dekor. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, Classic i Classic Plus na 185/65 R15. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo.

Výbava Style obsahuje kola z lehké slitiny, automatické stěrače a světlomety, kombinované čalounění látka/kůže a nově i ESP. Premium ještě přidává elektricky sklopná zrcátka s integrovanými směrovkami, zadní parkovací senzory a samostmívací vnitřní zrcátko.

Hyundai i30 - ceny dieselových motorů (březen 2010)
Motor1,6 CRDi (66 kW)1,6 CRDi (85 kW)1,6 CRDi (94 kW)2,0 CRDi
Převodovka5M5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]1582158215821991
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/400085/400094/4000103/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]235/1750-2500255/1900-2750280/1900-2750305/1800-2500
Max. rychlost [km/h]172188190205
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,911,610,510,3
Komb. spotřeba [l/100 km]4,74,74,75,5
Cena Classic [Kč]304.900,----
Cena Classic Plus [Kč]344.900,----
Cena Comfort [Kč]359.900,-379.900,---
Cena Style [Kč]-434.900,-454.900,-479.900,-
Cena Premium [Kč]-459.900,-469.900,-504.900,-

Vzhled lze vylepšit paketem Sport za příplatek 20 tisíc Kč (resp. 35 tisíc Kč s koly v příslušném designu).

Akční ceny pro výprodej skladů se vztahují i na kombi i30 CW. Příplatek za praktičtější karoserii je 10 tisíc Kč ve výbavách Start a Classic, od Classic Plus výše 20 tisíc Kč.

Akce potrvá do příchodu faceliftovaného provedení i30 na český trh (přelom jara a léta). Slevy se týkají skladových vozů, podle aktuální informace jsou v nabídce skladu vozy ve všech stupních výbavy.

Diskuze (99)
Avatar - escorpion
24. 3. 2010 09:01
Re: i30 - vynikající!
To, že kórejci urobil veľký pokrok je fakt. Ponúkajú výbornú výbavu, záruku, spoľahlivosť za priaznivú cenu. Niektorí to nechcú akceptovať alebo majú stále predsudky. Možno sa riadia heslom, že môj dedo mal škodovku, otec mal škodovku, tak aj ja musím mať škodovku, lebo lepšieho auta niet...
23. 3. 2010 22:49
Re: OT: Ceník Alfa Romeo Giulietta
Kdyby takovych "blbu jak rikas" bylo malo tak vsude bychom jezdili jeste na kole a cely prumysl s autama by se promenil v prach!

Kdyby nebylo 1001 odvazlivcu co se rozhodnout koupit tu ci onu naprosto jinou znacku jakykoliv jiny vyrobek a dat mu sanci bez ohledu kolik stoji, tak dodneska jeste pouzivas Windows 98/telefon Nokii...atd jelikoz kazdy koupi jen a jen to stare osvedcene a zevedene "natom neni nic spatneho" ale tim padem se vyvoj v jakekolivych produktech kompletne zastavi diky lidem jako ty.

Diky bohu lidem co umi vydelat prachy a je jim jedno to vrazit do toho ci onoho a neboji se experimentovat!

23. 3. 2010 22:18
Re: fabia vs i30
Záleží na to, či chceš o 5 rokov meniť, alebo derieš auto až do konca...
Aj keď, úprimne, vieš na akej pozícii budú jazdené Hyundaie? Nevieš, to neodhadne nikto.
Hlavne je tu rozdiel triedy za rovnakú cenu - pre niekoho to zmysel má, pre niekoho nie.
23. 3. 2010 22:09
Re: fabia vs i30
Taky se přidávám k názoru, proč Hyundai. >:D. Mít znovu těch 300klacků a kupovat zase nové, určitě opět Fabii a ne i30. Celkově mi je lépe zpracovaná a do budoucna radši, když to má na kapotě Škoda. Jaká bude za 5let prodejní cena ty i30 Start? Určitě menší než Fabie Ambiente. A servisní náklady ani nezmňuji. Sorry zastánci korejského klenotu :yes:
Avatar - gld
23. 3. 2010 22:09
Re: Spustila i O2 ...
Ako píšeš, kia sa etabluje a škoda je "doma"

Tj kia stále musí ponúkať nejaké to vnadidlo pre šetrílkov, škodovka nie, a aj to tak vyzerá (aj keď musím uznať že v poslednej dobe kus zlacnela aby moc nevytŕčala)

Btw ceed spolu zo soulom a riom je európsky ťahúň takže odhadujem že má veľký podiel na ziskoch kie