Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premium

Zpět na článek

Ojetý Fiat Tipo (356/357): Jak ujet předsudkům?

25 komentářů

Já Prvni_1
A jsem rad, ze jsem ustal tlak rodiny i znamych a prece jen ho koupil.
Je to prijemny auto.

Ale premium si strcte do... spic.
😉
Arese
😄 :yes: :yes: :yes:
el sendador
Ja koupil letos na jare kombika 1.0 firefly. Po zkusenosti s Temprou sedan nikdy vic.
Já Prvni_1
Kazdymu, co mu vyhovuje!

Ja jsem naopak cilene sedana chtel, a musel jsem si ho trochu vydupat.
I u importera.
😄
Ale mam ho.
Jezdi lepe, nez 5 dvirko, o kombiku nemluve. A ja uz ten kufr nepotrebuju.

Je v nejvyssi vybave. Nechal jsem si ho jeste u dealera dodatecne odhlucnit a predelat muziku.
Jako reproduktory.
Dodelal jsem webasto a dal kola OZ.

A mam dusicku v peri.
😄
el sendador
Já bral poslední skladovku, co měli na prodejně. Nejvyšší výbava + ještě nějaké doplňky (adaptivní tempomat, 10 palcový displej z 500e), na druhou stranu tam třeba nejsou zatmavená zadní skla nebo bezdrátové nabíjení telefonu, což jsou položky za pár šupů. Nevím, kdo to konfiguroval. K úplné spokojenosti chybí ještě ta tmavě zelená barva 😄
Ota4
Může se zeptat jak si přišel na to že sedan jezdí lépe než hatchback a kombi? Myslím že sedan vůbec nenabízel FSD tlumiče. Vím že sedan je z principu tužší než hatchback a kombi ale mají zase výztuhy který sedan nemá. . . .
Já Prvni_1
Vyzkousel jsem to e😜erimentalne.
Protoze mi importer mel potize dodat objednany vuz, nabidnul mi 5dvirko za omlouvajici cenu.
Tak jsem s nim jezdil od kvetna do ledna, nez mi to moje auto dodali.
Minimalne v tom provedeni Lounge ma tlumice jako 5dvirko.
Je tuzsi, takze nepotrebuje ty vyztuhy = je lehci.
Pri prece jen skromnem vykonu a hlavne momentu je to znat.
A jako tresnicku ma lepe rozlozenou hmotnost.
Coz uz teda poznas jen kdyz "blbnes" . Ale ja cas od casu blbnu rad.
😄
A shodou okolnosti jsem jel 2x chvili po sobe trasu Jihlava - Ostrava mimo dalnice.
Poprve 5Porte a pak sedanem.

V obou pripadech jsem tak mohl jet jenom proto, ze jsem jel sam.
A jsou tady lide co vi, ze kdyz jedu dynamicky, tak jedu fakt dynamicky.

A sedan se proste ridil lepe, byl jistejsi v zatackach.
Ota4
Opravdu má sedan FSD tlumiče??? PS. Sedan bude mít určitě stejné rozložení hmotnosti jako kombi. Nevím přijde mi to divné že by sedan určený pro blízký východ jezdil lépe než auta určena primárně do EU. A k té zábavnosti ( jestli se dá u TIPA vůbec nějaká najít) věřím že se dá sedan rozhodit a utáhnout stopu prudkým odstavením plynu lépe něž hatchback. To je dané převisem.Jinak vzhledově se mi taky nejvíce líbí sedan. . . .
Já Prvni_1
No, ale ten previs je jen jine vyjadreni jineho rozlozeni hmotnosti.

Ano, Tipo pro to nebylo stvoreno. Ale najit se tam da.
😄
Ota4
A tlumiče? Jaké máš?
Já Prvni_1
Popravde jsem se jeste nedival.
Ale vypadaji a chovaji se stejne jako ty na 5dvirku.

Prilezitostne se sklonim a podivam.
😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
si strčte do prlele.
Arese
...bych si rád přečetl, ale platit si kvůli němu sekci "Premium" rozhodně nebudu! To vám už nestačí, že je to tady olepené inzercí ze všech stran? Abyste nakonec na tu vaši věčnou příjmovou nenažranost nedojeli! :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Reklamy, premium, ruská trollbanda jako nikde a k tomu čížkotroll, který tu posílá pitulenky a redakce to pořád dokola schvaluje.
Avatar - KANKUNEN-Petr_Cizek
KANKUNEN-Petr_Cizek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Castielo
Příspěvek podléhá schvalování.
Ota4
Automat byl asi 3 roky u atmosférické 1.6.( klasický měnič). U naftové 1.6 M-Jet byl dostupný dvojspojkový automat. Nyní s novým hybridem přichází i zcela nová 7st. Převodovka s integrovaným elektromotorem.
Já Prvni_1
Presne tak.
1.5 firefly je vyborny motor.

Popravde mam obcas cukani jit to vyzkouset, ze bych jako vymenil.
Akorat me brzdi, ze jsem si toho sedana tak vymazlil.
😒
Ota4
Nojo ale viděl jsi co za to chtějí??????????? To je prostě úplně mimo. . . . Ale jako že total.
Já Prvni_1
Proc?
Svet je ted takovej.

Videls, kolik stoji Scala?
Bez hybridu... jen s 1.5 ctyrvalcem.
😒

Na druhou stranu kdyz jsem zacinal v praci, tak jsem mel prijem 2.800,- Kcs, a tehdy novy Favorit stal jiz od 86 tisic.

A to jsem zacinal jako inzenyr!
Avatar - Anonym
Anonym
Koho zajímá, že to má nějaký mild-hybrid? Cena je prostě příliš vysoká na kategorii "low-cost" auta jako je Tipo. IMHO, Tipo dávalo mnohem vetší smysl ve spolehlivém léty odzkoušeném T-Jetu (nebo klasické atmosféry) s možností levného provozu na LPG, než ve složitém MHEV.

Když už by někdo tak toužil po mild-hybridu i automatizovaném řazení, tak lze dát toto srovnání:
Fiat Tipo SW 1.5 MHEV 96 kW: od 619 tisíc Kč
Škoda Octavia 1.5 e-TEC DSG 110 kW: od 669 tisíc Kč
Hybrid od Tipa je sice více "hybridnější" než má Škodovka, ale ta je zase výkonější a větší. A taky má silnější pozici na trhu.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Low cost... svez se v tom.
A přestaň pindat.

A jestli stojí Scala s Tipo stejně, tak je to ostuda Scali, ne Tipa.
Arese
Proboha, to, že Tipo teď nemá žádný nehybridizovaný benzinový čtyřválec je přece pro Tipo učiněna katastrofa. Proto tu nehybridni 1.5 TSI/110 kW může Scale jen tiše závidět (a zvláště pak ten 6st. manuál). Jinými slovy, benzínové Tipo po modernizaci se pro mě stalo zcela a naprosto nekoupitelné! 😲 😒 😒 :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo, můžeme s tím nesouhlasit. Můžeme to i popřít...

Myslet na to ale musíme, až půjdeme příště k evropským volbám.
Castielo
Příspěvek podléhá schvalování.