Premium
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...bych si rád přečetl, ale platit si kvůli němu sekci "Premium" rozhodně nebudu! To vám už nestačí, že je to tady olepené inzercí ze všech stran? Abyste nakonec na tu vaši věčnou příjmovou nenažranost nedojeli! :no:
Reklamy, premium, ruská trollbanda jako nikde a k tomu čížkotroll, který tu posílá pitulenky a redakce to pořád dokola schvaluje.
KANKUNEN-Petr_Cizek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Castielo
Příspěvek podléhá schvalování.
Automat byl asi 3 roky u atmosférické 1.6.( klasický měnič). U naftové 1.6 M-Jet byl dostupný dvojspojkový automat. Nyní s novým hybridem přichází i zcela nová 7st. Převodovka s integrovaným elektromotorem.
Presne tak.
1.5 firefly je vyborny motor.
Popravde mam obcas cukani jit to vyzkouset, ze bych jako vymenil.
Akorat me brzdi, ze jsem si toho sedana tak vymazlil.
😒
1.5 firefly je vyborny motor.
Popravde mam obcas cukani jit to vyzkouset, ze bych jako vymenil.
Akorat me brzdi, ze jsem si toho sedana tak vymazlil.
😒
Nojo ale viděl jsi co za to chtějí??????????? To je prostě úplně mimo. . . . Ale jako že total.
Proc?
Svet je ted takovej.
Videls, kolik stoji Scala?
Bez hybridu... jen s 1.5 ctyrvalcem.
😒
Na druhou stranu kdyz jsem zacinal v praci, tak jsem mel prijem 2.800,- Kcs, a tehdy novy Favorit stal jiz od 86 tisic.
A to jsem zacinal jako inzenyr!
Svet je ted takovej.
Videls, kolik stoji Scala?
Bez hybridu... jen s 1.5 ctyrvalcem.
😒
Na druhou stranu kdyz jsem zacinal v praci, tak jsem mel prijem 2.800,- Kcs, a tehdy novy Favorit stal jiz od 86 tisic.
A to jsem zacinal jako inzenyr!
Koho zajímá, že to má nějaký mild-hybrid? Cena je prostě příliš vysoká na kategorii "low-cost" auta jako je Tipo. IMHO, Tipo dávalo mnohem vetší smysl ve spolehlivém léty odzkoušeném T-Jetu (nebo klasické atmosféry) s možností levného provozu na LPG, než ve složitém MHEV.
Když už by někdo tak toužil po mild-hybridu i automatizovaném řazení, tak lze dát toto srovnání:
Fiat Tipo SW 1.5 MHEV 96 kW: od 619 tisíc Kč
Škoda Octavia 1.5 e-TEC DSG 110 kW: od 669 tisíc Kč
Hybrid od Tipa je sice více "hybridnější" než má Škodovka, ale ta je zase výkonější a větší. A taky má silnější pozici na trhu.
Když už by někdo tak toužil po mild-hybridu i automatizovaném řazení, tak lze dát toto srovnání:
Fiat Tipo SW 1.5 MHEV 96 kW: od 619 tisíc Kč
Škoda Octavia 1.5 e-TEC DSG 110 kW: od 669 tisíc Kč
Hybrid od Tipa je sice více "hybridnější" než má Škodovka, ale ta je zase výkonější a větší. A taky má silnější pozici na trhu.
Low cost... svez se v tom.
A přestaň pindat.
A jestli stojí Scala s Tipo stejně, tak je to ostuda Scali, ne Tipa.
A přestaň pindat.
A jestli stojí Scala s Tipo stejně, tak je to ostuda Scali, ne Tipa.
Proboha, to, že Tipo teď nemá žádný nehybridizovaný benzinový čtyřválec je přece pro Tipo učiněna katastrofa. Proto tu nehybridni 1.5 TSI/110 kW může Scale jen tiše závidět (a zvláště pak ten 6st. manuál). Jinými slovy, benzínové Tipo po modernizaci se pro mě stalo zcela a naprosto nekoupitelné! 😲 😒 😒 :no:
Jo, můžeme s tím nesouhlasit. Můžeme to i popřít...
Myslet na to ale musíme, až půjdeme příště k evropským volbám.
Myslet na to ale musíme, až půjdeme příště k evropským volbám.
Castielo
Příspěvek podléhá schvalování.
Je to prijemny auto.
Ale premium si strcte do... spic.
😉
Ja jsem naopak cilene sedana chtel, a musel jsem si ho trochu vydupat.
I u importera.
😄
Ale mam ho.
Jezdi lepe, nez 5 dvirko, o kombiku nemluve. A ja uz ten kufr nepotrebuju.
Je v nejvyssi vybave. Nechal jsem si ho jeste u dealera dodatecne odhlucnit a predelat muziku.
Jako reproduktory.
Dodelal jsem webasto a dal kola OZ.
A mam dusicku v peri.
😄
Protoze mi importer mel potize dodat objednany vuz, nabidnul mi 5dvirko za omlouvajici cenu.
Tak jsem s nim jezdil od kvetna do ledna, nez mi to moje auto dodali.
Minimalne v tom provedeni Lounge ma tlumice jako 5dvirko.
Je tuzsi, takze nepotrebuje ty vyztuhy = je lehci.
Pri prece jen skromnem vykonu a hlavne momentu je to znat.
A jako tresnicku ma lepe rozlozenou hmotnost.
Coz uz teda poznas jen kdyz "blbnes" . Ale ja cas od casu blbnu rad.
😄
A shodou okolnosti jsem jel 2x chvili po sobe trasu Jihlava - Ostrava mimo dalnice.
Poprve 5Porte a pak sedanem.
V obou pripadech jsem tak mohl jet jenom proto, ze jsem jel sam.
A jsou tady lide co vi, ze kdyz jedu dynamicky, tak jedu fakt dynamicky.
A sedan se proste ridil lepe, byl jistejsi v zatackach.
Ano, Tipo pro to nebylo stvoreno. Ale najit se tam da.
😄
Ale vypadaji a chovaji se stejne jako ty na 5dvirku.
Prilezitostne se sklonim a podivam.
😄