314 km prejde asi len na papieri a prázdny. Nalož to, a prejdeš o 100 km menej. Ak to má byť rozvážka do mesta, časté zastávky a neustále následné rozjazdy tiež urobia svoje. Jazdiť s nepríjemným pocitom a nervami, aby ma to dve hodiny pred fajrontom niekde nenechalo, no ja neviem... Kým to nebude mať aspoň 100 kWh baterku za rozumnú cenu a prijateľnou váhou, je to použiteľné naozaj len obmedzene.
Když takové auto nakoupí DPD, vydrží na jedno nabití dva dny. Časté zastávky znamenají časté rekuperace. Jestli někde elektromobil exceluje, je to ve městě. 314 km za den padesátkou s rozvážkou balíků neudělá ani Speedy Gonzales. Naprosto dostačující. Zeptej se kurýrů, kolik denně najezdí. Proti neustálému startování dieselu tohle bude i uživatelsky daleko příjemnější.
Videl som na jednom nemeckom YT kanali prvu jazdu s touto elektrickou verziou. Vyhody - ticho, zatah elektromotora, praktickost, netreba mat stale nastartovane. Nevyhoda - vysoka cena a nevhodnost na dlhsie trasy. Ale na mestske a kratke primestske rozvazky ako stvorene.
Ony rozvážkové služby mají obvykle stovky vozidel. Dokonce i 100x nic umořilo osla.
Neekonomické. Snad s dotací ale tady se zase vracíme k tomu samému - kdo to bude dotovat a proč by to měl dotovat.
Rohlík a Košík si pořídili cenově dostupnější čínské elektrozkraty a uvidíme jak to z tou ekonomikou bude, až se po letech spočítají náklady. Třeba to vyjde dobře, třeba ne. Ovšem specielně v Rohlíku je to zelená ideologie, která tam vládne, žádná ekonomika.+
Nedávno elektroRohlík stál na okruhu a překládal do druhého, zdá se že nedojel 😄 😄 😄 Že by dostatečný dojezd nedostačoval? 😄 😄 😄
v městském provozu bude diesel aktuálně jezdit kolem 6 korun. řekl bych úspora 4-5 korun za každý ujetý km. podnikatelské subjekty mají dotace. úspora za servis
ale já bych jim to dal příkazem, hlavně těm městským poskakovatelům😊
Loni k nám do firmy jezdil kurýr DPD s elektrickým MANem. Říkal, že je to mnohem lepší než diesel, jen nesmí chtít topit, že to pak nedojede svůj okruh. Takze v zimě se vrátili k dieselum a teď už k nam zase jezdi jen diesel.
Neekonomické. Snad s dotací ale tady se zase vracíme k tomu samému - kdo to bude dotovat a proč by to měl dotovat.
Rohlík a Košík si pořídili cenově dostupnější čínské elektrozkraty a uvidíme jak to z tou ekonomikou bude, až se po letech spočítají náklady. Třeba to vyjde dobře, třeba ne. Ovšem specielně v Rohlíku je to zelená ideologie, která tam vládne, žádná ekonomika.+
Nedávno elektroRohlík stál na okruhu a překládal do druhého, zdá se že nedojel 😄 😄 😄 Že by dostatečný dojezd nedostačoval? 😄 😄 😄
ale já bych jim to dal příkazem, hlavně těm městským poskakovatelům😊
Napriek optimistickému záveru som skôr skeptický. Ako som napísal, z môjho pohľadu obmedzené použitie.
Přečti si a pochopíš - jak se mýlíš