Bezpečnost
gil54
3
...ale titulní fotka vnáší do problému mnoho nejasností. Jestli je řidič ten, co píše SMS nebo ten, co točí volantem. I když i ten, co jednou rukou drží volant, tou druhou rukou drží také " nějaké zařízení". A ze sedmi fotek šest Angláni nebo podobní v pravácích... a článek je o Němcích. 😄
Stejsn
0
A na konci článku je naznačeno, odkud fotky pocházejí.
3DMAN
Příspěvek podléhá schvalování.
Nerozporuji, že ovládání mobilu za jízdy značně snižuje pozornost a tedy i bezpečnost, ale z aut, kde skoro všechno ovládám na dotykovém displeji mám velmi podobné pocity. Z mého pohledu nebezpečnost velmi podobná, akorát že u majitelů novějších aut to je legální. Mám z toho velmi smíšené pocity.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Blbosť. S mobilom v ruke málokto používa smerovky, veľa ľudí sa do strany, kde má na uchu telefón, ani nepozerá, čiže riadny mŕtvy uhol a mnohí to auto ovládajú jednou rukou tak tak...
Hovor ako taký je vpohode, keď niekoho vozíš, tiež sa obvykle rozprávaš a telefón prepojený na infoteinment je podobný.
Hovor ako taký je vpohode, keď niekoho vozíš, tiež sa obvykle rozprávaš a telefón prepojený na infoteinment je podobný.
S automatickou převodovkou potřebuješ jednu nohu a jednu ruku, takže směrovky klidně dávat můžeš. Já teda za volantem telefonuju když potřebuju i s manuálem. Sklápím si při tom sluneční clonu a vzadu na okně mám roletku, takže jsem s tím nikdy neměl problém. Až zakážou v autě kouřit a ovládat infotainment, tak budu uvažovat o tom, že bych třeba tohle nařízení začal dodržovat.
a to jest pravda, nevidím ani zbla rozdílu mezi dotykovkou tabletu auta a dotykovkou mobilu.
Já v tom rozdíl vidím. Když ovládáš infotainment, tak se na to musíš koukat a soustředit, když držíš u ucha telefon tak u toho můžeš normálně koukat na silnici.