Elektromobily
Petr Turecek
3
Pochopil bych, kdyby novy Scenic byl treba sedministne SUV, to by mohlo nejakym zpusobem navazovat na predchozi Grand Scenic. Ale tyhle zvlastni kecy o interieru nechapu.
ericn
2
Tak Renault už nic jiného než crossovery neumí (a hlavně elektrifikované), proto je tam kde je 😉
traveldrive
2
A kto iný dnes vie viac ako crossovery? A o koľko viac? Nula nula prd.
ericn
1
Tak se podívej po trhu, kolik kdo má hatbacků, kombíků, sedanů. Renault rezignoval postupně na všechny třídy, stejně jako jeho stájový kolega Nissan a ten je kde? V Evropě hoooodně vzadu 😉
xxc
0
Podla mna vobec nie je dolezite, kolko ma kto coho. Keby predavali dobre auta, tak by boli na tom lepsie. Chcu to zmenit, tak ostava len drzat palce. Podla novinarov je novy Megane dobry.
ericn
0
Jo proč jim nevěřit, ale půjdu se na něj mrknout (Megane) a i se projet, tak ze zvědavosti 😉
traveldrive
1
Aha. Takže Megane už nekúpiš, Clio nie je, Twingo neexistuje /že sa nepredáva u nás neznamená, že nie je).... Podľa teba má viac "necrossoverov" Citroen (C1, C3) alebo Fiat (500 a Tipo) ? Strednú tiredu si drží ešte Opel, Peugeot alebo VW, inak je mainstream plný crossoverov. A rovnako tak si všetci (okrem Citroena, c4 je už crossover) držia klasické kompakty, mini, prípadne supermini. Zrovna Renault nie je v ničom odlišný, tak nesplietaj.
Renoo
2
Rencek nemá šanci prodat velké SUV. Jako elektromobil už vůbec ne.
Jaros71
1
přesně :-! :-!
Ta kombinace velké baterie a poměrně malého palivového článku je teda dost zajímavá.
Jak jsem dříve vodíku nefandil, tak s rozvojem FVE začíná dávat smysl čím dál větší. Ropu vyrobit neumíme, vodík vyrobit umíme.
Jak jsem dříve vodíku nefandil, tak s rozvojem FVE začíná dávat smysl čím dál větší. Ropu vyrobit neumíme, vodík vyrobit umíme.