Včera jsem jel s drahou polovickou autem. Dojela 4 kolaře. Prejizdeli z pruhu do pruhu bez znamení, projeli na červenou, na další křižovatce nedali všichni 4 přednost protijedoucimu autu. To jsem asi v životě neviděl. Když jsme je potom objížděli, ona dodržela předepsanou vzdálenost a já jsem porušil všechny pravidla slušného chování - a téměř jsem si přivodil infarkt.
A když pisu ty historky, nemůžu si odpustit ranní z STK. Přijel tam pán s nějakým veteranem, cabrio s V8, nechal auto stát nastartované, občas ho tůroval, obcházel a fotil.
Po deseti minutách se ho ptám - protože mi bylo jasné, že z toho udělá závistivý výstup - že auto má hezky, ale že ten smrad se už docela nedá vydržet. A von na to, že prej když to chcipne, tak už to nenahodí :-) šel jsem čekat o 20 metru dál a bral jsem to jako zenové cvičení. Jakpak to asi dělal potom vevnitř, v zavřené hale? :-)
Ohleduplnost chcípla. Jel jsem asi kilometr za kolem dnes, abych mu dopřál zmiňovaný odstup, ale mladý muž kolo rozšlapal a pak si užíval jízdu na volnobeh, dokud to šlo. Kdyby se alespoň odklidil na chodník, lemra zdechlá.
hele tohle mi pripomina evidencku, kterou jsem delal na PV3S ad80, mela uplne mrtvy baterky a tak rychlou evidencku jsem jeste nevidel. A velky diky patri tem, kteri me roztahli nez jsem to o baterkach zjistil:))
No já nevím jak na STK u Vás, ale na každé STK co jsem byl, tak mají uvnitř haly hadice, které nasadí na výfuk, které se posouvají společně s autem podél celé dráhy.
Ani benzín už dávno nie je čo býval. Veteránisti majú s ním nemalé problémy, tie dnešné srajdy proste starým motorom nechutia. Hlavne predvojnové skvosty majú problém (ale aj novšie) so zalepenými karburátormi aj prepálenými ventilmi a výfukmi. Ale smrdí menej. A pri veteránoch je blbosť riešiť záopach.AJ keby šlo o tú naftu. Sú to kusovky, nie mraky áut na cestách.
Aha on je to karcinogen. To je mi novina. Tak hlavně nežer párky, salámy, neseď v létě u táboráku, vyhýbej se kuřákům, plastům, ostrýmu slunci a dalším karcinogenům. Celý mládí jsem strávil ježděním na 2 taktních motorkách a smradu z nich jsem se načuchal a teď budu dělat komedie kvůli nastartovanýmu benzínovýmu motoru pár metrů ode mě? Zkus si vytáhnout hlavu z ***.
Nechcem sa zastávať cyklistov, niektorí naozaj jazdia tak ako píšeš. Ale odhliadnuc od toho je tvoje myslenie od prvého do posledného riadku tvojho príspevku úbohé.
Osobně mě tahle pražská vymyšlenost vůbec nezajímá. Cyklisty jsem vždycky objížděl opatrně a za mě v dostatečné vzdálenosti a řešit jestli to je metr nebo 2 metry fakt nebudu. Čím rychleji jedu tím dál od cyklisty se snažím být a dodržovat dogmaticky metr a půl i když se posouváme krokem před křižovatkou teda fakt nebudu.
Suhlasim, ja som si tiez vsimol snahu od vela vodicov, prekvapilo. Niekedy mi je az blbe, ze sa tlacim na kraj cesty aby presli okolo mna v zuzeni a oni cakaju za mnou, to nastve pretoze ich to brzdi - jazdim aj autom a nepotesi to ked musim ist 20kmh za niekym.
Blbe je, ze cyklisti nemaju vodicak, su ucastnikmi premavky a nikto nezaruci, ze ovladaju aspon nejake minimum, bohuzel kopa ciklistov jazdi ako trubice, to by chcelo zmenit.
cyklisty nahnali na chodník, pár značek a dodatkových udělalo celkem mnoho štastných lidí, akorát se bojím voleb, aby nová radnice ty značky nezničila.
Praze by pomohlo, aby tam byla 30, potom redaktor by o 50cm vytahoval metr méně.
V Praze jsou cyklopruhy ( ochranne jizdni pruhy pro cyklisty ), takže vzdálenost neřeším. A cyklista kdyz nejede u svého kraje, sám si tu vzdálenost zmenšuje. Já jezdím u pravé čáry svého pruhu.
to je typicka dolinkovska pi*covina
kdyz jede kolar v cyklopruhu, tak mu muzes zrcatkem lizat riditka
podobne mu muzes liznout riditka kdyz jedete proti sobe na uzky slilnici
ale kdyz jede po normalni silnic, tak ho musis objet obloukem, i kdyz jedes jen o trochu rychleji
Ano přesně na to poukazuju. Je to nesmysl, v protisměru pohoda pulmetr, ve městě pár centimetrů, protoze mají "svůj "pruh, ale někde jinde ho pomalu nesmíš predjet.
....většina je těch, kteří motoristům život usnadňují, ale pak jsou i ti, kteří motoristy různě provokují a ti mě moc s.e.r.o.u..... :-( Myslím, že zmiňovaný zákon měl mít v jednom bodě jasně napsáno, že cyklista je povinen při jízdě se držet při krajnici a max. cca 50 cm od ní. Tím by se situace ujasnila a část zodpovědnosti by se s tím novým zákonem přenesla i na cyklisty.
když jedu na kole, do kopce tady u nás, za mnou auto, jedu co nejvíc ke kraji a ukážu mu, že může jet, že v protisměru, kam on ještě nevidí, nic nejede.
celé je to o jednotlivci, klasický příklad, na světlech odbočka doleva, blikne zelená jen doleva, nikoliv rovně, na semaforu blikne zelená rovněž chodcům. ti normální zrychlí krok, aby nebrzdili, a teď pardon, ale je to naprosté pravidlo, romský spoluobčan jde schválně co nejpomaleji, aby projelo co nejméně aut. a to je něco na mě! stahuju okno a pokřikuju:) ale ve vší slušnosti, třeba jako prosíme romské spoluobčany aby nebrzdili provoz!
- socan zeman prodal rusku dluh za pouhych 20% hodnoty, cimz nas okrad o cca 100mld v ceskejch
- socan paroubek prosadil zakon na obnovitelne zdroje energie, cimz nas okrad o cca bilion v ceskejch
- socan sobotka zariz plynovod pres polsko, cimz prohloubil nasi zavislost na ruskym nacistickym plynu
- socan dolinek prosadil odstup 1.5 metru od cyklisty, cimz na mnoha mistech regulerne znemoznil jeho predjeti. ja teda rozlisuju, jestli ho predjizdim tricitkou nebo stotricitkou
Zajímalo by mě, jak redaktor přišel na těch 10 tisíc a sedm bodů. Samotné nedodržení té vzdálenosti je za 2000 Kč bez bodů. Body, popř. papíry v čistírně můžou hrozit jedině v případě, že dojde v důsledku tohoto k nehodě.
V praxi bude problém zavinění, protože řidič jaksi nemá v autě certifikované měřidlo vzdálenosti.