Nejabsurdněji to vypadá u GR Corolly. R3 1,6 zřejmě potřebuje nutně 3 výfuky, navíc rozmístěné, jako když se věší prádlo. Hlavně, že výrobci u podobně zaměřených modelů tvrdí, že šetří každý "gram", ale pak tam nacpou výfuků jak baněk na vánoční stromeček.
Viz wak. 18:50
Počítám místa, kde se ty koncovky objevují... a tady vidím jasně tři místa a dva druhy koncovek.
Kdyby byly na jednom! místě tři stejné! (rozumně velké) koncovky, bylo by to samozřejmě nesrovnatelně přijatelnější.
Na zdvojených koncovkách výfuku není nic nového, ať už jednoho, nebo dvou, po stranách - typicky konfigurátor Porsche, nebo eSkové Audiny...)
Tady jsou samostatně! (daleko od sebe) umístěné tři výfuky/koncovky, kdy navíc jedna z nich je úplně jiná, než dvě další. Ukaž mi obdobu konfigurace výfuků (jako u GRCorolly) někdy v minulosti u jiného auta?
I kdyby ta GRCorolla měla třeba šestihrnek, bude to stejně vypadat jak vesnický garážový tuzing. :no:
Tak tenhle trend (koncovka vyfuku na valec) zavedl koncern u golfu R nebo audi S3 uz pred dekadou. Toyota neni prvni a ani nejak vic provinila, jen dalsi v rade.