Nejabsurdněji to vypadá u GR Corolly. R3 1,6 zřejmě potřebuje nutně 3 výfuky, navíc rozmístěné, jako když se věší prádlo. Hlavně, že výrobci u podobně zaměřených modelů tvrdí, že šetří každý "gram", ale pak tam nacpou výfuků jak baněk na vánoční stromeček.
wakantanka
6
No veď čo valec to výfuk 😊
white label
1
A není to málo? 😉
wakantanka
1
Tak nová doba no 😊 kedysi to bolo jasné - jeden výfuk R4, dva V6 a R6 a štyri pre V8+, dnes čím víc pruhú tím víc Adidas 😊
traveldrive
0
A počítate výfuky, alebo len koncovky na jednom výfuku? 😁 Silne pochybujem, že popod celé auto ťahali tri rúry...
wakantanka
0
A máš pocit že pri osemvalcoch ťahali popod auto 8 rúr?
white label
0
Viz wak. 18:50
Počítám místa, kde se ty koncovky objevují... a tady vidím jasně tři místa a dva druhy koncovek.
Kdyby byly na jednom! místě tři stejné! (rozumně velké) koncovky, bylo by to samozřejmě nesrovnatelně přijatelnější.
white label
0
Pamatuju doby (a není to zas tak hrozně dávno), kdy např. u BMW stačil i na R6 jeden výfuk s jednou koncovkou (viz třeba e39).
fOE
0
Tak tenhle trend (koncovka vyfuku na valec) zavedl koncern u golfu R nebo audi S3 uz pred dekadou. Toyota neni prvni a ani nejak vic provinila, jen dalsi v rade.
white label
0
Na zdvojených koncovkách výfuku není nic nového, ať už jednoho, nebo dvou, po stranách - typicky konfigurátor Porsche, nebo eSkové Audiny...)
Tady jsou samostatně! (daleko od sebe) umístěné tři výfuky/koncovky, kdy navíc jedna z nich je úplně jiná, než dvě další. Ukaž mi obdobu konfigurace výfuků (jako u GRCorolly) někdy v minulosti u jiného auta?
I kdyby ta GRCorolla měla třeba šestihrnek, bude to stejně vypadat jak vesnický garážový tuzing. :no:
speedfred
3
aby som bol trendy tak jeden výfuck idem odrezať.
Mokrous
2
😁 😁 😁
Alfonz666
1
to by měl Fuko radost 😊
3_diamanty
3
Bude standardom auto bez vyfukov...
traveldrive
0
Alebo tam budú "výfuky" so vsadenými reprákmi...
caliban
0
Ta Corolla vypadá jako nějaký hypermoderní zahradní gril.
Počítám místa, kde se ty koncovky objevují... a tady vidím jasně tři místa a dva druhy koncovek.
Kdyby byly na jednom! místě tři stejné! (rozumně velké) koncovky, bylo by to samozřejmě nesrovnatelně přijatelnější.
Tady jsou samostatně! (daleko od sebe) umístěné tři výfuky/koncovky, kdy navíc jedna z nich je úplně jiná, než dvě další. Ukaž mi obdobu konfigurace výfuků (jako u GRCorolly) někdy v minulosti u jiného auta?
I kdyby ta GRCorolla měla třeba šestihrnek, bude to stejně vypadat jak vesnický garážový tuzing. :no: