Nejabsurdněji to vypadá u GR Corolly. R3 1,6 zřejmě potřebuje nutně 3 výfuky, navíc rozmístěné, jako když se věší prádlo. Hlavně, že výrobci u podobně zaměřených modelů tvrdí, že šetří každý "gram", ale pak tam nacpou výfuků jak baněk na vánoční stromeček.
Viz wak. 18:50
Počítám místa, kde se ty koncovky objevují... a tady vidím jasně tři místa a dva druhy koncovek.
Kdyby byly na jednom! místě tři stejné! (rozumně velké) koncovky, bylo by to samozřejmě nesrovnatelně přijatelnější.
Tak tenhle trend (koncovka vyfuku na valec) zavedl koncern u golfu R nebo audi S3 uz pred dekadou. Toyota neni prvni a ani nejak vic provinila, jen dalsi v rade.
Na zdvojených koncovkách výfuku není nic nového, ať už jednoho, nebo dvou, po stranách - typicky konfigurátor Porsche, nebo eSkové Audiny...)
Tady jsou samostatně! (daleko od sebe) umístěné tři výfuky/koncovky, kdy navíc jedna z nich je úplně jiná, než dvě další. Ukaž mi obdobu konfigurace výfuků (jako u GRCorolly) někdy v minulosti u jiného auta?
I kdyby ta GRCorolla měla třeba šestihrnek, bude to stejně vypadat jak vesnický garážový tuzing. :no:
Počítám místa, kde se ty koncovky objevují... a tady vidím jasně tři místa a dva druhy koncovek.
Kdyby byly na jednom! místě tři stejné! (rozumně velké) koncovky, bylo by to samozřejmě nesrovnatelně přijatelnější.
Tady jsou samostatně! (daleko od sebe) umístěné tři výfuky/koncovky, kdy navíc jedna z nich je úplně jiná, než dvě další. Ukaž mi obdobu konfigurace výfuků (jako u GRCorolly) někdy v minulosti u jiného auta?
I kdyby ta GRCorolla měla třeba šestihrnek, bude to stejně vypadat jak vesnický garážový tuzing. :no: