Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-AMG One na vlastní kůži: Naprosto výjimečná záležitost

7 komentářů

Tom Pro
Hele ale oni nechlastali. Tomuhle se rika marketing. Kazdej tuhle vetu porad dokola vypousti do sveta. Musite umet cist mezi radky. Jinak, kdysi jste tu psali ze tohle bude konkurent caymanu. No nic.
TobeConti
No pri tomto aute im to verim. Oni uz boli nestastni v momente ked ho zacinali pripravovat😁 Toto auto sa naozaj nezrodi lahko. Ale snad sa im to podari. Bola by to nakoniec parada
Othello
Je dost mimo mísu udávat v technických datech součtový výkon elektromotorů 450 kW, tedy se zahrnutím i toho 90 kW co roztáčí jen turbo a nijak se nepodílí na pohonu auta. Součtový výkon trakčních elektromotorů nemůže být ve skutečnosti větší než 3x120 = 360 kW. Což je v přesném souladu se systémovým výkonem 782 kW

Dále citace😒br /> ....Nejvyšší točivý moment Mercedes neudává, prý jej není možné spočítat (kvůli přebytku elektromotorů, jak jsem nakoupil…)....
Aniž by bylo nutné cokoliv nakupovat, každý technik ví že moment se coby silové působení vztahuje vždy ke konkrétní hřídeli. Jen tak sečíst momenty několika oddělených motorů proto opravdu nejde, až na jednoduché výjimky. Pokud někde vidíme součtové hodnoty momentů, jedná se téměř vždy o hrubou neznalost autorů.
Takže chválím že se konečně aspoň někdo rozhodl s těmihle bludy skoncovat.

A za třetí mám dotaz - jakým způsobem se ohřívají ty čtyři katalyzátory a dva filtry pevných částic, když bez jejich předehřátí spalovák vůbec nenaskočí ? Ztrátově elektricky ? Nebo ještě ztrátověji extra hořákem ? V článku to vysvětlené není.

Jinak auto asi fajn. Sice tak nějak k ničemu, ale furt lepší než vyrábět zbraně 😄
Freddka
Jen dalsi auto na seznam super hyper sportu, ktere stoji nalestene v garazi a ceka se 20-50 let az se jejich cena vysvihne na nekolikanasobek.

Nic proti, zakaznik to chce, tak proc to neudelat.
Pro marketing asi slusne, ikdyz velice nakladne.

Co me ale mrzi je, ze uz me ani nebavi si o tom cist. To je pomalu jako cist si o nejakych nalestenych hodinkach za par milionu dolaru. Techto aut je ted tolik a vsechny jsou si tak podobne a vetsina z nich vypada velmi dobre.
DonVito
Na spalovakach uz neni duvod neco vymyslet.
Budoucnost je jinde.

Uchvatna je technika Rimacu, Tesly, Lucidu nebo Rivianu.
Tohle je prekombinovany nesmysl na konci zivotniho cyklu spalovaku.
Muj nazor.
Avatar - iudex
iudex
Takže si to zhrňme. Máme tu ultimatívny hyperšport, s brutálne drahou technikou formuly 1, motorom objemu len 1,6 l, v podstate celý z karbónu a iných ultradrahých ultraľahkých materiálov, ktorý váži... 1,7 tony?
Najbližšie nech sa na to pozrú všetci, ktorí napr. M3ke (konvenčnému štvormiestnemu sedanu pre 5 osob s trojlitrovým motorom a všetkou komfortnou výbavou) vytýkajú vysokú hmotnosť 1,8t.
Alebo inak: LaFerrari, hybridný superšport s podobným výkonom, spred 9 rokov, výkon takmer 1000k, hybrid pozostával z 6,3 V12, napriek tomu mal hmotnosť 1255 kg.
Kde spravili súdruhovia z NDR chybu? 😁
Mig_35
V téhle cenove relaci by to mohlo vážit 500 kilo nebo 3 tuny a bylo by to nastejno. Možná to jednou za život někde potkám. Tohle je proste úplně mimo me, na rozdíl od M3.