Toyota nabídne v příštím roce modernizovanou verzi populárního modelu Corolla, nabídne pátou generaci hybridu a řadu estetických i technologických vylepšení.
Za mňa dobré, takto si predstavujem osvieženie v strede modelového cyklu, dizajnové zmeny len minimálne, nesiahať na to, čo funguje a dizajn Corolly podľa mňa funguje, ale podstatné vylepšenie techniky. Hlavne zvýšenie výkonu základného hybridu je výborné, jeho 90 kW bolo predsalen podmerečných, zvýšenie výkonu na 103 kW je citeľné a zjavne aj dynamiky (9,2s oproti pôvodnej 10,9s je rozdiel triedy). Obdobné platí aj pre dvojliter, aj keď tam zlepšenie nie je také výrazné, ale aj 12 koní poteší. S takmer 200k a stovkou za 7,5s by to mohlo byť dostatočne dynamické v každej situácii.
Ak by som mal voliť hybrid, za mňa je Corolla najviac akceptovateľná, resp. bez nejakých väčších kompromisov či už zo strany dizajnu, alebo techniky.
Parametre hodné Toyoty /1.8 hybrid/ + rozlíšenie a grafika infotainmentu.V tej GR výbave vyzerá super len mám obavu o cenu ale vlastne všetci zdražili. :yes:
„Provozní vylepšení uvedených systémů zahrnují funkci potlačování zrychlení, která reaguje na náhlé použití akceleračního pedálu za pomalé jízdy."
To jako zničili jednu ze skvělých vlastností hybridních Toyot a to okamžité zrychlení, které tak dobře funguje ve městech, kdy člověk potřebuje občas z pomalé rychlosti náhle prudce přidat.
Nebo se zase někdo neumí vyjadřovat, případně překládat či opisovat?
Zkusím do toho přidat svoji domněnku. Nejspíš se jedná o systém zabránění nárazu do překážky. Ted to funguje tak, ze stojis na semaforech za jiným autem, začněte se rozjíždět stejně, ale neodhadneš reakci hybridu a začneš se rozjíždět o neco rychleji. Do cca 10-15km/h funguje tenhle systém na základě parkovacích senzoru, kamery a radaru a předchází přednárazovému systému, naskočí hláška, že byla detekovaná pomalu jedoucí překážka a úplně ti to odrizne plyn. Nepomůže ani kickdown. Na cca 3-4s jsi komplet bez akcelerace, ale nebrzdí ti, protoze to vyhodnotí jako dostačující. Není tam ale nic mezi, buď ti nechá vše nebo nedá nic. Takze předpokládám, že to bude vyhodnocovat více kroků akcelerace a nechá tě zrychlovat s autem před tebou.
já si myslím, že právě tam nebude ten on-off, ale mezi tím ubrání plynu. Když stojim na plynu a auto přede mno zaflekuje, tak tu hlášku nestačí ani na ten displej dát, jak to zabrzdí. Ten radar a kamera budou asi mět širší spektrum vidění.
Tak pokud by to bylo myšleno (a nevyřčeno) tak, že se to týká jízdy v blízkosti, resp. těsně za jiným vozidlem a v momentě, kdy jsi mimo jeho dráhu, nebo ještě lépe, hodíš volant do jiného směru a dáš podlahu, tak se ti do toho nebude s.r.át, tak by to bylo OK.
Proto jsem taky přidal druhou část o neschopnosti se vyjadřovat.
jsi jinéj, ještě napiš, že se koupeš v plavkách. Každéj nemá náturu aby byl muslim a ženský zahalený mimo oči. Stárneš, vadí ti jistě soused se sekačkou, auto bez turba, hard rock. Pochop to už, uzavřel ses do koncernu a vadí ti toyoty.
Ty piješ hneď od rána keď tak trepeš? Má úplnú pravdu, čo robia na webe o autách články o nudaplážach a pod.? Keď už teda musíme mať PR články, tak nech aspoň nejako súvisia s autami, ako sú napr. odkazy na web sportovnivozy a pod.
ty slova jsem někde slyšel...nechceš ten web znárodnit a majiteli násilím říci co má psát, co ty řekneš? podívej se jestli jsi obchodák a né uživatel auta, tak asi to neznáš, já toyotou(je o tym článek) jezdím třeba do welnesu. Toyotou nejezdí alkoholici a fetáci a hned ze začátku se do toho pěkně zamotáváš s tím chlastem. Jezdíš vůbec toyotou do restaurace na oběd? Tak o čem se má psát? Za chvilku ti bude vadit i cestopisy, o tankování, parkování.Kam vůbec jezdíš autem? Jenom víme, že na koupání nejseš, jsi aspoň na baby?