Presne tak. Motorari Ford maji tech preslapu daleko vic. Totalni havarie motoru jako treba 2.0 turbo benzin a jejich propaleny pisty. Spadli do stejny nekvalitni zumpy jako VW. Jediny kdo snad testuje motory pred uvedenim na trh a ne na zakaznicich je asi Toyota.
speedfred
0
Môj “ekobúst” šľapal ako hodinky celých 5 rokov.
Dzakobo
0
Teď mi jel 1.5EB jen na 3 válce, už jsem myslel, že to budou cívky, ale naštěstí se závadou ukázala jen svíčka (tenkrát jsem nechal dát NGK za cca 2500,-...), teď jsem zvolil Brisk za polovinu, tak se uvidí...
Nicméně když tenhle motor funguje, je to radost, kolem 2000 otáček jde do akce naplno, docela rozdíl oproti přidušené 1.5TSI...
speedfred
0
A nemáš ten novší len R3 EB keď ti to jazdi na 3 hrnce?? 😀
ryccardo
1
Proc pridusene 1.5 tsi? Co tim myslis? Me prijde ze to jede celkem normalne.
speedfred
0
Jazdil som oboma 1,5 eb/tsi a eb mi prišiel ako lepší moter. TSI išlo stále tak nejako rovnako ale u eb to aj trochu gradovalo.
praptak
1
Turbomotor z principu nebude přidušený, jen bude nastavený tak, že bude pocitově táhnout stejně (to ovšem může znamenat velmi efektivně). 😉
Nicméně když tenhle motor funguje, je to radost, kolem 2000 otáček jde do akce naplno, docela rozdíl oproti přidušené 1.5TSI...