Čím jsou auta chytřejší, propojenější a zkrátka víc digitální, tím větší nároky jsou kladeny na vestavěný infotainment. Volvo vyvíjí novou generaci a na pomoc přizvalo herní společnost.
osobně mi je úplně jedno, jestli má auto maximálku 140 nebo 240. zajímá mne, jestli to má dost síly na rozjezdy a na předjíždění. komu to vadí, ať si koupí jinou značku, kde jim napíšou nějaký numero s dvojkou na začátku. k tomu se ale brzo legálně nepodívají nikde na světě.
Ze by to konecne nekomu doslo, ze udelat par menu v dobre grafice a FPS je pro herni vyvojare s prstem v nose? Hura.
Ja se vzdycky tak smeju jak novinari rikaji “a je to pekne plynuly” kdyz scrolluji menu se stutterem jako blazen a mapy fici 15 fps… a to v roce 2022 povazuji za dobry.
A mimochodem to neni tolik o vykonnosti HW jako spis o kvalite SW.
Jediné co se píše o nových posunovadlech je, co za další znepříjemňovače řízení to budemít v podobě často nesmyslných a otravných asistentů., kolik to dostane nových diplay a že si na tom zahrajeme hru, nebo to bude predět jak v Tesle, aby se slabomislní při čekání zabavili.
To jsou fakt nádherný informace o autě. Jediná smyslupný a povzbuzující informace v posledn době bylao čekánín ainfo, jestli Mazda přijde s šestiválci (a přišla) a jestli Mustang zůstane u V8 a MT. Jinak samý článek o větši dislay támhle, o dalším asistentu onohde....