Nevim, nejsem kupoce (bohuzel), ale sport mi k bentley (zvlast pokud se pod tim myli lacinne pritvrzeni podvozku) vubec nesedi. Vazne o to realny kupec bude stat?
PS: dvouspojku to ma dost tezko, 8hp od ZF, kterou ta auta maji uz 10 let pokud vim zadna dvouspojka neni. 😄
Ham.
4
Dvojspojku to má na beton. Poslední generace Conti je na platformě MSB jako třeba Panamera a pro tuto platformu Porsche společně se ZF vyvinuli na bázi PDK z 911 8 st. dvojspojku značenou jako 8 DT a tu používá i Conti už 4 roky. Pro potřeby Porsche je hydroměnič moc pomalý a těžký takže ZF8 dávají jen do Cayenne. https😐/press.zf.com/…elease_2662.html
fOE
0
Tak ta zmena pred 4 lety me uplne minula. Diky za osvetu.
Anonym
3
Bentley bylo vždy sportovnější variantou Rollsů (dokud byli ještě pod společným majitelem do roku 199😄 a proto třeba takové Bentley Turbo R mělo turbomotor o výkonu přes 300 HP.
Takže ano, Bentley dělalo sportovní auta už odedávna, ale ten Sport je potřeb brát v uvozkovkách.
gil54
3
Chtěl jsem to komentovat prakticky stejně. Jen doplním, že než Bentleye koupil Rolls (v r.1931), tak prakticky všechny původní modely byly víceméně sportovního charakteru.
Potom již pod RR zůstal logicky trend, aby B byly nadále sportovními a tím i mnohdy výkonnějšími a přesto v souhrnu mírně levnějšími variantami RR. Rolls si chtěl v té době uchovat image nejluxusnějšího auta a slovo sport se do tohoto schématu vůbec nehodilo. Proto se tehdy u RR ani neudávaly výkony motorů, psalo se pouze - výkon je dostatečný. B byly po stránce luxusu ve srovnání s RR prakticky shodné, možná o nějakou tu vrstvu ručně přebrušovaných laků méně, kůže z krávy, kterou píchl komár, do RR nesměla ale do B ano, a nebyla na nich ta charakteristická hranatá chromovaná maska chladiče.
To hovořím o období, než byl RR zestátněn, pak odprodán aby nakonec skončil v Mnichově a B ve Wolfsburgu - a to už asi každý zná.
Anonym
2
No než to koupili BMW a VW, tak to měl britský strojírenský koncern Vickers. A to v letech 1980-1998.
PS: dvouspojku to ma dost tezko, 8hp od ZF, kterou ta auta maji uz 10 let pokud vim zadna dvouspojka neni. 😄
https😐/press.zf.com/…elease_2662.html
Takže ano, Bentley dělalo sportovní auta už odedávna, ale ten Sport je potřeb brát v uvozkovkách.
Potom již pod RR zůstal logicky trend, aby B byly nadále sportovními a tím i mnohdy výkonnějšími a přesto v souhrnu mírně levnějšími variantami RR. Rolls si chtěl v té době uchovat image nejluxusnějšího auta a slovo sport se do tohoto schématu vůbec nehodilo. Proto se tehdy u RR ani neudávaly výkony motorů, psalo se pouze - výkon je dostatečný. B byly po stránce luxusu ve srovnání s RR prakticky shodné, možná o nějakou tu vrstvu ručně přebrušovaných laků méně, kůže z krávy, kterou píchl komár, do RR nesměla ale do B ano, a nebyla na nich ta charakteristická hranatá chromovaná maska chladiče.
To hovořím o období, než byl RR zestátněn, pak odprodán aby nakonec skončil v Mnichově a B ve Wolfsburgu - a to už asi každý zná.
https😐/hranicky.denik.cz/…r-club-2022.html
Zkus se podívat do historie, ve 20. letech - 5násobný vítěz Le Mans.