Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Mitsubishi ASX odhaluje motory, jsou povědomé

Vzhledem k technické spřízněnosti s Renaultem Captur není zveřejněná nabídka motorizací vlastně žádným překvapením.
Zpět na článek
9. 6. 2022 14:34
9. 6. 2022 15:02
9. 6. 2022 23:18
10. 6. 2022 09:16
10. 6. 2022 07:04
10. 6. 2022 09:14
10. 6. 2022 10:44
Avatar - lamal
9. 6. 2022 12:20
Zveřejněná nabídka motorizací vlastně žádným překvapením.
Ja myslim, ze je ak su 1.3 trojvalce a nie stvorvalce :D

´´ Alternativou pak bude 1,3litrový přeplňovaný tříválec, který má být dostupný ve dvou výkonnostních naladěních.´´
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
9. 6. 2022 12:53
Re: Zveřejněná nabídka motorizací vlastně žádným překvapením
Třeba tomu TCE potají uřízli válec, se stane no :D


Já jsem zvědavej, co na to řekne největší ASX fanoušek z Košic :-!
Avatar - lamal
10. 6. 2022 07:02
Re: Zveřejněná nabídka motorizací vlastně žádným překvapením
urezali valec so zachovanim objemu ? :D kuzelnici v tom Mitsubishi ... autor clanku si to ani nehodla upravit, to su uz tie priemium standarty na ACZ ? Hm mozno keby to bol clanok v Prémiume, tak neobsahuje chyby, pre socky to holt bude s chybami :-)
´´pane boze dik aj za asx´´ :-)
9. 6. 2022 13:06
U Mitsubishi
… se ani neobtěžovali namalovat jinou karoserii. Bude to předek Mitsu, profil 100% Captur. To samé nás čeká s Coltem (Cliem). Spíš by mě zajímalo, kdy do EU dorazí nový Outlander.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2022 15:08
Re: U Mitsubishi
Ja som zvedavy ci vobec pride novy outlander.... a keby aj prisiel tak urcite uz len ako plugin hybrid... udajne stale sanca je... tak neviem na co sa stale caka... nemecki predajcovia by uz iste vedeli povedat viac... ale aj keby k nam neprisiel... pane boze dik aj za asx aj colta... zakaznici mitsu sa ich nevedia dockat.... a ani ja... hoc este od mitsu nic nekupujem.... ale novy colt by sa mi mohol ( aj cenou ) lubit a urcite by som mu dal prednost pred inak peknym cliom .. :yes:
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2022 14:34
Ta 1,3ka
Bude 4valec....

Myslim ze captur s faceom aj zadkom od mitsu bude fungovat... zakaznik si taketo asx s povodnym capturom uz rozhodne nepomyli... k tomu ine disky... nejaka ta farba red diamond od mitsu a nakoniec to budu 2 odlisne kusky.... ale co je dolezite.... nebude noce asx nijako okratene ani o motorizacie a modernu techniku.... uz dnes poznam takych ktori sa pytaju na nove asx ( kedy pride ) a pritom nejaky defakto v eu predajne daleko uspesnejsi captur ani moc nepoznaju s neriesia ... cakam teda od mena asx ( u nas ) opat predajny uspech..... mitsu ho ( aj u nas ) velmi potrebuje.... drzim palce a uz nech je september..... na ten mitsu look som uz velmi zvedavy .... :D :*)
Rozbalit vlákno
8
9. 6. 2022 15:02
Re: Ta 1,3ka
Takto aj vacsina udia nevie, ze kadjar bol vlastne lepsi qashqai a renault nechcu, ale zastaranejsi, menej prakticky a drahsi qashqai s inak rovnakou technikou si kupovali s nadsenim, lebo nissan 😀.
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2022 15:19
Re: Ta 1,3ka
Uvidis ze nakoniec asx s capturom si ani v tme nepomylis ;-) .... a prave zakaznici asx budu len radi za konecne nejakeho moderneho a styloveho nastupcu... a nejaky povodny captur tu nijako asxku neuskodi... dnes je koniec koncov uz vela aut dost podobnych.... podstatne teda je fakt ze to bude mat vlastnu tvar aj zadok a ze asx uz bude mat konecne na vyber aj viac ako len jeden motor .... lebo aj pouzita technika bola v jeho pripade limitujucim faktorom pri predaji... takze aj tu sa to konecne posunie vpred... a najma ta hybridna 1,6tka vyzera zaujimavo :yes:
Avatar - R32
9. 6. 2022 23:18
Re: Ta 1,3ka
Na jednej strane mi prišli aktuálne modely strašidelne zastaralé oproti konkurencii na druhej strane si "zabezpečiť" pokrok pomocou Renaultu mi príde ako veľmi zlý nápad, ale chápem, že doba je zlá a iný záujemca asi nebol. Žiaľ vnímam to skôr ako začiatok konca než reálnu záchranu tejto značky... Modely ako boli Primera, Galant, Pajero, Eclipse, 3000GT a samozrejme Lancer (EVO) budú mať navždy môj rešpekt, no ten majú aj SAAB-y :-|
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2022 02:31
Re: Ta 1,3ka
Pre europu proste vyuziju pre mitsu techniku renaultu ... ja verim v uspech noveho asx a kludne sa s hocikym vsadim ze bude v europe predajne uspesnejsie ako jeho predchodca... uvidis ten narast predaja misakov v eu uz buduci rok... a este ked pride colt .... ajajaj... to budu cisla... a vobec by som sa nedivil keby asx spolu s capturom zaznamenali pre mitsu vobec najlepsie rocne predajne cisla znacky v europe v doterajsej historii... konecne svita aj v eu pre mitsu po dlhych rokoch aj na nejaky ten predajny uspech ;-) :yes:
Avatar - R32
10. 6. 2022 09:16
Re: Ta 1,3ka
Ak má byť v Európe úspešný tak musia v prvom rade nasadiť stráviteľný dizajn, ten ich posledný "dizajnový jazyk" čo rvú na facelifty je dosť divočina... Nejaké predaje určite budú no osobne to na veľkú oslavu nevidím. Starý (konzervatívnejší) zákazníci do Rentubishi nepôjdu, nový prídu no ak ich sklame spoľahlivosť tak to bude ich prvé a posledné Mitsubishi... Takže na chvíľu vyskočiť môžu (ako Nissan) no potom to môže byť veľmi zlé. Ale dajme tomu, fandím im nech to dopadne dobre, vždy lepšie akoby sa nad nimi zavrela voda už teraz, aj pre nás je lepšie mať pestrý trh a väčší výber...
Avatar - lamal
10. 6. 2022 07:04
Re: Ta 1,3ka
Kadjar lepsi Kaskai ? Mozno pre uleteneho Renaultaka...
10. 6. 2022 09:14
Re: Ta 1,3ka
Pozri si porovnania, ked uz sa chces hrat na nete na odbornika ;-). Aj zahranicne. A pripadne aj kto realne vyvinul vacsinu casti uspesneho 1.3 tce motora. Napoviem, ze Nissan to nebol 😀. Ja som inak medzi tymi dvoma autami realne vyberal, prezrel ich a vyskusal a recenzii a porovnani som pozrel tolko, ze to az pekne nie je. A myslim samozrejme predoslu generaciu qashqai a dosluhujuci pofaceliftovy kadjar. Ale podla tvojho vyjadrenia myslim, ze si skor z tych, ktori v skutocnosti beru viac ohlad na svoje pocity (a logo na kapote) nez realitu, takze viac ta presviedcat nebudem.
10. 6. 2022 10:44
Re: Ta 1,3ka
Esper má recht, byl jsem na tom úplně stejně, obě dvě jsem jel a souhlasím s ním. Jednoduše řečeno - platforma Nissan (pokud se pletu, někdo mě opravte), motory Renault. Další generace - už je to vše technicky francouz.

A jen poznámka - Kadjar objektivně fajn, ale jako lidé léta zvyklí na francouze nám na tom pořád něco vadilo, až to shrnula manželka - "víš, přijde mi to jako přebouchanej japonec" (v rodině X Subaru, známe). A měla recht - ve francouzském autě chceš francouze, v japonském japonce. Znám i příklady povedených mixů dvou automobilových škol (jeden máme doma), ale tady se to nepovedlo a vadilo to.
Takže - esper má recht, kadjar byl objektivně lepším vozem. Ale chápu ty jeho nižší prodeje.

A teď je to opačně - nový Q je francouz.
Jediné, co je na tom pozitivní je 1.3 TCe - vynikající motor.

Ps.: Není současné ASX o třídu větší auto?
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2022 16:19
Mitsubishi versus Ssangyong
Porovnání za 5 měsíců:

2018 Mitsubishi 844 Ssangyong 000 Nissan 2794
2019 Mitsubishi 1014 Ssangyong 019 Nissan 1131
2020 Mitsubishi 729 Ssangyong 092 Nissan 307
2021 Mitsubishi 530 Ssangyong 352 Nissan 731
2022 Mitsubishi 200 Ssangyong 1157 Nissan 278

Neudělali soudruzi v Renaultu, Nissanu, Mitsubishi někde chybu?
Jak to že když mají tak skvělé vozy je Ssangyong tak válcuje? Do Renaultu mu zbývá 600 vozů, myslím si že do konce roku by to SYM mohl dát.

Prodeje dalších japonských značek za 5 měsíců roku 2022.
Honda 460, Subaru 249, Suzuki 761
Hanba, ostuda, děs.
Jen Mazda drží přes 1000 ks.
Nejmenší motor v SYM je 1,5 turbo, žádné 3-válce, žádné maličké motůrky max. 1,3 litru. A k dispozici jsou rovnou 3 diesely. 1,6 D, 2,0 D a 2,2 D.
Tak nevím, ale modelová nabídky mizerná, motorová paleta mizerná, ale hodně blbejch keců a elektrifikace která rozhodně prodejům nepomáhá :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - R32
9. 6. 2022 17:09
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
Tak tak, totálny fail keď do japonských značiek vstupujú frantíci. Nissan aj Mitsu s francúzkou technikou si žiaden "starý" zákazník nekúpi. Keď chceš japonca tak vieš prečo, rozhodne nie kvôli francúzkej technike a ani dobrý dizajn to nezachráni. Mne osobne sa veľmi páči(l) posledný Nissan Micra aj Qashqai no práve kvôli pôvodu techniky som salón Nissanu bez váhania minul.
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2022 19:02
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
My jsme Kaškaje měli v rodině, poměrně drahý na pořízení (1. generace). Tlumiče mu odešly ve 30 000 a když jsem to prodával, měl jsem pocit že se to musí každou chvíli rozsypat.
Ani se nedivím že jim padají prodeje.
Frantíci - Renault - by to rád dělal jako PSA/Stellantis, ale prostě jim to nejde, neumí to a toto jsou výsledky.
Avatar - xxc
9. 6. 2022 22:09
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
uz opravili platformu, vraj novy quasquai sa nerozsypuje :-)
Avatar - R32
9. 6. 2022 23:08
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
To nie je len o platforme, kamarát má 2. generáciu a sťažuje sa na vŕzgajúce plasty, mal problém s AdBlue, stabilizátory odchádzajú častejšie ako stierače, čaká kedy bude mať 4 roky (odpisy vo firme) a ide preč. Mal cca pred 25. rokmi Primeru 2,0 čo bolo nesmrteľné auto, potom šiel do Kie, potom dokonca Citroen C5 no aj ten bol proti Qashqaiu etalón... Povedal, že Nissan nikdy viac ;-\
Avatar - lamal
10. 6. 2022 07:14
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
Zas tak spatne na tom Kaskai nie je, problemy s adblue isto nema kazdy diesel v Kaskaiji a tycky stabilizatora bude skor problem v jeho jazdom style, ukaz mi nejake data kde to patri medzi tak brutalne poruchove diely. Pridu mi to take typicke kydy...
Avatar - R32
10. 6. 2022 09:31
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
Pozri, hľadať štatistky spoľahlivosti čo robí nemecká Dekra pri STK sa mi hľadať nechce, ja opisujem iba jeden prípad (netvrdím, že iný majitelia na tom nemôžu byť lepšie) no asi bude niekde chyba keď sa z najpredávanejšieho SUV stal štatista kdesi na konci pelotónu. Uznávam, že za aktuálny stav predajov môže asi to, že vypadla nafta a objemnejšie motory, aktuálne sa to ponúka iba s malým benzínom +mildhybrid čo môže byť problém...
Avatar - xxc
10. 6. 2022 16:16
Re: Re: Mitsubishi versus Ssangyong
Tyčky mení každý, je to presne o platforme. Kto nemenil, tak mu to asi nevadí, že auto búcha a potom mu nevadia ani iné vlastnosti.
10. 6. 2022 10:58
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
První generace ale byla čistokrevný japonec, ne? (Ptám se, nejsem si 100% jistý).

Jinak s tvým původním příspěvkem souhlasím, to číselné srovnání je tristní. Díky za něj!

Osobně mi mix automobilových škol nevadí, když se povede. Ale francie+japonsko se evidentně ne a ne povést, nebo to R ani nechce.

Jo a možná vysvětlení k propadu Nissanu, který je fakt brutální. Na začátku 2021 jsem byl v showroomu v Liberci, kde mají dohromady Nissan, Fiat a Jeep (bizár, vím). Stál tam nový Juke, tzn. SUV B segmentu, s litrovým tříhrnkem za cca 670. Vedle něj 500X Sport (automat, Firefly 150 hp, sportovní podvozek) za cca 530 a za ním 3 Jeepy Compass NightEagle za 550, 580 a 620.
V tu chvíli mi došlo, že Juka by koupil za tu cenu jen d*bil. Podotýkám, že jsem se dostal i k cenám po slevě u těch aut a opakuji - jen d*bil. Prodejce mi potvrdil, že to asi bude ležák. A že jsou z Nissanu nešťastní. :-!

Ps.: Co Rexton, spokojenost?
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2022 02:50
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
Ziadny fail... rovnako povedzme corsa je hodne podobna s p208... zboku tusim maju rovnake aj obe bocne dvere a aj rovnaku techniku pod kapotou a napriek tomu si obe auta ziju svojim vlastnym ( predajne uspesnym ) zivotom... a ani mne by corsa s motorom od pezota nevadila ( a stale aj o nej do buducna uvazujem ale ked tak az ked bude po facelifte s tym uz novym vizor xichtom) ... cize suma sumarom... taketo veci urcite nie su faily .... fail by bol keby corsa zanikla uplne... pripadne asx.... ale to nastastie v najblizsich rokoch nehrozi ;-)
Avatar - lamal
10. 6. 2022 07:17
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
Kde sa urobila chyba pri lacnych vyrobkoch z Ciny, napr Aliexpress ?
Zeby bol cely SSangyongy o nizkej cene, preco su vyrobky z Ciny lacne ?
Avatar - R32
10. 6. 2022 09:19
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
SSangyong je Kórea nie Čína, nejaké súčiastky samozrejme z Číny môže mať no to má aj Mercedes...
10. 6. 2022 11:11
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
SS jsou korea a velmi dlouho spolupracoval s Mercedesem. Projížděl jsem Tivoli a Korando a zejména to druhé je výborné auto, beze srandy.
To první je naopak relativně levné, prodloužená verze za cca 450, kufr přes 700l, zvýšený spodek - ideál českého chalupáře. A k tomu - v základu (!!!) 1.5 turbo 165 hp!

A na těch autech fakt, ale fakt není vidět, že by se šetřilo. Někdy schválně projeď, já by v šoku - velmi příjemném.

Ps.: Na konec jsem koupil jinou značku, takže věř že nemám důvod být zaujatý. Ale že Korando bude v mém top3, to bych před vyzkoušením fakt nevěřil.
10. 6. 2022 15:44
Re: Mitsubishi versus Ssangyong
EDIT: SY, ne SS samozřejmě, mea culpa ;-)