Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Šéf Fordu věří, že si automobilky našly nové ryto. Prý tak vydělají pořádný balík

12 komentářů

Avatar - SelskyRozum
SelskyRozum
Zapomněl na konkurenci.
gil54
...je fajn prakticky vždy. Za to si každý jistě rád připlatí. 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Lubo
No neber to za desítky tisíc dolarů 😁 😁 😁. Dnes v noci spím v aute bezplatne, kým je to zadarmo.
Avatar - donPedro
donPedro
... avšak tyto divoké sny šéfíka Jima skrývají v sobě jedno "ale". Je to jen takový drobný, nepodstatný detail, ovšem ďábel v něm jest skryt, jak bývá zvykem. Tedy aby mohli nějaké ty služby zpoplatňovat, ALE budou nejdříve muset lidem nějaký ty auta prodat, což se kupříkladu zde v Evropě jaksi moc nedaří, že. Nuže asi jim stačí jejich domácí tržiště. A to ani raději nehovořím nic o tom, co si myslím o spaní v jedoucím autonomním automobilu. Tož tak 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Dobrá poznámka. Prodeje jim při tom klesají nejen v Evropě. Na domácím trhu je na místě leadera prodejů předběhla Toyota.
Nicco
Koupím ojetinu, ale nemá funkci, chtěl by doplnit jednoduchým kliknutím a zaplacením. No pane to se musí dát nová jednotka, natahat kabely, přehrát sw o který se musí zažádat u výrobce a musi vám změnu schválit následně se změna zavede do databáze vin... Je vidět že jsou v tomhle v pravěku, myslím obecne všechny původní automobilky, nemají centrální kompjuter jako Tesla, všechno mají napevno nadratovano a změna není možná. Dobrý příklad poslední Sharan, jak tam nejde ovládat funkce přes rádio nebo když uvedli první elektro tak to lidem psalo že mají jít na výměnu oleje.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže automobilky neměly zájem o to, aby to tak snadno šlo. Třeba do jedničkové a z počátku i do dvojkové Fabie šel snadno domontovat tempomat. Stačilo domontovat páčku s kabeláží a aktivovat diagnostikou. Jenže tím Škodovce unikal tučný zisk, protože místo zaškrtnutí příplatku 10 tisíc to zákazníkům levněji domontoval buď přímo dealer značky před předáním noveho auta, nebo nezávislí servismani. Škodovka udělala změnu konstrukce tak, aby domontovani tempomatu bylo obtížnější a dražší.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Máš naprostou pravdu. Z vlastní zkušenosti jsme do firemního Rapida (2012) chtěli nechat domontovat tempomat a zadní repráky. V autě je příprava na tempomat i na repráky, rádio má menu pro bassy, které nic nedělá. Autorizovaný dealer nám řekl, že tempomat dodělat nelze a ohledně repráků, že by se muselo vyměnit celé rádio za 12 tisíc. Kamarád si koupil Audi A6 (2006) a přesně jak píšeš - dokoupil si páčku za 30 Eur a povolil tempomat diagnostikou.
Avatar - Midlosek
Midlosek
Myslel jsem si, že pomatenci jsou primárně v evropském Fordu, ale koukám, že to bude větší problém 😁
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http😐/www.fordauto.sk/
TT
Nech si tie píčiakoviny strčia za klobúk.