Nástupce nejúspěšnějšího vozu kategorie Rally2 posledních let nabídne nový motor, vylepšené ovládání i elektroniku a v neposlední řadě ještě vyšší bezpečnost posádky.
Ale je tu rozdíl platforem. Octa je na platformě umožňující 4x4 ale Fabka ne. Tudíž to za a nejde, nebo za b ne za stejné peníze. Co se motoru týče zase něco podobného. Octa ten motor normálně "umí" fabka dvoulitr nezná a narvat ho tam by bylo za další nemalé náklady.
Jinak za 600 je monte s litrem s pár příplatkama. Tohle by bylo cca za 950. Ale i tak by to bylo supr!
Obojí zralý na likvidaci. A řeknu ti tajemství. My tu ropu vůbec nemusíme kupovat z Ruska ;-)
Teď je to tak sice nastavený, ale je to koupitelný i z jiných zdrojů. Jenže z Ruska to pro nás bylo pohodlný. Bylo to lehce dostupný a levný. Na tom jsme vystavěli náš úspěch ve střední Evropě. Takže jestli nechceme kupovat ropu a plyn z Ruska a nebýt úspěšní (kvůli vysokým cenám energií), tak klidně můžeme.
kdyz vezmu, ze u oct je rozdil mezi ctyrkolovou 2.0tsi a dvoukolovvou 1.5tsi 100tis, tak dvoulitrova fabka ve ctyrkolce by se mela vejit do 600tis, coz by bylo velmi zajimavy