Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi RS 6 Avant 4.0 TFSI – Oni tě ještě nestihli zakázat?

Některé er-esové modely čtyř kruhů se mění k nepoznání (zdravíme bokem jezdící RS 3), u jiných zůstává vše při starém. V případě RS 6 Avant je to zatraceně dobře!
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 13:14
Proč tak hloupý nadpis??
Protože se ten POPULISMUS bude (některým) líbit? To se mi nelíbí, chce se mi až trochu blít

https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/?… nevim kolik kterýmu diskutujícímu je, ale podobným autem no problemo za čtvrt století = to k tomu tupému hloupému trapnému populistickému (což je https://cs.wikipedia.org/wiki/Populismus v česku velký PROBLÉM) titulku

Tak na rozvoj vodíku a https://www.lucidmotors.com/ a obnovitelných zdrojů a SOUČASNĚ na příjemnou jízdu nějakou tou Alpinou nebo https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 nebo klidně TAKOVOUHLE audinou = třeba za čtvrt století ;-)


EDIT za 4 minuty :-O :-!
Vy MÍNUSáři máte někdo KOULE MOZEK ODVAHU = napsat PROČ :no: ???????????????????????????
Proč VY nebudete za čtvrt století jezdit nějakým tím Lexusem Alpinou nebo audinou V8? Krom smrti stářím nebo tím že na to nebudete mít? :D
Rozbalit vlákno
87
15. 6. 2022 14:02
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Podle toho jak píšeš tak máš IQ tak 80 a netřeba s tebou ztrácet čas.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 14:07
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Vlastně si docela blízko = jen ti tam vypadlo jedno číslo :-)

tak ČEMU konkrétně si neporozuměl fortíku? CO konkrétně si na tom nepochopil fortíku? Je to celkem jednoduché a jasné = tak povídej KOLIK máš ty IQ že si text nepochopil a hlavně KONKRÉTNĚ pověz co nechápeš, ať to to můžu tedy (do)vysvětlit

ZKUSÍM příště psát jednodušeji (ještě) jasněji = tohle auto za 25 let ŽÁDNÝ PROBLÉM
Ani mraky jemu podobných = CHÁPEŠ?

Aut tohohle typu je dnes dost a ještě dál budou. A podobnými auty bude většina místních diskutujících jezdit = do konce života. TOHLE tě zaskočilo? No viz já 13:32 poslední věta = jedině VO TOM to je
15. 6. 2022 15:03
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Tohle auto přestane existovat se stávající generací. Pak bude zakázáno. Další RS6 díky Bruselu nebude. Uvidíš. Stejně jako jiná výkonná auta skončila na EU trhu, tak tohle bude další v řadě až to soudruzi v Bruselu nakonec zakážou komplet všechno.

https://www.autoweb.cz/…-presne-detaily/
https://www.auto.cz/…kych-trhu-143133
https://www.garaz.cz/…-evrope-21005167
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 15:21
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Tyhle hyperauta vydrzi deld, protoze si je mohou dovolit prodavat za cenu emisnich pokut a obhaji si to vykony, ale nizsi liga - silne kombiky a sedany z mainstreamu uz zmizi co nevidet uplne…
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:28
Re: Proč tak hloupý nadpis??
To jo = je to vždy na prvním místě ekonomika. Tady nejen čistě emise ale ROZDÍL cen aut pro náročnější vs masovka se zvětšuje. Bohužel asi nej roky autoprůmyslu (6tiválec pro každého) jsme budovali sociálismus a pak bylo po jeho krachu a v postsovětský zóně na to běžnej člověk prostě neměl

Že dneska z neznalosti dost lidí (viz dikuze) PLÁCÁ že se zase vrací bolševik to je fakt SMUTNÁ TUPOST z neznalosti

Jinak nám z loňska objednanou Corollu 2.0 přesunuli z června na bez záruky snad podzim :-(
15. 6. 2022 15:40
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Neříkej a nebyl jsi to ty, který plácal, že nová auta jsou normálně dostupná? Já bych s tou Corollou už letos spíš moc nepočítal. Všichni výrobci jsou vyprodaní.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:56
Re: Proč tak hloupý nadpis??
No to je to TVÉ ZPRACOVÁNÍ info ;-\

Tak O ČEM to mluvíš? Jo i dneska sou skladovky. Já s ní počítám = vyjde to skoro na ROK od objednávky = místo předpokládaného půl
15. 6. 2022 16:50
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Muzes koupit skladovou holinu nebo si rok pockas. Tak to proste ted v automotive je. Jsem rad ze jsi to konecne pochopil jaka je realita.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 17:00
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nejsem rád že si ZASE NEodpověděl = jo ČÍNA a jejich virus a RUSSÁK a jejich válka = život na planetě (sakra) zkomplikovali.

Tak zoufalče zoufalý ze zoufalova co MUSÍ MACHROVAT = co sem konečně pochopil? :*)

Nejen v česku sou tři ***e skladovek viz třeba https://www.tipcars.com/?c9-1 levný drahý cokoliv. Ale na míru nakonfigurovaný auto = jo to teď díky ČÍNSKO RUSSKÉ aktivitě posledních let = fakt trvá dýl
Avatar - Mikesus
15. 6. 2022 19:35
Re: Proč tak hloupý nadpis??
No to je ale v pořádku. Tyhle supersporty najednou pár tisíc km. Kombik střední třídy polika kilometry, tak má mít co nejnižší spotřebu a emise.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:58
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Že NEbude a BUDE ZAKÁZÁNO = hlásáš roKY
Prostě brod je kilometry daleko = a už stahuješ kalhoty a ke kruhu sháníš i nafukovací křidýlka :*)

Jo po ca 85 letech snižování emisí = dojdeme do NULY. No řekni KDO by to byl čekal? :-!
15. 6. 2022 16:51
Re: Proč tak hloupý nadpis??
My se uz ale brodime. Ne ze brod je daleko. Jen jdeme do cim dal hlubsi vody.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 16:57
Re: Proč tak hloupý nadpis??
NEMEL blbokraviny = můžeš si koupit tuhle V8 audinu já V8 Lexus nebo další V8 a supervýkonnejch 6tiválců co maj vyšší výkone než nedávný V12 nebo úpně nový V12 od Gordona M. atd. atp. ANO nebo NE?

Brodí se leda (no nejen;) TVÁ HLAVA
15. 6. 2022 21:53
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Další benzínová RS6 zcela určitě na 100% bude ;-)
16. 6. 2022 08:50
Re: Proč tak hloupý nadpis??
To neprojde. 4,0 TSI nebude dostatečně bio-eko a tím pádem do toho auta nebudeš mít co dát.
15. 6. 2022 16:49
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Cemu nerozumis na faktu ze se v EU tahle auta nebudou vyrabet ani prodavat? Takze za 25 let zadny RS6 nekoupis. Ani za 15 let uz zadny nekoupis. Proste v EU konec. Je to pro tebe slozite na pochopeni?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 17:04
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nojo to je pak TĚŽKÝ :*)

tak znovu JÁ budu třeba například za čtvrt století jezdit "neuvěřitelně zábavným" https://lexusselect.cz/…dka/lexus-rc/909 nebo ještě lepším https://lexusselect.cz/…dka/lexus-lc/922

Jinak termín konec PRODEJŮ v 2035 není ještě definitivní = i když to tak nějak třeba po těch 85 letech snižování vyjde.

No a nebo se mi nebude chtít a nebudu už jezdit spalovákem (ten si nechám jako kuriozitku ve sbírce na občasné projetí) a budu jezdit něčím jako https://www.lucidmotors.com/

No a ty MŮŽEŠ DÁL a dál jako celá léta děláš HYSTERČIT a hysterčit d-áááááleko před brodem = když tě to baví

Jinak jezdíš 15-6 let starým autem = nějakým podobným asi budeš moct jezdit za 28 let v roce 2050. Kolik ti tou dobou bude? Třeba po 85 letech snižování emisí se přestanou v EUropě prodávat auta na ropu a třeba po 100 letech od začátku snižování = tu definitivně skončí. Na tebe je to MOC RYCHLÉ
15. 6. 2022 14:29
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nevím kde se po čtvrt roce tohle hloupé individuum zase vyklubalo. Takových měsíců od něho byl pokoj a teď zase tenhle trol spustil.
15. 6. 2022 14:34
Re: Proč tak hloupý nadpis??
no a takhle PŘESNĚ OPAČNĚ chápeš celá lééééta VŠECHNO = včetně učiva ZŠ a popírání toho ze SŠ, že NIC TAKOVÝHO NEEXITUJE :*)

ANO chápu chtělo by se ti ŽVANIT PLKAT PLÁCAT kraviny blbiny nesmysly HLAVNĚ NEopravovat :D

Prostě přes třeba KONKRÉTNĚ TVÉ roKY kvákání že touhle dobou už dáávno nebudou V12 https://www.autoforum.cz/…turba-bere-dech/ a V8 tak jsou https://www.auto.cz/…-800-koni-139076 a nikdy nebyly lepší a budeŠ s ním moct jezdit i za to čtvrt století = když na něj budeš mít

prostě tebe i autora JEN BAVÍ takhle hloupě plácat = no vlastně LHÁT (vždy proti EU a světu = teď ti jen už moc nejde chvalořečit a fandit https://tv.idnes.cz/…651_idnestv_cham

Jinak BLBE troll trolí ne opravuje bláboly
15. 6. 2022 15:05
Re: Proč tak hloupý nadpis??
A navíc vystupuje pod 2 různýma profilama. To je ten profil co o něm blekotá, že mu to zlé ACZ sloučilo s nedědou nebo nebabičkou. Ještě tak něco napsat z 3. profilu Nemámnaterasu :D Proč tady ty trole máš zase potřebu šířit ty své lži teda nevím.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:08
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Ano = a faktům říkáš BLEKOT :D

Ano oboje udělala tahle redakce. Jak ten účet ukončila (sloučila) tak pak (omylem) znovu.. :-)

Nemáš mozek = vím. Takže zopakuji dotaz CO je lež? Respektive CO konkrétně SI zase NEpochopil tvůj mozek zas nepobral? :-O :-!
15. 6. 2022 15:12
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Zajímavý, že se to ty chudáčku stalo jen tobě. Takhle ti ta zlá redakce cvičí s účtama. No máš ty to ale těžkej život :D :D
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:14
Re: Proč tak hloupý nadpis??
to nevím jestli JEN mě = ale je to pravda = ať to tvůj ptačí mozeček chápe nebo ne :D

víš ono asi úplně naprosto všechno co sem napsal a ty se snažil zpochybnit = byla ÚPLNĚ NAPROSTO VŽDY PRAVDA a ty si něco jako TOTÁÁÁÁÁLně naprosto mimo = fakt drsný ale taky pravda :-)

TY lžeš vymýšlíš si furt dokola = a podle sebe soudíš ostatní. No a tohle je PRAVDA = navíc asi ověřitelná;)

No takže k mému úvodnímu příspěvku vs tvé tradiční BLÁBOLÁNÍ PITOMOSTÍ
Že co sem napsal = je fakt CHÁPEŠ nebo tradičně..? Že ty budeš jezdit až do důchodu čím chceš = už chápeš? Že se emise aut snižují od druhé poloviny 60. let minulého století předchozího tisíciletí = už chápeš? Že to nakonec skončí po nějakých těch NAPŘ. 85 letech = nulovými emise = už chápeš?
15. 6. 2022 15:18
Re: Proč tak hloupý nadpis??
To je ale zlá redakce. A že jen na tebe? :D :D
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:25
Re: Proč tak hloupý nadpis??
hele CO to znamená ZLÁ??? já popisuju BORDEL = to si ani tohle NEPOCHOPIL :-O :D

to je furt jak s tou střední nebo závěry Attenborougha Sedláčka Vávry = když TY to neznáš nechápeš = tak je to BLBOST :-!

No tak sloučení účtů REDAKCÍ a pak při nové horší diskuzní platformě ZNOVU objevení reakcí zrušeného účtu = je pravda (a co s tím TVŮJ mozeček = to na to co se stalo nemá vliv. Chápeš = ok. Nechápeš = taky ok. To co se STALO se tím ne(z)mění ;)

hele to že po ca 85 letech postupného utlumování SKONČÍ motory spalující ropu = to chápeš?
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:42
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nelži, utopisto. My víme co je Stakeholde capitalism a o co vám jde.

https://www.odbory.info/obsah/5/soumrak-kapitalismu-mocni-politici-zadaji-restart-sveta-po-c/326935
https://neviditelnypes.lidovky.cz/…_wag/diskuse/cas
https://www.radiouniversum.cz/…dobny-komunismu/
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:55
Re: Proč tak hloupý nadpis??
ano celý život PRO RUSKÁ a logicky PROTI EUropská SVI..NĚ = táhni DO PEKLA tzn. do ruSSáky bombardované části Ukrajiny. Ať se ti stane JEN TO co tam dělají SVI..NĚ co tu za ně celý život kopeš

MUČIT ZNÁSILNIT OKRÁST ZABÍT = a to ať si ti opakuje každý den NAVĚKY takhle funguje PEKLO kam zrůdy jako ty patříŠ
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 16:12
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Zrůdný neostalinistický utopistický neomarxista, co chce lidem sebrat věci a udělat z nich zelenou revolucí žebráky vid.
Táhni do Bruselu a za Grétkou!
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 16:33
Re: Proč tak hloupý nadpis??
V Bruselu = je pěkně = takže no problem. Preferuju teda trochu starší a trochu hezčí než Grétka

Ale s jejím POSLUCHEJTE SVÉ AKADEMIE VĚD a ne tupouny typu BArik = s tím pochopitelně všichni s mozkem a vzděláním SOUHLASíme. A naopak všichni bez mozci :-)

Žebráci jsme = měli jsme tu socialismus. Plus bonus poslední dekádu tu vládl zase komunista = na dluh (nepostavil dálnice ani plynovod prostě úmyslně jsme jeli na dluh budoucnosti = a von přišel ČÍNSKEJ virus a pak RUSKÁ válka = blbý žejo ;-)
Avatar - Mikesus
15. 6. 2022 19:37
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Kolika lidem tu sloucili účet?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 20:33
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Tady by se mohl machi(avelli) pro jednou projevit kladně a POTVRDIT že sem si tu chybu redakce nevymyslel

Jinak i po (omylem = chybou redakce) znovu "otevření" účtu Kylie ty sloučené počty příspěvků zůstaly sloučené. Vrátil se (mi) jen přístup k jejímu účtu = a její je bez příspěvků = ale roky jednoduché pravdivé vysvětlení vyvolává u pár ..... šílené reakce :-)

Ostatně ten účet BEZ příspěvků (a že jich tu před lety napsala dost) má slova potvrzuje
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 14:54
Re: Proč tak hloupý nadpis??
měl ban od redakce :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:00
Re: Proč tak hloupý nadpis??
jako vždy NE = zase BLBĚ :*)

Tentokrát ne úmyslná lež jen BLBOST :D

A už DRŽ HUBU a TÁHNI DO PEKLA svinSSká pro ruSSká zrůůůůdo = navěky den co den to co dělaj ruSSáci ukrajincum a předtím gruzíncům a předtím... tak NAVĚKY TOBĚ

MUČIT ZNÁSILNIT OKRÁST = tuhle verbež tu léééta propaguješ https://tv.idnes.cz/…651_idnestv_cham RUSKÁ SVI..NĚ
15. 6. 2022 15:06
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Tak se nám přiznej, proč si čtvrt roku držel hubu ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:36
Re: Proč tak hloupý nadpis??
PŘES HUBU evidentně nadále potřebuješ = mozku to nepomůže viz i dnešní diskuze ale POMOHLO by to = třeba bys pak byl jen blbej jak štoudev a ne trapně se pokoušející urážet

Jinak PROTOŽE vysvětlovat IDIOTovi jako si ty cokoliv = nemá smysl. Dostaneš odkaz na Attenborougha Sedláčka Vávrů atd. = a napíšeš ONI se MÝLÍ. JÁ to vymyslel jinak = to znamená že JÁ to mám správně a ONI sou mimo :-!

naprosto u všeho = k tomuhle závěru dojdeš ;-)

No viz můj zde dnes úvodní jednoduchý příspěvek, nebo ten BAN = obě triviálně jednoduchý věci = 2x blbě :*)
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 14:52
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Je to paradonidní schizofrenik, troll a zelený utopistický bolševik. To ještě nevíš? Akorát tomu šašulovi zrušili ban, tak tu zas oxiduje :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 14:58
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Ne BLBE NEzrušili = v našem sporu po začátku VÁLKY ho dali mě https://www.idnes.cz/…82553_domaci_elk ne léta PRO RUSKÝ SVI..NI

ty TÁHNI DO PEKLA navěky v tom co žijou urajinci a ukrajinky = ať tě ruSSáci znásilňujou okrádaj seberou ti všechno co máš
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:30
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Proč by to dělali?
To by k tomu asi museli mít nějaký důvod, že.

:-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:33
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nojo proč kradou? Od televizí po miliardy v obilí a ropě a plynu?
Nojo proč znásilňujou?

Nojo a proč ty lééta kopeš za ruSSáky pro RUSKÁ SVI..NĚ?
Už ti došlo kam Putin zavedl svou zem? Do PŘED VÁLKOU (!) stavu ekonomiky jen asi 6x větší než máme my maličký česko?
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:38
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Jsi na omylu

Rusko na válce nekřesťansky vydělává

Evropská unie zavedla protiruské sankce, přestává dovážet ruské uhlí, omezuje dovoz ropy, časem se chce odstřihnout od plynu. Co to udělá s evropskou energetikou?

Teď z Ruska jezdí spousty lodí, protože elektrárny se logicky snaží uhlím předzásobit, dovážet ho smí už jen do 10. srpna. Po 10. srpnu budou lodě s ruským uhlím jezdit přes oceán a prodávat ho jinde. Logicky v Asii – v Indii, Číně, Malajsii, na Filipínách, v Indonésii, Thajsku. A do Evropy budou jezdit lodě z Kolumbie, Austrálie, Indonésie. Prostě ze vzdálenějších lokalit, protože Evropa si nemůže vzít uhlí, které má vedle.

Je to obdobné u sankcí s ropu. Na světě se každý den vytěží a spotřebuje 100 milionů barelů ropy. Když se na vás udělá nějaká sankce, nebudu nakupovat od vás, ale někoho jiného. A vy budete dodávat někomu jinému, protože nemůžete dodávat mně.

Pozdravuje tě Pája :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:52
Re: Proč tak hloupý nadpis??
ANO dál si na omylu = rps. bezostyšně LŽEŠ https://www.irozhlas.cz/…e_2204181632_voj

Ale ANO ruSSáci nakradli za BILIONY!!! už na Krymu a teď během posledních měsíců další věci za gigantické sumy = o tom žádná!

Putin zdevastoval ruskou ekonomiku už PŘED VÁLKOU = viz odkaz na vývoj rublu celou dobu co vládne a vývoj podílu na světovém HDP = trvalý pokles

To že se po začátku války rusky praly o poslední pánvičku v IKEA = to je ***. Rusko je ekonomicky v hajzlu jakej si neumíš představit. SMRTtelný je jen to že většina mladých inteligentních průběžně (už před válkou) z RuSSka utíká. Je to zem přes svý obří gigantický nerostný bohatství = daleko ZA náma (a my nejsme žádnej zázrak;)
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 16:20
Re: Proč tak hloupý nadpis??
https://podcasts.apple.com/…%BD/id1480066059?…

Rusové vychází ze zkušeností, že nemohou nikomu ze zahraničí věřit. Nemohou úplně věřit ani Američanům po tom, co jim všechno slíbili, a nesplnili to. To znamená, že Američané oprávněně vědí, že nemohou věřit Rusům, a Rusové zase oprávněně vědí, že nemohou věřit Američanům,“ popisuje atmosféru, ve které se zrodil a rozhořel konflikt na Ukrajině, bývalý diplomat, profesor Petr Drulák
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 16:30
Re: Proč tak hloupý nadpis??
No taky bys mohl citovat Klause = to je stejná kategorie ;-)

no a CO TY a reálné činy ruSSkých bojovníků proti nacismu = preferuješ KRADENÍ nebo ZABÍJENÍ nebo MUČENÍ nebo ZNÁSILŇOVÁNÍ
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 22:34
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Všichni kteří nesouhlasí s tebou sou proti tobě vid.

Typická bolševická reakce.

Stalinisti taky tvrdili, že ti co s nimi nesouhlasí jsou reakcionáři, nepřátelé lidu a ničí to, co lid poctivbě vybudoval.

Zajímavá shoda, vid neomarxistický utopisto.

A já čekal, že Drulákovi umeješ prde*, že je to uklízečka s pomocnou.
Blbý co že nemůžeš.
Kde nemůžeš oponenty dehonestovat nízkým vzděláním, snažííš se z nich dle vzoru Péty Cibulky udělat ruský fízly.

Jsi krásně čitelnej, každej kdo není idiot do tebe vidí jak do hubený kozy, kašpare.
15. 6. 2022 15:06
Re: Proč tak hloupý nadpis??
To mu dali ale dlouhej BAN. Třeba mu zase za chvilku na pár měsíců nadělí :D :D :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:10
Re: Proč tak hloupý nadpis??
hele CO na tom (po několika vysvětleních) NECHÁPEŠ??????? :D

ve sporu s pro ruSSkou sviní PO začátku války = *** blábolí dál = já BAN
Chápeš že DOTEĎ???????????????????????????????????????????? Nebo ne? :-!
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:37
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Až tady zase začne vyzývat k fyzické likvidaci diskutérů a k jich napadání a přát smrt půlce nezleného světa, tak to nebude problém :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:48
Re: Proč tak hloupý nadpis??
ne to je tady FURT a stejný = TY jsi (odvždy) ODPORNÁ PRO RUSKÁ ZRŮŮŮDA

a PO začátku války (když ses otřepal) tak OD TÉ DOBY ti přeju = buď obětí ruSSáků = ať ti dělají JEN TO co dělají normálně = mučit znásilnit okrást zabít = v tomhle pořadí
Dnes a denně NAVŽDY = to je PEKLO ;-)
15. 6. 2022 14:28
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Protože to je holt smutná realita. Taková auta soudruzi v Bruselu nechtějí a postupně je zakazují. Definitivní zákaz zatím stanovili na 2035.

Mám odvahu. Jsi zelenej idiot. :D
15. 6. 2022 14:32
Re: Proč tak hloupý nadpis??
No to si ale NENAPSAL DŮVOD!!!!!!= jen JÁ NECHÁPU a (fakt to je NUTNÝ? :-( ) ALE ŘEKL siS = napsals JSEM IDIOT

Takže PROČ dnes furt v první polovině 2022 je tenhle nadpis = když všichni VČETNĚ TEBE VÍME že v roce 2032 si koupíš něco podobnýho novýho jen asi s menšíma emisema a nejspíš s vyšším výkonem a v roce 2042 jako starej dědek s něčím tomuhle podobným KLIDNĚ POJEDŠEŠ??? Tak trapně POPULISTICKEJ titulek = pro lidi jako si ty? Jak starý máš třeba ty auto? 15 let? Jak si měl nejstarší 20 let? Tak takhle audina ten Lexus Mercedes Alpina budou normálně jezdit za těch 15-20 let. Že na ně nebudeš mít (stejně jako dneska) je jiná věc

Ale takovýhle auta tu budou za čtvrt století normálně jezdit = jak ví autor a (po vysvětlení;) i ty

SOUDRUH jsi ty = myšlením a bohužel i po revoluci volebním lístkem PROTO tě opak soudruhů (ekologie) TAK ŠTVE = alespoň trochu drž realitu!

No a viz odkaz emise se snižují už celý lidský život = a náběh aut NE na (ruSSáckou) ropu je taky na celý lidský život = ještě že si se PTAL OD KDY PŘESNĚ to počítat :D
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 14:53
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Ale už je du s dvěma nicky naráz, schíza už jede naplno.

Co dělá Nash? Pořád vidí holčičku? :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 14:55
Re: Proč tak hloupý nadpis??
TÁHNI DO PEKLA odpornej HNUSE pro RUSKÁ SVI..NĚ

za každou pro ruskou větu cos jen tady napsal den ve válce ostřelovanej okrádanej znásilňovanej ruSSákama
15. 6. 2022 15:11
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Počkej ty si nedostal BAN ty si byl na léčení v blázinci a teď ti to skončilo. To je vlastně akorát 2 měsíce. Poslední tvůj příspěvek byl 10.4. a teď si spustil ty svoje lži a bláboly znova. Kde si byl hospitalizovanej? :D :D
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:13
Re: Proč tak hloupý nadpis??
no a TAKHLE si MIMO furt stále a stále = tak SOUSTŘEĎ svůj mozeček úúplně nadoraz = já NIKDY NELŽU

Jo dostal sem PO ZAČÁTKU VÁLKY ban já a ne tvrdě pro ruSSká svi..ně = a ten ban je NAVĚKY;)
15. 6. 2022 15:19
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Takže ve kterým blázinci si to 2 měsíce ležel, že jsi nepsal ty svoje bláboly?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:21
Re: Proč tak hloupý nadpis??
V Austrálii = ale u tebe se nic nezměnilo což teda nepřevapuje :-)

No tak CO KONKRÉTNĚ dneska vlastně popíráš? Že Lexusem LC V8 nepůjde jezdit za 10 20 nebo 30 let? Touhle audinou nevim = tam ta poruchovost je přece jen o dost horší :*)

hele UŽ ti došlo alespoň to s tím BANem???
15. 6. 2022 15:37
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Ano přesně tak. Nejen Lexusem LC V8 ani ničím jiným spalovacím včetně Audiny RS6. To díky EU končí. Čemu nerozumíš na tom, že se to prostě nebude moct vyrábět a prodávat?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:46
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nojo ok = tak NEDOŠLO no (jako vždycky všechno :-O

ČEMU NErozumíš na tom že to po ca 85 letech snižování nakonec jednou dojde do NULA emisí? Vysvětluju ti to LÉÉÉÉÉÉTA

Ale za to čtvrtstoletí budu já snad doufám jezdit třeba něčím jako Lexusem V8 = nebo dost možná něčím jako je ten Lucid Air 1111 koní. A ty spíš něčím s VYŠŠÍM výkonem a lepší dynamikou než tvé stávající auto ;-)
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:31
Re: Proč tak hloupý nadpis??
v PCHL , asi dostal kvalitní skotský střiky a svěrací kazajku.

A tlumcí prášky, ale už zvejvně přestaly fungovat :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 16:02
Re: Proč tak hloupý nadpis??
TÁHNI DO PEKLA trapná pro RUSSKÁ SVI..NĚ = do války nejdřív mučit pak okrást pak znásilnit pak zabít TAK jak to dělají lidé ze země kterou tu léééta propaguješ = hnusný co?
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 16:14
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Hamunák CRTRL+C a CTRL+V :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 16:36
Re: Proč tak hloupý nadpis??
ANO = táhni tam kam patříš = do RUSSKA a užij si znásilnění okradení mučení = navěky dnes a denně v PEKLE kam za LÉÉTA trvající propagaci RuSSka patříš

CípnivTotalitěRuskýhoLágru https://www.novinky.cz/…-zmizel-40400058
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 22:53
Re: Proč tak hloupý nadpis??
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
15. 6. 2022 15:09
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Všichni víme, že nekoupíš. Pokud nedojde k nějaký zásadní revoluci a EU se neotřese v základech, tak v roce 2032 už kloudný auto (spalovací) v EU nekoupíš. Proč zase lžeš? Nečetl si závěry sjezdu bruselských soudruhů?
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:12
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Ne nečetl = protože nic takovýho NEEXISTUJE = ale to zase NECHÁPEŠ ty ;-)

A přes to že LÉÉÉÉÉTA KVÁKÁŠ furt stejný krávoblboviny = tak si teď čteš o další V8 a předtím o další v12 :-)
15. 6. 2022 15:17
Re: Proč tak hloupý nadpis??
To právě musíš číst, ať nejsi za pitomce.

https://www.denik.cz/…ry-20220609.html

Takže 2035 definitivní konec pokud se něco nestane (rozpad EU, hluboká krize atd.)
Směrem k tomuto datu se bude současná situace už jen zhoršovat. Takže např. zmiňovaná RS6 končí touto generací.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:18
Re: Proč tak hloupý nadpis??
No JSI za pitomce = jako vždy :-!

ale je s tebou sranda = nemáš střední školu a hádáš se že věci co se tam učí NEEXTISTUJOU PROTOŽE JÁ ryccardo je neznám = ale makroekonomický a geopolitický a celkový futuristický vize jak budou kontinenty fungovat a vypadat = těma HÝŘÍŠ :*) :D :-!
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:33
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Pozdravuje tě Pavel Tykač, vodíkový utopisto, neostalinistický pavědče a psychicky nemocný neomarxisto :-)

Řešením má být vodík. Vyráběl by se z přebytků solární a větrné elektřiny a spotřebovával v době, kdy obnovitelné zdroje kvůli počasí nejedou.

V to jsem doufal. Ale čím víc do toho pronikáme, tím víc si uvědomujeme, jaký je s vodíkem problém. Kdybyste například chtěla naši elektrárnu ve Chvaleticích nahradit vodíkovou elektrárnou, řeknu k tomu pár čísel. Turbíny a nová elektrárna by stály něco mezi 15 až 20 miliardami. Plocha solárních panelů, které by byly potřeba na dostatečné množství vodíku, by byla 250 km čtverečních, nepředstavitelné číslo. V dnešních pořizovacích cenách by taková solární elektrárna stála okolo 190 miliard korun.

Pak byste potřebovala elektrolyzér, zařízení, které ze solární elektřiny vyrábí vodík. Elektrolyzéry v tomto objemu by stály při současných cenách asi 125 miliard Kč. A pak byste potřebovala ten vodík někde skladovat. Ale vodík je potvora, má hrozně malý atom, který skoro všude proniká. Při skladování vodíku jsou ztráty zhruba tři procenta denně. A druhá věc je, že narušuje a trhá normální ocel a normální materiály, takže potřebujete speciální materiál, speciální ocel. Při současných cenách by zásobník na skladování takového množství vodíku stál 1 150 miliard korun. Asi tolik jako čtyři jaderné bloky.

Nechci hodnotit reálnost vodíku v nejbližší budoucnosti, ale nevidím, že by ceny toho všeho, co jsem vyjmenoval, měly jít dolů. A jestli jsme ochotni nahradit jednu 800megawattovou uhelnou elektrárnu, elektrárnou, která by jela 5 tisíc hodin v roce za tak fantasmagorická čísla, tak u toho bych nechtěl být.

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
https://www.seznamzpravy.cz/…ou-penize-205484
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:46
Re: Proč tak hloupý nadpis??
TÁHNI DO PEKLA odporná zrůdná pro ruSSká SVI..NĚ

a pavlíka tykačů = vem do tý války navěky zabíjený okrádaný mučený znásilňovaný ruSSákama s sebou
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 16:17
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Já čekal, že napíšeš že je to bevýznamná nula se vzděláním uklízečky.

Kuras že je haj*ldědek a exdiplomat Péta Drulák je prodavačk z Kaufu :-) :-) :-)

Ale vidím, že ses nezmohl ani na to, natož nějak reagovat na čísla a fakta od Tykače vid.
SI NULA :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 16:27
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nula s IQ uklízečky = si ty

Kuras je známý demagog proti EUropským hodnotám atd. a Zaorálkova podržtaška Drulák sou PRO RUŠTÍ ubožáci skoro jako ty

Co je zač Tykač (špičkový tunelář) snad VÍŠ i beze mě :-)
Že NEchápeš že si hájí SVŮJ BYZNYS = nojo no ty vidíš jen co chceš vidět. To že si PRO RUSKÁ *** a co dělají poslední měsíce ruSSáci = to vídíš? ;)
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 22:37
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Všichni sou uklízečky s pomocnou nebo agenti Kremlu a ruský fízlové.
To už tvrdí bratr Cibulka 30 let, takže bohužel, nejsi originál utopistickej NEOMARXISTO.

Tykač je borec, co vydělal tolik, co ty nevyděláš za 98 milionů let, užvaněná plechová hubo :-) A perfektně rozumí svému oboru, nákup Počerad byl tah století.
A hlavně proč nepřišel do silně probruselského seznamu nějaký expert s tím, že Tykač je lhář, čísla co uvedl sou lež a jde to postavit ze třetinu. Divný co :-)
Všichni sou zticha a taaaaaaakhle malinký, protože Tykačova čísla sou pravda.
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 14:51
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Táhni do bruselu, zelenej Bolševiku :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 14:57
Re: Proč tak hloupý nadpis??
pro AMERICKÝ ekologický nebo JAPONSKÝ ekologický nebo KOREJSKÝ nebo ČÍNSKÝ ekologický auto? :D

jinak ty ZRŮDO pro ruSSká TÁHNI DO PEKLA a ZA KAŽDOU 1 pro ruSSkou větu co cos tu napsal den znásilňování zabití okradení ruSSkými fašisty = HNUSe odpornej pro RUSSKEJ
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 15:35
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Který americký auto je ekologický krom Tesličky Ajlona Mlaska a hořících Chevy Bolt?

O žádnom nevím, v 85% vyrobených za rok jsou stále V8, V6 a R4 v benzínu :-) a v5% nafta :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:45
Re: Proč tak hloupý nadpis??
To na který jsem tu dal 100 odkazů a chci ho ;-)
15. 6. 2022 19:42
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Pokud se neuklidníte a budete "diskutovat" tímto úchylným, vulgárním způsobem plným urážek a napadání, dostanete ban. Další varování už nepřijde.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 19:57
Re: Proč tak hloupý nadpis??
SELHAL jste zcela už po začátku VÁLKY https://www.idnes.cz/…82553_domaci_elk Martine a extrémní pro ruskou svini jste nechal to je v praxi podpořil a formálně to postavil že ona PRO RUSSKÁ SVIŇKA kecat lhát dokonce CITOVAT ruSSké HOAXy prostě bude = a nesmí se za to kritizovat. Rozhodně ne jí říkat RUSSKÁ SVI..NĚ = tedy přesným objektivním pravdivým popisem. Jestli je to oznámení že formálně dál jdete touto cestou a EXTRÉMNÍ PRO RUSKÉ SVINÍ se má ustupovat a NESMÍ se jí to ani po začátku VÁLKY vyčítat, že je co je = oznamujete že DÁL vy její kritiky budete blokovat? Ok oba víme že VŠECHNY hodně na hraně i za hranou PRO RUSKÉ PŘÍSPĚVKY po začátku války = jste nechal. Jen mě jejich kritika típnul :-)

S člověkem morálky a chování letité extrémní PRO RUSKÉ *** budu dál mluvit pravdivě podle svého nejlepšího vědomí a svědomí = tak jako celé ty roky BUDU VÝJIMKA a budu (se snažit) říkat pravdu = ruSSáci a jejich čeští poskoci JSOU SVI..NĚ. A přeju jim JEN TOtéž co dělají momentálně jejich páníčci na Ukrajině

VAŠE přání pro ruSSké svini neříkat popravdě ale: "Prosím tě Rusku vstřícný spoluobčane mohl bys být tak laskav a přestat citovat ruské hoaxy a demagogie, alespoň teď po začátku války. Děkuji byl byl ti velmi zavázán." Sory jako = extrémní pro ruSSké SSvini od začátku války (co se z prvotního šoku oklepal a dál za ně kope) oslovuji a říkám PRAVÝM JMÉNEM
Avatar - Barrichello
15. 6. 2022 22:47
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Nikoho tady neurážím (max tebe , ale to je obrana), nikde nepropaguju invazi, vraždy a bombarodvání, Putin je mi naprosto šumák, se slušnými lidmi, co nejsou fanatici se umím bavit na úrovni.

Narozdíl od tebe sem schopen se bavit na úrovni o technice, jak americké, tak britské, tak samozřejmjě i ruské. Napsal sem tu desítky článků a recenzí o autech. Ty si pleteš karburátor a katylzátor a golovku si držel v ruce možná ve snu.

Hoaxy sou články ze Seznamu, Idnes, Echo24, Tydenikhrot, newstream, iuhli atd
To byli jasné dezinformační weby a všechny zablokované vid :-) :-) :-) :-)

Každej, kdo neklečí na kolenou před EU je tupá uklízečka bez základky a agent Kremlu.
HAHAHA

Takže narozdíl od tebe nemá redakce důvod mě dát ban
Ani nikomu z nás, které označuje za russkou špínu...

Naopak pod každým článkem o něčem z ruska je tady už 15 let slet rusofobních čarodejnic s urážkami, že tupý ožralý mužík neumí vyrobit matičku (jak ten tupý mužík teda doletěl do vesmíru a vyrobil všechnu techniku, elektrárny, zbraně, postavil přehrady atd), ale tuny politických kydů, naprosto nesouvisejích s obsahem. A to žádná invaze nebyla.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 22:55
Re: Proč tak hloupý nadpis??
A navíc ZBABĚLEC a UBOŽÁK = stydíš se snad že si roky hnusná PRO ruSSká odporná SVI..NĚ ??

Ne nestydíš = zasloužíš si PEKLO v ruSSký válce = jen to co dělaj ty za který kopeš ZMRZAČIT ZNÁSILNIT OKRÁST tebou léta oslavovaní propagovaní to dělají dnes a denně + https://www.seznamzpravy.cz/…zelenskyj-200405 a ty ZRŮŮŮDO si i PO začátku války = no víš sám PRO RUSSKÁ SVI..NĚ
15. 6. 2022 23:40
Re: Proč tak hloupý nadpis??
@ Barrichello:

Proc oznacujes v jine diskuzi moji babicku za zrudu? Existuje vubec nizsi forma diskuze????????

Nelzi!

Siris zde predevsim nenavist a urazky.

Co znamena tve vyhrozovani "kandelabry a pajcry"?

@ redakce:
Jak vidim, redakce bohuzel zaznamena jen rozhorcene reakce na amoralni chovani. Nebo se napomenuti tykalo i Barrichello?
Avatar - Barrichello
16. 6. 2022 00:16
Re: Proč tak hloupý nadpis??
A proč označuješ mě jako zrůdu?
Já si tu od utopistických neomarxistů s*at na hlavu nenechám, to SORRY JAKO.

Já sem tvojí babičku neoznačil za zrůdu, manipulátore, já sem pravil, aby jí tak laskavě tituloval místo mě. A klidně si tak titluju kohokoliv za vaší rodiny, mě laskavě vynech.

Ty víš moc dobře co znamená až lidi vyjdou do ulic. A hrozně moc se toho bojíš, jako se toho bojí a báli všichni v historii.
A já ničím nevyhrožuji, pravil sem že až nastoupaj ještě víc ceny, že se tak stane.
To není vyhrožování, ale spíš predikce a varování pro tebe.

Na tomhle mě neuvaríš utopisto, nemáš šanci.
Avatar - Barrichello
16. 6. 2022 00:22
Re: Proč tak hloupý nadpis??
BTW: nevím o redakční ani vládním zákazu diskutovat o ruské atomové energii, o Rosatomu, o ruské technice atd.

Zakázána je propagace války, invaze, schvalování zabíjení lidí atd.

Najdi mi jediný příspěvek, kde schvaluju ruskou invazi, vraždění lidí nebo znásilnění a krádeže.

Bláznivý Putin je mi naprosto šumák. Stejně jako je mi šumák ožrala Jelcin atd.
Naopak vy jdete plně ve šlépejích neostalinistických utopistů z období 30-50. let.

Pomatení rusofobové, kteří na cokoliv o Rusku reagují jako býk na červený hadr sou k smíchu, nebo spíš k pláči.
Když jdeš po ulici, kopneš do Lady či GAZu a rusce dáš facku protože se narodila v rusku? A kříčís na prodavačku, proč má v lahůdkách ruské vejce?
Avatar - Barrichello
16. 6. 2022 01:01
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Thomas More (1475-1535) vylíčil dokonalý stát ve spisu Utopie, kde není soukromé vlastnictví, obchod ani peníze, kde všichni občané jsou si rovni.

Francis Bacon (1551-1626) píše o ostrovním státě v Tichém oceánu Nová Atlantida, v jehož zastupitelských orgánech jsou nejlepší z nejlepších, nikoli politikové, nýbrž vědci a filosofové. Ostrov je jedna velká laboratoř, vědecká dílna s množstvím průmyslových závodů. Vyrábějí se tu umělé hmoty a kovy, pěstují a kříží se rostliny, předvídá se počasí.

Zajímavé co, nic ti to nepřipomíná vid :-)

Vaše vzory
https://cs.wikipedia.org/…%C5%A1insk%C3%A1
https://cs.wikipedia.org/…i/Trofim_Lysenko
https://cs.wikipedia.org/…%8D_Mi%C4%8Durin
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2022 08:49
Re: Proč tak hloupý nadpis??
...ty jsi sice elektropsycho, ale tady máš pravdu.
Avatar - Mikesus
15. 6. 2022 21:57
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Jen do nich. Všem ban :-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2022 08:47
Re: Proč tak hloupý nadpis??
Martine, taky se mi taková diskuze nelíbí. Nicméně, buďme fér... nebýt adorování bolševika jedním diskutujícím tak není štěkání druhým. Pokud bloknete hamunukylibabkutetustrejcedědu tak i barika a podobné nuly, co tu pořád tlačí své proruské žvásty.
Pokud byste usoudili, že nemám právo vám kecat do práce, máte pravdu. Pokud mě budete chtít bannout, tak prosím, stejně to tu poslední roky stojí za kulové a to z důvodu redakčního šlendriánu.
Tak budte fér.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 13:23
Nejsem fanoušek koncernu
Ale tohle auto společně s A6 Allroad Quattro beru jako TOP univerzál (no, tohle je spíš takovej mix rodinného auta s okruhovým speciálem :D), ale i tak je krásné, že něco takového pořád existuje, vypadá to skvěle a jezdí to ještě lépe.... škoda, že už tyhle bláznivá auta vymírají
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 13:32
Re: Nejsem fanoušek koncernu
PROČ myslíš že vymírají? Totéž teď po výstavě pár lidí tvrdilo o hifi = nikdy nebyla taková nabídka!

Já napsal jen 3 ale samozřejmě je drtivě daleko širší nabídka https://www.mercedes-benz.cz/…ercedes-amg.html že jí ovlivňuje (hlavně) EKONOMIKA a přes 50 let trvající snahy https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232 to ano. Proto JÁ dnes radši 1111 koní https://www.lucidmotors.com/ než pomalíka jako je tenhle kombík
Ale za čtvrt století my dva MŮŽEME jezdit čímkoliv jakýmkoli podobným V8 = zkazit nám to může snad jen ta s kosou nebo ty prachy no :D
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 15:16
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Protoze si napsal jen premiovky, tam se to jeste drzi, ale mimo 2.0tsi 200kw , ktere aktualni ani nevim, jestli jde v Passatu a Superbu jeste koupit uz nikdo v mainstreamu takova auta nenabizi v teto kategorii kombi a ne SUV..
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:44
Re: Nejsem fanoušek koncernu
No to je další věc, že přece jen lepší karoserii kombi nahrazujeme ve všem trochu technicky horším ale asi vzhledově hezčím SUV

Jinak jsem to myslel že výkonná auta pro masy končí ale pro bohaté bude dál vývěr. Prostě rozdíly se ZVĚTŠUJÍ = ale to je ekonomický princip už od pravěku (nekecám to že bohatí bohatli a chudí chudli platí obecně už od... :-)

A nedávná největší světová ekonomická krize za století a pak čínská pandemie a teď ruSSká válka = to jen urychlily

Takže kdo má prachy má klidně nový V12 nebo V8 = ale nestěžoval bych si i běžnej Toyota hybrid má dneska výkony = no větší než je stav a kapacita silnic
Avatar - Mikesus
15. 6. 2022 19:41
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Gr yaris, Gr86, pořád rychlá a zábavná auta, v mainstreamu. V cestaku v mainstreamu takový výkon je na úkor nesmyslné spotřeby. Takze je dobře, že mizí. Obzvlast kdyz se to dá dělat jinak, stejně výkonné a s poloviční spotřebou nebo i menší.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2022 06:05
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Nesouhlasim. Je super, ze jsou tu jeste v par kusech zabavne HH, ale kdyz by si udelal takovy kombik, urcite to nebude volba cloveka, co potrebuje jezdit desetitisice rocne, protoze prave ta spotreba a a tou spojene emise, proti kterym bojujes. Na to si kupuji diesly ci hybridy. Mit GR corollu kombi/Fokuse St kombi / golf R kolbitak statisticky nenajedou tolik. Jsou pro jine zakazniky.
15. 6. 2022 13:48
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Souhlasím, asi jediné dva modely z portfolia (vyjma R8), které se mi líbí. RS6 a Allroad jsou parádně zpracované kombíky. MB E v kombi mě nikdy nebralo, Audi to umí vizuálně mnohem lépe. O zvýšených verzích se ani nebavím. Tohle je disciplína, která Audi jde velmi dobře. :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 13:54
Re: Nejsem fanoušek koncernu
A nebo se dá nebrat auta (hlavně) podle vzhledu https://www.garaz.cz/…saidonu-21006317 nebo https://www.youtube.com/watch?…

Rozhodně KAŽDÝM z nich LZE jezdit i za to čtrtstoletí = a nikdo to nezakáže. Jak autor (snad) ví

I když JÁ bych upřednostnil VYŠŠÍ efektivitu + VYŠŠÍ výkon https://www.lucidmotors.com/ ale mají v nabídce i výrazně slabší modely = tak nějak v úrovní toho Audi
Avatar - Emel
15. 6. 2022 14:23
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Q8 se mi celkem líbí taky... není to tak SUV-kupé jako X6, jen trošku méně hranatá krabice... což mi právě docela sedí. Ale nejsem teda úplně cílovka.

Hodně se mi líbí eTron GT... design i technika, jen smysl mi to pořád nedává.

Líbí se mi lifty, A5 i A7... i když u A5 se mi víc líbila první generace.

A nakonec se mi líbí i TT, jen když už bych chtěl kupé, tak RWD... možná TTRS, ale za ty prachy už jsou zase jiný auta.
15. 6. 2022 14:30
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Když RS6 i A6 Allroad mají prostor, techniku i motory. A7 mě nikdy úplně neuchvátila, A5 dtto.
Q8 asi není špatně, kamarád si koupil RS a je strašně spokojený, konečně má výkon a nemusí se v jeho věku při nastupování hrbit ;-)
Avatar - Emel
15. 6. 2022 15:28
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Ale jo, ta A6 je mi taky bližší... ale A7 bych si jako alternativu představit uměl, ten prostor pro rodinu i variabilita tam jsou taky. Výhoda bývala, že základ byl šestiválec... ale už není.
A5 SB mám najetý v první generaci a to auto je úžasně elegantní. Pro rodinu trošku malý, pro nadšenýho řidiče trošku moc Audi... ale jako polykač kilometrů (s 3.0TDI) je příjemný.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 14:56
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Jojo... prostě BMW a MB jedině sedan, když už kombík, tak Audi :D Nebo Ford samozřejmě :D
15. 6. 2022 14:57
Re: Nejsem fanoušek koncernu
No Mondeo by muselo být u Mountune hodně dlouho, aby si mohlo nad RS6 alespoň zaslintat :D

Audi kombíky umí, to je fakt.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 15:17
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Ja bych se spokojil s tim Usa Fusionem Sport, co mel 2.7 ecoboost a 325 kobylek. Tak akorat na rodinne auto :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 17:09
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Novej Lex RX 500h-YBRID má 371 koní ;-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 19:31
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Rx neni kombik ;) Ale libilo se mi ES, skoda ze nema vetsi motor
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 20:01
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Nojo bohužel drtivá většina planety místo kombi (ve všem co dělá auto autem) HORŠÍ verze SUV + narovinu ono kombíky nikdy nebyly planetárně zrovna hit

Ale na ten pohon jsem zvědavý = ten výkon vlastně nedávných osmiválců srovnatelný už skoro s https://www.auto.cz/…-luxusport-73514 je přes nekončící skřeky části diskutérů kam se svět pohonů aut vyvíjí zajímavý = no jsem prostě zvědav :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:03
Re: Nejsem fanoušek koncernu
A proč? Ty kombíky od Alpiny AMG Brabusu atd. = jsou spíš ještě lepší. Jako auta = ty mluvíš jen o vzhledu?
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 15:18
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Ano o vzhledu.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 15:25
Re: Nejsem fanoušek koncernu
No to snad jo = u hifi i aut preferuju (nejdřív) jiný věci

Možná NEJ repro co sem kdy slyšel https://www.stereophile.com/…-day-1-continued :yes: :-)
15. 6. 2022 15:47
Re: Nejsem fanoušek koncernu
No a kdopak by tu napsal ke konkurenci něco z osobních dojmů a ještě tomu přidal názor na to, jak by jsi to mohl cítit ty sám? Asi nikdo ;-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2022 17:00
Re: Nejsem fanoušek koncernu
:-! :-[]
Avatar - pradeda777
15. 6. 2022 14:48
Re: Nejsem fanoušek koncernu
RS6 Avant až na tu délku cca 5m ok. Nedovedu si ale představit, se s tím pohybovat a parkovat ve městě. Měl jsem chvíli (2 roky) X5 podobných rozměrů a bylo to ve městě utrpení.
15. 6. 2022 14:56
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Dá se očekávat, že jako nákupní tašku si RS6 bude pořizovat málokdo ;-)

Nicméně parkuji ve velkých městech +/-5m auta běžně, když tam potřebuji.
15. 6. 2022 15:08
Re: Nejsem fanoušek koncernu
pro neřidiče, ženy a podobná individua je zde RS4 ;-)
15. 6. 2022 15:11
Re: Nejsem fanoušek koncernu
RS4 není rozhodně pro neřidiče. Až mě překvapilo, jak se s ním dá slušně jezdit a to nejen v přímce.
15. 6. 2022 21:08
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Myslel jsem pro ty co mají problem zaparkovat se stádem asistentů s petimetrovym autem.
16. 6. 2022 05:21
Re: Nejsem fanoušek koncernu
To jo.
Avatar - Mikesus
15. 6. 2022 19:49
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Není to vůbec problém. Měl jsem taky obavu, ale ani s Highlanderem v centru Prahy není problém
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2022 20:28
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Trochu v parkovištích = uvidíš sám s ES ;-)
K čemuž GRATULACE mimochodem :yes: :-)

https://www.stream.cz/…-koubek-64333103
15. 6. 2022 22:43
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Kupodivu na tu délku 5m je ještě celkem vše dimenzované, takže se vejdeš v pohodě. Hlavně jak to neni SUV, tak se přesněji manévruje. Samozřejmě do některých “děr” při podélném parkování se nevlezeš, ale dá se to. A jako ano, s 4m autem zajedeš všude na první dobrou, s 5m už je potřeba víc opatrnosti a přesnosti v manévrování. Horší je to nad 5m, tam už je problémů víc a často na šikmé stání na ulicích je potřeba najíždět na chodník.
16. 6. 2022 06:51
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Podobné obavy som mal keď som kupoval 5er Touring - ale 4 roky jazdím po BA bez problému - jedine vjazd do pdzemnej garáže vo Vienna Gate je trochu adrenalínový - prudká klesavá zatáčka + vysoký obrubník, už som tam videl pár utrhnutých predných nárazníkov, mne sa to zatiaľ nestalo :)
15. 6. 2022 15:27
Re: Nejsem fanoušek koncernu
Tak chris haris vravi, radsej zobrat lahko jazdenu predoslu verziu, tie rozdiely vo vykone a jazde nie su velke, usetris, mas ergonomickejsi interier a cash vo vrecku
16. 6. 2022 00:23
Slavnosti sněženek
Aleje.
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2022 05:21
Re: Slavnosti sněženek
...vrátila se hloupost snoubená s narcismem, korunovaná lží a údernickými hesly.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2022 08:49
Re: Slavnosti sněženek
:D :D :D :yes:
16. 6. 2022 08:56
Vykon jakz takz
Co ja vim, tak lidi, kteri tyhle auta testuji od rana do vecera, jako carwow nebo autotopNL - ti rikaji shodne, ze to jede dobre, ale co se motoru tyka, bohuzel v Audi tahaji za slabsi konec.
Jak Mercedes tak BMW ma lepsi a vykonnejsi motory.

Ovsem Audi RS6 je specialni protoze ma podvozek pouzitelny bez kompromisu na kazdy vsedni den.

Jinak podle me tyhle auta jdou kupovat budto jako holatka nebo s vybavou. A pokud s vybavou, tak je spis dost vyjimecne dostat se s priplatky pod milion, a tak to u nemcu bylo vzdy.
Rozbalit vlákno
0