Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Jawa letos očekává tržby kolem čtvrt miliardy korun. Do čtyř let pak miliardu!

6 komentářů

Já Prvni_1
Ale nejak nevim, co chteji prodavat.

Vyvoj bezi dele nez dva roky, takze jestli mluvi o zdvojnasobeni trzeb, chtelo by to doplnit komu a co chteji prodavat.

Nebo spoleha na inflaci, ze za stejny prodany pocet utrzi dvojnasobnou castku?
Pak ale snadne nemusi prodat ani to, co prodal letos.
Jestli bude az tak zle.
šofér
Jawa nevyvíjí už nic, přeštítkovává motorky z Indie a Argentiny, respektive v Indii si nechá vyvinout, vyrobit a prodá v Evropě. A motorky z Argentiny už se ani nenamáhá přeštítkovávat, jen doplní název na RVM JAWA.
Horst Fuchs
No, to tak úplně není pravda. S indickými modely nemá "naše" Jawa společného vůbec nic, nenechala si je tedy vyvinout a vyrábět. V Evropě zajistila homologaci a dováží je a teoreticky zajišťuje servis. Čili něco jako dělá např. Journeyman pro CFMoto. Jinak jsi zapomněl na asi nejrozšířenější čínskou "350" Shineray 400 v různých provedeních, kde je přidaná česká stopa asi největší.
Avatar - Anonym
Anonym
na čínách jsou vlastní kaslíky a nádrže vyrobené v Týnci, na všechny stroje zajištovala Jawa evropskou homologaci a smaozřejmě neprodávají to jen u nás, ale i Litva, Lotyško, Slovensko, Británie a další země.

+ samozřejmě e😜ort starých dvoutaktů 350 - Kuba, Rusko, Asie, Afrika + pár ks na přestavby u nás.
Avatar - Anonym
Anonym
Jawa vyvíjela ten "litr - Jawa 1000 a 1200, ale asi už vývoj zastavili, nevím.
Poslední zprávy co mam, je že to přesunuli z jawy do Jihostroje Velešín ten vývoj.
Ginger Kyriakos
Ze rostou, když lidi nasyslili za covidu bambilion peněz.Ted s Fialovou drahotou budou mít zas hluboko do kapsy a trh půjde do zadele. Hypotéky, energie, potraviny, lidi zcela logicky osekají nezbytné výdaje, aby měli na ty základní..