Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
u tohodle rozdil 400tis
kdyz ale pujdes o 2 kategorie vejs, tak se dostavas na podobny ceny
treba bmw 4 v elektricky a spalovaci verzi cca 1.4-1.5M s podobnejma parametrama
je jasny, ze chudaku v postkomunistickejch zemich se elektromobilita zatim moc netyka
u nas to bude trvat tak 3-5 let nez se to rozjede
kdyz ale pujdes o 2 kategorie vejs, tak se dostavas na podobny ceny
treba bmw 4 v elektricky a spalovaci verzi cca 1.4-1.5M s podobnejma parametrama
je jasny, ze chudaku v postkomunistickejch zemich se elektromobilita zatim moc netyka
u nas to bude trvat tak 3-5 let nez se to rozjede
No jo , ty BMW čarují s výbavou. U spalováku výbavu přeplácíš a u EV to maskuje cenu. Škoda že ty malé auta nejde udělat, Spring za půl mega je fakt katastrofa.
gutex
asi kW
duoselect
Příspěvek podléhá schvalování.
Othello
...že jim to jezdí tak pomalu?
168 km/h při 135 kW výkonu, 165 km/h při 104 kW....
A jak přišli na dojezd 460 km? Při kapacitě 64,8 kWh a spotřebě 16,2 to nedá ani náhodou. Možná měli slabé baterky v kalkulačce?
168 km/h při 135 kW výkonu, 165 km/h při 104 kW....
A jak přišli na dojezd 460 km? Při kapacitě 64,8 kWh a spotřebě 16,2 to nedá ani náhodou. Možná měli slabé baterky v kalkulačce?
Jako clovek, kteremu se libi ze prechazime na EV, mam nekolik veci, kterym "nerozumim" a mely by se okamzite vylepsit😒br />
- nelze tvrdit, ze EV ma nulove emise. To je absurdni jak to jen je mozne. Navrhuju prepocet podle energetickeho mixu dane zeme, to neni nic obtizneho (a snadno lze zjistit dopady CO2, NOX apod.)
- je treba podivat se znovu na metodiku testovani a dostat ji blize realite. Je zrejme, ze testy z laboratori jsou hodne vzdalene realnemu provozu. Zaroven je treba zohlednit specifika EV napr. ambientni teplota pri ktere se testuje, tj napr. udeat vice testu pri 20, 0, -10 stupnu celsia
Neni prece akceptovatelne, abychom kompletne zapomneli na vedeckou metodu a misto toho ji nahradili nejakou nepodlozenou doktrinou.
- nelze tvrdit, ze EV ma nulove emise. To je absurdni jak to jen je mozne. Navrhuju prepocet podle energetickeho mixu dane zeme, to neni nic obtizneho (a snadno lze zjistit dopady CO2, NOX apod.)
- je treba podivat se znovu na metodiku testovani a dostat ji blize realite. Je zrejme, ze testy z laboratori jsou hodne vzdalene realnemu provozu. Zaroven je treba zohlednit specifika EV napr. ambientni teplota pri ktere se testuje, tj napr. udeat vice testu pri 20, 0, -10 stupnu celsia
Neni prece akceptovatelne, abychom kompletne zapomneli na vedeckou metodu a misto toho ji nahradili nejakou nepodlozenou doktrinou.
gil54
...na materiálech ani na čalounění.
...umí nabídnout i veganskou kůži, stropnici ze čtvrtiny vyrobenou z recyklovaného papíru a čalounění vyrobené z recyklovaných plastů, jako jsou například staré rybářské sítě.
Hmm, to je luxus, po jakém toužím.
...umí nabídnout i veganskou kůži, stropnici ze čtvrtiny vyrobenou z recyklovaného papíru a čalounění vyrobené z recyklovaných plastů, jako jsou například staré rybářské sítě.
Hmm, to je luxus, po jakém toužím.
Skoda ty kuze.
Na svete existuje mnohem vice kuze, nez kolik ji jsme schopni spotrebovat. Vyhazuje se.
Tim, ze nahradime kuzi v autech nejakou syntetikou, jen mrhame prostredky - kvalitni kuze se zbytecne vyhazuji a jejich nahrada ma ve svem dusledku negativni vliv na zivotni prostredi.
Na svete existuje mnohem vice kuze, nez kolik ji jsme schopni spotrebovat. Vyhazuje se.
Tim, ze nahradime kuzi v autech nejakou syntetikou, jen mrhame prostredky - kvalitni kuze se zbytecne vyhazuji a jejich nahrada ma ve svem dusledku negativni vliv na zivotni prostredi.
Ano, je to tak, jak píšeš. Nejde primárně o život kravičky, která je už tak jako tak mrtvá. Nezabíjí se jen kvůli kůži.
Ovšem, v rámci objektivity, je i zpracování přírodní kůže poměrně neekologický proces, na zpracování 1 kg přírodní kůže je třeba cca 70 litrů vody + další chemikálie a energie. Těžko posuzovat, co je větší zlo, jestli přírodní kůže nebo výroba syntetické, umělé, veganské..... "koženky" z celkového pohledu zaťatého ekologa.
Z pohledu uživatele je v autě přírodní kvalitní kůže lepší než koženka. A to ani nechci rozebírat skutečnost, že ty umělé kůženky trvale emitují sajrajty, zejména v uzavřeném prostoru a za vyšších teplot, které cestující uvnitř musí soustavně vdechovat.
Už jenom prezentace užití, název veganská, staré rybářské sítě, recyklovaný papír, kukuřičné šustí a .....jsou jen PR novodobé rádoby ekologické žvásty.
Ovšem, v rámci objektivity, je i zpracování přírodní kůže poměrně neekologický proces, na zpracování 1 kg přírodní kůže je třeba cca 70 litrů vody + další chemikálie a energie. Těžko posuzovat, co je větší zlo, jestli přírodní kůže nebo výroba syntetické, umělé, veganské..... "koženky" z celkového pohledu zaťatého ekologa.
Z pohledu uživatele je v autě přírodní kvalitní kůže lepší než koženka. A to ani nechci rozebírat skutečnost, že ty umělé kůženky trvale emitují sajrajty, zejména v uzavřeném prostoru a za vyšších teplot, které cestující uvnitř musí soustavně vdechovat.
Už jenom prezentace užití, název veganská, staré rybářské sítě, recyklovaný papír, kukuřičné šustí a .....jsou jen PR novodobé rádoby ekologické žvásty.
adamzprahy
Nemůžu si pomoct 😁 Při pohledu na https😐/www.auto.cz/…-ji-a-zname-ceny?… vidím https😐/moje.auto.cz/?… 😁
Nikdy nezklamou.