Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

VW ID. Aero oficiálně: První elektrický sedan se bude prodávat i u nás

14 komentářů

Arese
Kombi určitě bude fajn, jelikož to (na rozdíl od tohoto nesmyslu) bude normální nový Passat se spalovacími motory! 😄 :yes: :yes: :yes:
Arese
...ale jen nepraktický elektrospotřebič na obřích kolech, bez špetky emocí. Fuj tajksl! 😲 😒 :no: :no: :no:
Mr.Murphy
.... já vím že by to bylo ultra nudné, ale marná sláva, pokud přijmeme tezi že EV jsou primárně ekologická auta, nabízí se to jako ideální kombinace praktičnosti a efektivnosti (aerodynamiky)....

Ale je asi celkem jasné že by to nikdo nekupoval.... jsme přece všichni cool a cross :-!
ericn
VW má nový překlad svého názvu “ten nejdražší” v mainstreamu 😒]
Arese
Nikdo (rozumný) by to nekupoval, jelikož by to byl zkratowůz! 😄
ericn
No hele spíš to vypadá na liftback/fastback, jinak to v Evropě nemá moc šanci. Combi by bylo fajn, pokud se chtějí dostat do fleetu, tak musí být. Kdo by totiž chtěl mít nepraktický sedan?
Avatar - Mokrous
Mokrous
asi bude, bla bla bla...
AdalbertoSarto
A toto je uz tedy to kladivo na ošklivé ICE? Zaslape ICE i bez veskereho dotovani a pokutovani? Je to ten vysneny lidovy (vokls) vuz (wagen)? Nebo bude opet nejdražší z cele jejich nabidky? Jak tomu mam rozumet?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Takové klasické nakopnuté EV, které zezadu vypadá zhruba jako Mondeo liftback (snad bude podobně praktické). Mít to 100 kWh, tak budiž, ale takhle bych řekl, že VW ve schopnosti udělat elegantní EV zaostává. That said, není to ošklivé. Ale dejte tam interiér z id.3 a je to spolehlivě zabité.
Avatar - iudex
iudex
Je síce fajn označiť to za sedan, ale aj tak je to v reále skôr crossover so splývavou zadnou časťou. K sedanu tomu chýba jednak pre sedan charakteristická trojpriestorová karoséria (tu o treťom priestore nemôže byť ani reč), jednak normálna výška, nie výška na úrovni crossoverov či menších SUV. Ani pri absencii porovnania s normálnym sedanom, napr. Passatom sa nedá skryť, aké je to auto vysoké, nielen strecha a teda celková výška, ale najmä boky a kapota. Tá veľká masa karosérie sa nedá zakryť ani obrovskými diskami kolies (ľutujem vopred majiteľa, ktorý bude na týchto šupkách jazdiť po meste, o kúpe sady gúm rozmeru 22" nehovoriac).
Proste od pohľadu sa mi tento elektrický Arteon moc nezdá a javí sa, že BMW spravilo lepšiu robotu s elektrickou i4, ktorá sa v podstate nelíši od klasickej benzínovej 4er GC.
Arese
Mínusy od elektrofanatíků beru jako poctu! 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Do fleetu se s elektroprdem nedostaneš, maximálně s plug-in hybridem.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... spolehlivě jsi nakoupil mínusy 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ty taky vidíš všude jen negativa 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]