Novinky
jestli se nepletu, s alpinou jezdil rallye za bolsevika hubacek
to v ty bolsevicky bide bylo auto z uplne jinyho sveta
jako hodne malej sem to auto pri nekolika zavodech na par sekund zahlid nez zmizel
nejaky rally po silnickach 4 tridy
... ticho, tma, rev vytocenyho motoru, spousta svetel, kvileni gum, otocka o 150 stupnu a zas ten rev vytocenyho motoru, cerveny koncovy svetla a pak zas jenom tma a ticho a cekani na dalsi auto ...
to byly casy ...
mozna by ho moh standa pripomenout, kdyz jde o takovyho ikonickyho jezdce spojenyho s timhle ikonickym autem
to v ty bolsevicky bide bylo auto z uplne jinyho sveta
jako hodne malej sem to auto pri nekolika zavodech na par sekund zahlid nez zmizel
nejaky rally po silnickach 4 tridy
... ticho, tma, rev vytocenyho motoru, spousta svetel, kvileni gum, otocka o 150 stupnu a zas ten rev vytocenyho motoru, cerveny koncovy svetla a pak zas jenom tma a ticho a cekani na dalsi auto ...
to byly casy ...
mozna by ho moh standa pripomenout, kdyz jde o takovyho ikonickyho jezdce spojenyho s timhle ikonickym autem
Ruku na srdce kto by si medzi týmito dvoma radšej vybral A 110 S.Ja istotne Porsche.Aj Alfu 4 C chválili a myslím že nakoniec ju prestali aj vyrábať.
Já vyzkoušel obojí a oproti základnímu Caymanu bych určitě volil raději Alpine. Láme se to u Caymanu GTS, jenže ten už zase stojí jiné peníze.
Lavírování mezi základní A110 a základním caymanem bych pochopil, zvlášť pokud nejdeš po manuálu, ony ty čtyřválce nejsou zajímavé ani v jednom tom autě. Ale cayman gts je jiný svět, daleko za tím, kde A110 končí, to není na zlomu, to je v jiné dimenzi. 😉
...a chybějící manuální převodovka, která by tomuto lehounkému kupátku sedla jako ulitá. Škoda... 😲 😒 :no:
Sympatické a v dnešní záplavě na5raně zamračených designů, si si ho určitě s ničím jiným nespletete, tak to má být.
Švarc, slyšeli voni někdy vo porsche cayman? Asi né, tak melou pitomosti...
https😐/www.autorevue.cz/…tery-auto-nemuze + https😐/www.auto.cz/…oste-bozi-132367
oboje základní modely, cayman s pdk, u caymana s manuálem je to plichta, hlavně kvůli dlouhým převodům šestikvaltu, on i ten základní model u porsche prostě musí jet vmax 275 km/h, tam se základní alpine nepodívá. Každopádně, A110 je soupeřem pro základní cayman 718 , cayman gts je dynamicky jiná liga i pro A110S, údaj 0-100 je u takových aut o ničem.
Kde ztrácí je celkový čas na okruhu, ale základní A110 není okruhové auto.
Ja síce chápem, čo chcel autor povedať, predsalen 1,4 tony Caymana nie je 1,1 tony Alpine, ale nemyslím, že kupujúci by to až takto striktne delil v štýle: Cayman má o x kíl viac, tak nie je konkurent, naopak, prevažná väčšina bude Caymana brať ako prvého a najbližšieho konkurenta.
Každopádně, Alpine A110 je určitě auto, kterému je třeba zatleskat, protože se povedlo. A nebude to mít prodejně lehké, právě kvůli caymanu, resp. nové emiře, tedy autům, které nosí mnohem prestižnější znáček na kapotě a nestojí o moc více.