Novinky
twistedTSD
4
Auto od čínské vlády ani za trest. A ta 1.5 s 5MT musí být chcíplina. To radši SsangYong.
ericn
3
Jj, to nechceš. Takové generické suv, kde může být nalepený jakýkoliv znak… Bez historie a bez servisní sítě… Značku MG to jen dehonestuje :no:
traveldrive
0
Prečo musíš do všetkého pliesť politiku? Nemáš toho ešte dosť?
WinDiesel
1
Proč ty musíš pořád pako v něčem hledat politiku? Nemáš toho ještě dost?
twistedTSD
1
Protože to pro mě při koupi auta hraje roli. Vadí ti to?
Dřív nebo později čínští výrobci evropskou produkci převálcují. Jak dopadl vysmívaný HMC? Tyhle auta nemají nic společného s trapnými křápy, které se tu dostaly před 20 lety. Rozhodně nejsou špatné a kdo nemá problém s Čínou a její politikou, tak si bude rozmýšlet, zda koupit Daciu a nebo Číňana. Servis je u nás na h..., ale v Evropě postupně roste a nakonec bude dostatečný. Opět přirovnám k HMC. Zpočátku byla dostupnost mizérie, teď bezproblémová.
Ještě přirovnání k HMC - už je to velký uznávaný hráč ať chceme nebo ne. A jsou to pouze DVĚ značky. Čína má desítky perspektivních značek. Pokud jde o elektro, tak se s čínskou produkcí nemůže měřit v Evropě nikdo.
Konkrétně MG bude aktuálně docela problém pro levnější výrobce - Citroen, Rencek, Dacia.
Ještě přirovnání k HMC - už je to velký uznávaný hráč ať chceme nebo ne. A jsou to pouze DVĚ značky. Čína má desítky perspektivních značek. Pokud jde o elektro, tak se s čínskou produkcí nemůže měřit v Evropě nikdo.
Konkrétně MG bude aktuálně docela problém pro levnější výrobce - Citroen, Rencek, Dacia.
to nemá nic společného, ale prostě značku si dneska může koupit každý, kdo na ní má peníze, tak to prostě je.
A ten výprodej britských značek byl prostě v 80 až 00 letech šílený a tragický.
A ten výprodej britských značek byl prostě v 80 až 00 letech šílený a tragický.