Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilky vítají možnost prodeje aut na syntetická paliva po roce 2035

Tuzemské automobilky vítají, že EU zřejmě umožní prodej aut se spalovacím motorem i po roce 2035, pokud budou jezdit na syntetická paliva, tedy paliva vyrobená chemickou cestou, nikoliv z ropy.
Zpět na článek
1. 7. 2022 11:10
1. 7. 2022 13:05
1. 7. 2022 09:23
nic pro kolenovrty
energeticka ucinnost vyroby syntetickyho paliva je cca 50%.
1 litr syntetickyho paliva obsahuje cca 10kWh energie.
tedy na 1 litr syntetickyho paliva je potreba cca 20kWh elektriky.

a ted si spocitejte na kolik prijde 1kWh elektriky a vynasobte to dvaceti, pripoctete zisk, distribuci, marzi, spotrebni dan a DPH a vyjde vam, ze pod 100kc za litr to nebude

tohle palivo nebude pro vas kolenovrty, kteri aby ste diky zvyhodneni nafty usetrili par haliru na kilometru, ste schopni jezdit smradlavym rachtajicim naftakem
Rozbalit vlákno
101
1. 7. 2022 09:40
Re: nic pro kolenovrty
No můžeš zrovna napsat, že tohle palivo nebude pro nikoho. To se bude rovnat zákazu ježdění autem. Přelezeme asi na skůtry a elektrokoloběžky a budeme tady ve střední Evropě jak za krále klacka. Doufám, že to lidi zelený lůze, která za tím stojí, jednou pěkně spočítají.
1. 7. 2022 09:57
Re: nic pro kolenovrty
Tohle se bude hodit pro zachovani spalovacich motoru v Porsche 911 apod. ale pro normalni lidi je synteticke palivo uplny financni nesmysl.
Mimochodem to neni z me hlavy, to je oficialne z hlavy vedeni Porsche. Mluvil o tom take sefdesigner Bugatti.
1. 7. 2022 10:28
Re: nic pro kolenovrty
ale to je jen důsledek. Příčina je v zákazu výroby normálních spalováků a nesnahám o udržení ceny paliv v přijatelných mezích.
1. 7. 2022 10:53
Re: nic pro kolenovrty
pricina je v tom, ze EU nema moc energetickych zdroju, a je zavisla na jejich dovozu vetsinou z pochybnych zemi a tyhle zavislosti se chce zbavit
kazdopadne spravnej smer, kterej samozrejme bude neco stat a nekoho bude mozna i bolet
moje prognoza je, ze v 2035 nebude chtit spalovak na normalni jezdeni nikdo
1. 7. 2022 11:53
Re: nic pro kolenovrty
Tvoje "prognóza" je zcela absurdní a šílená. :-)
1. 7. 2022 12:02
Re: nic pro kolenovrty
Na to se přijde až bude nedostatek proudu počkej. Až budeme v hajzlu jako Japonci, tak možná i zeleným dojde, že prostě za každou cenu potřebujeme mít dostatek cenově dostupné elektřiny. A to je naprostá priorita. Ne nejaký nesmyslný klimatický cíle a hovadiny typu Fitfor55.

https://www.seznamzpravy.cz/…black-out-207539
1. 7. 2022 13:03
Re: nic pro kolenovrty
Je fascinující, že v mnoha diskuzích ti bylo mnoho tvých argumentů vyvráceno a ty vždy přijdeš znova a a v vrácené argumenty opakujes.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 12:08
Re: nic pro kolenovrty
Je to sovětský utopismus natřený na zeleno, nic víc.
1. 7. 2022 12:26
Re: nic pro kolenovrty
Jo je to tak. Lidi jsou pořád stejně blbý. Jedno jaký ideologie zrovna věří.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:36
Re: nic pro kolenovrty
vtipný že to píšeš ty = co si poplet i USA s KSČm

a momentálně matematický příklad co zvládá dítě tak za 3.? třídy ZŠ
1. 7. 2022 12:42
Re: nic pro kolenovrty
Vtipný, že tuhle lež už několik let opakuješ. Holt asperger je sviňárna. Nevím ale proč máš pořád potřebu to tady veřejně ventilovat.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:01
Re: nic pro kolenovrty
Protože nelžu a nepomlouvám jako ty = jen říkám (rád) pravdu a fakta

tobě UŽ DOŠLO kde si naposled při srovnání dojezdu těch aut udělaLLL hrubku?
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:39
Re: nic pro kolenovrty
ano TAKHLE to chápe tupý naprosto neznalý idiot = co sám komunismu a ruSSákům (dodnes) fandí

člověk co 153x (i přes průběžné odkazy) popře že se to na ZÁKLADCE učil

a když dostane odkaz na učebnici z let kdy říká že on tam chodil = tak (a teď bacha) TO DÁL POPÍRÁ :-!

tak co s tak EXTRÉMNÍm pro RUSKÝm PÓVLem?
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 12:48
Re: nic pro kolenovrty
Jsi nahlášen, urážky, zesměšování druhých, lži, sprosté nadávky
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:00
Re: nic pro kolenovrty
viz JÁ ve 12:57 :-)
3. 7. 2022 09:51
Re: nic pro kolenovrty
Tak uz jsi dospely a nejak se s tim srovnas, ne? To je zivot. Nebo to bez cizi pomoci neuneses?
1. 7. 2022 11:59
Re: nic pro kolenovrty
píšeš - pricina je v tom, ze EU nema moc energetickych zdroju, a je zavisla na jejich dovozu vetsinou z pochybnych zemi a tyhle zavislosti se chce zbavit

A ta překotná a nesmyslná snaha se dovozu fosilních zbavit je právě příčinou problému a je to chyba. Mělo by to jít trochu s vědecko technickým pokrokem a hlavně přirozenou cestou. Přes 100 lety taky nezakázali jezdit na koních. Lidstvo k tomu prostě došlo samo. (Pro rejpaly zákaz jízdy na koních by byl, jako v našem případě, realizovaný formou uvalení daní a poplatků na jejich vlastnictví a na krmivo a to se nestalo)
1. 7. 2022 12:31
Re: nic pro kolenovrty
problem green dealu je ten, ze nemci vypnuli uz skoro vsechny jaderny elektrarny, ktery chteli docasne naradit plynem z ruska, cim se rusaci citi ohrozeni, protoze ropa a plyn u nich dela pres polovinu jejich vyvozu.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 12:12
Re: nic pro kolenovrty
bude závislá i při green dealu a to plně na číně a jejich surovinách a továrnách, všetně surovin co čína překoupí z ruska, vyrobí z nich věci a nalepí na to MADE IN P.R.C.

bohužel to i tak bude z ruských surovin, ale to už neva, vid pokrytče?

Hlavně že se to nekoupí z ruska napřímo a okradou se EURO-OVCANI

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
1. 7. 2022 12:28
Re: nic pro kolenovrty
Hlavně je vtipný jako firmy jako Tesla, LG, Panasonic tvrdí, že žádný kobalt z Konga nekupují. A pro koho to tam asi těží, když ne pro největší výrobce baterií na světě? Jasně přímo z Konga to nebere nikdo jen se to párkrát přeprodá a prožene přes Čínský subdodavatele a už to jakoby není z Konga.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:34
Re: nic pro kolenovrty
Viz já 12:31 = vím že to je především TUPOSTÍ ta vaše FANATICKÁ NENÁVIST vyspělého a adorace zaostalého KOMUNISTICKÉHO světa

Ale vocamcaď pocamcaď = to že si nedal úlohu co zvládá líp žák ZŠ (srovnání dojezdu dvou aut) to sem nečekal

takže tupouni co OBA s láskou vzpomínáte na ZLATÝ socialistický ČASY = táhněte do vašeho milovaného RuSSka https://www.youtube.com/watch?…

vy do EUropy a EUroantaltické civilizace (které NENÁVIDÍTE = napsali jste k tomu oba TISÍCE NENÁVISTNÝCH vět) NEpatříte = a taky vás tu nechceme pro ruSSký hnuSSáci
1. 7. 2022 12:43
Re: nic pro kolenovrty
No tak doufej chlapečku, že tady ty russsský hnusssáky mít nebudeš. Zatím jsou ještě přes 1000 km od tebe, takže můžeš v klidu řvát svý lži. Doufejme, že se jejich postup podaří zastavit.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 12:51
Re: nic pro kolenovrty
Jsi nahlášen za zesměšování a urážky skupiny osob a propagaci nacismu prostřednictvím symbolů Schutzstaffel
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:57
Re: nic pro kolenovrty
Tak tomu říkám ABSOLUTNÍ UBOŽÁK = už nemáš kam klesnout = no do TOHO PEKLA kam patříš :D

proti EUropská proti celé EUroatlantické civlizaci pro ruSSká dezinformační ZRŮŮŮŮDO bonzácká :-!

hele TRAPÁKU TPAPNEJ Z TRAPÁKOVA = co ta Vlastivěda z let co si napsal žes chodil na ZŠ? nejsi si SÁM ULTRA TRAPNEJ? :-O :*) :D :-!
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:07
Re: nic pro kolenovrty
Jsi opět nahlášen :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:12
Re: nic pro kolenovrty
Viz co sem napsal na co reaguješ + třeba 12:31 + učitě (mé) 13:11 ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:31
Re: nic pro kolenovrty
TÁHNI DO PEKLA proti EUropská proti celé EUroatlantické civilizaci fanaticky zaměřená ruSSký dezinformace šířící pro ruSSká SS.VINĚ ty si fakt OPORDNÁ lidská (ruSSká) ZRŮDA non plus ultra :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:09
Re: nic pro kolenovrty
Ne není to správný směr, o tomhle vůbec nemá EU rozhodovat.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:13
Re: nic pro kolenovrty
a co furt NEURÁŽET inteligentnější znalejší lidi = než si sám? co tahle možnost?

NErozumíš tomu jako topten = tak se podle toho chovej. SKUTEČNOST že tohle palivo bude (je od počátku myšlený) pro třeba majitele sportovních Porsche apod. NE pro 2 miliardy aut = to VÍŠ už dáávno ode mne. Stejně tak s plynem = prostě ČÍMKOLIV co se lidi jako ty snaží vymyslet HLAVNĚ ABY TO NEBYLA ELEKTŘINA (která je logicky nejlepší :*)

fakt už TUPÝ ŽVÁSTY budeme jak za krále klacka = to říká FANDA SOCIALISMU jako ty? Čím tehdá jezdili tvá rodina? :D
Jo autem jako je https://www.lucidmotors.com/ nebo jen https://forbes.cz/…-verzi-modelu-3/ si nikdy nejel = ale když tu někdo hájí (vlastní) Oktu 55kW a podobný výkony = tak zpochybňování jen https://www.autorevue.cz/…on-ces-las-vegas zní HODNĚ TRAPNĚ

stejně jako tvý neustálný OPAKOVÁNÍ že to jsou auta na jízdu kolem komína https://www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ když roky znáš tenhle text
1. 7. 2022 12:33
Re: nic pro kolenovrty
Já ale žádný inteligentnější a znalejší lidi nikdy neurážel :-D A s toptenem normálně diskutuju. Ty máš na mysli zelenou lůzu, která kde může tam škodí?

tak když lidi nebudou mít na normální auta a budeme jezdit starýma vrakama, protože nová spalovací se zakážou a na EV mít nebudeme tak to je v pořádku? Palivo bude drahý, že víc jak skůtr nebudeš schopný uživit to není jako za krále klacka? Takhle žijou lidi v rozvojových Asijských státech, že jezdí celý rodiny na rikšách a skútrech. To ti přijde jako pokrok?

Že lidi za socíku neměli čím jezdit bylo špatně. Co je ale horší, že se k tomu zase pomalu blížíme, aby lidi neměli na auta ani na benzín. Můžeš mi říct proč za tohle bojuješ, abychom se měli takhle?
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:49
Re: nic pro kolenovrty
NIKDY NEURÁŽEL??? :-O :*) :D :-! :-[] jen furt dokola píšeš JÁ TOHLE CHÁPU JINAK = tak to je Sedláček BLB. Já TOHLE TAKY chápu jinak = to Attenborough je vedle. JÁ TOHLE NEVÍM tak to Vávra je mimo.. atd. atp. furt stále rokY furt dokola a dokola :-)

Jen Klaus a Zeman a Okamura a taky Prokopec z AF apod. = tam přichází SHODA :-)

Jinak EUropa = několikrát týdně napíšeš jak jsou všichni všude pitomí (proti tobě) PROTOŽE tvůj mozek (co aktuálně nedal stejně jako Barikův ZŠ a hádal ses i že neexistuje objemová hmotnost atd. to je SŠ) tvůj mozek to něco pochopil jinak A TO ZNAMENÁ ŽE ONI se mýlí :yes: :*) :-!

Bojuju = protože NA ROZDÍL OD TEBE chápu co proč jak = to je celý (ty to NECHÁPEŠ a proto štěkáš tyhle blbokraviny = takhle je to celý jednoduchý

a bylo a je to tak vždy se vším = Vaculíkovo pravidlo = vždy JEN NEznalost vs znalost
TY NEchápeš = místo snahy pochopit AUTOMAT = voni sou blbííííí :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:13
Re: nic pro kolenovrty
a co furt NEURÁŽET inteligentnější znalejší lidi = než si sám? co tahle možnost?

NErozumíš tomu jako topten = tak se podle toho chovej. SKUTEČNOST že tohle palivo bude (je od počátku myšlený) pro třeba majitele sportovních Porsche apod. NE pro 2 miliardy aut = to VÍŠ už dáávno ode mne. Stejně tak s plynem = prostě ČÍMKOLIV co se lidi jako ty snaží vymyslet HLAVNĚ ABY TO NEBYLA ELEKTŘINA (která je logicky nejlepší :*)

fakt už TUPÝ ŽVÁSTY budeme jak za krále klacka = to říká FANDA SOCIALISMU jako ty? Čím tehdá jezdili tvá rodina? :D
Jo autem jako je https://www.lucidmotors.com/ nebo jen https://forbes.cz/…-verzi-modelu-3/ si nikdy nejel = ale když tu někdo hájí (vlastní) Oktu 55kW a podobný výkony = tak zpochybňování jen https://www.autorevue.cz/…on-ces-las-vegas zní HODNĚ TRAPNĚ

stejně jako tvý neustálný OPAKOVÁNÍ že to jsou auta na jízdu kolem komína https://www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ když roky znáš tuhle realitu
Avatar - KANKUNEN
1. 7. 2022 09:52
Re: nic pro kolenovrty
Jedna obrovská výhoda by tu byla, nezávislost na Asii, protože doly na drahé kovy skupuje Čína.
1. 7. 2022 10:50
Re: nic pro kolenovrty
ja si nemyslim, ze cina ma pod palcem vsechny doly
nejvic lithia se tezi v australii
ted sou velky titulky jak nas rusaci vysachujou diky svynu zajmu o lithium v bolivii, pritom jsou jedni z nekolika zajemcu
navic lithia je v EU dost
nejvic cobaltu tezi svycarsko-anglicka spolecnost glencore, pricemz na trh se uz dostavaji bezcobaltove baterie, takze cobalt nebude az tak potreba
je jasny, ze vse nepujde hladce, ale nemyslim si, ze ti co tenhle smer nastavuji jsou uplni pitomci co o tehle problemech nevi
ja sem optimista
Avatar - KANKUNEN
1. 7. 2022 11:07
Re: nic pro kolenovrty
Hezky napsáno, kromě toho elektrika má výhodu, že ji brzděním vyrábíš zpátky a jde vyrobit z trochy uranu spoustu.
1. 7. 2022 12:04
Re: nic pro kolenovrty
Tak to jsi jenom neinformovaný. Naprostá většina kobaltu se těží v Africe a těžební práva má Čína.

https://autobible.euro.cz/…nych-podminkach/
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:15
Re: nic pro kolenovrty
hele a že TO SAMÝ neřešíte u ropy = kterou už od ZŠ (všichni kromě Barika) víme že dojde?

UŽ si vyřešil otázka NA KOLIK LET jí ještě je + KOLIK LET bude trvat obměna těch asi 2 miliard aut a tanků atd. na něco NE na ropu? ;-)
1. 7. 2022 12:37
Re: nic pro kolenovrty
Jenže ropa se ty tukane tupej netěží jen v Kongu. Trh je diverzifikovaný a ty můžeš nakupovat z vícero zdrojů. Jižní Amerika, Afrika, Střední východ, Rusko, Kanada, USA. Vrať se na tu ZŠ. Chápu, že na pracovní pozici - placený trol, kterou honosně nazýváš "editor" ti tvé vzdělání stačí, ale na víc nemáš.

Kupříkladu u tanků se žádný přechod na elektřinu ani nerýsuje. Je to totální hovadina. Možná až budou nějaký minijaderný reaktory a každý tank ho bude mít v sobě. Takže třeba 80-100 let.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:46
Re: nic pro kolenovrty
Víš že zase JEN PAPOUŠKUJEŠ co sem ti napsal já :*)

Poprvé když sis tady v diskuzi poplet USA s KSČm pak (třeba) když si tady na stránkách psal že 99% ropy se projezdí a těžko říct proč práci (na kterou nemáš TY mozek znalosti a přitom jí furt dokola zpochybňuješ) editora = říkáš HONOSNĚ (vysvětlíš???????? :-)

Je to prostě PRÁCE = na kterou ty nemáš (schopnosti)

No 100 let bude trvat obměna? a to OD TEĎ?
1. 7. 2022 12:28
Re: nic pro kolenovrty
jediny co z clanku vyplyva jsou otresne podminky deti, ktere jak je znamo - tezi pro chinske otrokare.
tak neblbni
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 12:09
Re: nic pro kolenovrty
co nemá pod palcem čína má pod palcem rusko.

Afriku má pod palcem z 40% čína a z 15% rusko a jižní ameriku se snaží mít po palcem z 25% rusko a z 25% čína :-) :-)

Tak dobro došli, Lysenkisti :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:19
Re: nic pro kolenovrty
nojo NAPROSTO ZCELA TOTÁLNĚ ODPORNÁ pro RUSSÁCKÁ SS.VINĚ promluvila

TÁHNI DO PEKLA ZRŮŮŮDO = tupá zrůdo co nechodila na ZŠ (takže DODNES NECHÁPE co jak proč = s tou ropou :D

to že ropa se jízdou autem = jen promění na uhlovodíky a oxidy dusíku a svinský mikročástečky a oxid uhelnatý = a to NENÍ RECYKLOVATELNÝ tvýmu mozku co se hlásí JÁ věci ze ZŠ NENÁM = došlo? Nebo furt nedošlo? :-O

TÁHNI DO https://www.idnes.cz/…_zahranicni_remy přesně TOHLE si zaloužíš :*)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:02
Re: nic pro kolenovrty
Vy jste se na ZŠ neučili, co byl stalinistický utopistický socialismus a kam vedla víra, že vše spasí věda a že poručíme přírodě?

:-) :-) :-) :-) :-)

nebo na jedno z 45 vysokých, který ekonomický guru jako ty určite má vid :-) :-) :-)

Sedláček je ten zrzavej trotl, co je mu jedno že lidi umrznou a zdechnou hlady? To je humanista jak cyp :-) :-) :-) Toho kašpara pozlatit a vystavit na Staromáku :-) :-) :-) A ty plky že matematika není věda a další perly :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:11
Re: nic pro kolenovrty
Ne ale o ropě jo = všichni za socialismu (viz odkaz) i dneska (viz odkazy)

takže CO TY (stonásobný) popírači?

TEBOU ADOROVANÍ soudruzi Jakeš a Čuba = se snažili poručit větru dešti (tedy socialistické ekonomice :-)
Netřeba bejt guru ekonomie na znalost PROČ to nefungovalo (a nemohlo fungovat)

to tak bývá že TI NEJTUPĚJŠÍ z NEJTUPĚJŠÍCH většinou to bejvá i bez střední školy = píšou říkaj a snad SVÝ NEKONEČNÝ TUPOSTI věří že ONI chápou a https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 jsou proti jejich mozku = nemyslící bezmozci ;-)

Samozřejmě a pochopitelně TI člověk úrovně Sedláčka (nebo jen mě) VADÍ SERE a to až NEUVĚŘITELNĚ :*)

Každou pro ruSSkou SS.vini SE..ROU inteligentní slušní lidé = to je PODSTATA ZÁKLAD vašeho (ne)myšlení
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:29
Re: nic pro kolenovrty
Čuba byl stalinista co chtěl obracet tok řek, pěstovat bavlnu na stepi v kazachstánu, jahody na sibiři, rozorávat remízky a mít metrovou kukuřici?

Že o tom nic nevím, Čuba naopak byl ekolog, pěstováním zeleniny a ovoce ve skleníkách snižoval uhlíkovou stopu tím, že to nemuselo letět přes půl světa, zaváděl moderní agrovýrobu, počítačem řízené práce, zaměstnával experty včetně disidentů, podporoval lidi v odpovědnosti za vlastní práci a péči o svěřenou techniku, kdy podle toho jak kdo pracoval a jak se staral o svěřené věci, takové měl odměny atd.

je toho na 4 A4 co tam vše zavedl.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:32
Re: nic pro kolenovrty
No vidíš a TAKHLE SI BLBej = spousty vět ZCELA MIMO realitu podstatu

ZEMANEM podporovaná do práce léta nechodící i za kapitalismu lidská sviňka Čuba není podstatnej = ostatně SAKRA KU.VA ROZDÍL v jeho úspěšnosti za socialismu a kapitalismu

ale ani tahle ani ta druhá komunistická zrůda Jakeš = nikoho (krom TEBE) nezajímaj. Jde o PRINCIP PROČ socialistická ekonomika nefungovala (a nemohla fungovat)

To si TY (viz místní diskuze) NECHÁPAL a asi dál nechápeš = pro ruSSká dezinformační SS.vině
1. 7. 2022 12:37
Re: nic pro kolenovrty
uz vic jak stoleti vy komunisti vyhrozujete kapitalistum ze je dohonite a predhonite a vzdycky jste krachli a padli na hubu a ryli drzkou v zemi a kdyby vam Zapad nepomoh, tak by ste drzkou v zemi ryli naveky
1. 7. 2022 12:38
Re: nic pro kolenovrty
Myslíš třeba Čínu jo?
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:42
Re: nic pro kolenovrty
Ano výborný příklad = i k tomu si dostal MNOHO odkazů a vysvětlení :-!

Naposled https://www.seznamzpravy.cz/…pitalismu-207774

ta PODSTATA že v Číně je kapitalismus z kterého by se většina českých komunistů (jako si ty) POSSRALA https://www.idnes.cz/…-zahranicni_mkop přece https://www.penize.cz/…li-vasim-vanocum ZNÁŠ = tak co tu hraješ?
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 12:53
Re: nic pro kolenovrty
Hele, další boryš s CTRL+C a CTRL+V, zavedl sis poznámkáš a tapetuješ, utopistický Lysenkisto?

pěkně se tu odkopáváte hoši :-) :-) :-)

jen pokračujte, neboj synu, taky si nahlášen :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:05
Re: nic pro kolenovrty
ty se neodkopáváš VÍME CO SI ZAČ bonzák samozřejmě taky TO K CHARAKTERU pro ruSSké dezinformační SS.vině tak nějak PATŘÍ
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:11
Re: nic pro kolenovrty
Napsal zelený utopista vyznávající metody pavědeckého utopismu Sovětského svazu z let 1930-1952, střiknuté do zelena
:-) :-) :-)


MEGAAROFL :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:13
Re: nic pro kolenovrty
na ruSSko stále ve všem TUPĚ VOMEZENÝ pro ruSSácký dezinformační trotl ZRŮŮŮDA SS.vině ;-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:23
Re: nic pro kolenovrty
Na koho navazujete, toho uvádím

Až budete navazovat na Pol-pota, buduvás nazvývat Pol-potisty. Až na Pinocheta, budete pinochetisté

jak prosté, milý Watsone :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:29
Re: nic pro kolenovrty
ale ty NEJSI Sherlock Holmes, ty popravdě nejsi ani paní Hudsonová = ve chvíli kdy si v nejlepší formě MOŽNÁ Lestrade :-!
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:55
Re: nic pro kolenovrty
A ty nejsi Watson vid.

přidal už sis do poznámíku něco dalšího, abys mohlt tapetovat s pomocí CTRL+C a CTRL+V ? :-) :-) :-)
1. 7. 2022 17:27
Re: nic pro kolenovrty
Přečti si životopisy těch, co "nastavují směr". Komisaři EU, europoslanci, ministři životního prostředí Německa a dalších významných zemí EU.
Ušetřím ti čas: Technické vzdělání nikdo, přírodovědné velmi vyjímečně, občas nějaký ekonom. Většina studovala politologii, sociologii a práva. Proto jsou jejich návrhy mimo realitu. Už jen čekám na dobu, kdy europarlament začne měnit fyzikální zákony.
1. 7. 2022 20:09
Re: nic pro kolenovrty
Ty si myslíš, že technik může být dobrý politik?
2. 7. 2022 08:20
Re: nic pro kolenovrty
Proč ne?
V ČR technici bývají běžně i na vysokých politických postech typu premiér, ministr financí, ministr průmyslu a obchodu apod. Najdeš mezi nimi stavaře, elektrotechniky, chemiky, strojaře. Všeobecně česká politika je průřezová, najdeš mezi nimi prostě vše od doktorů medicíny přes techniky, právníky, učitele až po politology. Kéž by takový průřez byl v institucích EU.
2. 7. 2022 16:10
Re: nic pro kolenovrty
Pak tedy nerozumím tomu proč teda naší politici, když mají takové kvality, nejsou na vysokých postech v EU?
Avatar - lordlord
1. 7. 2022 11:08
Re: nic pro kolenovrty
dnes se prodává litr za cca 7 Eur
1. 7. 2022 11:54
Re: nic pro kolenovrty
Ano dnes. V době maloobjemové experimentální výroby. Až cena klesne na 2 eura/l, bude to přijatelné. :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 12:21
Re: nic pro kolenovrty
zdroj? ;-)

Víš že VŠECHNO ať dnes ROPNÝ paliva nebo budoucí syntetický = na to potřebuješ ELEKTŘINU????

VÍŠ to žejo? :*)

Někdo pár (miliony) chytřejších než ty = napadlo co tou elektřinou ROVNOU pohánět auta = BEZ těch sra..ček okolo
TO je myšeňka co? To by TĚ nenapadlo :-!
1. 7. 2022 12:40
Re: nic pro kolenovrty
jenže zatím se to ukazuje jako dost blbej nápad. Pořád máš mnohem jednodušeji uloženou energii v kanystru benzínu než v několika set kilogramový baterce, která pojme ve srovnání s tím kanystrem ukrutně malý množství energie.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:03
Re: nic pro kolenovrty
a proto už lééééta svět (nejen EU;) počítá s vodíkem

a léééta (včetně dětí v ZŠ) svět (nejen EU;) ví že ten kanystr pomalu (skončí)

není to o jednoduchosti = to s tím nijak nesouvisí (na typech úložišť energie se taky lééééta pracuje a TY si dostal MNOHO různých ODKAZŮ
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:13
Re: nic pro kolenovrty
:-) :-) :-) :-)

Řešením má být vodík. Vyráběl by se z přebytků solární a větrné elektřiny a spotřebovával v době, kdy obnovitelné zdroje kvůli počasí nejedou.

V to jsem doufal. Ale čím víc do toho pronikáme, tím víc si uvědomujeme, jaký je s vodíkem problém. Kdybyste například chtěla naši elektrárnu ve Chvaleticích nahradit vodíkovou elektrárnou, řeknu k tomu pár čísel. Turbíny a nová elektrárna by stály něco mezi 15 až 20 miliardami. Plocha solárních panelů, které by byly potřeba na dostatečné množství vodíku, by byla 250 km čtverečních, nepředstavitelné číslo. V dnešních pořizovacích cenách by taková solární elektrárna stála okolo 190 miliard korun.

Pak byste potřebovala elektrolyzér, zařízení, které ze solární elektřiny vyrábí vodík. Elektrolyzéry v tomto objemu by stály při současných cenách asi 125 miliard Kč. A pak byste potřebovala ten vodík někde skladovat. Ale vodík je potvora, má hrozně malý atom, který skoro všude proniká. Při skladování vodíku jsou ztráty zhruba tři procenta denně. A druhá věc je, že narušuje a trhá normální ocel a normální materiály, takže potřebujete speciální materiál, speciální ocel. Při současných cenách by zásobník na skladování takového množství vodíku stál 1 150 miliard korun. Asi tolik jako čtyři jaderné bloky.

Nechci hodnotit reálnost vodíku v nejbližší budoucnosti, ale nevidím, že by ceny toho všeho, co jsem vyjmenoval, měly jít dolů. A jestli jsme ochotni nahradit jednu 800megawattovou uhelnou elektrárnu, elektrárnou, která by jela 5 tisíc hodin v roce za tak fantasmagorická čísla, tak u toho bych nechtěl být.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:14
Re: nic pro kolenovrty
a TAKHLE si furt ve všem dokola PROTI (EUroatlantické vysvělé civilizace = co si napsal NIC TAKOVÝHO NEexistuje = to bych JÁ přece věděl :-!
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:22
Re: nic pro kolenovrty
Takže Tykač lže a ceny si vycucal z Prstu?

že ještě nevyšel na seznamu článek, kde to experti rozcupovali a napsali že to jde přodit za třetinové ceny, nebo dokonce desetinové co Tykač uvedl.

Divný ne :-) :-) :-)

Za ceny co chce EU nalejt do green dealu tu mohlo stát 110 bloků klasických reaktor 3+ generace nebo 50 nejhnovějších 4. generace chalzených sodíkem, za těch 30 let co o tom plácaj a dalších 30 let, kdy to chtějí realizovat ted.

60 let je sakra dlouhá doba, výsledkem místo realizace stabilních energetických zdrojhů je utopistická neosovětská pavěda s vodíkem a větrníky a FVE :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:14
Re: nic pro kolenovrty
Zdraví tě Pááááááááááááááááája Tykaaaaaaač

Co má tomu rozumí o 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% víc jak ty a má v oboru 99999999999999999999999999999999999x kvalitnější vzdělání jak ty, TROFIME :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:15
Re: nic pro kolenovrty
já VÍM kdo je Pavlík = k tobě se (morálkou) hodí a PASUJE :D

s ním se DOST PRAVDĚPODOBNĚ setkáš (i když každej tam přicestuje z jinejch důvodů) asi by šlo říct protože ON JE MOC CHYTREJ a TY MOC BLBEJ ale jinak MÁTE SPOLEČNOU BUDOUCNOST https://www.jakdonebe.cz/peklo/ ;-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:18
Re: nic pro kolenovrty
Já si Pavlíka velmi vážím a naprosto souhlasím s jeho slovy.

A nákup Počerad byl kauf století, uhelky jedou naplno a vzimě pojedou na maximální výkon :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:20
Re: nic pro kolenovrty
no jistě že si ho vážíš = většího prasáka abys pohledal

Na Sedláčka BLEJEŠ = Tykače si VÁŽÍŠ = TO jsi TY nemusíš o tom furt dokola přesvědčovat VÍMe co si zač PROTO ti přece říkám pro ruSSká dezinformační tupá SS.vině
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:34
Re: nic pro kolenovrty
Tykač nabídl vládě výhodnou energii pro lidi, Sedláček říká že at si lidi poradí jak chtěj, že není možné mít v pokoji 22 stupnů, že lidi co to měli tak 70 let maj ted mít 17 a vzít si kulich a kabát a spát ve spcacáku co maj horolezci do Himalájí.

Takže je asi jasné, komu konzervatiní demokrat se sociálním cítěním bude z těch dvou lidí fandit.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:36
Re: nic pro kolenovrty
Stačilo napsat TAKHLE SEM BLBEJ ZASE SKÁČU na kecy = protože nejsem schopen chápat komplex realitu (víš voba sou DRTIVĚ CHYTŘEJŠÍ než ty = ale jeden sráč a druhej slušnej člověk = takže JASNÝ kdo je tobě sympatičtější :-!
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:47
Re: nic pro kolenovrty
Jsi nahlášen za útočné nadávky a urážky :-)
1. 7. 2022 13:46
Re: nic pro kolenovrty
Sorry, ale programy na zateplení atd jedou už dost dlouho. Kdo se staral tak rozhodně mrznout nemusí.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 14:10
Re: nic pro kolenovrty
Kolik stojí dneska nová střecha, nová okna, zateplení a nová fasáda, na větší rodinný domek?
550-600 tis?

100% toho hradí program? Fakt?

A lidi co maj baráky z let 1880-1970 si maj dát taky tepelko vid, tam je hodně účinný že jo.

Von každej nemá energeticky šetrnej barák jako máš ty nebo já.

Co porazdíš těm? Ten spací pytel mumie vid, metoda Sedláček.

Holt jste humanisti no :-) :-) :-) :-)

Bohužel reál v zimě bude, že tyhle lid narvou do kamen vyjetej olej, odpadky, dřevo, hěndý uhlí a vše co hoří a to spálí, aby neumrzli, takže Green deal nebude. Naopak, na chudých vesnicích bude v zimě vzoušek na úrovni roku 1980 :-)
Těš se
1. 7. 2022 14:33
Re: nic pro kolenovrty
Možná nechápeš rozdíl mezi svobodou a zodpovědnosti a stavem kdy se o tebe někdo stará a pak svobodný nejsi.
To taky vysvětluje tvůj obdiv k tvé představě ruska.
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:52
Re: nic pro kolenovrty
Svoboda a odpovědnost končí tím, co dovolí stav šrajtofle daného člověka.

Kde nic není ani čert nebere
2. 7. 2022 16:12
Re: nic pro kolenovrty
A stav srajtofle přesně odpovídá schopnostem daného svobodného člověka.

Ty ale píšeš o tom, že svou svobodu prodas za možnost topit místo na 17 na 22...
Avatar - Barrichello
3. 7. 2022 00:01
Re: nic pro kolenovrty
Takže všichni budou vydělávat 60 000 měsíčně aby měli na benzín za 75 Kč a kilowatku proudu za 9-16 Kč vid

Na sociálních sítích se začínají objevovat čím dál časteji dvě slova: Generální stávka.

Myslím že bratr Fiale bude mít radost :-) :-) :-) :-)

https://echo24.cz/…y-rusko-g7-valka

Je veřejná výzva, at představitelé G7 dobrovolně skočí z mostu :-)
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:10
Re: nic pro kolenovrty
Poháněj si co chceš a neser se do toho, co pohání moje auto.
1. 7. 2022 13:51
Re: nic pro kolenovrty
A tobě někdo rozhoduje o tom co tvé auto pohání?
1. 7. 2022 20:10
Re: nic pro kolenovrty
A to jako jak?
Co ti brání koupit si X litrovej X válec na jaký palivo chceš? EU?
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:53
Re: nic pro kolenovrty
Ještě 12 let vid, jestli teda bude mít na benzín
https://cnn.iprima.cz/…je-expert-111874
2. 7. 2022 16:14
Re: nic pro kolenovrty
To ale hledej důvod proč stojí benzín to co stojí někde jinde než v EU..
Avatar - Barrichello
3. 7. 2022 00:04
Re: nic pro kolenovrty
https://echo24.cz/…y-rusko-g7-valka

Jestli G7 zavede tenhle nesmyl, ta bude benzín v zemích EU stát 75-115 Kč.

Do půl roku EU totálně zkrachuje , infalce se bude pohybovat mezi 14-33% a stoupne nezaměstanost o 25-60%, v nterých specifikcých regionech až o 150%

Tešte se Lysenkisty, čas Velké tragédie se blíží
3. 7. 2022 07:10
Re: nic pro kolenovrty
A za co se bude stávkovat?
Za dobrovolne připojení k rusku?

Ty máš plný trencle bobku jen z toho, že si přečteš něco na netu... :-)
1. 7. 2022 17:40
Re: nic pro kolenovrty
Přeti si první příspěvek v diskuzi od toptena. V Evropě to za 2 EUR/l nikdo nikdy nevyrobí, protože Green deal znamená i drahou elektřinu. Možná někde v USA to za tu cenu dokáží v budoucnu vyrobit, ale budou toho mít dost na vývoz?
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:13
Re: nic pro kolenovrty
Baví mě, jak vždy máte starost o efektivitu, cenu, distribuci... proč to nenecháte na trhu? Kdyby byla pravda, že zelená paliva nejde vyrábět rentabilně, tak to máme podstatný problém, protože to znamená vysoké náklady na nákladní, lodní a leteckou dopravdu. Samozřejmě jen v EU, takže další krok na cestě ke skanzenu pro Číňany. Modlete se, aby to tak nebylo, a aby syntetická paliva dostupná byla.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:16
Re: nic pro kolenovrty
O tom co je dobré rozhoduje vždy strana a vláda, ta určuje pavědeckou linii. Je to 100% kopírka pavedeckého utopismu, co jel SSSR v letech 1930-1952, to si ještě nepochopil?

:-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:19
Re: nic pro kolenovrty
no vidíš JAK SI B L B E J :D

a FURT JEN na to ruSSko zaměřenej = táhni už tam

naše EUroantlantická civilizace (co jsme se tady zbavili okupace ruSSáka) TI NEVONÍ = ruSSko tu propaguješ (TISÍCI!!!! příspěvky) léééta = tak TÁHNI DO PEKLA chtěl sem říct DO RUSSKA
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:31
Re: nic pro kolenovrty
Kde tu propaguji kterým příspěvkem Rusko? Sem ještě dneska nenapsal o Rusku slovo, krom toho, že Kupuje čína ruské uhlí, ropu a další suroviny a že rusko ovládá určitou část surovin v Africe a jižní americe, což jsou nezvratná fakta, doložitelná 500 linky z mainstreamových médií.

Zas lžeš vid?

:-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:33
Re: nic pro kolenovrty
já NIKDY neodstoupím eehhm pardon NIKDY NELŽU ;-)

si projdi SVÉ příspěvky koli-krát a kolik je tu TVÝCH slov RUSKO RUSKO RUSKO RUSKO :-O :*) :D :-! :-[]

Jdu se projet autem se SPALOVACÍM motorem a taky ELEKTROMOTORy = zatím ještě asi to nej co je = zanedlouho se to asi změní
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 13:44
Re: nic pro kolenovrty
Samozřejmě, ale to jsou pouhé reakce na vaš útočné a vylhané cinty, jak ruský ožralý mužík neumí vyrobit matičku a plky po tom, jak nemaj na sibiři na permafrostu asfaltku, btw už si jim tam byl tu asfaltku navrhnout, spolu s kanalizační sítí, aby měl každý sibiřský mužík autostrádu až do maštale a všude splachovací wc?

Jistě si jako technický guru vymyslel materiály, co zvládají rozpětí teplo + 36 stupnů celsia až - 58 stunpů celsia :-) :-) :-) :-)

Až je vynajdeš, tak upozornuji, že vesnička s 1500 obyvateli, kde většina zdrhla pryč protože skončila těžba něčeho nebo že mladí chtějí žít ve městech (stejně tomu je i v západních světě) nemá rozpočet 360 milionů Kč na kanazlizaci v obci se superodolných materiálů :-) :-) :-) :-) :-)

Teším se, až náš pošleš pozdrav z Omjakonu, jak si zavedl kanalizační sít a asfaltku
:-) :-) :-) :-)
1. 7. 2022 17:13
Re: nic pro kolenovrty
Souhlas. Syntetická paliva je řešení pro bohaté nebo jinou úzkou skupinu vyvolených, nikoliv pro pokrytí potřeb běžných motoristů. To samé elektromobily, nebo vodíková auta.
Avatar - pradeda777
1. 7. 2022 23:03
Re: nic pro kolenovrty
Ty píšeš o výrobních nákladech dnes. Benzin se kdysi kupoval v lékárně a byl zrovna tak drahý jako ten syntetický dnes. Ale časem se vývojem zlevnil a to samé se stane s tím syntetickým,,,,nic se neboj.... :-[]
Avatar - lordlord
1. 7. 2022 11:10
kup
Kdo zajistí, že bude vždy tankováno alternativní palivo a ne normální? Pokud zakážou normální, kdo bude tankovat litr za 2 stovky...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 13:05
Re: kup
na to ti už (v jiný diskuzi) bylo zodpovězeno = proč se ptáš ZNOVU??? vysvětlíš? :-O