Novinky
Secteno podtrzeno. Odpovedi koncernu na vyzvy budoucnosti je dizl na 100 zpusobu. Dizl s kosmetickymi zmenami pro usporu desetin litru, dizl s chemickou tovarnou na cisteni spalin, dizl s posilenym starterem (co jineho je ten 15kW modul). Znamena to, ze za 2 roky chce byt koncern tam, kde byli Japonci pred 10ti lety. Takovy koncern, vezici po kolena v technologii minulosti, si nezaslouzi nic jineho, nez ze bude v nejblizsich letech po zasluze podrcen progresivnejsimi firmami.
Ano, v USA svoje nafťáky neprodají, protože další státy postupně přijímají kalifornské emisní lity, takže ty svoje smradlavý nafťáky budou prodávat v evropě s "ekologickými" hesly. Achjo. ;-\
aki ste tu vsetci odbornici cez motory! >😁
Niekto vam masiroval mozocky a vy si myslite, ze benzinovy motor je super-ekologicky, a ze hybrid v style Toyoty Prius je dokonale riesenie... * je. V praxi nedosahje papierovych hodnot ani nahodou, vo vyrobe podstatne viac zatazuje ZP... proste humbuk. :no:
Niekto vam masiroval mozocky a vy si myslite, ze benzinovy motor je super-ekologicky, a ze hybrid v style Toyoty Prius je dokonale riesenie... * je. V praxi nedosahje papierovych hodnot ani nahodou, vo vyrobe podstatne viac zatazuje ZP... proste humbuk. :no:
kdyby si zapnul rozum tak bys vedel ze 6litrove Hummer monstrum ze spotrebou 30litru jake je v kalifornii povolene, je pro zivotni prostredi daleko horsi jak trabant. Podobne superneekologicke auto je i v kalifornii vychvalovany schwarzeneggruv hummer na vodik.
Kazdy vedec ti potvrdi ze elektro-auto nebo vodik je pro nasi zemi daleko vetsi zatez jak diesel. Vsechno je to jen marketing, fakt je ze ty hybridy nikdo nekupuje, pochybuji ze mercedes bude riskovat vyrobu pred rokem 2011 (kdyz vubec) v cele evrope se podily hybrid jen 0,7%! v USA 1%. Zatim mne nikdo nepresvedcil proc mam koupit Prius - bez kufru a ze spotrebou 6Litru (podle wikipedia) to uz dosahovala i moje felicie. Chci slyset jeden logicky argument a nezacinejte z nejakym nesmyslnym Co2.
Toyota udelala super marketing a hodne lidi jim nato skocilo, pricemz je to stara technologie ze 70let. Kdyby radeji vymysleli neco smysluplneho jako ABS,Injection, ESP nebo airbag - vsechno jen ukradli.
Kazdy vedec ti potvrdi ze elektro-auto nebo vodik je pro nasi zemi daleko vetsi zatez jak diesel. Vsechno je to jen marketing, fakt je ze ty hybridy nikdo nekupuje, pochybuji ze mercedes bude riskovat vyrobu pred rokem 2011 (kdyz vubec) v cele evrope se podily hybrid jen 0,7%! v USA 1%. Zatim mne nikdo nepresvedcil proc mam koupit Prius - bez kufru a ze spotrebou 6Litru (podle wikipedia) to uz dosahovala i moje felicie. Chci slyset jeden logicky argument a nezacinejte z nejakym nesmyslnym Co2.
Toyota udelala super marketing a hodne lidi jim nato skocilo, pricemz je to stara technologie ze 70let. Kdyby radeji vymysleli neco smysluplneho jako ABS,Injection, ESP nebo airbag - vsechno jen ukradli.
Koncern planujici na 5 let dopredu by nemel delat stejnou chybu jako ty. Totiz predpokladat, ze za 5 let bude mit hybrid stejne parametry jako dnesni Prius. Nebude. To bude potom ve vedeni koncernu diveni.
Tak tohle je typická ukázka idiocie. I ten velkej Hummer vypustí řádově míň karcinogenních pevných částic než malej diesel. Američani jsou před Evropou nejenom v emisních limitech, bohužel v Evropě jsou politici zkorumpovaní dieselovou lobby....na úkor obyvatel.
Jinak podíl hybridů v USA je větší než dieselů a rapidně roste. :-! Vývoj nezastavíš, čím dříve to Evropa pochopí, tím líp pro nás.
Jinak podíl hybridů v USA je větší než dieselů a rapidně roste. :-! Vývoj nezastavíš, čím dříve to Evropa pochopí, tím líp pro nás.
Typicka ukazka idiocie si ty, chlapce. Hummer v porovnani s malym dieselom s filtrom pevnych castic nie je o nic lepsi, produkuje vsak asi 6-krat viac CO2, co tebe asi nevadi. Nehovoriac o tom, ako zatazuje ZP pri vyrobe, v porovnani s malym dieselom. Za dalsie, keby si si ty, vapatlance, uvedomil, ze do dieselovych motorov sa desiatky rokov vobec neinvestovalo, ergo benzinove maju naskok. Skoda, ze si asi nebol podobnym odporcom benzinovych motorov v casoch, ked sa ako antidetonanty pouzivaly zluceniny olova. Ale vyvoj nezastavis, ze?
Jenom malá si dovolim malou korekturu. ML hybrid nebude 400 ale 450 a avizovane zelene C 180 Kompresor nebude 1,8 ale 1,6, presto ze motor bude oznacen 180 Kompresor a bude zcela novy oproti stavajicimu, ktery ale docasne zustane taky v nabidce. Tyto informace byly zverejneny ve Frankfurtu.
Z planu je evidentni, ze koncern nenachazi odvahu a sazi na jistotu starych technologii. Vsadim se, ze za par let zjisti, ze to byla fatalni chyba a bude pracne dobihat zpozdeni, jako to nakonec musi delat jiz ted s hybridem soucasne generace. Koncern tohoto vyznamu by nemel byt ten kdo dobiha, ale ten kdo urcuje trendy.
Cely hybrid je len reklamna kampan. Slepa ulicka. Riesenim mozu byt nove druhy paliva, alebo principialne novy pohon, nie vsak hybrid. A akosi sa zabuda na to hlavne, co bolo v clanku uvedene: diesotto, ktory parametrami prekonava hybrid (aspon na papieri, ale za to podstatne).
Hybrid vo forme Prius je proste "prekvaseny". V dnesnej dobe je uz prezitkom. Hybrid buducnosti je maly elektromotor, mala baterka. Sluzit bude pri parkovani a "posuvani sa" v zapche. Tam je realna sila hybridu. Na to vsak nepotrebuje taky priestor, ako dostava v Priuse. Staci ovela menej.
A ked niekto kititzuje najcistejsie dieselove motory, nech si najprv uvedomi, ze benzinovy motor pred zahriatim na prevadzkovu teplotu produkuje take iste svinstvo a ani jeden v takomto rezime realne nesplna EURO IV...
"Elektromotory dosahuju takmer 100% ucinnosti" - ale tady jsi uhodil hrebicek na hlavicku. Ucinnost elektromotoru a dizlu je nesoumeritelna. A to je zakladni duvod, proc budoucnost neni v dizlu, ale v elektrine, popripade v elektrine s podporou spalovaciho motoru mimo mesto (cili v hybridu). Proc stale operujete s Priusem. Vzdyt to je 8 let stara technologie (kterou koncern nema dodnes). Mimochodem, proc koncern ma v planu "lehky" hybrid, kdyz je to slepa ulicka? Vy stale srovnavate parametry, ktere planuje MB za 4 roky s parametry, ktere uvedl Prius pred 8mi lety. Zapomente na Prius. Bavime se o budoucnosti. Proc by budoucnosti mela byt mala baterka, kdyz bateriove technologie budou levnejsi, s nulovymi emisemi a jak spravne pises vyrazne ucinnejsi, tedy provozne levnejsi? Tomu opravdu nerozumim. Jakmile to pokles ceny a narust kapacity baterii umozni, bude spalovaci motor odsouzen do role pomocneho agregatu. A ten cas se pocita uz jenom na roky. Koncern na to dlabe.
Ja som nehovoril, ze "lahky" hybrid je slepa ulicka, ale ze je nim hybrid v style Prius. A pokial viem, Prius sa nevyraba 10 rokov bez modernizacie, ale je tu uz druha generacia, ktora vsak nedokazala priniest znizenie spotreby. A vsetky "nove" hybridy kopiruju tento system.
Si fakt tak naivny, ze si myslis, ze elektromobil je ekologicky cisty? Ze je riesenim? To je blbost. Baterie boli a zostanu obrovskou zatazou pre ZP, ich kapacita este dlho nebude dostatocna (nie roky, desatrocia) na to, aby boli skutocne konkurencieschopne. Na dovazok, vsetku elektrinu musis niekde vyrobit. A pokial bude vacsina elektrickej energie vyrabana z fosilnych paliv, tak elektromobil neprinesie absolutne ziadne znizenie emisii. Na jadrove elektrarne zabudni, zasoby uranu sa vycerpaju asi v tej istej dobe, ako zasoby ropy.
Myslim si, ze v MB sedia vacsi odbornici ako ty, takze kritizovat ich mozes, ale pravdu mat nebudes...