Napadlo vás v roce 2012, kdy byla Škoda Citigo na silnicích čerstvou novinkou, že o deset let později tohle malé auto může být jako ojetina dražší, než když bylo nové?
Pritom nejde se divat jenom na nizky najezd. 10 let stare auto ma k novemu hodne daleko bez ohledu na tachometr. Naplne patron do airbagu degraduji, gumove tesneni vseho mozneho je zpuchrene, atd.
Trh s ojetinama je posledni dobou vazne na hlavu. Chybi mi casy kdy slo koupit 2-3 lete auto za zlomek puvodni ceny a s vetsinou zivotnosti pred sebou
Tvoje argumenty jsou relevantni. Maly najezd neni jedine kritrium pro vyber ojetiny.
Navic neni jiste, zda se za tu nabizenou cenu opravdu proda. Prodejci zkousi, zda zakaznik na vysokou cenu skoci.
Tak doba predaja 2-3 rocnych aut za zlomok povodnej te ta tam fuc chlape ;-)
To bola doba, ked bolo aut ako maku. Dnes je doba dodania noveho kludne 1 rok, nedostatok cipov, atd.
Ozaj ta doba je prec a celkovo auta drazeju su narocnejsie technologicky a preto dnes 5-10 rocne jazdene auta si drzia cenu ak 2 rocne sa predavaju za cenu novych a nie mierne drahsich ako novych ;-)