Tak to by mě potom zajímalo, jaké jiné auto je podle tebe lepší! Ono je jednoduché napsat kritiku,ale myslím, že všichni si o tobě rychle uděláme obrázek, když nám sdělíš svoje auto snů na které máš!Pokud to je MB tak to je teda určitě spolehlivější >:D >:D >:D Asi nesleduješ žebříčky spolehlivosti, kdy se MB a ostatní rádoby hvězdy propadly až na dno a dlouho se odtud budou hrabat - o vzhledu nemluvě,je to čím dál tím větší hrůza. BMW má tak maximálně lepší motory,ale spolehlivost taky nic moc a ten vzhled posledních novinek byl vždy propadák. Jedině Audi je stále elegantní a zdravě dravá, dynamická a hlavně dnes jedna z nejspolehlivějších!
Dovolím si reagovat. Je sice pravda,že Mercedes s kvalitou polevil,ale jak nová třída S,ML,Gl,C jsou důkazem ,že hvězdá stoupá vzhůru. Jak můžeš říct,že vzhled Mercedes,Bmw je čím dál větší hrůza.Nejsi objektivní, jen Audi je pro tebe star,jak napovídá tvůj nick. Jen by mě zajímalo , které Audi má lepší jízdní vlastnosti,dynamiku lepší než BMW. Ano Audi má možná nejlépe spracovaný interiér a nejlepší použité materiály.Ale všichni moc dobře víme ,že nejlepší auto pro řidiče je BMW3.Pokud budeme srovnávat stejné třídy A4 vs. BMW3. A nejsem fanoušek značky BMW
fakt pekne auto... aktualna A4 je tiez pekna, ale toto je fakt krasa... audi sa mi vzdy pacili a dneska su to fakt spickove auta... nevahal by som ani chvilu medzi A4, BMW 3 a Mercedes C a hned by som bral A4.. krasny deisgn, super interier, quattro a 3.0TDI a mam super auticko :)proste sa mi Audi pacia viac ako Bavoraky a Mercedesy... samozrejme, ze aj to su skvele znacky, ich uspechy hovoria sami za seba, ale proste moje srdce patri audi, pretoze skvele kombinuju luxus a dynamicnost... bravo audi!! :yes:
Áčtyřka je žolíkem autosalonu. Ten zkrácený převis ho parádně opticky zrychlil a přilepil k silnici. Přední masku mu může závidět kdejaký východní samuraj, karoserie nemá jedinej kaz. Dokonale namixovaný koktejl luxusního sedanu se srdcem dravce. Přesně cílená trefa do srdce diamantového kovboje, nic pro kýčaře. AUDI boduje velmi vyspělou a dotaženou vizualitou, a to ADS, to je snad sen na kolech. Jo, tohle není žádná roztřesená čivava, tohle je... auto. BRAVO AUDI :yes:
P.S. A bravo text, po prvních dvou větách identifikuji autora. Umí :yes:
ty si fakt vazne psychopat! Zolik autosalonu? Hm...skor je to seda mys autosalonu. Podla mna su zolici v radoch Mercedesu, BMW , japoncov, korejcov a francuzov! To ostatne - cize koncern - neprisiel s nicim novym a navyse odkopiroval pri tejto 4-ke BMWeckovu 3-ku >:D >:D >:D >:D >:D >:D proste humus, nuda, nespolahlivost! Ale taky je uz koncern ;-)
Tak, a teď si zkus přečíst GTIho příspěvek a pak hned ten tvůj. A zkus si zcela upřímně sám pro sebe říct, který z nich je podle tebe hodnotnější, smysluplnější a kvalitnější. Sám pro sebe, sem to psát nemusíš, je mi jasné, že ostatním to nepřiznáš. Ale zkus být chvíli upřímný aspoň sám k sobě. :no:
no sorry pan redaktor.....ale tieto koncernovo orientovane kecy su fakt na ...... Audi skutocne nepriniesla nic nove. Korejci, japonci, francuzi ano.....ale Audi??? Vsak si este eraz prejdite fotky. BMW aj Mercedes priniesli taktiez novinky....kdezto Audi okopirovalo staru A4, pridalo tam par vylepseni, linie su ciste BMW3 ...hm...to je prevratna novinka????????????????????
Mozna zlepsili problem Audi a timto zvetsili vnitrni prostor, mozna jsou nove TDI CR opravdu kvalitnimi motory, ale vzhled A4 je uz okoukany. Gratulavat muzu za tvar a velikost zavazadelniku, golfove hole se tam asi vejdou. Celkove na me A4 pusobi velice rozpacite, jakoby se designeri nemohli rozhodnout co dal. Navic okoukana predni maska pusobi velice tezce, nesportovne (kdyz uz tak nasilne prezentuji sportovni design). V kombinaci s A5 auto jako celek vypada mnohem lepe. Celkove bych A4 hodnotil jako nepovedenou hroudu tak typickou pro koncern VW.
Treba aby se taky dalo prodavat i mezi lidmi mladsimi 50 let. Aby se prodavalo jeste lip. Civilizace starne a koncern stavi design podle nejvetsi skupiny zakazniku. Lidi starych 50 a vice let je jiz dnes na svete pres jednu tretinu a za 10 let bude pres polovinu. Pokud se Audi bude orientovat na zakazniky o 10 mladsi, oslovi tim obe skupiny najednou. Nemecke automobilky si to pomalu (velmi) zacinaji uvedomovat. Uvidime jestli jejich kroky nejsou prilis pomale.
S Mercedesem souhlasim. Zakaznici C:cka jsou vetsinou duchodci. Myslim ale, ze BMW 3 se prodava dobre a jeho zakaznici jsou mladsi nez je tomu u A4. U noveho M-B C:cka se docela povedl exterier, interier ale totalne zabiji potenci exterieru. Z tohoto trojlistku bych si osobne vybral BMW, ale pouze proto, ze mam k nemu vrely vztah. Jinak neuznavam nadhodnoceni techto znacek. Samozrejme jde jen o me postrehy, nicim nepodlozene a nepocitam do nich cesky automobilovy trh netrh.
Tvůj problém, téměř v každé diskusi, je, že začneš se snahou o objektivní pohled, jak se asi auto bude prodávat, jak se na něj bude dívat trh atd., abys to pak zabil větou, já bych si ho ne/koupil, v závislosti na tom, jestli píšeš o své ne/oblíbené značce resp. auto se ti ne/líbí, a pak na základě této své osobní preference učiníš "obecný" závěr, že auto je povedené nebo nepovedené. Občas se ještě necháš unést nějakým svým "vypozorovaným" postřehem, jako například teď o věkové skladbě zákazníků A4. A jak tedy funguje Mariánkova dedukce? Je založená na nějakém faktu, který by se dal zobecnit? V tomto případě třeba statistice věku kupců A4? Jistě ne, Mariánek se cítí být mladým, A4 se mu nelíbí, takže Mariánek udělá "obecný" závěr, že Audi dělá auta pro lidi nad 50 let, resp. jak dál vyvozuje něco v tom smyslu, že Audi si svou tragedii pomalu uvědomuje a snaží se zamířit níž, asi na čtyřicátníky. >:D >:D Mariánku, zkus zavolat do Audi, že bys to místo v marketingu jako vzal. Že se neozvou? Nic si z toho nedělej, Bertoňákovi se z Alfy taky neozvali, a jakej to je machr. ;-)
Mariane, nechci Vám brát iluze o MB, ale nemáte tak úplně pravdu. Mercedes třídy C není, nebyl a asi ani nebude auto pro důchodce. Už předešlá verze patřila mezi sportovněji střižená auta. Vnější design tomu nemusí napovídat (chytrému napověz, hloupého trkni), ale pečlivý pozorovatel si sportovních genů všimne. Komu to nedojde, nechť se posadí dovnitř. Mluvím z vlastní zkušenosti!!! Sedadla jsou relativně nízko nad vozovkou (minulá verze, ta současná zdá se vyšší) s dobrým bočním vedením, které podrží i v ostřeji projížděných zatáčkách , výhled z vozu vpřed i vzad nic moc(sedadla lze samoz. el. přizvednout, ale pak tam budete jak Hugo z hor), řízení vcelku příjemně tuhé (narozdíl od přeposilovaných koncerňáků s typ. mrtvou polohou kolem středu, kdy nevíte kam si to kola míří a co je pod nimi), brzdy dobře dávkovatelné s rozumným rovnoměrným účinkem,které ani po několikerém použití nevadnou. Šestikvalt manuál je příjemně přesný na ideálné dlouhých drahách, i když dlužno dodat, že na BMV 3 oprvdu nemá!!! I spojení s automatem je příjemné. Pětikvalt je příjemně kultivovaný a pokud jej už "máte v ruce" stačí těstě než vůz přeřadí lehce uvolnit plynový pedál a odpustit si tak sice neznatelné ale přeci jen lehké zhoupnutí. Vůz je v městském provozu příjemně obratný, s malým poloměrem otáčení. Použité materiály jsou velice kvalitní, příjemné na dotek (u současné verze podezření z úsporných řešení), celkově působí vůz vyváženým dojmem, s náznakem luxusu z vyšších tříd a sportovním flairem. Tento pocit Vám v BMV bude chybět. Je sice rovněž kvalitně zpracované z dostatečně kvalitních materíálů, ale poněkud strohé a také příbuznost s řadou 1 trochu zamrzí. Audi zaslouží za použité materiály a zpracování absolutorium. Má to ale jednu vadu. A to pro někoho vadu podstatnou. Budete se nudit. Neskonale nudit. To auto je jak vytesané z kamene. Nikde nic nepovrzává, neodpadává, ale vcelku se není ani na co koukat. Spolehlivě Vás přemístí z bodu A do bodu B, ale za srdce nechytne.To samé platí i o motorech. Zejména pak nekultivovaných TDI. Na to je zde mistr jízdní zábaby BMV 3. Co z toho vyplývá?? Každý vůz má své ego, které je odlišné a podle toho má i své zákazníky. BMV 3 je mist jízdní zábavy, skvěle ovladatelné, v zatáčkách pekelně rychlé, v inter.trošku strohé. Ale takový má sportovní vůz být. Audi A4 je monolit. Elegantní, kvalitativně nedostižný, sportovní flair podtržený agresivní maskou a neskonale nudný. Mercedes C, zdá se jako by vznikl v genetické laboratoři, jehož autor vzal to nejlepší z genů obou soupeřů a přidal trochu luxusu navrch. Každý vůz je tedy trochu odlišný. I jejich zákazníci jsou odlišní ač loveni ve stejných vodách. Nikdo si přeci nepřejeme aby všechny vozy byly stejné. Rozmanitost, možnost výběru, to je oč tu běží!! Nesnažte se tedy rozsoudit, který vůz je lepší. Není to možné. Každý je svým způsobem úžasný a dává to na obdiv jiným způsobem. A každý ze zmiňované trojice si kupce najde!!
pokial doteraz A4ka ťahala za kratší koniec a zdialky sa smutne pozerala za novym Cčkom a 3jkou tak už smutiť nemusi...nova generacia sa vydarila nad očakavania dobre...Cčko degraduje interierom snad o triedu a dizajn si pritom zanechal to čo audinou robi audi...niekto možno nadava,že je to stale to iste,ale to je vlastne podpis ,každy bude vedieť,že je to audi nikto si a4ku nezmíli ani s 3jkou coupe/ktora ma svetla okopirovane z konceptu Nuvolari/.pre mňa jednoznačny viťaz premiantou strednej triedy...zanim BMW a posledny mercedes a jeho Cčko...
mno tak moj nazor.. milujem znacku BMW ako ziadnu inu.. pacia sa mi MErcedesi, a znacky ako Lexus a pod.. cize luxusne znacky a opakujem moje srdce patri BMW no podrobne som si presiel novu ku a konstatujem ze je skvele je krasna, luxusna, preplnena najmodernejsiou technikou a ma styl a podla mna sa chlapsi v Ingolstate mozu tlapkat po pleci a gratulovat si jednoducho sa mi VEELMI paci...
...uz to mam pred ocima.Srovnavaci test Fordu Mondeo,Audi a4 a Bmw 3.Mercedes bych srovnaval s ostatnimi,je moc pohodlny.Jinak s temi tlumicemi,to je stejny jako u Mondea a z boku mi to trochu(ale opravdu jen trosicku)pripomina Bmw 3.Jinak ale:skvele,vyborne,bravo.... P.S.Kdo mi to ato koupi? :-)
To rozložení váhy 50:50 zlepší jízdní vlastnosti na limitu, ale zhorší trakci u předokolky. Co víc normální člověk potřebuje. Krouhat zatáčky na čas nebo vyjet do zasněženého kopce. Když se chce člověk sportovně svézt tak si to přece nestopuje, ale snaží se dostat z auta všechno. To že to posunutá náprava zlepší čas na okruhu nemá pro uživatele žádný význam. V rally se zadní náhon vůbec nenosí, ale jezdci do práce ho jistě ocení.
Ono je to tak: vždy když v určitém segmentu přijde nějaká automobilka s novým vozem, dostává se do čela peletonu. Tak je to i v této třídě: před časem byla na špici trojka z Mnichova, jistě rychlé,dynamické auto. Pak přišlo céčko ze Stuttgartu, a překonalo trojku nejenom komfortem jízdy, ale také výbornou stabilitou. Teď přichází nová čtyřka, a asi se usadí na čele peletonu ona (na nějakou dobu...). Asi bude mít uvnitř nejvíce místa, perfektní zpracování vnitřku, slušné motory, progresivní a moderní prvky výbavy,vynikající trakci a velmi dobré jízdní vlastnosti.
Jezdil jsem s A5 a byl jsem opravdu překvapen,jak skvělé jízdní vlastnosti to auto má na suchu i na mokru...a A4 je konstrukčně téměř shodná s A5.
Co se týká vzhledu, každá fotka trochu zkresluje, a tak si počkám, až uvidím novou A4 "naživo". Pak se teprve vyjádřím.
A pak se svezu.
A pak si ji koupím.
Máte jiný postup?