Nejlepší je jejich nápad vytvořit pro každou značku koncernu jiný IT team, který pak outsourcuje od desítek firmiček tu kousek a tam kousek. Levá ruka neví, co dělá pravá, nikdo za nic nemůže a jede se dál.
Hlavně, že to stojí miliardy a výsledkem jsou nas.raný statisíce zákazníků.
Bravo VW!!!
Přitom by stačilo mít jeden tým a 4 layouty. 1 zodpovědnou osobu a ta pod sebou opravdu špičky oboru a dát jim prostor dělat svou práci dobře.
Čím větší firma, tím větší trapas. V jednom koncernu jsem kdysi dělal. Taky největší na světě ve svém oboru. A když nám pak na meetingu představovali svoje vize na webovky a jejich tým "specialistů", tak člověk nevěděl, zda se smát a nebo brečet. Samozřejmě vše tak 10 let s křížkem po funuse.
Přitom dneska umí "každej garážovej trouba" napsat za pár dní funkční software, ale v koncernech asi nikdo z nich dělat nechce, nebo ho nepustí...
To je jak u de...lů z T-MOBILE. Člověk si platí TV pro webový prohlížeč a sleduje ji roky. Pak se udělá tzv. vylepšení (update) a od té doby (cca rok a půl) TV nefunguje ani v Safari, ani v Chrome, prostě nijak. Další korporace s miliardami na účtu, neschopná zprovoznit debi.lní přehrávač svých vlastních placených služeb. Technické oddělení neví co s tím. Jedině přejít na Windows, nebo ke konkurenci. Opět bravo!!!
...ale mně se sw v Passatu se.re každou chvíli a co mi vyváděl cestou z Grosglockneru a pak domů, to už jsem ho málem rozkopal. Pomalu každou třetí jízdu nějakej zásek.
Sedačka nenajede do polohy, AppleCarPlay se nenačte, nejdou přeskakovat sladby, nejde ovládat hlasitost BT, otáčky motoru pořád 1000ot./min. i když filtr neregeneruje (to dělalo i po 3 restartech auta na 20 km jízdy z kopce s olejem na 90° a spotřebou 0,4l/100), baterie pořád podvybitá, bezdůvodné varování o kolizi, reakce na všechno skoro o vteřinu zpožděná, naposledy mi matrixy přepínaly z dálkových na potkávací tím způsobem, že autu přede mnou uprostřed přepnutí prdly plný výkon do zrcátek. 3x za sebou. Už jsem čekal, kdy zaflokuje auto a půjde mi dát do držky.
Atd. atd. OTA aktualizace ani po návštěvě servisu nefungují atd. atd.
Zkrátka bezedná studnice "veselých" historek z natáčení.
Člověk uteče od Francouzů a dostane skoro stejnej křáp.
Jaká by to byla v dnešních autech pohoda, nebýt lemplů v IT a jejich nadřízených...
Lexus nedělá kombi. Toyota dělá jen Corollu TS a 2.0h by prošel jen s odřenýma ušima a musel bych jezdit hooodně klidně, abych to vydržel.
Bohužel Apple CarPlay ještě loni neuměli, průvlak na lyže je pro ně posledních 50 let sprosté slovo, neumí naklápět zrcátka při zpátečce, nekrytá couvací kamera je asi z roku 80. Ukazatel paliva je tam jen tak jako, sedačky nejdou elektricky, nemají nastavení kolečkem, nemají nastavitelný sedák, podběhy nejsou řádně vytlumené, nejdou koupit 360°kamery, matrixy tuším taky ne, nejde výhřev skla, brzdy jsou slabší než u VW a to ty u VW stojí za houno taky. (Před týdnem jsem je barvil na modro i když jsem nechtěl.) Atd.atd.
Ale hlavně Toyota nejde konfigurovat.
Takže ano, docela rád bych dal šanci spolehlivosti, ale musela by umět i tu praktičnost a individualizaci. A je to škoda. Kvalita a spolehlivost hybridního pohonu mne jinak fascinuje i když to vytí eCVT taky moc nemusím.
Je to krapet soutěž o to, co tě nakonec bude míň sr.át.
Naprosto uprimne - taky me sere, ze Lexus nedela kombiky a v hodne oblastech si Toyota jede svy. Nekdy nevim, jestli neumi, nebo ma tech starsich dilu na sklade az moc a upgrade bude, az dojdou. Na druhou stranu ale to, co nabizi funguje a dovolim si rict temer bez problemu.
V konecnem dusledku je to jenom o tom, jestli chces byt high tech a riskovat nefunkcnost, nebo pujdes o generaci dozadu, ale nebudes nic resit. Je to jenom o preferenci. I kdyz ano, rozumim Ti a moc dobre.
Mate tam chybu v nadpise! Slovo "opět" treba vymenit za "pořád". A rovno mozete vyhodit aj to "prý". Je to skratka fakt, ze koncern ma so software problemy, a to uz niekolko rokov. Spravny nazov clanku je teda:
"VW pořád trápí software..."