co je fajn😒br />
- garáž
- RWD
- dvojitá podlaha
- spouštěcí lůžko vpředu
co není fajn😒br />
- ceny
- obrovská nadváha
- nicmoc výkon vzhledem k váze
- oddělené postele
- zbytečně velký tříplotýnkový sporák
- samostatná sprcha zabírá místo
- lednička na pravé straně
Dvoulitr 125kw na 5.5t, to by mě teda zajímalo jak jezdí, asi jednoduše jako kamion včetně rozjezdu.
V evropě jsou obytňáky bohužel dost omezené legislativou kdy nad 3.5t musíš mít jiný řidičák, tachograf atd. Prostě jak kdybys jel velkym náklaďákem. Přitom 5t na podvozku klasický dodávky nevidím jako problém, obzvlášť když tu máme velký počet střelců co ty 3.5 tunový běžně o tunu přetěžují 😐
120-130km/h to po dalnici pojede. Na předjíždění na okresce nemá většina camperů beztak odvahu 😒]
Nad 3.5t obytka tachograf nepotřebuje, je to rekreační, nikoliv užitkové vozidlo.
Cčko je jasné, ale to je jen dobře.
- RWD
- dvojitá podlaha
- spouštěcí lůžko vpředu
co není fajn😒br /> - ceny
- obrovská nadváha
- nicmoc výkon vzhledem k váze
- oddělené postele
- zbytečně velký tříplotýnkový sporák
- samostatná sprcha zabírá místo
- lednička na pravé straně
V evropě jsou obytňáky bohužel dost omezené legislativou kdy nad 3.5t musíš mít jiný řidičák, tachograf atd. Prostě jak kdybys jel velkym náklaďákem. Přitom 5t na podvozku klasický dodávky nevidím jako problém, obzvlášť když tu máme velký počet střelců co ty 3.5 tunový běžně o tunu přetěžují 😐
Nad 3.5t obytka tachograf nepotřebuje, je to rekreační, nikoliv užitkové vozidlo.
Cčko je jasné, ale to je jen dobře.