Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premium

Zpět na článek

Návrat bubnových brzd: Na co jsou škodováci hrdí

17 komentářů

Othello
tak jsem četl jen začátek. Ale v práci máme a měli jsme Ducata, Sprinter a Transportéry a problém s reznutím kotoučů mají jen ty Transportery
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Máš pravdu, BMW, Citroen a Toyota nemá problém, v práci mám jumpera(ducato)a po 300tkm žádný problém, ale vzadu má na ruku buben alá BMW, stejné jsem to měl na Z4
jam2015
Dúfam, že tých 300tkm si nenajazdil na pôvodných kotúčoch 😉
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Já jsem pán řidič který učil i ostatní, I desky a pakny jsou původní, jen měněn startér, baterka a spojka a čalounění sedačky.
Avatar - Anonym
Anonym
to bych chtěl po 300 tis vidět, na vlastní oči 😄 😄 😄
traveldrive
...alebo ako z prúseru spraviť prednosť.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, tady se smáli amíkům že maj vzadu u lowend verzí bubny, já teda nikdy ameriky s bubny neměl, i čtřkový Camaro co nemělo ani el. okýnka mělo vzadu kotouče.

A dneska z toho dělaj přednost, tak to je hodně k zasmání....

Prémiové značky už měly kotouče vzadu v 70 letech 😄 😄 😄 A vpředu ještě třeba s 2 třmeny na kotouč.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Já sem měl fiata 125p a ten měl kotúče.
jam2015
Máme v meste taký dlhý padák z kopca. A mnohí nevedia brzdiť motorom, takže celý zjazd noha na brzde. Dole sú potom nechladené bubny tak žeravé, že sa idú roztaviť 😉
Avatar - xxc
xxc
Jedine s plnou baterkou, inak to rekuperuje samo a brzdu ani nepoužije.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Správně a já když mám plnou baterku, tak tam dám B aby to brzdilo motorem.
jam2015
Písal som starších autách - nie o baterkáčoch 😉
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Hororu o škodovkách se nerad zmiňují, to jsem měl jednou bubny i ve předu bez posilovače, jednokruhovky a ten litrový motor moc nebrzdil
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
tak se na me divali malem ze jsem divnej.

A koukam, ze to bylo "premium" !

Ale ted vazne: pro normalni auto na bezny jezdeni jsou bubny vzadu fakt lepsi. Jen musi mit "samostavy" .

A s odkazem na clanek vedle o omezovani rychlosti.
Na aute kolem tuny a s 55kW vykonu jsou bubny vzadu fakt uplne v pohode.
😉
traveldrive
Ani najlacnejšia Fabia nespĺňa to, čo píšeš. 1,0MPI má udávaný výkon 59 kW a minimálnu váhu (asi s tou najminimálnejšou výbavou) s vodičom 1122 kg, celková váha so záťažou môže presiahnuť 1,5 tony. To tvojej definíí vôbec nezodpovedá - čiže bubny na škodovke sú blbosť, nie prednosť.
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Mě by jen zajímalo, co na ty bubny řekne ABS.
Kotouče se na auta začaly dávat také proto, že v kombinaci s ABS a ESP to bubnům moc nešlo - přeci jenom 15x za vteřinu upustit a zvýšit tlak a přesunout pakny, to není vůbec jednoduché.
Avatar - skejpa
skejpa
Chapu zamer a chapu, ze to muze pro normalne jezdici lidi byt plus. Ale jakmile chcete jet rychle, tak bubny velmi rychle nestaci. Mel jsem pujceny Enyaq RS a kdyz rozpohybujete tu hordu kilogramu baterek a pak mate prudce brzdit, nedejboze vicekrat, tak mi verte, ze budete nadavat, ktereho ***a napadlo dat na Enyaq bubny. Notabene na RS, ktere by melo byt "sportovni". Na te Fabii to jeste beru ale na necem drazsim ne.
A at se nevymlouvaj na EV. Chvili predtim jsem jel s Kiou EV6 a ta mela kotouce i vzadu a rekuperuje uplne stejne.