Premium
Máme v meste taký dlhý padák z kopca. A mnohí nevedia brzdiť motorom, takže celý zjazd noha na brzde. Dole sú potom nechladené bubny tak žeravé, že sa idú roztaviť 😉
Jedine s plnou baterkou, inak to rekuperuje samo a brzdu ani nepoužije.
tak se na me divali malem ze jsem divnej.
A koukam, ze to bylo "premium" !
Ale ted vazne: pro normalni auto na bezny jezdeni jsou bubny vzadu fakt lepsi. Jen musi mit "samostavy" .
A s odkazem na clanek vedle o omezovani rychlosti.
Na aute kolem tuny a s 55kW vykonu jsou bubny vzadu fakt uplne v pohode.
😉
A koukam, ze to bylo "premium" !
Ale ted vazne: pro normalni auto na bezny jezdeni jsou bubny vzadu fakt lepsi. Jen musi mit "samostavy" .
A s odkazem na clanek vedle o omezovani rychlosti.
Na aute kolem tuny a s 55kW vykonu jsou bubny vzadu fakt uplne v pohode.
😉
Mě by jen zajímalo, co na ty bubny řekne ABS.
Kotouče se na auta začaly dávat také proto, že v kombinaci s ABS a ESP to bubnům moc nešlo - přeci jenom 15x za vteřinu upustit a zvýšit tlak a přesunout pakny, to není vůbec jednoduché.
Kotouče se na auta začaly dávat také proto, že v kombinaci s ABS a ESP to bubnům moc nešlo - přeci jenom 15x za vteřinu upustit a zvýšit tlak a přesunout pakny, to není vůbec jednoduché.
Chapu zamer a chapu, ze to muze pro normalne jezdici lidi byt plus. Ale jakmile chcete jet rychle, tak bubny velmi rychle nestaci. Mel jsem pujceny Enyaq RS a kdyz rozpohybujete tu hordu kilogramu baterek a pak mate prudce brzdit, nedejboze vicekrat, tak mi verte, ze budete nadavat, ktereho ***a napadlo dat na Enyaq bubny. Notabene na RS, ktere by melo byt "sportovni". Na te Fabii to jeste beru ale na necem drazsim ne.
A at se nevymlouvaj na EV. Chvili predtim jsem jel s Kiou EV6 a ta mela kotouce i vzadu a rekuperuje uplne stejne.
A at se nevymlouvaj na EV. Chvili predtim jsem jel s Kiou EV6 a ta mela kotouce i vzadu a rekuperuje uplne stejne.
A dneska z toho dělaj přednost, tak to je hodně k zasmání....
Prémiové značky už měly kotouče vzadu v 70 letech 😄 😄 😄 A vpředu ještě třeba s 2 třmeny na kotouč.