Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premium

Zpět na článek

Návrat bubnových brzd: Na co jsou škodováci hrdí

17 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, tady se smáli amíkům že maj vzadu u lowend verzí bubny, já teda nikdy ameriky s bubny neměl, i čtřkový Camaro co nemělo ani el. okýnka mělo vzadu kotouče.

A dneska z toho dělaj přednost, tak to je hodně k zasmání....

Prémiové značky už měly kotouče vzadu v 70 letech 😄 😄 😄 A vpředu ještě třeba s 2 třmeny na kotouč.
traveldrive
...alebo ako z prúseru spraviť prednosť.
jam2015
Písal som starších autách - nie o baterkáčoch 😉
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Já sem měl fiata 125p a ten měl kotúče.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Já jsem pán řidič který učil i ostatní, I desky a pakny jsou původní, jen měněn startér, baterka a spojka a čalounění sedačky.
jam2015
Máme v meste taký dlhý padák z kopca. A mnohí nevedia brzdiť motorom, takže celý zjazd noha na brzde. Dole sú potom nechladené bubny tak žeravé, že sa idú roztaviť 😉
jam2015
Dúfam, že tých 300tkm si nenajazdil na pôvodných kotúčoch 😉
Othello
tak jsem četl jen začátek. Ale v práci máme a měli jsme Ducata, Sprinter a Transportéry a problém s reznutím kotoučů mají jen ty Transportery
Avatar - skejpa
skejpa
Chapu zamer a chapu, ze to muze pro normalne jezdici lidi byt plus. Ale jakmile chcete jet rychle, tak bubny velmi rychle nestaci. Mel jsem pujceny Enyaq RS a kdyz rozpohybujete tu hordu kilogramu baterek a pak mate prudce brzdit, nedejboze vicekrat, tak mi verte, ze budete nadavat, ktereho ***a napadlo dat na Enyaq bubny. Notabene na RS, ktere by melo byt "sportovni". Na te Fabii to jeste beru ale na necem drazsim ne.
A at se nevymlouvaj na EV. Chvili predtim jsem jel s Kiou EV6 a ta mela kotouce i vzadu a rekuperuje uplne stejne.
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Mě by jen zajímalo, co na ty bubny řekne ABS.
Kotouče se na auta začaly dávat také proto, že v kombinaci s ABS a ESP to bubnům moc nešlo - přeci jenom 15x za vteřinu upustit a zvýšit tlak a přesunout pakny, to není vůbec jednoduché.
traveldrive
Ani najlacnejšia Fabia nespĺňa to, čo píšeš. 1,0MPI má udávaný výkon 59 kW a minimálnu váhu (asi s tou najminimálnejšou výbavou) s vodičom 1122 kg, celková váha so záťažou môže presiahnuť 1,5 tony. To tvojej definíí vôbec nezodpovedá - čiže bubny na škodovke sú blbosť, nie prednosť.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Hororu o škodovkách se nerad zmiňují, to jsem měl jednou bubny i ve předu bez posilovače, jednokruhovky a ten litrový motor moc nebrzdil
Avatar - Anonym
Anonym
to bych chtěl po 300 tis vidět, na vlastní oči 😄 😄 😄
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Správně a já když mám plnou baterku, tak tam dám B aby to brzdilo motorem.
Avatar - xxc
xxc
Jedine s plnou baterkou, inak to rekuperuje samo a brzdu ani nepoužije.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
tak se na me divali malem ze jsem divnej.

A koukam, ze to bylo "premium" !

Ale ted vazne: pro normalni auto na bezny jezdeni jsou bubny vzadu fakt lepsi. Jen musi mit "samostavy" .

A s odkazem na clanek vedle o omezovani rychlosti.
Na aute kolem tuny a s 55kW vykonu jsou bubny vzadu fakt uplne v pohode.
😉
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Máš pravdu, BMW, Citroen a Toyota nemá problém, v práci mám jumpera(ducato)a po 300tkm žádný problém, ale vzadu má na ruku buben alá BMW, stejné jsem to měl na Z4