Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Hyundai válí! Ukázal dva parádní koncepty a potvrdil příchod Ioniqu 5 N

12 komentářů

Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Nepřestává mě udivovat s čím poslední roky Korejci přichází a jak do toho posledních 10 let šlapou. Leckdy už mi přijdou mírou inovace dokonce i napřed před Evropskou konkurencí. Všechna čest inženýrům a rozumnému managementu v Hyundai. :yes:
Othello
Mě hlavně udivuje jak si elektromobilisti chválí tichý provoz bez nutnosti řazení a bez vibrací ...
... a korejci jim do toho teď nacpou hlukové repráky, simulátor řazení a jako bonus i vibrátor
Všechna čest inženýrům a rozumnému managementu v Hyundai. :D

ještě tam chybí vzadu čtyři výfuky a simulátor dýmu
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Jasně, tak je to trošku nesmysl, ale určitá část zákazníků to tak zřejmě chce, navíc myslím že to bude snad možné regulovat skrze infotaiment ne?
Jinak jsem mluvil o Hyundai obecně jako celku ne jen o těchto dvou modelach.
IPace
od roku 2010-2012 zacal Hyundai postupne pretahovat lidi z Evropskych automobilek do sveho vyvoje v EU i v Asii, ale vybirali si jen lidi co opravdu neco delali, meli napady, a plevel ktery se v Evropskych automobilkach veze na zadech jinych ve stinu birokracie jim tam diky pohovorum vesmes nechali, takze Evropskym automobilkam zustal odpad v oblasti engineeringu a vyvoje systemu, a Hyundai si natahl stovky lidi co opravdu chteji inovovat a delat to jinak, v Evropskych koncernech totiz tito lide byli jen prehlizeni birokracii ktera jejich napady vesmes zastavovala hned v zarodku

vidim to u jedne sve firmy kde spolupracujeme s koncernem VW, to je 10 birokratu na 1 az 2 ktreativce, a kdys neco ti 2 kretivni lide vymyslej a nabidnou to ke zlepseni, tak to proste 2-5 let putuje mezi tema birokratama a nasledne je to zamitnute, a nasledne ty 2 po zamitnuti preradi delat neco co dela dalsich 4-6 lidi a u konkurence by to zvladnul jeden, i proto ma VW neskutecnej problem delat treba moderni a funkcni infotainment, protoze ty lidi co nechteli delat v systemech skoro z 90 let a chteli delat na modernich aktualnich systemech, tak od koncernu proste sli ke konkurenci, a v koncernu VW zustala banda 60-70 lelejch vyvojaru co netusej jak funguji dnesni systemy a tvori to v programech z 90 let, ano v 90 letech tyhle lidi byli spicka, ale dneska je vsechny dokaze nahradit 1 cucak co vyleze ze skoly a co pouziva dnesni extremne automatizovane systemy, coz ale v koncernu nechtej protoze odbory, pro zajimavost, az pred 5 lety se koncern konecne odhodlal prejit na uceleny ekosystem Autodesku, do te doby delalo kazde vyvojove odeleni na jinem systemu a museli najimat externe kompilatory kteri jim psaly aplykace ktere jim to mezi sebou dokazali exportovat/importovat aby to nebyla jen smes ruznorodych dat se kteryma neumej v tom druhem oddeleni pracovat
Hefman
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Alespoň odhadovaná?
Zase 2+ tunový "sporťák"? :D
Mino 1
Ano. Ale kedze sme na oznacenie 2+ tonove sportaky zvyknuti od cias premotorovanych nemeckych SUV, tak nevidim problem 😎.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Přemotorované německá SUV těžko označit jako sporotvní, stejně jako tyto mastodonty.
Mino 1
Mas pravdu. Premotorovane nemecke SUV, ktore automobilky a novinari cele roky oznacovali ako sportove, nemozno brat ako sportove. Hoci, ak nieco dokaze svoje schopnosti ist rychlo nielen v priamke, tak potom sa o tom bude dat diskutovat. Plus to nizke tazisko elektra... 😉😎.
IPace
co je lehkej sportak? rekneme ze treba Audi R8? sucha vaha tamer 1,7 tuny, nebo snad supersport s motorem z F1 AMG One? sucha vaha 1,7 tuny........doba kdy sportaky meli pod tunu je hodne daleko zpet, a popravde klienti techto aut pokud si muzou vybrat, tak bouracku chtej radsi zazit v dnesnich sportacich co vazi 1,6+ tuny, nez v tehdejsich co vazili sice pod tunu, ale taky se pri narazu srolovaly jako plechovka od piva, nehlede na fakt ze to co tady Hyundai predstavil jsou vesmes jen takova ruznoroda GTcka krizena jeste s necim
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
že já budu chtít jednou Hyundai Pony a ještě v elektrice. Ulítávám na dvou vedle sebe světlech v masce. E30, Škoda GLS, Alfa 159 atak.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Oddělat to monstrózní křídlo, šílený difuzor, lízátka, kola a trošku to uhladit a bylo by to krásný retro kupátko.