Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Hefman
Příspěvek podléhá schvalování.
kari.laz
Alespoň odhadovaná?
Zase 2+ tunový "sporťák"? :D
Zase 2+ tunový "sporťák"? :D
Ano. Ale kedze sme na oznacenie 2+ tonove sportaky zvyknuti od cias premotorovanych nemeckych SUV, tak nevidim problem 😎.
Přemotorované německá SUV těžko označit jako sporotvní, stejně jako tyto mastodonty.
Mas pravdu. Premotorovane nemecke SUV, ktore automobilky a novinari cele roky oznacovali ako sportove, nemozno brat ako sportove. Hoci, ak nieco dokaze svoje schopnosti ist rychlo nielen v priamke, tak potom sa o tom bude dat diskutovat. Plus to nizke tazisko elektra... 😉😎.
co je lehkej sportak? rekneme ze treba Audi R8? sucha vaha tamer 1,7 tuny, nebo snad supersport s motorem z F1 AMG One? sucha vaha 1,7 tuny........doba kdy sportaky meli pod tunu je hodne daleko zpet, a popravde klienti techto aut pokud si muzou vybrat, tak bouracku chtej radsi zazit v dnesnich sportacich co vazi 1,6+ tuny, nez v tehdejsich co vazili sice pod tunu, ale taky se pri narazu srolovaly jako plechovka od piva, nehlede na fakt ze to co tady Hyundai predstavil jsou vesmes jen takova ruznoroda GTcka krizena jeste s necim
KANKUNEN
že já budu chtít jednou Hyundai Pony a ještě v elektrice. Ulítávám na dvou vedle sebe světlech v masce. E30, Škoda GLS, Alfa 159 atak.
Mokrous
Oddělat to monstrózní křídlo, šílený difuzor, lízátka, kola a trošku to uhladit a bylo by to krásný retro kupátko.
×
Sdílení komentáře
×
... a korejci jim do toho teď nacpou hlukové repráky, simulátor řazení a jako bonus i vibrátor
Všechna čest inženýrům a rozumnému managementu v Hyundai. :D
ještě tam chybí vzadu čtyři výfuky a simulátor dýmu
Jinak jsem mluvil o Hyundai obecně jako celku ne jen o těchto dvou modelach.
vidim to u jedne sve firmy kde spolupracujeme s koncernem VW, to je 10 birokratu na 1 az 2 ktreativce, a kdys neco ti 2 kretivni lide vymyslej a nabidnou to ke zlepseni, tak to proste 2-5 let putuje mezi tema birokratama a nasledne je to zamitnute, a nasledne ty 2 po zamitnuti preradi delat neco co dela dalsich 4-6 lidi a u konkurence by to zvladnul jeden, i proto ma VW neskutecnej problem delat treba moderni a funkcni infotainment, protoze ty lidi co nechteli delat v systemech skoro z 90 let a chteli delat na modernich aktualnich systemech, tak od koncernu proste sli ke konkurenci, a v koncernu VW zustala banda 60-70 lelejch vyvojaru co netusej jak funguji dnesni systemy a tvori to v programech z 90 let, ano v 90 letech tyhle lidi byli spicka, ale dneska je vsechny dokaze nahradit 1 cucak co vyleze ze skoly a co pouziva dnesni extremne automatizovane systemy, coz ale v koncernu nechtej protoze odbory, pro zajimavost, az pred 5 lety se koncern konecne odhodlal prejit na uceleny ekosystem Autodesku, do te doby delalo kazde vyvojove odeleni na jinem systemu a museli najimat externe kompilatory kteri jim psaly aplykace ktere jim to mezi sebou dokazali exportovat/importovat aby to nebyla jen smes ruznorodych dat se kteryma neumej v tom druhem oddeleni pracovat