Design
GM elektrizuje všechny nesmyslný malosériová modely, jen aby co nejdál oddálil elektrizaci hlavního nejprodávanější portfolia značky. S Boltem se jim to zatím moc nepovedlo. Toho se prodá doslova jen pár kusů, protože se jim podělaly baterky.
Tohle jméno už má zamluvený Škodovka. To jí nemůžete krást! Za chvilku na ní zbyde už jen Kybliq.
Takto vypada budoucnost.
:yes: :yes: :yes:
Čína ovládla těžbu vzácných kovů během 90. let dvacátého století a od roku 2000 měla na těžbu vzácných zemin téměř monopol.
Dominance Číny trvá dodnes, v roce 2017 ovládala přibližně 80 % celosvětové produkce. Své pozice na trhu si je Čína dobře vědoma. Od roku 2011 Čína oficiálně omezuje těžbu „z důvodu obav o životní prostředí“, ale analytici se domnívají, že jde především o rozhodnutí strategické a politické.
„Snížení vývozu kovů vzácných zemin má za cíl posunout čínské výrobce na vyšší úroveň dodavatelského řetězce, aby mohli do světa prodávat hodnotné hotové výrobky a ne podřadné suroviny,“ spekuloval The Economist. Čína dokonce využila omezení e😜ortu této vzácné suroviny jakožto nástroje politického nátlaku, když v reakci na spor s Japonskem zakázala vývoz do této země (Čína souvislost popírá).