Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Cadillac poodhaluje koncept Celestiq, předobraz budoucí vlajkové lodi značky

6 komentářů

DonVito
Elektricka samozrejme.

Takto vypada budoucnost.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Tak určitě, připrav si šrajtofli Trofime

Čína ovládla těžbu vzácných kovů během 90. let dvacátého století a od roku 2000 měla na těžbu vzácných zemin téměř monopol.

Dominance Číny trvá dodnes, v roce 2017 ovládala přibližně 80 % celosvětové produkce. Své pozice na trhu si je Čína dobře vědoma. Od roku 2011 Čína oficiálně omezuje těžbu „z důvodu obav o životní prostředí“, ale analytici se domnívají, že jde především o rozhodnutí strategické a politické.

„Snížení vývozu kovů vzácných zemin má za cíl posunout čínské výrobce na vyšší úroveň dodavatelského řetězce, aby mohli do světa prodávat hodnotné hotové výrobky a ne podřadné suroviny,“ spekuloval The Economist. Čína dokonce využila omezení e😜ortu této vzácné suroviny jakožto nástroje politického nátlaku, když v reakci na spor s Japonskem zakázala vývoz do této země (Čína souvislost popírá).
Avatar - kuk
kuk
GM elektrizuje všechny nesmyslný malosériová modely, jen aby co nejdál oddálil elektrizaci hlavního nejprodávanější portfolia značky. S Boltem se jim to zatím moc nepovedlo. Toho se prodá doslova jen pár kusů, protože se jim podělaly baterky.
DonVito
Bohuzel.
Uvidime co bude za par let.
Avatar - Anonym
Anonym
Bolty hlavně hoří víš, a to i přes několik svolávaček a upgrade, tak proto je nikdo nekupuje a ani se nevyrábí 😄 😄 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tohle jméno už má zamluvený Škodovka. To jí nemůžete krást! Za chvilku na ní zbyde už jen Kybliq.