Novinky
        Tak si vyber niečo netradičné hightech v áčkach, napr. Oktávku TDi. 😊  Podľa mňa je to jedna z najzaujímavejších Toyot aké som doteraz videl. Trocha ma vyrušujú tie old school digi čísla na klimatizaciíí, ale čo už, Japonci.
        Som si isty, ze ty cielovka nebudes. V Toyote vedia, ze sa nechces uspinit pri nakladani mineralok 😉.
        Ta černočervená mi přijde dost nevkus, ten černej zadek zejména. V tý šedostříbrný celkem ok a elegantní auto... mám rád nízký přední světla...  jen mám teda dojem, že kdyby si odpustili "prvky crossoveru", tak by ta silueta byla ještě o dost lepší.
(a kdyby to byl liftback, tak by to bylo praktičtější... ale budiž, svět má v oblibě sedany, tak proč ne)
(a kdyby to byl liftback, tak by to bylo praktičtější... ale budiž, svět má v oblibě sedany, tak proč ne)
        Na nete sa da najst toto. Citacia: "Táto technológia je overená a je bezpečnejšia ako lítium-iónová alebo polymérová.  S NiMH nedochádza k úniku tepla a bezpečnosť je pre Toyotu veľká vec.  Toyota tiež používa NiMH, pretože je predvídateľná.  Vedia, že väčšina ľudí prežije záruku na batériu alebo vymení vozidlo do 5 rokov."
        Je to pěkně popsaný u c-hr, že slabší má lipolky a silnější nimhy, nevím kde to bylo popsaný, já mám ještě tu starou verzi
        to auto sa bude predavat iba v usa? alebo to bude aj pre europu, propadne celosvetovo...?
        Také je to hybrid a tam mizerná energetická hustota NiMH nevadí. Při nízkém množství energie je vcelku jedno, že to má nějaké to kilo navíc. U elektromobilů by to už bylo pár stovek kg navíc proti Li-Ion. Pak se to snadno odůvodní bezpečností. Protože jak vidíme, u bZ4X to šlo jaksi stranou.
        Já moc nevěřím tomu, že Li-ion hybridní baterie budou za 10 let perfektně fungovat tak, jak to vidíme u letitých Priusů.
Prostě, jak se říká, Ti tomu dali korunu.