Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
crossosedan s otvírací zadní stranou kufru, abych se ušpinil i při nakládání minerálek.
Som si isty, ze ty cielovka nebudes. V Toyote vedia, ze sa nechces uspinit pri nakladani mineralok 😉.
Renoo
Důvod použití NiMH baterie může být jaký?
"nikl-metal hydridová baterie s vysokým výkonem"
"nikl-metal hydridová baterie s vysokým výkonem"
Je to pěkně popsaný u c-hr, že slabší má lipolky a silnější nimhy, nevím kde to bylo popsaný, já mám ještě tu starou verzi
Na nete sa da najst toto. Citacia: "Táto technológia je overená a je bezpečnejšia ako lítium-iónová alebo polymérová. S NiMH nedochádza k úniku tepla a bezpečnosť je pre Toyotu veľká vec. Toyota tiež používa NiMH, pretože je predvídateľná. Vedia, že väčšina ľudí prežije záruku na batériu alebo vymení vozidlo do 5 rokov."
Také je to hybrid a tam mizerná energetická hustota NiMH nevadí. Při nízkém množství energie je vcelku jedno, že to má nějaké to kilo navíc. U elektromobilů by to už bylo pár stovek kg navíc proti Li-Ion. Pak se to snadno odůvodní bezpečností. Protože jak vidíme, u bZ4X to šlo jaksi stranou.
Emel
Ta černočervená mi přijde dost nevkus, ten černej zadek zejména. V tý šedostříbrný celkem ok a elegantní auto... mám rád nízký přední světla... jen mám teda dojem, že kdyby si odpustili "prvky crossoveru", tak by ta silueta byla ještě o dost lepší.
(a kdyby to byl liftback, tak by to bylo praktičtější... ale budiž, svět má v oblibě sedany, tak proč ne)
(a kdyby to byl liftback, tak by to bylo praktičtější... ale budiž, svět má v oblibě sedany, tak proč ne)
salamoon
to auto sa bude predavat iba v usa? alebo to bude aj pre europu, propadne celosvetovo...?
Prostě, jak se říká, Ti tomu dali korunu.