Novinky
proboha jak souvisí ten EV speciál od VW s běžným sporťáčkem od Renaultu? to VW je jednoúčelová věc která má vyjet kopec. Renault má být auto pro normálního uživatele sporťáku - tzn. pojezdit na okruhu, na okreskách, a nějak normálně se tam po ose dostat.... Ty dvě věci mají společné jen to že mají 4 kola a baterku.
Ani běžnější elektromobil nemá se zdoláním extrémního kopce problém :yes:
https😐/youtu.be/hp9ovpB9bVo
https😐/youtu.be/hp9ovpB9bVo
Mozno chcu len dopredat vyrobu stavajucej generacie, ktora sa velmi nepredava tak vypustili info o nasledovnikovi 😉
Ja som to vo videu nezachytil. Kolko percent baterky ostale v auto po vyjazde na tento kopec?
Dal by sa napisat elaborat. Su rozne moznosti pohonu, ktory mozu vyuzit a treba si pockat. Ale je pravda, ze je lepsie ukoncit diskusiu. Nepochopili ste myslienku napisanu na pociatku. Mozno ste to ani necitali. Kazdopadne pekny den 😊
Měl lichou obavu, že Výlet do Alp a výjezd třeba 15km serpentýnama někam do průsmyku bude pro EV nějaký problém. No pochopitelně nebude, když na takový výlet nepojede třeba Dacií. Končím tuto diskuzi.
já celkem sleduju Alfu 4C a za 3 roky od konce produkce jsou její ceny tak +30%. A to teda levná nebyla ani předtím 😉
To nikto netvrdi. Tu je ale rec od Mr. Murphy o A a na to reakcia od Vas o niecom uplne inom. Zavodny special po vyjazde na kopec pravdepodne mal stavu uz len na prezentaciu. Kvoli hmotnosti. Odporucil by som este raz precitat prvy prispevok Mr. Murphy. A skusit pochopit o com pisal.
Podle mě tenhle přístup prostě nebude fungovat.... samozřejmě možné je, že se pletu 😉