Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Studie naznačuje, že na dosažení klimatických cílů není dostatek mědi

196 komentářů

Hendly
Ryccardo já nechápu proč pod každým článkem o EV začneš psát nějakou svou "pravdu"?
Vždyť se skoro vždy ukáže, že tématu nerozumíš příliš do hloubky.
Co tě nutí tohle psát?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle téma my 2 léééta probíráme = během těch let se ukázalo že NIKDY NIC NEvíš = všechno pro tebe bylo překvápko nikdy si nic neznal. JEDINÝ konzistentní za celou doby bylo JÁ ryccardo kluk bez střední POPÍRÁM

JÁ ryccardo nemám maturitu ale JÁ vždy VÍM všechno LÍP a CHCI aby svět fungoval PODLE MĚ

když to není po mém jak JÁ sem si usmyslel JE TO automaticky ŠPATNĚ

takže zopakuju Hendlyho otázku PROČ? začneš vždy psát nějakou svou "pravdu"?
Hendly
A kde ty "fakta" které tu prezentuje bereš?
Energetika tvůj obor, podle toho kolikrát si chyboval, neni.

PS: víš jaký je procentuální nárůst obnovitelné energie v Číně v porovnání s EU a růstem?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že není vhodné dospělým (vzdělanějším a inteligentnějším rozhodně znalejším) říkat KLUKU = jsme probrali. Opravdu je ti potřeba vysvětlovat proč to nenahrazovat HOŠÁNCI?

že NEchápeŠ co proč jak klimatický cíle nebo na planetě už skoro 60 let https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 no nechápeŠ = co se dá dělat. NIC jak víŠ si o problematice nevěděl = občas dokonce PO ODKAZECH dál popíral 😄

takže k podstatě a znovu: viz Hendly 14:47 (taky mě to zajímá)
ryccardo
Studie by hlavně měla naznačit, že naše klimatické cíle jsou nedosažitelné i za cenu sebezničení Evropy.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TÁÁÁÁHNI DO PEKLA do ruSSka odporná pro RUSSÁCKÁ SS.VINĚ lidská ZRŮŮŮDO tam patříš DO PEKLA
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
viz já 9😁6 a vlastně viz Hendly úvodních 14:47
Hendly
Takže nejdřív tvrdíš to jak je EU špatná a nevede se o EV a JE diskuse a pak když to neumíš dokázat napíšeš, že se neshodnem?


Wtf? To už přes tu trollskou propagandu nevidíte to základní?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
BEZ NEJAKEJ HLBŠEJ ANALÝZY = to si opsal odkud? Ptám se VÁŽNĚ 😄

Jestli mohu doporučit NEfabuluj https😐/slovnik-cizich-slov.abz.cz/…/slov👋fabulovat

Jestli chceš bejt na někoho NASSranej NÁVOD na koho zde https😐/www.auto.cz/diskuse/86088/1#…
DonVito
https😐/www.euro.cz/…kazatel-blizici-***cese

Měď, jejíž cena znatelně stoupla po vypuknutí války na Ukrajině, nyní stojí nejméně za více než rok a čtvrt
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
webpaja??? 😁

to si snad ty ne? :😉

jaký desítky = já sem JEN amaterasu = ten redakce NA ZÁKLADĚ TVÉ ZRŮDNOSTI pro ruSSká SS.vině = zrušila

ale i tam = sem jasně psal TO JSEM JÁ JÁ JÁ :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
to je SUPER že dva NÁHODOU úplně stejní myslitelé co NEDÁVAJÍ a POPÍRAJÍ druhý stupeň ZŠ = jsou ve shodě :-!

hele ryccardo Barik 152x napsal že ON NE = TY ses učil na základce o ropě? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak mi pár MÝCH vyjmenuj 😉
JÁ se ke svému TEBOU zaSSraná ruSSká SS.vině ZRUŠENÉMU nicku Amaterasu HLÁSÍM že JSEM TO JÁ = blbý viď :😉

tak co ta vlastivěda UŽ chápeš učivo co si 152x popřel?????????????????????????????????

že JSI BONZÁK = opakuješ ČASTO
že JSI UBOŽÁK = prostě pro ruSSká SS.vině = já pravdu říkám často 😊
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mám zapnutý dvě klimatizace = takže v poho

Tobě ani DVACET v tom PEKLE KAM PATŘÍ pro RUSSKÝ SS.VINĚ nepomůže 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No vidíš a TAKHLE (ideologicky) si furt jen VYMÝŠLÍŠ = neznalost(i) nahrazuje IDEOLOGICKÉ takhle to JÁ CHCI vidět 😐

v kombinaci JÁ JÁ JÁ vždy všemu rozumím (nej)LÍP než Vávrové a Sedláčkové a Attenburoughhové. Když MĚ to v hlavě vychází JINAK než jim = znamená to že ONI SE MÝLÍ
Hendly
O zavření JE se v Německu vede debata 30 let a vždy se stejným výsledkem před 10 lety se to po havárii ve Fukusima jen urychlilo.

Zavření zbytku je bohužel zřejme technická nutnost. Plány v jaderné energetice se bohužel nedají předělat v řádu měsíců (i když by si to teď asi přáli).
Hendly
Takový dvě otázky trochu mimo.

Má Německo právo zavřít své JE když o tom několikrát rozhodla vláda vznikla že svobodných voleb? Má to snad někdo Němcům zakazovat?

Když víme, a víme to, že spalování fosilních paliv není cesta. Máme po ní jít dál jen z důvodu, že to dělá někdo jiný?
Hendly
Proč tu opět tvrdíš tohle?

Je volný evropský trh s elektřinou tak to jako nemají využívat?
Hendly
Ryccardo cítíš se jako odborník na energetiku?
Hendly
O EV se diskuze vedla a vede velice dlouho.
Stejně tak o JE se vede v Německu diskuse asi tak 30 let.
Jen přechod na jiného dodavatele paliva je velíce složitá věc (viz problémy v Temelíně) a do zimního období zbývají dva měsíce.

Nějaký zdroj na "zákaz diskuze na téma JE a EV v Německu" ?

PS: ano, mám zájem o tvou osobu. Zajímá mě kdo a z jakých důvodu naslouchá zřejmým nepravdam a dal je šíří. Chtěl bych to pochopit a případně i pomoc.
Hendly
Ryccardo trochu problém je, že ty to děláš obráceně.
Nejdřív máš názor a pak pro něj hledáš argumenty.

Víš třeba že EV a OZE se vhodné doplňují? Že JE potřebuje pro budoucnost i vodikove hospodářství a spousty dalších souvislosti?

Čína má stejny plán jako EU, skončit s fosilem. Jen jeho startovní čára je jinde.
Např jeden údaj. V přepočtu na hlavu je v produkci CO2 Čína lepší než ČR.

PS: ten problém je velice složitý a právě proto nabízí populistum mnoho příležitostí.
Proč jim ale věříš?
gil54
Jestli to třeba nebude tím, že ten žáček třetí třídy si neuvědomil, že k dosažení klimatických cílů je potřeba víc mědi nejen kvůli elektromobilům.

Například ve větrníku není ani gram mědi a dráty ke každému z nich jsou dřevěný. Totéž solární farmy. Prakticky cokoliv se šmrnce kolem elektřiny je vázáno na potřebu mědi.

Ne že bych chtěl zpátky parní lokomotivy, ale jen současné pojetí železnic po celém světě spolknou mědi dost, každá tramvaj, většina el. vedení. Každý elektromotor měď, Nikdo nechce točit klikou u rolety, chce mačkat spínač, 8 motorů v sedadle, dva motory aby se hejbal volant nahoru, dolů, dopředu, dozadu. Vodní rozvody topení také z části měděné. Střechy, okapy a ...a ...a...............

Nejsou to jen elektromobily a spotřebu mědi neovlivňují jen optimistické a moderně zelené cíle o dosažení plánované uhlíkové neutrality.

Teď žáčku třetí třídy počítej......
Hendly
Možná je to jen způsob zjistit jestli znáš a chápeš souvislosti a nebo jen opalujes populistické hesla.

Stále nechápu co tě přiměje mít takové názory které tu zástavas.
EU je jedna z nejsvobodnejsich části světa. Chtěl bys žít v Číně? Rusku? Indii?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TÁHNI DO PEKLA HNUSná pro ruSSká SS.vině

Proč tyhle BLEKOTy LŽI NESMYSLy = píšeš? vím že se VŮBEC ani zbla NEorientuješ v ekonomice (i jen český) viz https😐/cs-cz.facebook.com/…382001545863030/ takže PROČ TEĎ ZASE tyhle pro ruSSký proti nám protiEUropský DEMAGOGIE?

asi takhle: TÁHNI DO PEKLA odporná HNUSná pro ruSSká SS.vině = tam patří DO RUSSKA DO PEKLA

je VÁLKA bez ***e pravá nefalšovaná (zaSSranej ruSSák) VÁLKA = vybral siSS špatnou SSTranu
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ad Čína = a tohle napíšeš PO všech vysvěleních podepřených odkazy

PROČ staví třeba ty uhelky a současně PROČ jsou ve snižování emisí AKTIVNĚJŠÍ než my atd. VŠE ti bylo vysvětleno = naprosto zbytečně

ono to asi MÁ DŮVODy a) proč si vymýšlíš o přednáškách (kde si slyšel že 99% ropy projezdíme v autech) b) proč ti dělá problémy učivo 2. stupně ZŠ a proto nemáš střední

Nerad to opakuju = ale FAKT TO PŘEHÁNÍŠ = letitej ruSSkej fando co "Bych ty tupý protestující čechy rozmetal vodním dělem" https😐/www.parlamentnilisty.cz/…lk-Foldyna-11446 sakra VÍŠ že máš IQ tykve a NULA vzdělání (i jak MOC si furt vymýšlíš a lžeš)

jinak (i) DNES SE ke svým slovům a fandovství Foldynovi a Putinovejm motorkářům hlásíš?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jsem rád ve společenství blbců = kam si zařadil i Sedláčka a Attenborougha atd. 😄

Viz 9:14 = je to furt dokola (to samé TY a špatné zpracování informací = bez urážení PROTO vole tupej NEMÁŠ ani STŘEDNÍ ŠKOLU!!!

fakt to přeháníš VÍŠ co si zač = to nikdy nekončící machrování JÁ všemu vždycky rozumí líp = a Vávra a Sedláček a Attenborough a vůbec VŠICHNI KDO SE MNOU NEsouhlasí = SE MÝLÍ to je fakt moc 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
téma TI BYLO VYSVĚTLENO (včetně MNOHA odkazů)

takže důležitý dotaz PROČ si to překroutil do = viz Hendly 14:47?

bez urážení ale protože to přeháníš viz já 16:00 = nemáš střední protože na ní nemáš mozek = ale viz Hendly 14:47 furt dokola ve všem se snažíš psát VY (včetně třeba https😐/www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 ) jste proti mě blbci MĚ má svět poslouchat TO JE SPRÁVNĚ
Hendly
Tak škola kde se neučí o naprosto zásadní věci pro moderní dějiny jako je ropa?

Možná to hodně z tvých názoru vysvětluje...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že (do)dnes nechápeš co se to tam učí = máš BLBÝ

Že se to tam učilo + učí = si dostal odkaZY

Že když si to 152x popřel = si dostal odkaz i na běžnou českou učebnici Z TĚCH LET = víš

Že si teda chodil asi na nějakou pomocnou = se nabízí

Že si lhář = se ví

Že si fandiL celý život tomuhle https😐/www.novinky.cz/…tinvest-40403664 se vědělo

Že tomu fandíš (do)DNES = se bohužel ví taky = si HNUSná pro ruSSká SS.vinská zrůůůůda

Která nezná učivo ze ZŠ = na pomocný ste to nebrali? tak to fakt nevím. VŠUDE jinde jo = zkus ty děti dohnat
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
říkat celá léééta ruSSké HOAXy citující pro ruSSké SS.vini pravdivě = co byla a je (i po začátku války) má kdekoliv co dělat

2 miliardy aut (letadel atd) BEZ ropy = samozřejmě prospěje
Hendly
Tak to snad víš když jsi takový znalec energetiky a geopolitiky.
Hendly
Není právě podpora EV způsob jak vybudovat vlastní "ficury" a nebýt závislej na Číně?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ono to s tím mrznutím (bez ruSSkého plynu) má svoje PLUS = pro nás EUropu ruSSký zastavení plynu znamená = sakra problém. Ale současně totéž pro RuSSko to znamená SAKRA PROBLÉM

asi tak (nějak = to je zjednodušený popis ekonomických důsledků) :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz 14:47 a 15😁1

Docela mě mrzí že tu nebudeme někdy za 100 let kdy ten přechod asi 2 miliard aut a https😐/www.novinky.cz/…letadel-40403360 definitivně skončí, abych ti řekl: MY VŠICHNI jsme ti TO ŘÍKALI :😉
Hendly
A četl jsi ty odkazovane texty?
Nic takového o čem píšeš tam není.

Diskuze se vede a jak veřejná tak odborná.
Hendly
Tu v podstatě reaktivaci je v Německu musel nakonec někdo rozhodnout a samozřejmě na to jsou různé názory a všechny se podrobně zkoumají. A výsledek rozhodnutí je, že udržování JE už nebude pokračovat a to rozhodnutí bylo provedeno na základě podrobného zkoumání a nese za to politickou zodpovědnost.
Vzpomínáš jak dlouho trval a jaké jsou problémy s přechodem na jiné palivo do Temelína?

PS:zajímavé téma o tom jak rusové platí některé organizace... To že rusové v ČR vedou skrytou kampaň proti EU, které se zde mimochodem aktivně účastní, přehlížíš?
Hendly
Opravdu navrhujes vzdát se putinovi?
Hendly
To vymýšlíš sám tenhle "humor"?
ryccardo
Není pravda, že se nám nedaří plnit klimatický cíle v podobě udržet růst oteplování pod nějakou hodnotu? Že si tady v EU stanovujeme nesmyslný cíle omezování emisí CO2 a Čína to co my uspoříme za 2 roky smázne svým růstem emisí? To je myslíš nějaká moje pravda nebo je to holá realita, kterou ty odmítáš akceptovat? Nutí mě to psát, aby si lidi uvědomili fakta a nežili si tady v nějakým zeleným bruselským snu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kolik procent toho co UKRADL že dal na charitu?
Hendly
Takže burzu co funguje mnoho let a zajišťuje nízké ceny zrušíme jen pro jeden krátký extrém a nahradíme ho centrálním plánováním které nikde a nikdy nefungovalo?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
a taky ti tam utekla další drobnost = cena energie. ZROVNA ceny z Německa si dostal = si říkal (psal) že NEJLEVNĚJŠÍ je jednoznačně ta z JÁDRA (postaru😉

Jaký žes to tam viděl čísla? teda NEJ ta z jádra byla = to ANO 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ano TADY MÁŠ PRAVDU :😉

MY nadprůměrně vzdělaný kontinent = znající CO JE ZAČ ruSSko = jsme vsadili na energii z...? 😲 😁 :-!

SAMI jsme SE do průseru DOSTALI 😉
PowerHouse
i ropy.
Vycházím z toho, že 1,7 mld Indů bude chtít mít svoje auto. K nim se přidají Indonésané, Filipínci, Vietnamci, ... .
Hendly
Tak opět jen jen aktuální body ruské propagandy.

Inflace, opět co místo naskakovani na populistické titulky zjistit co je příčinou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a od toho jsou ty znalosti a vzdělání = aby člověk tahle furt jen ne PLÁCAL JAKO TY

tak snad raději TÁHNI DO PEKLA pro RUSSKÁ SS.VINĚ kam patříš za svůj boj PROTI svý zemi a svý EUropě a EUroatlatnický civilizaci

UŽ ti došla ta VLASTIVĚDA ze ZŠ = co si 152x popřel že NEEXISTUJE? UŽ chápeš učivo základky?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
pravil PETR ČÍŽEK = známý šílený multinick 😄

co NENÁVIDÍ EUroatlantickou civilizaci = a je tak "chytrej" že nevěděl ŽE něco takovýho je = tak to (jak to u věcí CO NEVÍ) POPŘEL že něco takovýho je :-!

a je to BONZÁK jak se rád chlubí a pro ruSSká SS.vině = TAKŽE skončí V PEKLE kam patří všechny pro ruSSký ZRŮŮŮŮŮŮŮDY
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
jj VZOR TYKAČ lepší "vkus" mít skoro NEJDE :yes: :yes: :😉

jinak slunce svítí vítr fouká a voda teče = zadarmo 😉
PROTI tomu bojujou ikváci jako ty NEJVÍC 😲 :😉 😁 :-! 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
no a tenhle ROZSAH BLÁBOLů pak už nikdy nechápu = dostal si odkaz (kde byl PŘESNÝ OPAK toho co sis do té doby myslel)

a napíšeš ODKAZY na ofiko německé zdroje BYLY HOAX 😲 😁

tak CO ten Foldyna (a STALINisticko PUTINovská parta motorkářů a ROZMETÁVÁNÍ čechů v čechách aby SRBsko RUSSKÁ grupa měla klid)? a co Foldyna a (zelená = asi UŽ mu došlo co tobě a Barikovi FURT a FURT NE) energetika?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
jo kdyby JEN nás pár "trochuznalých" tady z diskuzí = vono CELÝ SVĚT to vidí a HLAVNĚ DĚLÁ jinak než TY pro ruSSká SS.vině bys chtěl = a to TĚ sere :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I apologize = samozřejmě BONZÁCKÁ pro ruSSká SS.vině
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) napsal = LHÁT SE NEMÁ! 😉
2) ano shodli = dostal si odkaz a TENTOKRÁT ho vzal (a dál už svou původní kravinu JAKO Z PŘEDNÁŠKY VE ZLÍNĚ netvrdíš)
3) vsaď se o VELKOU SUMU = a dohledám :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
hele CO ten ROZPOR???

viz já 12:13 druhý řádek
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
volič KSČm a TVRDÝ ODPŮRCE DEMOKRACIE = má péči o demokracii 😲 :😉 😁 :-!

už NEJSI fanda STARÝCH dobrých ZLATÝCH ČASŮ socialismu?? To jsou TVOJE SLOVA ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz 14:47 a 15😁1

Docela mě mrzí že tu nebudeme někdy za 100 let kdy ten přechod asi 2 miliard aut a https😐/www.novinky.cz/…letadel-40403360 definitivně skončí, abych ti řekl: MY VŠICHNI jsme ti TO ŘÍKALI :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ano BYL jsi VŽDY pro ruSSká BONZÁCKÁ SS.vině = redakce bohužel ruSSkýho kašpara odpornou lidskou SS.vini (i po začátku VÁLKY kdy za agresora ZASE KOPEŠ = první dny SI BYL dost ZASKOČEN = už seS oklepal) redakce i takovou ZRŮŮŮDU dál trpí

Mě dala BAN = tobě (co tu tisíckrát citoval ruSSký dezinformační weby) NE
Hendly
Tak na rozdíl od nedávné minulosti můžeš, až se tvuj obraz budoucnosti vyplní, emigrovat do ruska...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
tolik slov = o ničem
další slova = o autismu

hlavně JEN NE o Foldynovy A JEHO OTOČCE s(e zelenou) ENERGETIKOU :-!

a když budeš u něj = není problém JEDNA věta o něm a pro ruSSkých pro STALINistických PUTINových motorkářích. Stačí jen
a) DÁL to vidím STEJNĚ jako DO VÁLKY
b) změnil jsem názor (jako Foldyna v energetice😉
Hendly
Znovu - opalujes tu vsechnyybody ruské propagandy.

Proč?

Energetická burza a její využívání ti něco říká?
Proč stále věřís tomu co ti říká rusko?
Hendly
V těch odkazech je článek o stavu plnění dohod a pak několik vytrženych vět z rozhovoru s ekonomem.

To je zdroj na kterém stavíš názor na změny ve světové energetice?
DonVito
Podvolit se rusku je snad jeste horsi nez doba kamenna.

Kazdopadne ja budu radeji mrznout chudy, nez zit v ruskem podruci.

Stejne jako Ukrajinci bojuji a moc dobre vi proc.
Zverstva ruska nelze zapomenout,tak jako ta nemecka z WWII.
Lidice, Lezaky, Buca...
Hendly
To si myslíš a nebo znáš vznik EU legislativy?
Ty nevíš o nutnosti dokladovani detailních dopadovych studií atd?

Ty si myslíš, že lze za půl roku předělat plánované vypnutí JE které řešíš deset let? Tusis vůbec co to znamená?

Proč se necháte vodit za nos populistickyma řečmi?
Hendly
Stále ta stejná písnička - musíme být s ruskem a nebo umrzneme a zahyneme....

Nezní to divně?
Hendly
Jen taková otázka. Za co chceš na těch ulicích demonstrovat?

Za připojení k rusku?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
až jednou přestaneš popírat tu Vlastivědu co si dostal odkaz na učebnici (a co v ní je) prostě POCHOPÍŠ co se to na ZŠ vlastně učiLO za socialismu a učí (do)dnes https😐/zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ tak pak možná přestaneš MEKTat = JÁ tupoun co 153x popřel ŽE se to na základce učil(o) JEN JÁ MÁM PRAVDU a všichni se mýlí

Svět má fungovat jak JÁ říkám JÁ JÁ JÁ (a ryccardo :😉 😁 :-!
TAK má svět fungovat = podle NÁS 😲 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
no HEZKÁ snaha o ÚNIK + plky o autismu (neni ti to už FAKT TRAPNÝ?

takže CO ten Foldyna? 2x? Jednou jako pro ruSSká SS.vině
Podruhý on a OTOČKA ZMĚNA v tom co ty popíráš vysmíváš se zpochybňuješ?

a JAK si vysvětluješ = že ten co (i) ty mu říkáš MOUDRÝ CHLAP = říká furt ve všem PŘESNÝ OPAK než ty???
Hendly
Přirovnává nesvobody socialismu s rozhodnutím vlády a parlamentu zvoleným ve svobodných volbách?

Jsi si jistý že víš o čem mluvíš? Víš jak StB nicila životy nepohodlnym? Jak brutální to byl režim?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
jak jsem já Amaterasu napsal (myslím) druhý den zaSSraný ruSSký VÁLKY = Putin svou zem EKONOMICKY ZDEVASTOVAL (do doby PŘED válkou = na jen asi 6ti násobek výkonu NAŠÍ ekonomičky = největší zem světa super bohatá na nerostný suroviny!) a teď jí PŘEDAL číně = udělal z ní (další) čínskou provincii

TVOJE prognóza KRACHU EUropy = už byla = tak CO se stalo Bariku ŽVANILE že ZASe nic? 😄

Petře Čížku TÁHNI DO PEKLA KAM PATŘÍš všechny pro ruSSký SS.vinský ZRŮŮŮŮDY
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz FANATICKÝ ODPŮRCE BEV = jen 1 a půl https😐/www.auto.cz/…omobilech-140599 zase furt jen lžeš TY pro ruSSká SS.vině ZASE jen plky kecy lži = patříš DO PEKLA jako KAŽDÁ pro RUSSÁCKÁ SS.VINĚ

ty BUDEŠ ČUMĚT až (jednou) pochopíš to vyučování ZŠ z odkazůůůůůů
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok = takže dál trvá TVŮJ ODPOR k ní = jak si opakovaně zřetelně jasně vyjádřil

a jsi dál příznivce STARÝCH ZLATÝCH ČASŮ socialismu (ostatně PROTO i po revoluci volíč KSČm
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
protože si to TADY na ACZ napsal? 😄

a DOBRÝ VÝJIMKA = tohle si pochopil a na mou OPRAVU reaguješ (skoro) správně = už to dál netvrdíš. Jen to POPÍRÁŠ že si to napsal = což je ve veřejném prostoru kde se to dá dohledat = docela TRAPNÝ :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrovna včera o tom mluvil https😐/www.irozhlas.cz/…r_2207212103_kth docela rozumnej chlápek

Říkal (vlastně) že JSI DE.BIL a pro ruSSká tupá SS.vině = prostě jako vždy když jde o znalost že si TUPÁ TUPKA = teď navíc s BONUSem PRO RUSSÁCKÁ SS.VINĚ
Hendly
Jinak když dáváš další odkaz. Vzpomeneš si co se stalo v září 2021?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
zajímavý jak často píšeš SÁM O SOBĚ = viz Hendly 11:50

Jak SI vysvětluješ že napíšeš MOUDRÝ CHLAP https😐/www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 a jsi s ním TRVALE ve všem v ROZPORU https😐/www.irozhlas.cz/…e_2201011731_pik

jo a co ten FOLDYNA https😐/www.novinky.cz/…o-prahy-40282218 furt chceš čechy rozhánět vodním dělem aby ruSSký pro STALINovský SS.vině měly od nás čechů u nás doma v Česku klid?
neZKLAMAL tě? https😐/www.seznamzpravy.cz/…c-foldyna-191892
Hendly
V tom odkaze je průběžný stav plnění a to je něco absolutně jiného než neschopnost plnit....

Mimochodem je tam ale informace o tom, že ČR se k tomu dobrovolně přihlásila. Není to o žádné EU.
Hendly
Děkuji za přepis aktuálních bodů ruské propagandy pro českou republiku.

PS: šíření strachu a přesvědčení že se musíme vzdát hned bez boje je jedna z myšlenek nejen Umění války.
Vždyť je to i základ všech hororu, vždy je tam postava která křičí "všichni umreme"
rohor
Oni zelení mozkové budou ve svých utopiích přenášet elektřinu bez drátů. Sice se to nepovedlo ani panu Teslovi, ale OK. Ajo vlastně, kwa, nejsou na to taky potřeba cívky, z mědi ?? 😄 😄 😄 😄 😄
gil54
No a já zase, že nejde o výrobu elektřiny, ale o budoucí globální potřebu mědi.

No nic ...
rohor
Kde nic není tam ani smrt nebere a moudrost si za prachy nekoupíš.
gil54
Lituji, asi jsi nečetl můj příspěvek a přesto na něj reaguješ.

Článek není jen o elektroprovozu, elektromobilech a už vůbec ne pouze o ČR nebo nějakém Temelínu.

Je o eventuálním nedostatku mědi v souvislostech s plánovanými cíli.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale jdi ty... je to nesmysl, ještě navíc když donvita znam osobně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
no a takhle BLBĚ všechno chápeš = jo NAPSAL si co sem napsal že si řekl

ALE viz odkaz(y) pak v reálu FURT DOKOLA říkáš MÝLÍ SE (v ekonomice ruSSka ve válce s ruSSkem v boji se změnama klimatu FUFT SE JEN PLETE
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tady si někdo plete donvita s windieselem. 😒]
Lubo
S takým Hendlym sa napr. nezhodneme ani na tom, že sa nezhodneme 😊. Mimo urážlivého tónu viem jeho príspevky a iný pohľad rešpektovať. Ale diskutovať s nim nebudem (keď dôjdu argumenty vytiahne ruskú propagandu).

Príp. DonVito tiež vidí veľa vecí inak ako ja, ale s niečim viem žiť. A úprimne mojim deťom fandím, aby EV a súčasná politika prispela k riešeniu klímy (aj keď tomu neverím). Dnes sa napr. zhodneme, že tiež radšej zamrznem ako ustupovať Putinovi.

Ale Hammuna by si mal dať pauzu a tieto nacistické komentáre tu fakt nemajú čo robiť.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže já s tím nedlěla, ale řemeslníci, elektrikáři. Smůla vid

Pravili u toho, že hliníkový dráty stojí za hooooo*no 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Eu je nereformovatelný spolek fanatiků a klaunů bez technického vzdělání podporovaný pomatenými aktivisty a lobisti a lidmi, co maj zájem o prachy, které se kolem Green dealu točí 😄
Lubo
Nenávisť plodí nenávisť. Fakt by si mal prestať s tým urážať diskutujúcich a používať nacistické označenia. Čudujem sa, že Ti to redakcia umožňuje.
Avatar - Anonym
Anonym
Na základce v letech co jsem chodil já žádná výuka o ropě nebyla.

Tečka.

napíšu ti tu tu klidně trilionkrát
rohor
Oceňuji, že se k fanatismu přiznávás. Mýlíš se. Fanatismus se fanatismem vymýtit nedá. Fanatismus nevede nikam.
ryccardo
Cena energie z JE, ale vůbec není problém ani by nezdražovala domácnostem výdaje za elektřinu. Proč tenhle blábol neustále dokola opakuješ? Proč šíříš hoaxy, že energie z JE je drahá?
Avatar - Anonym
Anonym
Sim tě Sedláček je fanatik, at lidi zmrznou nebo si koupí kulich a spací pytel mumie pro horolozce do Himalájí a v tom doma spí.

Samozřejmě že takovýhle fanatik vyhovuje jiným fanatikům, zeleným utopistům a Lysenkistům

Co tě na tom překvapuje 😄
Avatar - Anonym
Anonym
To už zkoušeli za totáče a ty hliníkový dráty se po 10 let lámaly jak kdyby byly z perníku.

Máš tam ještě další perly, utopistický fanatiku? 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Zase ležš, fanatiku?

Na plný přechod na EV+ přechod na topení tepelnými čepadly a elektrokotly místo uhlí, plyn, dřeva, štěpky atd by bylo potřeba cca 6-11 nových rekatorů a rekonstrukce přenosové sítě v rozemi 250-600 miliard Kč 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ještě doplním, že Německo, Rakousko, Slovensko, Maďarsko a další země mají uzavřené kontrakty na dovoz Ruského zemního plynu. Jen ČR díky mj. tomu zmr Fialovi nakupuje zemní plyn od Němců místo za 8 euro to kupujeme za 25 euro a zásobníky naplnily za šílených 36 euro... Fiala je politickoekonomický vrah naší země.
A všichni ti pokrytci co spojují nutnost dodávek ruského zemního plynu s podporou Putina, tak jestli já jsem díky tomuto podporovatel Putina, pak ať to stejné laskavě říkají i o celém Rakousku, Německu, Francii a dalsích zemích EU vč. Španelska které poslalo Fialovy kecy o solidaritě pod drn. Ano, podporují tímto Putina úplně stejně jako Scholz a další :-! :-! :-!
Avatar - Anonym
Anonym
webpajacizek
ten si používal rád vid

a desítky dalších 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Vono to právě praskalo i v těch barákách, kde na tom svítila obyčejná lucerna s 60 zárovkou. Jak se do toho šáhlo, rozpadaly se ty dráty pod rukama, víš lháři.

viděl sem to na vlastní oči 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Burza funguje spolehlivě kdy? Když se nic nedělje? Tak to je super, co zrušit třeba emisní povolenky v téhle situaci? Taky nic vid.

Stejně musíte vyrábět z uhelek, nic jiného nemáte, jen to encháte zaplatit lidi.

To jste humanisti vid.
HNUS

Těším se až tu napíšeš, že přebíráš plnou odpovědnost za umrzlé a podvyživené seniory, samoživitelky, za lidi co to nezvládnou a spáchaj sebevraždy atd.
Budeš schopný tu přijmout tu odpovědnost, že díky vaší ideologii opět (stejně jako za stalinistů) zemřou stovky tisíc lidí, možná opět miliony?

My tuto odpovědnost nepřijímáme!! A nikdy přijímat nebudeme. Je to plně díky Vám a vašim nohsledům a následkům vaší politiky a IDEOLOGIE!
Avatar - Anonym
Anonym
To víš, mínusáři jedou.

A jak sou pevně semknuti, zelení utopisté.

A všichni co s nimi nesouhlasí sou umlčováni a diskreditováni a zesměšnováni přesně v duchu stalinistického hesla - kdo není s námi je nepřítel lidu, socialismu a rozvratný živel, akorát ted je to teda nepřítel planety, životního prostředí, Green dealu a našich krásných zelených ideologií, co vymýšlí zelný Suslov, ehm pardon soudruh timmermans, hlavní zelený ideolog EU 😄 😄 😄 😄

to víš , utopista se nezapře, ani když změní barvu, v jádru je to pořád starý dobrý fanatický bolšan, co chce likvidovat odpůrce
Avatar - Anonym
Anonym
ne kluku se Vám zeleným utopistickým neostalainistům orpavdu říkat nedá, vid Trofime.

Hendly/DonVito je to samé co ty 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
podpora Ev je naopak naprosto jistá cesta k plné závislosti na Číně a jejich surovinách a továrnách. Zase lžeš vid, zelný utopisto 😄 😄 😄 😄
Hendly
Trochu mi tam stále, kromě jiného, uniká myšlenka proč asi chtělo Německo obchodně spolupracovat s ruskem?

Zkoušel jsi se nad tím někdy zamyslet?
Avatar - Anonym
Anonym
To víš že jo, neostalinsitický utopisto 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
my máme taky právo, neprodat nemcům ani jednu kilowatku a nebo za 350x násobné ceny jako dosud, at si tam užijí své větrníky a fotovoltaiku, v zimě jim umrzne zádel 😄 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jeho zelené zvratky co sem píše vůbec nečtu. On ještě ani nepochopil že je na mém HL a že na mě fakt nemá reagovat...

Jinak ano je to přesně tak jednoduché jak píšeš. Naše současná vláda nehájí zájmy našich obyvatel.
ryccardo
*** seš akorát ty, která má radost z toho, že nakupujeme předražený ruský plyn přes Němce a říkáme tomu boj proti ruské agresi.

Jistě vysvětlíš v čem Rohypnol nemá pravdu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Snad jen že tohle tu píšu po celou dobu. Masová EV mobilita a celý Green deal je jen politický pokus eurohujerú předem odsouzený k nezdaru.

Zkrátka - já to říkal!!! :-!

Díky současné politice především naší vlády to dokonce vypadá, že ČR bude mít nulovou uhlíkovou stopu už tuto zimu, protože Fialova vláda diletantů nás svoji neschopností a nečinnosti vrátí někam do doby kamenné.
topten
za rok se ve svete vyrobi 100mil aut
v jednom elektroaute je 90 kilo medi
kolik milionu tun medi je potreba na vyrobu 100mil aut a proc je blbost aby se poptavka po medi zvysila o 25mil tun kvuli elektroautum ??
Avatar - Anonym
Anonym
už sem ho xy nahlašoval za propagaci nacismu a gestapa , bohužel redakce to trpí
rohor
DonVita znáš osobně, ale kdo viděl osobně WinDiesla? Aha, nikdo. Pak je to on!
ryccardo
ááá panáček si povolal na pomoc kamaráda. Proč to píšu? protože je to pravda, tak aby si to třeba lidi uvědomili.

https😐/euroskop.cz/…e-zmeny-klimatu/

https😐/www.echo24.cz/…uje-guverner-cnb

Hošánci a teď od vás dvou čekám proti argument, že to tak není.

tj. že nesmyslně stanovený klimatický cíle nedevastují ekonomiku a že je vůbec reálné je plnit respektive, že je už plníme.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ruSSko jistě porazíme green dealem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
budeme bojovat green dealem proti ruSSku a probudíme se jako naprosto závistí na elektrických fíčurách Číny

historie se opakuje, kdo ji nebere na vědomí, musí ji znovu prožít
ryccardo
Hele s tebou to nemá cenu rozebírat. Nemáš na to. Pošlu ti odkazy podporující mé tvrzení a ty si stejně blábolíš tu svoji ideologii.
ryccardo
Ale to já klidně budu hledat. Takže ano Čína buduje mohutně OZE. To nepopírám. Jenže ona buduje taky mohutně uhelný elektrárny.

https😐/www.irozhlas.cz/…e_2108230600_jab

Kdybyste měli hoši nějaký vzdělání, tak si nevytrhnete z kontextu jeden parametr, ale zaměříte se na celek. Takže ano Čína buduje OZE víc než EU, ale zároveň buduje jaderný a uhelný zdroje daleko víc než EU. Oni potřebují energii, tak si ji zajišťují všemi zdroji. Ne jako hlupáci v EU, kteří si myslí, že to spasíme jen s OZE a zbytek si pozavíráme. Čínu na rozdíl od EU nevedou tupci.

Ještě si všimněte v článku podstatné věty - Klíčovým zdrojem emisí uhlíku je energetika. Výroba elektřiny spalováním uhlí a zemního plynu produkuje asi 40 procent světových emisí. To znamená, že elektrifikace osobní dopravy nebude mít žádný efekt a emise CO2 nijak zásadně nesnížíme i když všichni přelezeme do baterkáčů. Mnohem efektivnější by bylo soustředit se (ale celosvětově ne jen v EU) na pálení fosilních paliv jako zdroj získávání elektřiny tj. stavět jaderné elektrárny a budovat OZE zdroje. Hlupáci si myslí, že postavíme energetickou koncepci jen na OZE zdrojích a JE se budeme vyhýbat (viz chybné kroky německé vlády a jejich zavření 22 GW jaderných elektráren)
ryccardo
Jak to souvisí s tím co jsem vám poslal v odkazech a dokazuje, že jste mimo?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Bohužel neví a nebude hledat. V tomto ohledu je jako arese a pár dalších. Své domněnky pokládají za fakt a všechny argenty proti jsou nesmysl.
Avatar - Anonym
Anonym
a Hendly nejméně další 3, sou to multinickoví žvanilové 😄
ryccardo
Já vůbec nemám žádnou péči o demokracii. Ty to tam někde vidíš?
ryccardo
proč si vymýšlíš nesmysly typu, že jsem byl na přednášce kde se tvrdilo, že 99% ropy projezdíme?
ryccardo
Dobrá připomínka. Ano nebezpečím demokracie je, že se k moci můžou dostat celkem lehce extrémisté, když se lidem propagandou vymyjí mozky. Takže ne Němcům nikdo nemůže zakázat řítit se do průseru. Rozhodně ne my, ale nechal bych je v tom vykoupat tj. bez energie. Třeba pak lidi v Německu prozřou a v dalších volbách už extrémistická zelená uskupení, která jim ničí životy, volit nebudou.

Já nejsem zastánce budování uhelných elektráren. Jen se to děje v Číně a uniklo to zřejmě záměrně tvé pozornosti, tak jsem to zmínil. Osobně jsem zastánce jaderné energetiky a postupným utlumováním uhelných zdrojů. Bohužel za 30 let jsme se v tomto nikam neposunuli. Vlastně ano teď konečně EU uznala JE jako vhodný zdroj energie. Měli jsme se ovšem na EU vykašlat a začít s dostavbou Dukovan/Temelína proti mínění Bruselu daleko dříve. Promrhali jsme aktuálně tak 10-15 let.
ryccardo
Ano v tom odkazu je článek o tom jak nejsme schopni plnit nesmyslně přísně nastavené cíle (to je to co tvrdím nahoře)

A pak rozhovor s šéfem ČNB, který varuje před decimujícíma dopadama takových nesmyslně nastavených cílů. Jestli chceš nějaký další zdroje, tak zkus hledat sám.

Pěkný článek třeba zde.

https😐/dfens-cz.com/…kretnich-dopadu/
topten
kdyz ste to vy komousi davali i do mechanicky namahanejch vodicu, protoze na med ste kvuli bide nemeli, tak se neni co divit, ze vam to casem upadlo.
spousta rozvodu v barakach z doby komunistickyho teroru je v hliniku a funguje to i po pulstoleti spolehlive, jen sou draty tlustsi a musi se na ne opatrne
Avatar - Anonym
Anonym
Cena z jádra je daleko levněší než cena z vodíku + OZE, to už ti snad Tykač veřejně rozbral, ulhaný utopisto. Nikdo jeho čísla dosud nerozporoval, věř že kdyby mohli, udělaj to hned. Jenže Pavel má pravdu!!!

A samozřejmě v současné situaci je levnější i než cena z elektřiny z plynovek a paroplynovek 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak ten zelený šašek má 3 účty tak to jsou hned 3 palce dolů že 😁 😁 😁
ryccardo
Ty jsi byl s Hamunou na školení? To je přesně jeho styl neodpovědět a odpovídat otázkama?
ryccardo
Koukám, ale že místní zelená úderka má na tomhle článku dneska službu. Snaží se ho za každou cenu diskreditovat a všechny kdo poukazují na realitu, která je bohužel odlišná od jejich vidění světa. Celá partička trolů Hamuna, Hendly, DonVito a další je koukám v pozoru a mínusujou příspěvky od lidí jako jsi ty, já, Barik, Arese a další, kteří se jim snaží nahlodávat zelenou propagandu 😄 Je to celkem prča sledovat. Těch mínusů u našich příspěvků je nezvykle hodně. Je vidět, že zelená chátra je mimořádně aktivní 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Dva fanatický zelený neostalinistický utopisti se vzájemně plácaj po ramenou, to je prča 😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
který sem tu linkoval už před týdnem 😄 😄

Jinak nic nového, víme, že sou utopisti zcela závislí na Asii a jejich surovinách (včetně těch překoupených z Ruska) 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hlavně Rusko je na tom díky politice EU ekonomicky velmi slušně. Izolace Ruska se nekoná. Suroviny jako zemní plyn na burze se prodává výrazně dráž. Jinými slovy - EU a Fiala vlastně ekonomicky sankcemi podporují Rusko. Reálně tedy dělají přesně prsvy opak.

Nehledě na to, že pro Rusko je plyn 6% hdp. Pro Německo je to 50% zdrojů olynu, tj. průmysl je naprosto závislý. A u nás je to 98%, tzn. naše HDP bez ruského plynu bude...? Složité že?

A tupci jako Fiala budou plácat se nesmysly o tom jak problém vyřešíme snížením vytápění o 2 stupně... Nebo někteří diletant8 budou psát jal radši budou mrznout než aby podporovaly Putina... největší debilita všech dob. Vůbec si neuvědomují co píšou. Bez ruského plynu si totiž nekoupí nic. Nebude pečivo, nebude jídlo, nebudou stavební materiály, nepůjde průmysl. Lidi budou bez práce.!!!
Lubo
Skús si prečítať tie články.
- technická diskusia a zriadenie technickej komisie nebolo umožnené,
- netvrdím, že by bola pre prevádzku JE pozitívna. Je to komplexné. Ale napr TÜV si myslí, že áno. Výsledok: zákaz diskusie.

A nemcom to prekáža, cca 70-75% nemcov je zrazu za zachovanie prevádzky, ale diskusia nie je vládou umožnená.
A to isté sa deje aj v iných oblastiach, aj v oblasti EV.

PS: Rusi samozrejme hrajú spravodajské hry. Zákazy diskusie na závažné témy v záujme “zelenej” ideológie a jedinej pravdy im len nahrávajú a otvárajú priestor pre extrémistov. To je na tom zlé.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak ted ses dokonale odkopal!!

Takže to jsi ty ten zoufalec, co tady má cca 90 fake multinicků a všechny označuje za Petra Čížka.....

No tak sme doma! žádím redakci o okamžitý a trvalý ban tohohle fejkovýho multinickovýho spammera !
Avatar - Anonym
Anonym
Celý svět určitě ne.

Jo podle ekonomů čeká stejný krach co srí Lanku zhruba 7-12 zemí a dalších 15-30 je ohroženo 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Sedláček je trotl co by nechal nejradši zdechnou a umrznout polovinu národa. To je hamanista jak cyp, zrzavej kašpar 😄 😄 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to nemá cenu, on to nechce vidět a slyšet ...
Lubo
Zjavne sa nezhodneme. Ale je to jedno.
Však to nejako dopadne. :-!
rohor
Vypadá to Wine, že jsi nepochopil, o čem se zde mluví. Není to o ceně, je to o nedostatku. Se zeleným pozdravem "Dotované naftě Zdar!", nazdar.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ono je hlavně celá politika Fualy brutální fiasko a myslím že se blíží defenestrace až to lidem dojde co ten šašek tady natropil za škody.

Protože 3/4 spotřeby je průmysl s ne domácnosti. Takže i když budou mít všichni doma třeba 5 pod nulou v zimě, tak to furt bude znamenat že ČR a český průmysl bude úplně v pí..... Jen proto že česká vláda nebyla schopna uzavřít kontrakt na dodávky ruského zemního plynu S KÝMKOLIV.
Avatar - Anonym
Anonym
v EU žádná demokracie není, to je zelený neosocialismus , krporátní totlaita nadnárodních koporací a miliardářů a pokus o Stakeholder Capitlism, tj udělat z lidí totální žebráky co nic nebudou vlastnit, protože na to nebudou mít.

Dobře se bude mít je úzká elita světa
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ty jsi taky docela zvláštní úkaz
btw - slyšel jsi někdy o rovnováze, o kyvadlu apod.?
fanatika může vyvážit zase jen fanatik 😄 😄 😄
na rozdíl od Dona Seladona já to beru s humorem 😄

Sherlock tedy z tebe nebude 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jsi nějaký popletený, na který můj příspěvek reaguješ?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
že na ně plýtváš časem, na fanatiky
topten
kdyz nahradis med hlinikem, tak usetris na vaze polovinu z tech 90 kilo
vsude to asi nepujde, ale staticky silovy draty by jit mohly
hliniku sou tri pr*dele
a kdyz nebude ani ten, tak tam jednoduse das stribro, to ma lepsi vodivost nez med
a nebo nejakej celovodic jak o nem komunisti snej uz asi 70 roku
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
neměť.
ryccardo
jj a když budou ve srabu, tak to koupí od nás nebo od Poláků. Posledně německý ***y tahaly z průseru tuším rumunský uhelný elektrárny. Tupost zelených mozků je bezbřehá. 😉
ryccardo
Ano jste proti mě blbci. To je asi jediný v čem máš pravdu :yes: 😁

Co odkaz, nečetl si viď?
topten
tak si precti co jsi napsal
nekamaradis se s tim nemcem, sakra jak se menuje, nemuzu si vzpomenout ...
alza?
alzha??
sakra jak to je dal ???
porad mi
ryccardo
a na základě čeho si myslíš, že jsem si ten názor udělal? Na základě názorů odborníků, účasti na odborných přednáškách a seminářích a posbíraných faktů. Na základě čeho si tvoříš ty svoje praštěný názory ty? Že Němci řeknou, že je supr nápad zavřít si jaderný elektrárny, tak to vesele odhýkáš a budeš si naivně myslet, že ta elektřina asi někde vyroste nebo to vyřešíme tím, že si přilepíme 10 solárů na střechu. A tím zachráníme planetu. MY tady v Evropě, když Čína mezitím buduje desítky uhelných elektráren, který do 2 let smáznout všechno co my jsme tady dokázali ušetřit. Takže konečný dopad na klima nula.

Plán Číny na emisní neutralitu do roku 2060 je velice chytrý tah. Čína prostě má teď 40 let čas, aby jí svět dal pokoj a oni si mohli vesele rozvíjet průmysl. Takže můžou stavět uhelky a jsou v klidu. EU se tady mezitím v zeleným snu sama zničí.
topten
snazil sem se ti vysvetlit, ze k vyrobe elektriky pro ty elektrovozy potrebujes jen zlomek medi ktera je v tech elektrovozech
no nic ...
ryccardo
Ano takže průběžný stav plnění je hluboce pod očekáváním. Tak jen aby sis to uvědomoval. Se současnou krizí a rozjížděním starých uhelných elektráren po Evropě se situace určitě brzy změní k lepšímu a cíle se začne dařit plnit. To naprosto chápu 😉

ČR se přihlásila dobrovolně. Trochu mi to připomíná volby za socialismu. Běda jestli nebudeš volit tak jak máš, ale dobrovolně. Nemusíš. Jen si pak následky poneseš sám 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Sám si propaganda, ale ta sovětská, nesotalinistická a utopistická 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
jenže slunce svítí nejvíc přesně kdy to není potřeba a fouká si to jak chce vid a ještě jen někde. U nás třeba zrovna moc ne a to celoročně vid utopisto.

Blbý co, nebo zkusíte zase poručit větru a dešti?

To už Lysenkisti a Mičurinci zkoušeli jednou, víš jak to dopadlo, vid Trofime 😄 😄 😄
Lubo
Odkazy som Ti poslal dnes ráno😒br /> - Česká Spořitelna
- Süddeutsche Zeitung

PS: a toto je práve to smutné čo sa nám vypomstí extrémizmom. Akýkoľvek názor čo sa ti nehodí, aj keď sa pod to podpíše bavorský premiér, TÜV, analytické oddelenie Českej Sporitelne je zjavná nepravda a šírenie, atď.
Lubo
V poslednej dobe sa táto EU metóda zákazov bez nejakej hlbšej analýzy dosť “osvedčila”.

Pravudpovediac svet je zaujmavý a nečudoval by som sa ničomu. A v spojení s elektromobilitou už fakt nie.
- vie si niekto predstaviť, že môže Nemecko vypnúť posledné jadrové elektrárne s tým, že dovezie elektrinu od tradičného e😜ortéra Francúzska.
- a zároveň Francúzom nejde polovica jadroviek, tak chcú doviezť elektrinu od tradičného e😜ortéra Nemecka,
- z oboch e😜ortérov sa stávajú importéri závislí na Občasných Zdrojoch Energie, Uhlí a plyne (k 19.7. má Nemecko v zásobnikoch 15% ročnej spotreby)
Lubo
Tak ju proste EU zakáže a bude dosť. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
PS: jsi opět nahlášen 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Já fakt nejsem žádnej čížek, fejkovej multinicku, co tu označuje ze svých 60 fejkových nicků všechny za Čížka.

Webpajovi si taky psal, že je to Čížek vid

Máš to volaký zemtený, jak pravil Zdenda Pohlreich, chtělo by tu budto jiný prášky nebo vyměnit doktora, je smutný, že se tím neřídíš.
A neposloucháš legendy
Avatar - Anonym
Anonym
A ty seš ubohej hulvát co akorát každýho uráží a fanatickej antikomunista, co ALE miluje zelený neostalinistický utopisty, což je paradox jak svina 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Německo chtělo plyn aby mělo čím vykrýt výpadky OZE v zimě, kdy OZE nic nedávaj, a je to nespolhlivej zdroj energie, zcela závislý na výkyvech počasí, narozdíl od fosilu a jádra vid 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mě nemůže dát nikdo ban, protože newstream, idnes, echo24, tydenikhrot, iuhli, seznamzpravy atd na žádném seznamu dezinformačním webů nejsou 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Dodnes čekám na ty učebnice z let 1985-1993 v kterých se učí o tom, že dojde ropa a které se používaly na základkách v letech 1986-1995 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Emigrovat klidně budu a věř že nemusím jen do Ruska nebo někam ke Kimovi, oni mají rozum i jinde 😄
Lubo
To by bolo riešenie.
Rozhodli sa ísť kvázi zelenou cestou (uhlie, ktoré na vyschnutých riekach nevedia dopraviť) + Občasné Zdroje Energie + naleteli Putinovi na rozprávku o lacnom plyne navždy (kým mu dovolíme vraždiť) a my to máme platiť.
Predĺžiť JE Isar 2 do 08/2023, ktorý má na to osvedčenia aj palivo a vyrobil by dovtedy 9000 GWh to nie.

Plus ničíme si konkurenčnú výhodu vlastných zdrojov a udržateľnej energetiky. To sa onedlho prejaví na likvidácii nášho priemyslu (OFZ, SlovAlco, …). A kedy bude nasledovať Škoda a VW Bratislava (investície do nich sú oveľa nižšie ako do nemeckých závodov a predaný počet už davno nie je pripritou VW)
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, Pavel Tykač je dokonalý vzor.

Má ceny výstavby elektráren a to všech možných typů dokonale v malíku . A nebojí se o tom veřejně mluvit.

Navíc rozdal desítky milionů na charitu.

Takže narozdíl od vás je 999999999x takový humanista.
Avatar - Anonym
Anonym
za zrušení burzy, prodej za výrobní ceny, za nesmyslné sankce, co drtí evropany místo ruska, + nějaký rozumný zisk nutný k rozvoji společnosti a investicím, za zrušení utopsitického nesmyslného green dealu a věnování se zásadním otázkách ekologie a skutečné ochrany přírody.
Avatar - Anonym
Anonym
jsi Nahlášen Trofime, zase spamuješ pomocí CTRL+C a CTRL+V vid 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jsi opět nahlášen, neostalinsitický UTOPISTO 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Nazdar Trofime, už ti skončil ban? Tak co si dělal v mezičase, předčítali jste u pirátů Kapitál a další Marxovy a Engelsovy spisy? 😄 😄 😄
ryccardo
Ano já vím, že to populisti dokázali protlačit "díky" havárii ve Fukušimě s chabým argumentem, že se může totéž přihodit v tektonicky neaktivním Německu kde jednak nejsou elektrárny na pobřeží a Tsunami tam nehrozí. Zavření JE není nutnost, ale populistické rozhodnutí. Dokonce bych se nedivil, kdyby to byla nějaká konspirační hra Ruska, které mělo zájem, aby Německo používalo raději jejich plyn na výrobu elektřiny než, aby bylo energeticky soběstačné z JE zdrojů.
ryccardo
Tobě jde to ztrapňování nejlíp. Už jen ty tvoje bezduchý autistický příspěvky plný rovnítek jsou výborný. :yes: 😁
ryccardo
čekám až se sami ztrapní. Zatím se jim to docela daří. 😉
Lubo
Máš pravdu, energetika tu asi nepatrí. Ani jeden z nás na to nie je dostatočne fundovaný. Aj keď som napr. ja osobne riadieľom elektrárne bol (aj keď nie jadrovej).

Zima nebude ľahká a všetky možnosti sa neskúmajú aj kvôli ideológii… Zjavne si niektorí ministri nemeckej vlády a TÜV myslia, že to ide jadro ponechať.
Čítam aj nemeckú tlač, máme nemeckých zákazníkov (aj takých čo vyrábajú batérie) a je to veľká téma. Rovnako aj tá téma ako niektoré zelené nadácie v Nemecku platili priamo Rusi, aby bol vplyv vyšší a “zelené” smerovanie zaručené ihneď a bez diskusie.

Keď vidím toto, tak nemám ilúzie ako podrobne premysleli prechod na elektromobilitu so všetkými dôsledkami.

Ale v zásade je to jedno, nejako to hádam prežijeme. Naši starí rodičia mali horšie podmienky a poradili si. A ja dúfam, že to povedie k niečomu lepšiemu.

Napr:
- https😐/www.sueddeutsche.de/…achten-1.5608181
- Česká Spořitelna to pekne popísala: https😐/research.erste-group.com/…xternal/download?…
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, já to fakt nejsem, já mam jeden nick ulhanej šašulo 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Aby EU brzy nebyla jedna z nejchudších oblastí světa, Čína už si brousí zuby, jak tu levně zkoupí zkrachovalé firmy.

zatím krachují jenom pekárny , ale brzy se to rozjede.

Už se učíš čínsky? Měl bys, měl bys zelený chlapče, týdně aspon 60 hodin tomu věnuj, brzy se ti to mooooooc hodí 😄 😄 😄 😄

To co EU vyrobí za náklady 29 USD vyrobí čína v 90% kvalitě za náklady 14,10.

Budete tedy velmi konkurenceschopní, neboj 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Lžete Vy a to naprosto beoztyšně tu šíříte bludy, zelené utopistické fantasmagorie a předražené nesmyly, vaše OZE jsou invetice v řádu stovek bilionů Kč, bavíme-li se o celé Evropě a o celém světě to už sou triliony.


Naprosté fanatické nesmysly.

Nikdo tu na 16 topit nebude a nikdo to nebude platit.

Lidi vyjdou do ulic!!
Avatar - Anonym
Anonym
Čína je monoopolní dodavatel až 45% surovin a dalších 20% má pod palcem Rusko a jeho spojenci vč jihoamerických a afrických zemích.

Tak jak chcete být nezávislí, ulhaní, zelenou propagandou totálně vymytí utopisti?

Povídej 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Sám seš propaganda, zelenej kašpare, už si převzal hammuna styl psaní nebo jste jedna osoba Trofime? 😄 😄 😄
ryccardo
Jen spoléhají na to, že je někdo vytáhne z průseru do kterýho se sami dostali.
ryccardo
Co máš konkrétně na mysli?
ryccardo
Přesně tak.
ryccardo
Únik od čeho? Od diskuze o Foldynovi? Ano tupane autistickej to je přesně ono. Neumíš se ani držet tématu diskuze. Myslíš si ty ubožáku, že do diskuze o energetice skočíš s Foldynou a já přeskočím hned na tvé nové téma.
Avatar - Anonym
Anonym
JSI nahlášen UTOPISTO 😄 😄

A nebud dlouho na sluníčku, nedělá ti do dobře Trofime 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
PS: JSI nahlášen!!!! 😄 😄 😄
ryccardo
Já ale netvrdil o Sedláčkovi, že je blbec. Jen jsem označil jeho plošné doporučení, abychom si všichni doma topili na 17 stupňů, protože se mu to zdá jako dobrý nápad, za nesmysl.
rohor
Zvláštní tedy, protože kdykoli čtu něco co ti dva napíšou, tak ta míra a způsob fanatismu je tam v absolutních hodnotách stejná. Liší se jen ve znaménku. K tomu to stejné schéma nicků, opravdu, zvláštní úkaz.
Avatar - Anonym
Anonym
Jsi opět nahlášen Trofime.

Co dělaj zelený Mičurinci, budete stavět vodík za 2,5 bilionu Kč?

😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Foldyna tuhle totálně rozesmál a pobaivl sněmovnu - na účet pirátů, když si z nich doslova udělal dobrý den a zesměšnil jejich starostí o Okamurovu výřivku, smali se všichni, i kluci a holky z ODS a ještě říkali že má pravdu, když je nazývá neomarxisty co chtěj zavádět metody 50. let.

blbý co.
ryccardo
Mě nezajímá vznik EU legislativy. O jakých dopadových studiích to píšeš. Ano geniální nápad vlády Angely Merkelové vypnout všechny JE v Německu a nahradit to ruským plynem je 10 let starý, ale v průběhu času bylo mraky možností tuhle hovadinu zmírnit nebo ji zvrátit. Ještě teď není nutný vypínat poslední 3 elektrárny. Pořád by to šlo zastavit a odborníci na to apelují. Bohužel byrokratický německý aparát si tu větev pod zadkem prostě uřízne.

Otázka proč se necháš vodit za nos populistickýma řečma je spíš na tebe.
topten
u nas pro komplet elektroprovoz staci dostavit temelin
tedy na 5mil elektroaut x 90kilo medi v kazdym je potreba kolik kilo medi v dostavenym temeline??
mozna to bude v tisicich tun, ale to je jaky kdyz plivne
a dratu je natahanejch dost
Martin Nejedlý
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Žádné Rusko neexistuje 😄 😄 😄
topten
ses diletant a hlupak co si najme diletanta a hlupaka co neumi delat s hlinikem
verim ale, ze dnesni remeslnik kolikrat musi bejt vykulenej, z ceho ste vy komousi staveli
ja mam v elektrarne uz pres 1/4 stoleti hlinikovy paskovy rozvody na cca 100A
ryccardo
Ano a právě proto nevím, kde vidíš nějakou mou péči o demokracii. Jen poukazuju na rizika plynoucí z přehnaný demokracie.
ryccardo
Ne to jsem nenapsal. Myslím, že jsme se na podílu spotřeby ropy na palivo celkem rychle a jasně dohodli ne? Nechápu proč tady pořád šermuješ s 99%. O tomhle čísle jsem tě nikdy nepřesvědčoval. Takže mi to laskavě dohledej, když to tvrdíš.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nakupujeme ruský plyn 4x dráž než Němci. TÉMĚŘ CELÁ EVROPA VČ. NĚMECKA, RAKOUSKA, SLOVENSKA má uzavřený kontrakt na dodávky ruského plynu. Češi z 98% závislí na ruském plynu naopak žádný kontrakt nemají. Inflace je tu proti zbytku Evropy 2x tak vysoká. Proč asi...

Ale podle těch trollů nejspíš Německo, Francie, Rakousko jsou proruští podporovatelé že....

Fakt síla. Některé věci jsou fakt jednoduché a tady to je naprosto jednoduché příčina vs. následek. Válka na Ukrajině je zlá, ale politika EU a především Fualy je snad ještě horší.
topten
protoze ses diletant a hlupak co neumi delat s hlinikem
ryccardo
jj dohledej. To jsem zvědav.
rohor
Neplete, ale odhalil ho jako Dr. Jekylla a Mr. Hydea.