Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord prý přestal přijímat objednávky na Focus a Fiestu, jaká je situace v Česku?
21 komentářů
kozakm
Vždyť na webu visí u Focusu informace, že lze vybírat jen ze skladovek, už několik měsíců
PowerHouse
Nyní objednaná Fabie se dodá v dubnu/2024.
Před měsícem jsem chtěl koupit v Brně Fabii 81kW bez dalších požadavků, a bylo mně řečeno březen 2024.
Před měsícem jsem chtěl koupit v Brně Fabii 81kW bez dalších požadavků, a bylo mně řečeno březen 2024.
Tak to ta uprimne obdivujem, ze dokazes tak dlho cakat. Ja by som aj na to zabudol
Ofce do výroby je na rok, tzn červenec 2023, Karoq už duben 2023.. takže záleží jakej model, o Fabii je asi zájem :)
Když jsem se jen tak pro info ptal, tak mi říkali, že Superb by šel relativně rychle a nejhorší je Kamiq a Karoq... ale už je to nějakou dobu zpátky.
hugino
Tak načo potom robili ten parádny facelift ?Ja som myslel že aspoň 2-3 roky ho ešte budú ponúkať v akciových cenách ? Mám obavy že do 5 rokov to Ford v EU zabalí a to bude fakt škoda takej značky s takou históriou v Europe ...Capri,Escort,Sierra,Fiesta,Focus,Mondeo....nepochopitelné ako môžu takto do...ať takúto automobilovú značku. :no: :no: :no:
Lidi to měli víc kupovat.
To áno ale keď nemajú napr. vo Forde pre malý SR trh ani oficiálneho dovozcu tým pádom trpí predajná siať samozrejme s akciami + servis tak potenciálny zákazník ide ku konkurencii. A pritom to sú určite kvalitné autá.Keby to robili ako korejci tak sú v EU stále v pohode.
Nic netrvá věčně, tím spíše na volném trhu. Na historii se nikdo neptá.
Takový Fiat je na tom ještě hůře. Od 70. let motorizoval půlku světa díky prodeji licencí na svá auta, v 80. letech se dokázal dostat na 1. pozici v Evropě, ještě v roce 2001 dokázal prodat v Evropě přes půl milionu Fiatů Punto. Dnes už Punto vůbec nevyrábí, prodeje všeh jeho modelů v Evropě dohromady jsou pod půl milionem a o prodeji licencí může jen snít (do budoucna bude naopak skoro vše nakupovat od PSA).
Taky tipuju, že to Ford v Evropě zabalí. Nemyslím si, že by to byla tragédie. Mustang, jediné zajímavé auto, bude dostupné přes neoficiální dovozy. Focus s čínským vzhledem a litrovými motůrky bude chybět málokomu.
Takový Fiat je na tom ještě hůře. Od 70. let motorizoval půlku světa díky prodeji licencí na svá auta, v 80. letech se dokázal dostat na 1. pozici v Evropě, ještě v roce 2001 dokázal prodat v Evropě přes půl milionu Fiatů Punto. Dnes už Punto vůbec nevyrábí, prodeje všeh jeho modelů v Evropě dohromady jsou pod půl milionem a o prodeji licencí může jen snít (do budoucna bude naopak skoro vše nakupovat od PSA).
Taky tipuju, že to Ford v Evropě zabalí. Nemyslím si, že by to byla tragédie. Mustang, jediné zajímavé auto, bude dostupné přes neoficiální dovozy. Focus s čínským vzhledem a litrovými motůrky bude chybět málokomu.
Nič netrvá večne ale keby trochu uvažovali čo chce trh a dlhé roky to fungovalo tak ani Ford a ani Fiat nemuseli takto dopadnúť.Keď to stále dokazujú VW group alebo Peugeot a toho sa chytili aj korejci a myslímže tý to urobili za posledných 10 rokov najlepšie.Ale samozrejme súhlasím s tým čo si napísal.
Taigo
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×
https://www.idnes.cz/…5_zahranicni_jhr
Jeden z mnoha
https://www.idnes.cz/…_zahranicni_vank