Hryhoriji zcela zjevne jsi nedokoncil ZS, v poslednim rocniku se ucilo o ukrajinskem dobytku a jejich vrazdeni Cechu, Rusu, Polaku, Zidu, .... Volyn, Lvov, ... O vrazdeni tvych panu z UPA na nasem uzemi po valce nebo o prijezdu tve modly Ukrajince Brezneva a jeho ukrajinske chatry. Mimochodem kdy vratite Slovensku okupovane Podkarpati nebo Rumunsku Bukovinu? Rusko uz si sve uzmeni, okupavane ozralymi muziky, kalejicimi do diry za domem uz vzalo po pravu zpet. Pozdravuj kyjejevskou troli farmu :D:yes: O co vic ma tvoje ozrala modla valecnych zlocincu a vrahu, o to mene ma vedcu. Toho ma zameho jen jednoho. Lysenka. Ten mel stejne iq jako ty :D:D:D Zatim se modli k USSA. :D:D:D Slusne z ty nakladacky zurite :D:D:D Slusny lidi, si pred posluhama vrahu nasich predku muzou jen uplivnout. :yes:
To vidíš, že je přesvědčený, že ruSSSRko denacifikuje. Rus toužící po západě zdrhá na západ. Čech toužící po ruSSSRku jenom žvaní a užívá západního života.
Tak načo potom robili ten parádny facelift ?Ja som myslel že aspoň 2-3 roky ho ešte budú ponúkať v akciových cenách ? Mám obavy že do 5 rokov to Ford v EU zabalí a to bude fakt škoda takej značky s takou históriou v Europe ...Capri,Escort,Sierra,Fiesta,Focus,Mondeo....nepochopitelné ako môžu takto do...ať takúto automobilovú značku. :no::no::no:
To áno ale keď nemajú napr. vo Forde pre malý SR trh ani oficiálneho dovozcu tým pádom trpí predajná siať samozrejme s akciami + servis tak potenciálny zákazník ide ku konkurencii. A pritom to sú určite kvalitné autá.Keby to robili ako korejci tak sú v EU stále v pohode.
Nic netrvá věčně, tím spíše na volném trhu. Na historii se nikdo neptá.
Takový Fiat je na tom ještě hůře. Od 70. let motorizoval půlku světa díky prodeji licencí na svá auta, v 80. letech se dokázal dostat na 1. pozici v Evropě, ještě v roce 2001 dokázal prodat v Evropě přes půl milionu Fiatů Punto. Dnes už Punto vůbec nevyrábí, prodeje všeh jeho modelů v Evropě dohromady jsou pod půl milionem a o prodeji licencí může jen snít (do budoucna bude naopak skoro vše nakupovat od PSA).
Taky tipuju, že to Ford v Evropě zabalí. Nemyslím si, že by to byla tragédie. Mustang, jediné zajímavé auto, bude dostupné přes neoficiální dovozy. Focus s čínským vzhledem a litrovými motůrky bude chybět málokomu.
Nič netrvá večne ale keby trochu uvažovali čo chce trh a dlhé roky to fungovalo tak ani Ford a ani Fiat nemuseli takto dopadnúť.Keď to stále dokazujú VW group alebo Peugeot a toho sa chytili aj korejci a myslímže tý to urobili za posledných 10 rokov najlepšie.Ale samozrejme súhlasím s tým čo si napísal.