Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Staria 2.2 CRDi Luxury – Kdyby ufouni jezdili autem

Jako mimozemské zjevení vstoupila Staria do stojatých vod rodinných dodávek. Nejen kvůli designu, ale i zajímavému poměru cena/výbava.
Zpět na článek
22. 7. 2022 14:07
26. 7. 2022 17:52
22. 7. 2022 17:10
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2022 13:16
Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Tak zajímavé a vymakané auto a ty zadní sedačky jsou ještě horší překážka než budíky naopak v Peugeotu. Teda kromě Travelleru. U toho jdou sedačky vyjmout sklopením opěradla a potáhnutím za špagát a je hotovo. Vzadu je rozdělení sedaček 2:1 a to samostatné nevozím skoro vůbec. A pak se mi tam vleze kolo, lyže, stůl s IKEA a taky vyfouknutý člun a motor. Tohle je megapřešlap.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2022 13:27
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Zadní lavicí jinak takřka dokonalé auto fakt dost zazdili. Celkově mám pocit, že Korejci asi vnímají 7 mistné MPV tak nějak jinak.

Je to škoda. Být tohle v klasické konfiguraci 2+3+2 se samostatnými sedadly v druhé a třetí řadě a nejlíp vše posuvné, byla by to pecka a totální Multivan killer.
22. 7. 2022 16:07
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Tak v nabídce jsou dvě varianty. Tohle je spíše taková rádoby velkoprostorová limuzína, ale v nabídce je ještě 9. místná varianta a ta má sedačky 3/3/3, příčemž ta variabilita druhé řady bude v tomto případě lepší, než dvě samostatná křesla. A i v té devítimístné variantě jsou přední sedačky pro dva pasažéry OK. Jen ten uprostřed vepředu má takový přílepek ke standardnímu sedadlu spolujezdce, takže tam reálně nikdo sedět nebude. Na webu mají i fotku, kde je už automaticky z předního prostředního sedadla cupholder a loketní opěrka.
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2022 21:38
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Jenže ani 9 místná verze neřeší problém třetí řady že.
24. 7. 2022 15:57
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Ona ani neřeší problém druhé řady ,tam ty 3 sedačky nejsou zkrátka stejně Velek a prostřední spíš nouzovka.Velke zklamání.Jinak na Multivan stačí Véčko, mnohem lepší auto ve švech směrech.
Avatar - speedfred
22. 7. 2022 13:45
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Ideál to není ale keď náradie pomôže tak no problém 2-3x do roka. Častejšie by už bol človek asi nás.raný.
Proace 180PS v takmer full bola za “jedničku” a žerie to isté.
Asi by som skúsil individual dovoz a počkal 3,5 benzín keby som chcel meniť.
Zaujimalo by ma koľko to má ešte na ťz.
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2022 13:59
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Zásadní problém je , že jezdím s levým a středním zadním sedadlem. Staria má lavici pro 3 lidi vcelku.
Avatar - speedfred
22. 7. 2022 14:08
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Tak pre teba nepriechodné aspoň teraz, snáď sa chytia za rypák a časom (FL) to odstránia?
Ako som písal v inej diskusii tak aj Pacifica (jedine šedý import?) sa mi moc páči (motor, automat,4x4).
Ja budem už túto triedu skôr opúšťať ako vyhľadávať.
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2022 14:31
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
PSA myslelo ještě více, nad přední nápravou je do 130 cm, výška 189, takže mýto je za osobák.
Avatar - speedfred
22. 7. 2022 14:54
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Toto ale platí snáď iba v Slovinsku.
22. 7. 2022 16:02
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Ne...tohle pravidlo platí také v Itálii.
Avatar - speedfred
22. 7. 2022 16:45
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Ťa zmerajú na mýtnej bráne?
23. 7. 2022 11:49
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Co že platí v Itálii? Mýto se tam počítá podle hmotnosti. Do 3.5t všechno platí jako osobák.
23. 7. 2022 20:27
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Dělí se sice dle hmotnosti do 3,5 a nad 3,5 tuny, ale auta do 3,5 tuny se ještě dělí do kategorie A a B dle výšky karoserie nad přední nápravou (nad a pod 1,3 m) a každá kategorie má svou sazbu. Takže ne, nejsou všechna auta do 3,5 t za stejný poplatek.
24. 7. 2022 23:34
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Hmm tak máš pravdu :yes: Zajímalo by mě jak to detekují ty brány, asi že když si vezmeš lístek z horního podavače?
Avatar - speedfred
25. 7. 2022 07:32
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Tak ten rozdiel potom ale nejaký veľký nebude , pretože vč som sa vracal z I a oproti minulým rokom som neplatil extra naviac (menšie auto vs obluda).
Avatar - KANKUNEN
25. 7. 2022 12:37
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
V Chorvatsku to fakt měří a já jedu za osobák.
27. 7. 2022 09:07
Re: Až to zjistí Vaculík, tak chytne nervy až se zblije
Nemyslím si, že by byl nějaký zásadní technický problém to udělat pomocí kamery. Na kontroly čehokoliv se používají běžně. Někde jsem viděl, že vydávají Italové seznamy do které kategorie které auto spadá, ale to je spíše informace pro majitele aut.
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2022 13:23
Kdo si koupí Hundaie
...doživotní *unda je. Kdo si ho však nekoupí, ještě více prohloupí :-[] :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
22. 7. 2022 14:07
Platforma
"Konkrétně se bavíme o platformě N3 (Hyundai Tucson, Kia Sorento) "
To je divný... Sorento = SantaFe a Tucson = Sportage, ne?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
26. 7. 2022 17:52
Re: Platforma
Nie je to divné, len to trochu divne (a možno zámerne) uviedli. Tucson i Sportage sú postavené na rovnakej platforme ako Santa Fe a Sorento.
22. 7. 2022 16:05
Za obvyklých okolností
jsem odpůrcem zatmavování oken, ovšem tady bych to, minimálně na úplně zadní okna, dával v sérii, to je prostě pojízdné akvárium.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - caliban
22. 7. 2022 16:45
My jsme Borgové. Budete asimilováni. Odpor je marný.
...aneb Borgská krychle na kolečkách.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JFK
22. 7. 2022 17:10
BAZ/AZLK
To vypadá jak další prototypy nástupce 1203 z BAZu ve spolupráci s moskvičem v 80.letech
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2022 18:03
Netestovali jste vadný kus ?
... to nejlepší se děje zhruba do tří tisíc otáček. O moc víc (vyjma zvýšeného hluku) už toho výše stejně nedostanete....

Vůbec mi to nejde dohromady s informací v tech. datech, že nejvyšší výkon přichází až v 3800 ot.
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2022 13:04
Žádný zázrak
Zajímavá konkurence to určitě je, ale přijde mi že, článek to auto přehnaně glorifikuje. Když si některé věci dám do kontextu konkurence a ceny, tak mi to jako žádný zázrak nepřijde. Nejdříve jsem četl, pak se díval na obrázky. Asi ten interiér není moc fotogenický, protože jsem z textu čekal něco úplně jiného.

Spotřeba mi na malou dodávku přijde dost vysoká, přešlapy se sedačkami a malým počet isofixů i další věci mi to auto nestaví vůbec nad konkurenci, spíš mezi ní zapadá a nějakou cílovku si najde. Nic víc.

Samozřejmě otázkou jak jezdí, to nemohu od klávesnice hodnotit, ale zázrak v této tříde asi nelze očekávat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
31. 7. 2022 12:19
Ty ohromný zadní vokna co maj 30 % skla k ničemu jsou fail!
Ty ohromný zadní vokna co jsou z 30 % podél rámu začerněný jsou teda dost výsměch. Té fakt trapárna vozit furt tolik těžkýho skla navíc, který je mi úplně k hounu. Vyloženej fail. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0