Testy
rohYpnol
2
...doživotní *unda je. Kdo si ho však nekoupí, ještě více prohloupí 😒] :-!
Přejít do diskuze
Ty ohromný zadní vokna co jsou z 30 % podél rámu začerněný jsou teda dost výsměch. Té fakt trapárna vozit furt tolik těžkýho skla navíc, který je mi úplně k hounu. Vyloženej fail. :no: :no: :no:
"Konkrétně se bavíme o platformě N3 (Hyundai Tucson, Kia Sorento) "
To je divný... Sorento = SantaFe a Tucson = Sportage, ne?
To je divný... Sorento = SantaFe a Tucson = Sportage, ne?
Nemyslím si, že by byl nějaký zásadní technický problém to udělat pomocí kamery. Na kontroly čehokoliv se používají běžně. Někde jsem viděl, že vydávají Italové seznamy do které kategorie které auto spadá, ale to je spíše informace pro majitele aut.
Tak ten rozdiel potom ale nejaký veľký nebude , pretože vč som sa vracal z I a oproti minulým rokom som neplatil extra naviac (menšie auto vs obluda).
Hmm tak máš pravdu :yes: Zajímalo by mě jak to detekují ty brány, asi že když si vezmeš lístek z horního podavače?
Tak v nabídce jsou dvě varianty. Tohle je spíše taková rádoby velkoprostorová limuzína, ale v nabídce je ještě 9. místná varianta a ta má sedačky 3/3/3, příčemž ta variabilita druhé řady bude v tomto případě lepší, než dvě samostatná křesla. A i v té devítimístné variantě jsou přední sedačky pro dva pasažéry OK. Jen ten uprostřed vepředu má takový přílepek ke standardnímu sedadlu spolujezdce, takže tam reálně nikdo sedět nebude. Na webu mají i fotku, kde je už automaticky z předního prostředního sedadla cupholder a loketní opěrka.
Nie je to divné, len to trochu divne (a možno zámerne) uviedli. Tucson i Sportage sú postavené na rovnakej platforme ako Santa Fe a Sorento.
Ona ani neřeší problém druhé řady ,tam ty 3 sedačky nejsou zkrátka stejně Velek a prostřední spíš nouzovka.Velke zklamání.Jinak na Multivan stačí Véčko, mnohem lepší auto ve švech směrech.
Dělí se sice dle hmotnosti do 3,5 a nad 3,5 tuny, ale auta do 3,5 tuny se ještě dělí do kategorie A a B dle výšky karoserie nad přední nápravou (nad a pod 1,3 m) a každá kategorie má svou sazbu. Takže ne, nejsou všechna auta do 3,5 t za stejný poplatek.
Zajímavá konkurence to určitě je, ale přijde mi že, článek to auto přehnaně glorifikuje. Když si některé věci dám do kontextu konkurence a ceny, tak mi to jako žádný zázrak nepřijde. Nejdříve jsem četl, pak se díval na obrázky. Asi ten interiér není moc fotogenický, protože jsem z textu čekal něco úplně jiného.
Spotřeba mi na malou dodávku přijde dost vysoká, přešlapy se sedačkami a malým počet isofixů i další věci mi to auto nestaví vůbec nad konkurenci, spíš mezi ní zapadá a nějakou cílovku si najde. Nic víc.
Samozřejmě otázkou jak jezdí, to nemohu od klávesnice hodnotit, ale zázrak v této tříde asi nelze očekávat.
Spotřeba mi na malou dodávku přijde dost vysoká, přešlapy se sedačkami a malým počet isofixů i další věci mi to auto nestaví vůbec nad konkurenci, spíš mezi ní zapadá a nějakou cílovku si najde. Nic víc.
Samozřejmě otázkou jak jezdí, to nemohu od klávesnice hodnotit, ale zázrak v této tříde asi nelze očekávat.
Co že platí v Itálii? Mýto se tam počítá podle hmotnosti. Do 3.5t všechno platí jako osobák.
jsem odpůrcem zatmavování oken, ovšem tady bych to, minimálně na úplně zadní okna, dával v sérii, to je prostě pojízdné akvárium.
PSA myslelo ještě více, nad přední nápravou je do 130 cm, výška 189, takže mýto je za osobák.
Tak pre teba nepriechodné aspoň teraz, snáď sa chytia za rypák a časom (FL) to odstránia?
Ako som písal v inej diskusii tak aj Pacifica (jedine šedý import?) sa mi moc páči (motor, automat,4x4).
Ja budem už túto triedu skôr opúšťať ako vyhľadávať.
Ako som písal v inej diskusii tak aj Pacifica (jedine šedý import?) sa mi moc páči (motor, automat,4x4).
Ja budem už túto triedu skôr opúšťať ako vyhľadávať.
Zásadní problém je , že jezdím s levým a středním zadním sedadlem. Staria má lavici pro 3 lidi vcelku.
Zadní lavicí jinak takřka dokonalé auto fakt dost zazdili. Celkově mám pocit, že Korejci asi vnímají 7 mistné MPV tak nějak jinak.
Je to škoda. Být tohle v klasické konfiguraci 2+3+2 se samostatnými sedadly v druhé a třetí řadě a nejlíp vše posuvné, byla by to pecka a totální Multivan killer.
Je to škoda. Být tohle v klasické konfiguraci 2+3+2 se samostatnými sedadly v druhé a třetí řadě a nejlíp vše posuvné, byla by to pecka a totální Multivan killer.
Ideál to není ale keď náradie pomôže tak no problém 2-3x do roka. Častejšie by už bol človek asi nás.raný.
Proace 180PS v takmer full bola za “jedničku” a žerie to isté.
Asi by som skúsil individual dovoz a počkal 3,5 benzín keby som chcel meniť.
Zaujimalo by ma koľko to má ešte na ťz.
Proace 180PS v takmer full bola za “jedničku” a žerie to isté.
Asi by som skúsil individual dovoz a počkal 3,5 benzín keby som chcel meniť.
Zaujimalo by ma koľko to má ešte na ťz.
... to nejlepší se děje zhruba do tří tisíc otáček. O moc víc (vyjma zvýšeného hluku) už toho výše stejně nedostanete....
Vůbec mi to nejde dohromady s informací v tech. datech, že nejvyšší výkon přichází až v 3800 ot.
Vůbec mi to nejde dohromady s informací v tech. datech, že nejvyšší výkon přichází až v 3800 ot.
Tak zajímavé a vymakané auto a ty zadní sedačky jsou ještě horší překážka než budíky naopak v Peugeotu. Teda kromě Travelleru. U toho jdou sedačky vyjmout sklopením opěradla a potáhnutím za špagát a je hotovo. Vzadu je rozdělení sedaček 2:1 a to samostatné nevozím skoro vůbec. A pak se mi tam vleze kolo, lyže, stůl s IKEA a taky vyfouknutý člun a motor. Tohle je megapřešlap.