Karoq od zacatku trpel velmi nevzhlednejma zadnima svetlama, respektive vubec zadni casti a prolisama, lepsi to je v nevyraznych barvach, celkove Ateca byla vzdycky hezci. Kazdopadne poface to trosku zlepsil a nazivo uz to neni takova bida. K motorizaci porad totez, neurazi, nenadchne. Zazracnou spotrebu Octy 1,5 Karoq neumi, ale prusvih to neni. Skoda, ze neni 4x4 i pro 1,5.
Já tedy moc nevidím důvod, proč tu 1.5 upřednostnit. Jak jsem psal ve vedlejší diskuzi u Transporteru. Zkoušel jsem s tím 2 auta, tohoto Karoqa DSG předfl, myslím, že byl i 4x4 a pak O4 s manualem. Jo, pro někoho, kdo jen jezdí a od auta nic moc nečeká, to jede příjemě, tiše, má to sílu dole, je to takovej "jako diesel", ale neni to diesel, ostatně i Standa to popisuje v testu. Jiné turbomotory mají větší grády i v této kubatuře. Neznám ceník Karoqu, ale u Oktávky je za stejné peníze ten slabší 85KW TDI, který má 300NM a když tu nebudeme Hamunovat a řešit typ provozu po městě, tak bych tady dal přednost tomu TDI. Další velká škoda je, že Karoq přišel o tu pro mne krásnou "khaki" metalízu v které byl předfaceliftem prezentován.
No a druhá věc je ceník, základní litr začíná snad na 650 tisících... to jako asi ne, radši bych se podíval u konkurence...
asi se k tobě (už) doneslo.. https://www.autoforum.cz/…adrenym-motorem/ management Fordu stejně jako kdysi PSA a nedávný VW = ne odchodné ve výši celoživotního příjmu nás všech tady + všech lidí co známe, ale.. :no::no::no:
O4 jsem měl jak TDI 85 kW, tak TSI 110 kW, obojí manuál, najeto 20 tkm a 45 tkm. To TDI mne překvapilo až zázračnou spotřebou, oproti 1.6 TDI je pak velké plus i 6stupnova převodovka a 300 Nm. Jenže v podstatě to samé umí i 1.5 TSI, přidává k tomu ale slušnou dynamiku s lineárním nástupem vykonu (TDI v podladěné verzi od 3500 otáček už stagnuje) a hlavně ticho a kultivovanost.
Ad spotřeba TDI vs. TSI...
úsporně po okresce: 3,6 vs.4,6
svižně po dálnici (140-150 km/h): 5,5 vs. 6,8
Benzín bere víc o 1 až 1,5l
Za mne 1.5 TSI lepší volba, diesel bych asi vybral jen pro opravdu velké nájezdy.
Karoq s 1,5 TSI je vždy s předním pohonem (stejně jako Octavia). Cena Karoqu s litrovým motorem začíná na 638 tisících Kč. Vše je uvedeno v článku. Přednost mu člověk dá například, když chce benzínové auto. 😉
Suhlas so vsetkym... tiez by som tu 1,5ku tsi rad videl aj v 4kolke.... co uz taka doba... 4kolkam uz nepraje... kdeze su casy ked aj 90kw yetina 1,4ka tsi bola ponukana aj v kolke .... veru ateca zvlast teraz po facelifte je moc pekna... tiez sa mi paci viac ako karoq hoc aj ten po facelifte je pekny a bez viditelnych slabin.... kusok sa mi vidi ale ta cena karoqu dost odvazna... s 1,5 turbom a dokonca aj v 4 kolke vie byt povedzme take korando uplne cenou inde a ako ferovejsi kauf a este je aj o pol cisla vacsim autom ... dat za uniformovany nenapadny karoq v dvojkolke 750 litrov ufff... to uz musi byt aj o vztahu ku znacke skoda.... tu bezna logika podla mna uz nevyhrava...
Co jsou nevýrazné barvy? Mně se třeba líbila červená metla, v tom i ty vykousnutý zadní světla trošku zanikly (po fl už s tím problém není). Tahle bílá tomu taky vyloženě nesluší... ale potkávám oranžový auto a to je dost pěkný, na SUV. Ateca je pořád asi o kousek lepší... ale ne o moc.
PS: ten nápis Ateca na zádi je teda taky dílo...
Ty vykousnutý světla mi tak vadily, až mi teď chybí. Podobně jsem to měl s FL Octavie III. Podle mě Kabaň fakt věděl co má hodnotu a auta z té doby znají jako víno.
Naopak současná Octavia, Fabia, a FL jsou čím dál horší. Ten design se vážně nepovedl.
Parkuje nam tu tmavomodry karoq a ten je vyslovene neviditelny... vedla neho svieti aj sedy 20 rocny golf 4... ale ta biela ziari a karoqu sekne... hoc vsetko to nenapadno nezachrani to ano ... cerveny karoq bude zrejme najnapadnejsi a vizualne najkrajsi :yes:
Záleží jaká modrá. Pokud to je základ tak to jsou často služebáky, protože myslím že modrá jako jediná je bez příplatku.
Pdkud je to modrá láva blue, tak ten odstín se naopak Škodě neuvěřitelně povedl a na slunci doslova naopak září :-!
Tak mi přišla následující sz od uživatele Kati Kakus
"Vypotku
polib mi p rdel, čížku jeden :()))) hahahaha"
Přišla poté, co jsem napsal, že se ten defekt baví tím, že to háže na Hamunu... Taxem se asi trefil.
Přemýšlím, co to musí být za cocota, že nemá jinou náplň života, než kurwit všechny diskuze o autech v ČR. Asi se v mládí zasekl někde na plotě s ostnatým drátem a urvalo mu to koule a tak se mu to vrazilo do hlavy...
totální mozkový mrzák. Tím, že jakkoli na něj budeme reagovat ho jen přikrmíme. Nereagovat na diskuzi, nereagovat na zprávy, rovnou mazat. I takovou bezvýznamnou nulu to přestane bavit. Nejdřív zintenzivní psaní a pak ustane.
Souhlasím. Je dobré si to tady sdělit, aby tak nějak všichni tušili a pak se na něj společně všichni vys.rat.
Bohužel to tady stejně jde do kopru. Jak diskuze, tak kvalita článků + to jejich slavný premium a bulvární trend. Dříve se tu debatovalo o autech a technice a dnes to jsou jen tuny hádek na téma EV, dotovaná nafta, rosofilílie a spol. a do toho jeden defekt, kterej doráží zbytek.
se podívej, napíšu co si tu všichni stejně myslía už jsem umínusovaný, čekám, jestli přijde i SZ :D
Je to tu opravdu poslední dobou horší a horší. Aby se to alespoň trochu zachránilo, recyklují se staré testy a články. Tam bohužel často pod hlavičkou premium, kde si troufám tvrdit to nemá předplaceno více jak deset lidí. Testy stojí za prd, což částečně odráží fakt, že auta stojí za prd. Dočteme se dvě stránky o tom, co všechno to má za asistenty a možnosti v interieru, ale jízda a motor už jde stranou. U elektro těžko o něčem napsat, nebo debatovat. Tak už nic jiného, než o asistentech a mediích psát nejde. Jízdně je to všechno na jendo brdo a zaplesá tak maximálně semaforový sprinter.
Sousta článků zavádějících, plno nepřesností. Nadpisy vyloženě bulvární a zavádějící. Jako nadpis u RS3.
Taky už sem většinou jdu jen prolítnu hlavní stránku, maximálně sem tam okouknu diskuzi pro pobavení, ale nějaká rozumná diskuze už se tu neobjevila ani nepamatuji.
Do toho nastala éra moznového mrzáka, co nejdříve plevelil diskuze a když na něj našli recept, tak vyhrožuej přes SZ a snaží se do diskuzí zasahovat palcováním.
Skoro si myslím, že nebude dlouho trvat a bude tenhle web v problémech. Ačkoli to ACZ samozřejmě nepřeju, ale tím co se tu děje a o čem a jak se tu píše to bohužel nikam jinam nesměřuje, V diskuzích bude čím dál méně lidí a bude tu pár diskutujících hádajících se mezi sebou.
Je to výsledek dlouhodobého procesu = lééta trvajícího úpadku. Nepíšu to jako urážku (a napsal jsem to už mockrát) machi(avelli) je ŠPATNÝ šéfredaktor asi dokonce nejhorší co znám (jsme z oboru)
A nesčíslný počet kroků a naopak nekroků = dovedl dříve nejlepší jízdu na webu hlavně s NEJLEPŠÍmi DISKUZEmi = sem
Mám ho taky. Ten samý text jako Ty, nick "Viktor Čistič".
Neskutečné - redakce, jste pod velkým vydavatelstvím. Možná by vaše IT oddělení mohlo trochu pohnout zadkem.
S tím, co probíráte pod tímto vláknem souhlas - pojďme ho ignorovat, ignorovat hatery, ruSSofily a podobné a pojďme se bavit o autech. Tak jako dřív.
K testu - facelift prospěl. Je to dobré auto, velmi příjemné, znám a jel jsem (2.0 TDi). Bohužel, za mě trochu fádní. Ale nic tragického.
Cena je strašná. :-( Kdo koupil před pár lety, dobře udělal.
Redakce se začne divit, až poslední zhasne a odejde.
Pokud jim to nicnedělání a ignorování reality vyhovuje, jejich věc.
Možná se ale pletu a diskuze redakci vůbec nezajímají a na články klikají tisíce a tisíce čtenářů, kteří vůbec do diskuzí nechodí a my si jen bláhově namlouváme, že jsme důležitá čtenářská základna, kterou potřebují...
Každopádně mě to tu baví čím dál míň a radši si pustím Slováky na YT... ;-\
Torzka v obyčejným pekáči za mega?!? Krásný, jak nesmyslná elektrifikace ve spojení s vypatlanými politruky z bolševické EU a spolu s nenažranými akcionáři vedou k tomu, že kdysi mainstreamová automobilka vyrábějící skvělé vozy pro masy místo toho nabízí obyčejný pekáče bez charakteru za prémiové ceny, nebo předražený elektrozblitky jedoucí na dotacích...
Můžeme být rádi, že situaci zachraňují Korejci. Za cenu tohoto Karoqu člověk naštěstí může mít vymazlený Sportage nebo Tucson :-!
Je v kombinaci s 1.5 TSI aspoň mokrá DSG? Nechce se mi to hledat. Alexpokud je to suchá, tak mít zaega naprostý krám co se ve 100 tis. km vysype by bylo celkem tristní.
No jenže tady jsme 250 přesně... Tak nějak vnitřně doufám že když to je v SUV tak by mohla být mokrá. Ale je to vlastně VAG takže určitě doufám marně že :-[] Torzku mají taky do 110 kW včetně...
No jak jsem uvedl, bude do krám a pekáč na 100t. km max. :'-(
Neřekl bych. Za mě pokud Kodiaq nebo Karoq tak jedině 2.0 TDI nebo 2.0 TSI... jenže tam jsme už sakra za draho. Naopak než 1.5 TSI tak bez váhání beru Tucson nebo Sportage.
Jo, myslel jsem si že asi bude s 1.5 TSI jen atrapa DSG...
2.0 TDI je lepší než 1.5 TSI až v Kodiaqu. V lehčím a menším Karoqu má 2.0 TDI význam jedině při požadavku na 4x4 nebo automat. U předohrabů je benzín lepší volba, protože běžně jezdí s vyšší spotřebou maximálně o litr, což prakticky nikdy nevrátí rozdíl v pořizovací ceně a přitom ten benzín naftě ujede a auto je o metrák lehčí na předek a daleko agilnější. 2.0 TSI je sice parádní svezení, ale už leze do peněz jak při pořízení, tak při provozu, takže z hlediska užitné vlastnosti/náklady to určitě není optimum.
V podstatě bych mohl copy+paste to co jsem napsal pod Multivan - takový normální a docela slušný auto, v solidní konfiguraci a pár zbytnými extras, odpovídající motor... za cenu, na kterou se těžko zvyká.
Pokud tím máš na mysli mě, tak seš totálně mimo. :-) P.S. A problematické DSG si u Karoqa můžeš "dopřát" už za 50 000 Kč. A právě díky tomu slovíčku MŮŽEŠ to u nás Karoq vyhrál! :-)
Souhlasím, pokud je aspoň trochu ridičsky zaměřené. To SUV, až na pár sportovních verzi (I když to je taky takový nesmysl ), opravdu není. Manual neudělá SUV ridicsky lepším,
To není o nějakém řidičsky lepším nebo horším, ani o typu auta (SUV vs sporťák) to je prostě o preferencích a ty má každý jiné. Někomu manuál vyhovuje jenom proto, že může řadit při otáčkách které jemu pasují a to se může klidně měnit s momentální náladou řidiče a do kterých se automat netrefí i kdyby byl sebelepší, ten má přednastavené dva nebo tři programy a tím to hasne. Stejně tak reakce v hustém městském provozu, když se chci rychle otočit v úzké uličce, tak neznám automat (včetně těch nejlepších jako třeba 8ZF), který dokáže bleskově zařadit zpátečku, pak hned za jedna a hned zase zpátečku, s manuálem budu prostě při takové manipulaci vždy rychlejší a je jedno jestli sedím v Caymanu nebo v Karoqu. No a někdo je prostě tak zvyklý na manuál, že nechce měnit a i to je relevantní důvod na který dobrý výrobce bere ohled bez ohledu zda jde o SUV nebo sportovní auto. Osobně bych si Karoq zvolil s manuálem v případě, že bych s ním jezdil převážně sám, kdyby byl do rodiny a převážně s ním jezdila manželka, tak bych volil dsg, ovšem pak bych musel odejít od 1.5 TSI (suché dsg) a volit jinou kombinaci s mokrými spojkami. Na druhou stranu i to nejřidičštější auto může být lepší a automatem, takový nabroušenější Cayman bych osobně nechtěl řídit na okruhu s manuálem, protože vím, že bych spojku zlikvidoval v jednom kole a to trochu řadit umím a navíc u takového auta je součástí řidičského zážitku i dosažený čas (alespoň já to tak mám, kochat se mohu v Karoqu, v Caymanu chci být rychlý) a v takovém případě se pdk nic nevyrovná. To je čistě můj pohled, nicméně respektují velkou skupinu, která prostě chce do Caymanu manuál a není důvod zkoumat jestli jej chce z čistého pozérství, ze zvyku nebo protože meziplyny danému jedinci způsobují rozkoš.
Vsadím boty, že při takovém manévru nebudeš rychlejší s jakýmkoliv manuálem. Klidně se potkáme a vyzkoušíme. Hoď návrh, o co se vsadíme, protoze to co jsi napsal není pravda. A je to obycejnej mainstream. Navíc takový manévr je evidentně nebezpečný, kdyz potřebuješ rychlé reakce.
Volba převodovky u suv od skody je jako volba mezi pohlavní chorobou, co je menší zlo. DSG je hrozná, manual v SUV taky. To uz si radši koupím něco zabavnejsiho s manuálem, nabídne to víc prostoru, vic dynamiky za nižší náklady.
Chapu, takže když už si pořídím úplnou nudu jako je karoq, tak aspoň ten manuál, abych mel orgasmus z meziplynů, protoze ta robotizovaná převodovka DSG je děs a hrůza a přináší jen větší utrpení.
Mám to dostatečně vyzkoušené a vyhrát tvé boty mě vůbec neláká.
Proč by snaha co nejkratší dobu překážet v dopravě měla být nebezpečná? Já si naopak myslím, že ten kdo má snahu co nejrychleji umožnit průjezd ostatním přispívá k bezpečnosti, protože snižuje napětí a tím i agresivitu ostatních řidičů. Ten komu parkování, výjezd z nějakého úzkého prostoru, otočení s nutností couvat a znovu se rozjíždět trvá deset minut a půl ulice na něj musí čekat napětí a agresivitu jen zvyšuje.
Kup si co chceš, nikdo ti nebrání.
argumentovat rychlosti pri manevru jako je otoceni se na silnici:) nejvice casu tam tak ci tak zabere toceni volantem, prevodovka ci manual alebo automat je zanedbatelna...
Bohužel jsou lidi u kterych nechapu co pohledavaji na forech o autech, když evidentně neznaji nebo spiš nepoznaji rozdil v chovani či ovladani u aut s manual vs automat převodovkou a rozdil shledavaji hlavně ve financich...nepochopitelne.
Ty evidentně nejsi tento připad :yes: